bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΚΟΛΟΓΕΙΤΕ ΑΛΛΟ!!!

Πολύ καιρό είχα να κατηφορίσω την παραλιακή...
Βράδυ Παρασκευής, στην καρδιά του Χειμώνα  και η δική μου καρδιά λαχτάρισε κάτι απο το Καλοκαιράκι που η θύμισή του έχει πια  ξεμακρύνει!
Δρόμοι στολισμένοι με τα Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και Εκείνη μαυροφορεμένη θρηνεί με τα ελαφρά κύμματα...
Το αυτοκίνητο σταμάτησε στο παλιό αγαπημένο μπαράκι με την καλή μουσική !
Άλλαξε ο καιρός, θυμήθηκε πια  ότι  πάει να φύγει και ο Δεκέμβρης και άνοιξε τους σάκκους και οι βορριάδες ελευθερώθηκαν!
Και ένας ήχος ήρθε και μ'αγκάλιασε χαρούμενα...τί είναι? κάτι μου θυμίζει ! Σαν τους ήχους των κωδωνοφόρων, σαν τους ήχους των τριγώνων που σε λίγες μέρες θα ακουστούν στις γειτονιές με τα κάλαντα...
Όχι τίποτα απο τα παραπάνω, λίγα λεπτά χρειάστηκαν και προσδιορίστηκε.
Οι αλήτες οι αέρηδες έπαιζαν με τα κατάρτια των ιστιοφόρων στην όμορφη Μαρίνα!!!
Τι ωραίοι ήχοι Θεέ μου!!! Πόση ώρα καθόμασταν σαν παιδιά και τους κρυφακούγαμε να ερωτοτροπούν...

Ένα ποτάκι, μια ζεστή κουβέντα με την φίλη  απέναντι απο την θυμωμένη Θωριά Της και η άπαιχτη μουσική του DJ, στάθηκαν αρκετά υπεραρκετά να νιώσω τόσο όμορφα,τόσο ευτυχισμένα!!!


Αυτή η πόλη που τόσες φορές μ'αγανακτεί  τελικώς μ'αρέσει , την αγαπώ, δεν ζώ χωρίς αυτήν,  γιατί με τις ατελείωτες γωνιές της  μου δίνει φιλιά ζωής...
Σας παρακαλώ μη μου την κακολογείτε άλλο!!!

12 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

σαν νοιώθουμε όμορφα ανακαλύπτουμε και θυμόμαστε όμορφες γωνιές της.
οι κάτοικοι κάνουν μία πόλη. κυρίως αυτοί.
καλημέρα σου!

Aνεμος είπε...

Ένα ποτάκι, μια ζεστή κουβέντα με την φίλη.μουσική η επικοινωνια που χάνετε

kariatida62 είπε...

@basnia:πολύ σωστά οι κάτοικοι κάνουν μια πόλη! Όποιοι επιτέλους δεν την θέλουν ας φύγουν! Φιλιά σου!

kariatida62 είπε...

@Άνεμος: Την επικοινωνία θέλουν να μας την κόψουν! Αντιστεκόμαστε! Το μπαράκι ασφυκτικά γεμάτο!

roadartist είπε...

Είναι πολύ περίεργη όντως η σχέση μας με αυτή τη πόλη.. Μια σχέση αγάπης και μίσους.. Όσο και να την κακολογούμε, τόσο πιο πολύ την αγαπάμε..

kariatida62 είπε...

@Roadartist: Χμ ναι, όπως όλοι οι σφοδροί έρωτες!
Το κομματάκι το μουσικό δεν μούπες σ'άρεσε?
Τ'άκουσα χθες στο μπαράκι και συνέχεια έχω την μελωδία του στο μυαλό μου!Κόλλησα στη γλυκό μελαγχολικό τέμπο του...

Artanis είπε...

Λογικό να αισθάνεσαι έτσι για την πόλη σου...
Ωραία επιλογή μουσικής...
Καλησπέρες...

kariatida62 είπε...

@Artanis: Το κομμάτι τ'άκουσα πρώτη φορά κι'εγώ απο τον DJ,έπιλογή δική του είναι...
Απλά εγώ θέλησα να σας μεταφέρω το κλίμα στο μπαράκι...

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα μπαράκια και οι βόλτες, αλλά σου το ξανάγραψα τους ανθρώπους που συναναστρέφεσαι και μιλάς να προσέχεις!

kariatida62 είπε...

@Ανώνυμος: Μπα σε καλό σου! Τι θέλεις να μου πεις,και δεν το λες ευθέως;
Και επιτέλους γιατί κρύβεσαι πίσω απο την ανωνυμία σου, αφού θέλεις να με προφυλάξεις;

Madame de la Luna είπε...

Πέστα, πέστα. Αυτό το απρόβλεπτο και η ζωντάνια, είναι που με κάνουν κι εμένα να γουστάρω τόσο. Κι όσο ντάουν και να 'μαι ώρες-ώρες, μια βόλτα μου φτιάχνει κάπως το κέφι. Έχει και τα κακά της, αλλά δεν βαριέσαι. Κι εμείς τα 'χουμε...

kariatida62 είπε...

@Μadame de la Luna: Για τα απρόβλεπτα ζούμε και παίρνουμε δύναμη!Αλοίμονο σ'εκείνον που δεν τα καλοδέχεται...
Καλημέρα Φεγγαροκυρά!