tag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post6623047678828180499..comments2023-07-28T17:16:39.396+03:00Comments on Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ: ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ (Νο 1)kariatida62http://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comBlogger80125tag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-73519313840200345882011-01-08T23:05:11.701+02:002011-01-08T23:05:11.701+02:00Εδώ είμαι, Καρυάτιδα. Έβαλα τάξη στα σχόλια. Δεν τ...Εδώ είμαι, Καρυάτιδα. Έβαλα τάξη στα σχόλια. Δεν τα είχε πάρει στην αρχή κι αναγκάστηκα να τα ξαναστείλω, οπότε μετά διέγραψα όσα εμφανίστηκαν διπλά, να αφήσω νοικοκυρεμένο το σπιτικό σου.<br /><br />Άντε, με διέκοψες που διάβαζα τη δεύτερη συνέχεια που έβαλες. :)Ελένη Μπέηhttps://www.blogger.com/profile/16751226046818927584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-47261148057688973402011-01-08T22:50:05.388+02:002011-01-08T22:50:05.388+02:00ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΒΡΕ ΝΕΡΕΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ????
ΕΛΑ ΠΑΝΩ ΒΡΕ ΚΟΡΙ...ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΒΡΕ ΝΕΡΕΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ????<br />ΕΛΑ ΠΑΝΩ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-87797864052022155162011-01-08T22:07:26.814+02:002011-01-08T22:07:26.814+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Ελένη Μπέηhttps://www.blogger.com/profile/16751226046818927584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-1514406536793108322011-01-08T21:43:07.468+02:002011-01-08T21:43:07.468+02:00@Νερένια: Kατ'αρχάς σε υπερευχαριστώ για όσα ω...@Νερένια: Kατ'αρχάς σε υπερευχαριστώ για όσα ωραία μας έγραψες(φαντάζομαι πόση ώρα έκανες για να τα περάσεις απο τον κ.Γκούγκλη, όλα αυτά)<br />Κρίμα όμως που δεν τάφησες στο Νο2 αφιέρωμα... το είδες?<br />Για την απάντηση που δίνεις στους μαθητές σου στις λογικές απορίες τους στο μάθημα των Θρησκευτικών, θεωρώ πως είναι η πλέον σωστή!<br />Δεν πρέπει να πιέζεσαι...η Χριστιανική θρησκεία είναι γεμάτη συμβολισμούς και παραβολές και είναι απόλυτα λογικό γιατί γράφτηκε σ' άλλες εποχές! Νοήματα τόσο βαθυστόχαστα όσο είναι αυτά που καταπιάνεται δεν θα μπορούσαν να γίνουν αντιληπτά απο τις τότε ανθρώπινες κοινωνίες...<br />Θυμάμαι στην Γ΄Λυκειου στο μάθημα των Θρησκευτικών που διδασκόμασταν στο σχολικό έτος 1979-1980 στο πρώτο κεφάλαιο υπήρχε μια ομολογουμένως εντυπωσιακή παράλληλη αντιστοίχηση των επτά ημερών δημιουργίας του κόσμου με αυτήν της επιστημονικής εξήγησης που δίνεται για την δημιουργία του! Εχω προσπαθήσει να βρω αυτό το βιβλίο, που σημειωτέον μας το παρέδιδε ένας νέος καθηγητής Θεολόγος, και με μεγάλη νοσταλγία θυμάμαι εκείνες τις διδαχτικές ώρες που περασα μαζί του! Δεν έκανε ο άνθρωπος εκείνος, ένα απλο μάθημα,μας χάριζε φιλοσοφικές συζητήσεις που συνάρπαζαν, σε βεβαιώ, μία ολόκληρη τάξη μαθητριών! Εχει σημασία λοιπόν ο δάσκαλος Νερένια μου και τα Θρησκευτικά θα πρέπει να τα εκτιμήσουμε ως μία ανθρωποκεντρική επιστήμη. Η Κοινωνική Θεολογία σε πληροφορώ είναι μια πολύ μα πολύ ενδιαφέρουσα επιστήμη...<br />Αυτό το βιβλίο δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να το βρω!Ήταν αρκετά καλογραμμένο,και βασιζόταν στην σύγκριση θρησκειών!<br />Έχεις την θερμή καλησπέρα μου!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-88048372903853567752011-01-08T18:57:40.679+02:002011-01-08T18:57:40.679+02:00γ) Κάποιες γενικότερες σκέψεις τώρα:
Το χάλι της ...γ) <b>Κάποιες γενικότερες σκέψεις τώρα:</b><br /><br />Το χάλι της παρεχόμενης <b>δημόσιας</b> εκπαίδευσης στα σχολεία μας είναι γνωστό κι έχουμε δίκιο όλοι όσοι το αντιμετωπίζουμε, το βλέπουμε, το ζούμε, το υφιστάμεθα μακροπρόθεσμα (μια και οι ανήλικοι μαθητές κάποτε ενηλικιώνονται και ό,τι εφόδια σε γνώσεις και –κυρίως– σε χαρακτήρα έχουν λάβει, τέτοιες υπηρεσίες θα προσφέρουν με τη σειρά τους) να παραπονιόμαστε γι’ αυτό. <br /><br />Αναζητώντας τις αιτίες θα βρεθούμε αντιμέτωποι με πολλά πράγματα: εκπαιδευτικούς δημόσιους υπαλλήλους κι όχι λειτουργούς, κακογραμμένα βιβλία, αναλυτικά προγράμματα που χρειάζονται εκσυγχρονισμό και εξορθολογισμό, αποκομμένες μεταξύ τους τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και πολλά άλλα ων ουκ εστί αριθμός. Για όλα αυτά, θα συμφωνήσω απολύτως μ’ εσένα, Καρυάτιδα, την κύρια ευθύνη φέρουν αυτοί που χαράσσουν την κεντρική εκπαιδευτική πολιτική. Γιατί με άλλες προτεραιότητες και τις ανάλογες δράσεις θα μπορούσαν να ρυθμιστούν αλλιώς τα πράγματα και να αποφευχθούν φαινόμενα όπως αυτά που αναφέρατε κι εσύ και η Δήμητρα κι ας μην τα επαναλάβω. Αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει η βούληση κι όσο κι αν δεν θέλω να γίνομαι μάντις κακών φοβάμαι πως δεν θα υπάρξει ούτε στο μέλλον –οπωσδήποτε όχι στο άμεσο.<br /><br />Σε μια κοινωνία εθισμένη στην ευκολία και τα παιδιά στο εύκολο προστρέχουν. Γι’ αυτό και δεν δίνουν σημασία σε οτιδήποτε νομίζουν περιττό ή εμπόδιο στο δρόμο τους. Έτσι, όσα δεν ονειρεύονται σπουδές και τέτοια, βαφτίζουν «φυτό» όποιον μελετά και πηγαινοφέρνουν τσάρκα τα βιβλία τους. Όσα πάλι προσβλέπουν σε ανώτερες σπουδές κρατούν μια αντίστοιχη στάση άρνησης απέναντι σε εκείνα τα μαθήματα που θεωρούν πως δεν τους χρειάζονται σ’ αυτό που θα σπουδάσουν. Μ’ αυτόν τον τρόπο παράγονται είτε τεχνοκράτες χωρίς ανθρωπισμό και με άγνοια του πολιτισμικού τους παρελθόντος είτε θεωρητικοί που τους διαφεύγουν σημαντικά επιτεύγματα της επιστήμης. Λες κι έχει όρια η γνώση. Κι οι εκπαιδευτικοί κουβαλώντας μύρια όσα προβλήματα και ανεπάρκειες οι ίδιοι, στέκουν αμήχανοι κι ανήμποροι πολλές φορές μπροστά σε τέτοια φαινόμενα απαξίωσης της γνώσης. Το δε σχολείο με τις απαράδεκτες για την εποχή ελλείψεις του καταντά ένας χώρος αφιλόξενος και μισητός, συχνά για διδάσκοντες και για διδασκόμενους. Οπότε καταδικάζεται η χώρα αυτή να επαναπαύεται στις προγονικές δάφνες χωρίς να τις κατανοεί και καλά, και να μην μπορεί να κάνει ένα τόσο δα βηματάκι παραπέρα. <br /><br />Λέω να σταματήσω εδώ. Όχι πως δεν έχω άλλα στο μυαλό μου. Αλλά κατάντησα να γράφω ολόκληρη ανάρτηση μέσα στην ανάρτηση και δεν είναι πρέπον. Ευχαριστώ για την ανάρτησή σου, Καρυάτιδα, για τα ερεθίσματα που μου δώσατε όλοι οι υπόλοιποι με την κουβέντα κι ας μην σας απευθύνθηκα ευθέως, και χίλια συγγνώμη για το μακροσκελές της απάντησης.Ελένη Μπέηhttps://www.blogger.com/profile/16751226046818927584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-85331312793908301712011-01-08T18:56:37.772+02:002011-01-08T18:56:37.772+02:00β) Πάμε τώρα στο θέμα της γλώσσας:
Φυσικά δεν πρ...β) <b>Πάμε τώρα στο θέμα της γλώσσας:</b> <br /><br />Φυσικά δεν πρόκειται να αναφερθώ στη σπουδαιότητα και την αξία της ελληνικής γλώσσας. Αυτό είναι ένα ζήτημα πέραν πάσης αμφισβήτησης, όπως εξάλλου προκύπτει και από την ανάρτηση.<br /><br />Θα πω όμως το συμπέρασμα στο οποίο έχω καταλήξει εγώ η ίδια ως άτομο που η σκέψη του γύρω από αυτό το θέμα πέρασε από πολλά στάδια, που κάποτε (στα μαθητικά του χρόνια) υπήρξε πολέμιο της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών και που χρόνια μετά την αποφοίτηση τα εκτίμησε απείρως, τα αγάπησε με πάθος και ευλογεί τις ώρες και τα πρόσωπα από τα οποία τα διδάχτηκε.<br /><br />Η γλώσσα μας μέσα στη μακραίωνη ιστορική της πορεία, ως «ζωντανός οργανισμός» που είναι, εξελίχθηκε κι αυτή μέσα από τις αλληλεπιδράσεις που δέχτηκε και για ένα σωρό άλλους λόγους που αφήνω σ’ εσένα ν’ αναφέρεις στη συνέχεια . Καλώς ή κακώς (καλώς, κάλλιστα δηλαδή) φτάσαμε στη σημερινή της μορφή, τη δημοτική, που της χάρισε ακόμα περισσότερο πλούτο. Προέχει λοιπόν <b>αυτήν τη σημερινή γλώσσα να μάθουμε να τη μιλούμε και να τη γράφουμε σωστά, γιατί με αυτήν πια σκεπτόμαστε και μ’ αυτήν επικοινωνούμε</b>.<br /><br />Της αφαιρέσαμε τους τόνους και τα πνεύματα αλλά αυτό λέω πως είναι μικρό κακό (αν υποτεθεί πως είναι κακό), επειδή αυτά δεν ήταν παρά μια προσπάθεια να αποδοθεί η μουσικότητα που είχε στην εκφορά των λέξεων κατά τους αρχαίους χρόνους, που όμως πια δεν έχει. Αυτή είναι μια απλούστευση που τη δέχομαι και είναι και η μόνη που δέχομαι, για να είμαι ειλικρινής. Το λέω αυτό επειδή κάποιοι χάριν της απλούστευσης ζητάνε μέχρι και την κατάργηση του τόνου και των δίψηφων (αι, ει, οι, κλπ), που όμως οδηγεί σε μια φωνητική γραφή της γλώσσας και επισύρει τον κίνδυνο να αφαιρεθούν από τη γλώσσα μας γνωρίσματα που ακριβώς της δίνουν την αξία που της αναγνωρίζουν διεθνώς οι γλωσσολόγοι. <br /><br />Και βέβαια είναι αναγκαίο να μαθαίνουμε βασικά στοιχεία για την ιστορία της, την ετυμολογία των λέξεων, την ορθογραφία και το συντακτικό της. Αλλά αυτά προϋποθέτουν να την αγαπάμε και να μην τσιγκουνευόμαστε να κοπιάσουμε γι’ αυτήν.<br /><i><b>(συνεχίζεται)</b></i>Ελένη Μπέηhttps://www.blogger.com/profile/16751226046818927584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-44507606875366077502011-01-08T18:54:14.561+02:002011-01-08T18:54:14.561+02:00Ας προσπαθήσω να τα πάρω ένα-ένα και να πω τη γνώ...Ας προσπαθήσω να τα πάρω ένα-ένα και να πω τη γνώμη μου:<br /><br />α) <b>Για να ξεμπερδεύω με το θέμα των θρησκευτικών:</b> θεωρώ πως πρόκειται για ένα πέρα για πέρα άχρηστο αντικείμενο διδασκαλίας (δεν το ονομάζω καν «μάθημα»), ειδικά όταν μοναδικό σκοπό του έχει την κατήχηση. Γιατί τότε δεν είναι «χρήσιμο» στον μαθητή (δεν του μαθαίνει να σκέφτεται κριτικά) παρά μόνο στην Ιεραρχία που επιχειρεί ετσιθελικά να βάζει χέρι στην ψυχή και το μυαλό των παιδιών δογματικά και από νωρίς, ώστε να μην αλλάξει ρότα η σκέψη τους και κλονιστεί η εξουσία που διαθέτει. <br /><br />Για να το πάω ακόμα παραπέρα (και στο σημείο αυτό το σχόλιό μου ταιριάζει και στην ανάρτηση του Ionn που συνδέεται με αυτήν εδώ τη δική σου)… Κάποτε οι Έλληνες πίστευαν στο δωδεκάθεο και σήμερα μας φαίνεται αστείο να λέμε πως τους κεραυνούς τους πετούσε ο Δίας από τον Όλυμπο (έχει αποφανθεί η επιστήμη σχετικά) ˙ τώρα οι Έλληνες πιστεύουν στον Χριστό όχι απλώς ως ιστορικό πρόσωπο (που κι αυτό αμφισβητείται), αλλά ως τον γιο του θεού, του δημιουργού και του μεγάλου κριτή των πάντων. Πόσο πιο αληθοφανές φαντάζει αυτό στη λογική μας που με τέτοιο πείσμα και φανατισμό αρνιόμαστε να το αποκηρύξουμε; Υπ’ αυτή την έννοια όχι, ελληνισμός και χριστιανισμός <b>δεν είναι</b> ταυτόσημες έννοιες, επειδή οι Έλληνες δεν υπήρξαν πάντα στο παρελθόν ούτε είναι βέβαιο πως θα παραμείνουν εσαεί χριστιανοί. Άρα, για ποιο λόγο να υφίστανται τα παιδιά αυτή τη διαστρέβλωση στη σκέψη τους μέσα από την κατήχηση που επιβάλλει το …μάθημα των θρησκευτικών; <br /><br />Και κακώς βάζουν κάποιοι τα θρησκευτικά στην ίδια μοίρα με το μάθημα της ιστορίας. Η ιστορία διδάσκει τη συνέχεια του λαού μας και του πολιτισμού του (απλουστευτικά μιλώντας), τα θρησκευτικά αναφέρονται σε μια μόνο πτυχή του πολιτισμού του (!?), αν γίνομαι κατανοητή. Σαν κομμάτι της ιστορίας θα μπορούσα να το δεχτώ, όπως δέχομαι τη μυθολογία δηλαδή.<br /><br />Να θέσω εδώ κι ένα άλλο θέμα, ως δασκάλα του δημοτικού σχολείου που επίμονα δουλεύω όλα τα χρόνια της εικοσαετούς θητείας μου στο δημόσιο σχολείο την Ε΄ και Στ΄ τάξη: Πώς να συμβιβάσω τα λεγόμενα της επιστήμης μέσα από το μάθημα των Φυσικών (προσπαθώντας να απαντήσω στις απορίες των παιδιών όσο μπορώ) και τα γραφόμενα στα βιβλία των θρησκευτικών; Ουκ ολίγες φορές (και το θεωρώ τιμή μου αυτό) έχω έρθει αντιμέτωπη με το παπαδαριό της τοπικής κοινωνίας αλλά και με γονείς πιο …ενημερωμένους από εμένα, όταν μιλώντας (απλουστευμένα βέβαια) για την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους είπα στα παιδιά που ρωτούσαν, ότι το σχετικό παραμύθι με το χώμα, το νερό, το πλάσιμο και το φύσημα είναι απλά ένας συμβολικός τρόπος έκφρασης (γιατί αν το έλεγα αλλιώς θα είχα ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα). Στο γυμνάσιο και το λύκειο τα πράγματα είναι διαφορετικά, όχι γιατί δεν κάνουν οι μαθητές δύσκολες ερωτήσεις, αλλά γιατί τα σχετικά μαθήματα διδάσκονται από διαφορετικούς δασκάλους και άρα εκλείπει ο κίνδυνος της αντίφασης στα λόγια του διδάσκοντα, τα παιδιά είναι νοητικά πιο ώριμα και κυρίως έχουν μπει στην περίοδο της αμφισβήτησης, άρα ακούνε αλλιώς την διαφορετική άποψη. Την άκρη μου τη βρήκα εν μέρει παρανομώντας: ουδέποτε έδωσα σε άλλον τα θρησκευτικά, όπως κάνουν συνήθως οι συνάδελφοι που αποφεύγουν για λόγους ευνόητους το μάθημα ˙ οι δύο αυτές ώρες του προγράμματος είναι πολύτιμες για να πάνε χαμένες –τις αξιοποιούσα σε μια προσπάθεια να εφοδιάσω καλύτερα τα παιδιά στη γλώσσα (όπως δικαιολογημένα θες εσύ) και στα μαθηματικά (όπως εξίσου δικαιολογημένα θέλει η συνομιλήτρια Δήμητρα), ώστε να μην στερήσω τα παιδιά από την επαφή με την τέχνη κλέβοντας ώρες των σχετικών μαθημάτων (εικαστικά και μουσική). <br /><i><b>(συνεχίζεται)</b></i>Ελένη Μπέηhttps://www.blogger.com/profile/16751226046818927584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-511095237536560332011-01-08T18:53:30.665+02:002011-01-08T18:53:30.665+02:00Η ανάρτηση αυτή περνάει κατευθείαν στα αγαπημένα.
...Η ανάρτηση αυτή περνάει κατευθείαν στα αγαπημένα.<br /><br />Πολλά έχουν λεχθεί από τους συνομιλητές σου κι εσένα. Πολλά θα ήθελα κι εγώ να σχολιάσω αλλά φοβάμαι πως θα με προδώσει η διαύγεια του μυαλού μου τέτοια ώρα. Και τούτος ο τρόπος με το ανεβοκατέβασμα στη σελίδα να δεις τι είπε ο ένας κι ο άλλος και να σχολιάσεις είναι άβολος και εκνευριστικός.<br /><br />Ξεκινώ με τη διαπίστωση πως κάποιες αλήθειες έχουν λεχθεί και από τις δυο "αντιμαχόμενες" πλευρές. (Τα βλέπεις τα εισαγωγικά, έτσι; Μην έχουμε παρεξηγήσεις κι άντε να δίνεις εξηγήσεις ύστερα) Επομένως, πιστεύω, θα έπρεπε να βρούμε μια συνισταμένη (προσέχεις ορολογία φυσικής;) των απόψεών μας, που απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν είναι πραγματικά αντίθετες, έστω κι αν έτσι δείχνουν. Και μετά να πορευτούμε σαν άνθρωποι σκεπτόμενοι, γονείς και εκπαιδευτικοί αδιακρίτως.<br /><i><b>(συνεχίζεται)</b></i>Ελένη Μπέηhttps://www.blogger.com/profile/16751226046818927584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-79154467080265309852011-01-08T12:15:17.317+02:002011-01-08T12:15:17.317+02:00@Drmakspy:Συγκλονιστικό!!!
Δεν θα μπορούσα να σκε...@Drmakspy:Συγκλονιστικό!!!<br />Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ το δηλητήριο!!!<br />Είδες για ν'ανακατεύεσαι εσύ μ'αυτά αμέσεως το σκέφτηκες!!!<br />Μπράβο ρε Πατρίδα!!! Είσαι φοβερός!:)kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-23558335257316914772011-01-08T12:02:01.131+02:002011-01-08T12:02:01.131+02:00Καιρός να .... "βάλω γυαλιά" στον Μπαμπι...Καιρός να .... "βάλω γυαλιά" στον Μπαμπινιώτη!!!! Κι αυτό το λέω γιατί το σκέφτηκα μόνος μου, όταν συνδυάστηκαν στο μυαλό μου μερικά πράγματα από δύο τυχαίες συζητήσεις... Οι λατίνοι διάβαζαν το Η σαν Ε.... Το δΗλΗτΉριο (όνομα) έγινε για τους λατίνους dElEtErio ή πιό σωστά dElEtErium (επίθετο) με την έννοια του φθοροποιού του καταστροφικού που φέρνει τον θάνατο... Από εκεί το ρήμα!!!! deletere (deleo)!Drmakspyhttps://www.blogger.com/profile/07661643904236292368noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-81470835006297684392011-01-08T10:31:46.852+02:002011-01-08T10:31:46.852+02:00@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Eχω αρχίσει και χορεύω με τα χάλ...@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Eχω αρχίσει και χορεύω με τα χάλκινα της κουζίνας μου, ακούγοντας αυτούς τους υπέροχους χαρούμενους σκοπούς!<br />ΑΧ!!! Του χρόνου θα φροντίσω νάρθω οπωσδήποτε...τα ραγκουτσάρια είμαι σίγουρη πως πολύ θα μου πηγαίνουν! χαχαχα!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-5465997026869561812011-01-08T10:26:45.654+02:002011-01-08T10:26:45.654+02:00ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Πέλα, ΒΑΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ!!!
Τα βάζω ζων...ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Πέλα, ΒΑΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ!!!<br />Τα βάζω ζωντανά <a href="http://www.youtube.com/watch?v=XHxV2VYj8B0&feature=related" rel="nofollow">εδώ</a><br /> και <a href="http://www.youtube.com/watch?v=9Urr6G-Y_3g&feature=related" rel="nofollow">εδώ</a> για να έρθουμε πιο κοντά στο κλίμα το δικό σου! χαχαχαχα!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-52411826283142754092011-01-08T10:20:26.289+02:002011-01-08T10:20:26.289+02:00@ΙonnKorr: Διόρθωση:Tριγωνομετρία! Mου έχει σπάσει...@ΙonnKorr: Διόρθωση:Tριγωνομετρία! Mου έχει σπάσει τα νεύρα το πληκτρολόγιο!!! Και όταν βλέπω και σένα, τα νεύρα μου διπλασιάζονται και τότε γράφω άρες-μάρες κουκουνάρες!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-10356562258877976382011-01-08T10:11:01.415+02:002011-01-08T10:11:01.415+02:00EΔΩ ΒΑΛΚΑΝΙΑ XAXAXAXAAAAA!!!
http://www.youtube.c...EΔΩ ΒΑΛΚΑΝΙΑ XAXAXAXAAAAA!!!<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=XHxV2VYj8B0&feature=related<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=9Urr6G-Y_3g&feature=related<br /><br />Θα επιστρέψω..δώσε μου λίγο χρόνο..<br />χα..χα..ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥhttps://www.blogger.com/profile/07251902502218211071noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-8975505247903257492011-01-08T10:04:51.831+02:002011-01-08T10:04:51.831+02:00@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Πέλα μου, όχι δεν έχασες επεισόδ...@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Πέλα μου, όχι δεν έχασες επεισόδια...στο πρώτο είμαστε, μας πρόλαβες!χαχαχαχαχα<br />Μόλις ξεκαθαρίσει το ραγκουτσαριασμένο σου κεφάλι έλα να διαβάσεις να ευφρανθεί και ν'αγαλλιάσει η καρδία σου! χαχαχαχαχα!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-14922861039604321132011-01-08T09:56:29.159+02:002011-01-08T09:56:29.159+02:00@ΙonnKorr:παραγώγους και γραφικές παραστάσεις,εννο...@ΙonnKorr:παραγώγους και γραφικές παραστάσεις,εννοώ παραπάνω...<br /><br />Τώρα την άποψή μου για το μάθημα των Θρησκευτικών, την γράφω παραπάνω στο ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ.Η μελέτη της Χριστιανικής θρησκείας-"θεωρίας" θα τολμούσα εγώ να πω, δεν είναι η ονομασία των ράσων που φοράνε οι τράγοι,αλλά βλέπεις αυτά θέλουν να μαθαίνουν στα παιδιά...τ'άλλα δεν τους συμφέρει να τους τα μάθουν!<br /><br />Τέλος ν'αφήσεις την Δημητρούλα ήσυχη δεν χρειάζεται να μ' ερμηνεύεις και να με χαρακτηρίζεις σ'αυτήν, δόξα τω Θεώ είναι πολύ πιο εύστροφη απο σένα για να με καταλάβει...<br />Εσύ καλό θα ήταν να μου εξηγήσεις τα ανεξήγητα... που σε ρώτησα πριν φύγω για τις Διακοπές των Χριστουγέννων και το παίζεις Κινέζος...ή νομίζεις ότι τάχω ξεχάσει???kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-83012609256558997652011-01-08T09:43:22.635+02:002011-01-08T09:43:22.635+02:00@ΙΟΝΚΟRR:Μπα!!!ξεμύτισες και ήρθες!
Κανονικά έπρεπ...@ΙΟΝΚΟRR:Μπα!!!ξεμύτισες και ήρθες!<br />Κανονικά έπρεπε να σ'αφήσω και να σου απαντήσω μεθ'αύριο κατα την τελευταία προσφιλή σου συνήθεια, αλλά βλέπεις δεν μπορώ να μη σου γυρίσω απάντηση...με τρώνε τα δάχτυλά μου!<br />-----<br />Τα πνεύματα όπως θα αναφερθεί και στην συνέχεια δηλώνουν την διαδρομή της εξέλιξης της λέξης.<br />Οι τόνοι δίνουν ένα ηχητικό τόνο στην λέξη.Δηλαδή ἡ οξεία δίνει υψηλό τονισμό στό γράμμα πού τήν έχει, ενώ ἡ βαρεία δηλώνει απουσία υψηλού τονισμού. Η περισπωμένη, δείχνει ότι είναι κάτι ανάμεσα στην οξεία και την βαρεία. Δηλαδή το γράμμα που την είχε άρχιζε να προφέρεται σε υψηλότερο τόνο και σιγά σιγά κατέληγε σε χαμηλότερο.<br />-----<br />Αυτά για να καταλάβεις τι είναι οι τόνοι και τα πνεύματα...απλά κατανοητά πράγματα!<br />Είδες, με όλη σου την νοσταλγική διάθεση μέσα σ'ένα σχολιάκι συμπεριέλαβες όλες τις δασυνόμενες λέξεις! <br />Εγώ με τους εφιάλτες των Φυσικομαθηματικών τι να συμπεριλάβω? Εξισώσεις,γεωμετρία,τριγονομετρία,συναρτήσεις,παραγώγους,διανύσματα,γραφικες παραστάσεις και ένα σωρό άλλες παρόμοιες τρομοκρατικές υποθέσεις...! Πες μου τι να πρωτοσυμπεριλάβω αφού πρώτα -πρώτα δεν θυμάμαι τίποτα γιατί κάποιοι ανάξιοι για τον ρόλο του εκπαιδευτικού, συνάδελφοί σου φρόντισαν να μη μου μάθουν απολύτως τίποτα!΄Εχε υπ'όψιν σου ότι με την βοήθεια της παπαγαλίας, Φυσική και Χημεία (εκείνα τα χρόνια) δεν είχα πέσει ποτέ κάτω ατο 14-15!<br />Αρα η παπαγαλία ακόμα και στην Φυσική δρα! συνεχειαkariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-75355380559238824222011-01-08T09:34:26.045+02:002011-01-08T09:34:26.045+02:00Ααα έχασα επεισόδια ..θα το διαβάσω με ξεκάθαρο μυ...Ααα έχασα επεισόδια ..θα το διαβάσω με ξεκάθαρο μυαλό χα..χα.. ακομα κορνέτες και κλαρίνα έχω στ'αυτια μου..ξέρεις εσυ :)ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥhttps://www.blogger.com/profile/07251902502218211071noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-55784630603872637912011-01-08T07:31:06.740+02:002011-01-08T07:31:06.740+02:00@ΔΙΜΙΤΡΗΣ:Μιλώ για τους Μαθηματικούς,Φυσικό και τη...@ΔΙΜΙΤΡΗΣ:Μιλώ για τους Μαθηματικούς,Φυσικό και την Φυσικό του ΣΤ,΄ της Βελβενδούς... βέβαια και οι υπόλοιποι δεν ήσαν καλύτεροι...φασιστόμουτρα μέχρι κόκκαλο, αλλά τουλάχιστον τους καταλαβαίναμε...<br />Τους Φυσικομαθηματικούς τους τρέμαμε και δεν τους καταλαβαίναμε!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-1844316809471192792011-01-08T06:23:10.683+02:002011-01-08T06:23:10.683+02:00@Δήμητρα
Το να μιλάς με την Κάρυ για εθνικοχριστι...@Δήμητρα<br /><br />Το να μιλάς με την Κάρυ για εθνικοχριστιανικά θέματα είναι σαν να μιλάς με μάρμαρο.<br />Είμαι σίγουρος ότι αν μίλαγες με μια πραγματική Καρυάτιδα της Ακρόπολης θα είχες την αίσθηση ότι είναι περισσότερο συνεννοήσιμη.<br /><br />--------------------<br />@ Κάρυ<br />Σημασία έχουν <b>η ψιλή, η δασεία, η περισπωμένη, η οξεία και η βαρεία</b>.<br />Άμα μια γλώσσα δεν έχει τέτοια σημεία (όπως οι Λατινικές γλώσσες) βράστην και πέτα την.<br /><br />Αναπολώ τους όμορφους καιρούς που οι μαθητές μάθαιναν παπαγαλία τις δασυνόμενες λέξεις και αναρριγώ από εθνική υπερηφάνεια.<br /><br />ἁβρός, ἅγιος, ἁγνός, Ἅδης, ἁδρός, αἷμα, Αἷμος, αἵρεση, ἁλάτι, Ἁλιάκμονας, ἁλιεία, Ἁλικαρνασσός, ἁλίπαστο, ἅλμα, Ἁλόννησος, ἁλυκή, ἁλυσίδα, ἁλώνι, ἅλωση, ἅμα, ἁμάξι, ἁμαρτάνω, ἅμιλλα, ἁπαλός, ἁπλός, ἅρμα (= τὸ ὄχημα, ἐνῶ ἄρμα = τὸ ὅπλο), ἅρμη, ἁρμόζω, ἁρπάζω, ἁφή, ἁψίδα, ἁψίθυμος, ἁψίκορος, ἁψύς.<br /><br />Ε<br />ἑαυτός, ἕβδομος, Ἑβραῖος, Ἕβρος, ἑδώλιο, ἕδρα, εἵλωτας, εἱρμός, Ἑκάβη, Ἕκτορας, Ἑλένη, ἕλικας, Ἑλικώνας, ἕλκος, ἑλκύω, Ἕλλη, Ἕλληνας, Ἑλλάδα, ἕλος, ἑνώνω, ἑξῆς, ἕρμαιο, ἑρμηνέυω, Ἑρμῆς, Ἑρμιόνη, ἑρπετό, ἕρπω, ἑσπερινός, ἑστία, ἑστιατόριο, ἑταιρεία, ἕτοιμος, εὑρετήριο.<br /><br />Η<br />ἥβη, ἡγεμόνας, ἡγούμενος, ἡδονή, ἡλικία, ἥλιος, ἡμέρα, ἥμερος, ἥμισυ, ἡνίοχος, ἥπατα, Ἥρα, Ἡρακλῆς, Ἡρόδοτος, ἥρωας, Ἡσίοδος, ἥσυχος, ἥττα, Ἥφαιστος.<br /><br />Ι<br />ἱδρύω, ἱδρώτας, ἱερός, Ἱερουσαλήμ, ἱκανός, ἱκετεύω, ἱλαρός, ἱμάτιο, ἵππος, Ἱπποκράτης, ἱστορία, ἱστός.<br /><br />Ο<br />ὁδηγός, ὁδός, ὅλμος, ὁλόκληρος, ὅλος, ὁμάδα, ὁμαλός, ὅμηρος, Ὅμηρος, ὁμιλία, ὅμιλος, ὁμίχλη, ὁμοῦ, ὅμοιος, ὅμως, ὁπλή, ὅπλο, ὅποιος, ὁποῖος, ὅποτε, ὅπου, ὅπως, ὅραση, ὁρίζω, ὅριο, ὅρκος, ὅρμος, ὅρμῶ, ὅρος (ὁ), ὅσιος, ὅσος, ὅταν, ὅτι, ὅ,τι.<br /><br />Υ<br />[ὅλες οἱ λέξεις ποὺ ἀρχίζουν ἀπὸ υ μὲ πνεῦμα], υἱός.<br /><br />Ω<br />ὥρα, ὡραῖος, ὥριμος, ὡς, ὥς.<br />Επίσης αναπολώ τα όμορφα μαθήματα των Θρησκευτικών με την αναλυτική περιγραφή των ιερατικών αμφίων:<br /><br />Στιχάριο, <br />Οράριο, <br />Επιτραχήλιο, <br />Ιερατική Ζώνη, <br />Φαιλόνιο, <br />Μικρό και Μεγάλο Ωμοφόριο, Ποιμαντορική Ράβδος <br />Αρχιερατικό Εγκόλπιο, <br />Επιμανίκια <br />Επιτραχήλιο, <br />επιγονάτιο <br />Σάκκος, <br />Μίτρα <br />Μανδύας, <br /><br />Απαράδεχτο που δεν σε αγγίζουν και τα περιφρονείς.IonnKorrhttps://www.blogger.com/profile/11996861791566664606noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-10871039452111548862011-01-08T02:02:54.031+02:002011-01-08T02:02:54.031+02:00Kariatida62 καλημερα, για το 30 της βελβενδο...Kariatida62 καλημερα, για το 30 της βελβενδου ''λες'', τον μαθηματικο?dimitrishttps://www.blogger.com/profile/01024624371658389424noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-80066235919894955102011-01-08T01:11:01.204+02:002011-01-08T01:11:01.204+02:00@Ιamaticus: O ακατανόμαστος αυτήν την ώρα ή διασκε...@Ιamaticus: O ακατανόμαστος αυτήν την ώρα ή διασκεδάζει λόγω εορτής του ή ροχαλίζει...(το πιθανώτερο) και δεν ακούει εσένα που με ξεφωνίζεις αρχαιστί!!!<br />Σ'ακούω όμως εγώ και αυτό έχει την μεγαλύτερη σημασία!;)kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-44729807814679166712011-01-08T01:06:32.251+02:002011-01-08T01:06:32.251+02:00@ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΛΙΔΟΝΗΣ:Μιχάλη μη μου βάζεις δύσκολα τέ...@ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΛΙΔΟΝΗΣ:Μιχάλη μη μου βάζεις δύσκολα τέτοια ώρα, γιατί έχω κάνει 2 ώρες σίδερο, η Δήμητρα και ο Μίνι μου έχουν κάνει ένα κεφάλι κουρκούτι και δεν καταλαβαίνω τι γράφω ... θάρθω απο το σπίτι σου!<br />Μη μου βάζεις όμως χρονόμετρο!kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-43160419559406309732011-01-08T00:55:26.773+02:002011-01-08T00:55:26.773+02:00Επι μία πενταετία το λιγότερο δίδασκε καθηγητής Μα...Επι μία πενταετία το λιγότερο δίδασκε καθηγητής Μαθηματικός στο Γυμνάσιο, ενώ έπασχε απο σοβαρή ψυχική ασθένεια.<br />Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούσε να γίνει μάθημα και ενώ όλοι γνώριζαν το πρόβλημα, δηλαδή Γυμνασιάρχης, Επιθεωρηση, καθώς και το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου,<br />( είχαν γίνει καταγγελίες απο γονείς-όχι απο τον σύλλογο) ο καθηγητής αυτός εξακολουθούσε να παραμένει στην θέση του και κανείς δεν τον ενοχλούσε γιατί είχε συνδικαλιστή συγγενή! Ποιος φταίει λοιπόν ο Γυμνασιάρχης που έβλεπε και δεν μιλούσε, ο Επιθεωρητής που επίσης ήξερε και όμως δεν κινούσε καμμία διαδικασία , ή οι υπάλληλοι του τμήματος στο Υπουργείο? <br />Μάλλον το Υπουργείο που ικανοποιούσε τα χατήρια του συνδικαλιστή-προστατευόμενού της!<br />Ο προηγούμενος γυμνασιάρχης που προσπάθησε να διευθετήσει το πρόβλημα , το μόνο που κατάφερε ήταν να προκαλέσει την μετάθεσή του!<br />Κατάλαβες τώρα τι θέλω να σου πω? Τις πελατειακές σχέσεις τις δημιουργεί η αρχή ...οι απο κάτω απλα ανταποκρίνονται για να βολευτούν προσωπικά! Και όλο αυτο το αλισβερίσι προεκτείνεται και διαδίδεται προς τα κάτω, και ακόμα πιο κάτω!<br /><br />Αν τα παιδιά μου γίνουν κλέφτες δεν θα φταίνε αυτά Δήμητρα εγω θα φταίω που τα έμαθα να είναι κλέφτες!<br />Αν ο μαθητής σου είναι αδιάφορος και έχει κακή επίδοση στο μάθημά σου, δεν φταίει αυτός αλλά εσύ Δήμητρα που δεν μπόρεσες να ως εκπαιδευτικός του να του κερδίσεις το ενδιαφέρον και να του μεταδώσεις τις δικές σου γνώσεις...<br />Ετσι λοιπόν πιστεύω πως οι νοοτροπίες των πολιτών πλάθονται απο την κρατική εξουσία!<br />Και η οποία θα πρέπει να τονίσω πως δεν είναι τόσο εύκολο να αλλάξει μετά...<br />----<br />Μας πήρε το βράδυ βρε Δήμητρα να διαφωνούμε συμφωνώντας και να συμφωνούμε διαφωνώντας!<br />Μα δεν μου είπες ούζα μαζί μου πότε θα πιείς???;)kariatida62https://www.blogger.com/profile/05753577102027990801noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3124881602631153335.post-11515734630531393172011-01-08T00:47:22.975+02:002011-01-08T00:47:22.975+02:00ΕΛΑ BREEEEE KARY....
"ΣΕ ΕΞΕΦΩΝΙΣΑ....
...ΕΛΑ BREEEEE KARY....<br /><br />"ΣΕ ΕΞΕΦΩΝΙΣΑ....<br /> ΑΡΧΑΙΣΤΙ!!!!<br /><br />(για ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ Ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ)!!!!<br /><br />ΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!<br /><br />ΝΑ ΠΑΛΙ!!!!<br /><br />Ω ΚΑΡΥΑΤΙΣ!!!!<br /><br />ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣiamaticushttps://www.blogger.com/profile/14062646921685307343noreply@blogger.com