bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

E UN MONDO DIFFICILE


ME ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΚΑΙ  ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΤΟΝΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΝU CHAO ΘΑ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΑΠΟΨΕ ...


E´ un mondo difficile
e vita intensa
felicita´ a momenti
e futuro incerto
il fuoco e l´acqua
con certa calma
serata di vento
e nostra piccola vita
e nostro grande cuore
¿Por qué voy a creer
yo en el amor?
si no me entiende,
no me comprende
tal como yo soy.
¿Por qué voy a creer
yo en el amor?
si me traiciona
y me abandona
cuando mejor estoy.
Lo sabemos muy bien
entre tú y yo
y aunque parezca,
no tienes la culpa,
la culpa es del amor.
E´ un mondo difficile
e vita intensa
felicita´ a momenti
e futuro incerto
No puedo convencer
a mi corazón
si yo no dudo
y estoy seguro
de que tiene razón.
No voy a asesinar
esa sensación
si yo la quiero,
yo la deseo
aunque me dé dolor.
Yo no quiero sufrir,
pero aquí estoy
y estoy sufriendo,
no me arrepiento,
me cago en el amor.
E´ un mondo difficile
e vita intensa
felicita´ a momenti
e futuro incerto
il fuoco e l´acqua
con certa calma
serata di vento
e nostra piccola vita
e nostro grande cuore
¿Por qué voy a creer
yo en el amor?
si no me entiende,
no me comprende
tal como yo soy.
¿Por qué voy a creer
yo en el amor?
si me traiciona
y me abandona
cuando mejor estoy.

Lo sabemos muy bien
entre tú y yo
y aunque parezca,
no tienes la culpa,
la culpa es del amor.
Yo no quiero sufrir,
pero aquí estoy
y estoy sufriendo,
no me arrepiento,
me cago en el amor.
Me cago en el amor...

Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
η μετάφραση είναι ελεύθερη και δέχεται διορθώσεις
Είναι ένας κόσμος δύσκολος
και ζωή έντονη με άγχος
Στιγμές ευτυχίας
και αβέβαιο το  μέλλον
φωτιά και νερό
με κάποια ηρεμία

βραδιά ανέμου
και μικρή η ζωή μας
και μεγάλη η καρδιά μας!
Γιατί να πιστέψω
εγώ στην αγάπη;
αν δεν καταλαβαίνετε,
δεν με καταλαβαίνετε
όπως εγώ είμαι...

Γιατί να πιστέψω
εγώ στην αγάπη;
αν με προδώσει
και με εγκαταλείψει
τότε καλύτερα θα είμαι!
Ξέρουμε πολύ καλά
μεταξύ μας
και αν και έτσι φαίνεται,
δεν είναι δικό σου το σφάλμα,
είναι σφάλμα του έρωτα.
Είναι ένας κόσμος δύσκολος
και ζωή έντονη με στρες
Στιγμές ευτυχίας
και αβέβαιο το  μέλλον
Δεν μπορώ να πείσω
την καρδιά μου
αν εγώ δεν αμφιβάλλω
και είμαι σίγουρος
ότι είναι σωστό.
Δεν θα σκοτώσω
αυτό το συναίσθημα
εάν θέλω,
το εύχομαι
αν και με πονά
Δεν θέλω να υποφέρω
αλλά εδώ είμαι
και υποφέρω,
Δεν μετανιώνω,
πέφτω στην αγάπη.
Είναι ένας κόσμος δύσκολος
και η ζωή έντονη
Στιγμές ευτυχίας
και αβέβαιο το  μέλλον
φωτιά και νερό
με κάποια ηρεμία
βραδιά ανέμου
και μικρή η ζωή μας
και μεγάλη η καρδιά μας!
Γιατί να πιστέψω
εγώ στην αγάπη;
αν δεν καταλαβαίνετε,
δεν με καταλαβαίνετε
όπως εγώ είμαι.
Γιατί να πιστέψω
εγώ στην αγάπη;
αν με προδώσει
και με εγκαταλείψει
τότε καλύτερα θα είμαι...
Ξέρουμε πολύ καλά
μεταξύ μας
και αν και έτσι φαίνεται,
δεν είναι δικό σου το σφάλμα,
είναι σφάλμα του έρωτα!
Δεν θέλω να υποφέρω
αλλά εδώ είμαι
και υποφέρω,
Δεν μετανιώνω,
πέφτω στην αγάπη.
Πέφτω στην αγάπη…

Η ΚΑΡΥΑΤΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΧΩ... ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΤΑΞΙΕΣ! ΜΗΝ ΞΑΦΝΙΑΣΤΕΙΤΕ! ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΕΛΕΙ Ν'ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΔΩΜΕΝΑ ΕΡΩΤΟΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ, ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ!


27 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Aφιερωμένο με την αγάπη μου στην φίλη μου Μάγισσα Κίρκη!!!

logia είπε...

Άνοιξη είναι
αν δεν υπάρχουν και ερωτοχτυπημένα παιδάκια τη βάψαμε...
καλό ξημέρωμα

Τυπο-θραύστης είπε...

... την καληνύχτα μου ...
... τώρα, μ' αυτά τα βιντεάκια, τί ύπνο θα κάνω, θα το ξέρω το πρωί ...
... έρρωσο ...

dimitris είπε...

kariatida62 απο εκπληξη σε εκπληξη, χαρα στο κουραγιο σου, συν τοις αλλοις και ερυθρος σταυρος, για τους προδωμενους, αυτη ειναι η πειρα, αδελφη τερεζα,για τους ερωτευμενους, μπραβο,λειπει η ευαισθησια σημερα, εσυ κανεις και ''αφιερωματα'' και απο ψυχη, ΨΥΧΑΡΑ.

karfoma είπε...

Me cago en el amor…….Καρυάτιδα, καληνύχτα!

kariatida62 είπε...

@dimitris:XAXAXAXA,σε λίγο καιρό θα φύγω για Αφρική με τους γιατρούς χωρίς σύνορα...:))

kariatida62 είπε...

@karfoma: Όχι πολύ, λίγο να πέσεις!!!

kariatida62 είπε...

@stavrosx1: Kαληνύχτα όνειρα γλυκά και ....ασκανδάλιστα!!:))

a-kentavrou είπε...

Nα σου πω μια καλημέρα
Τάχει αυτά η άνοιξη....
Έρα.

kariatida62 είπε...

@a-Kentavrou: Kαλημέρα και σε σένα αστέρι!
Ναι τάχει, τάχει η Άνοιξη! Η γιαγιά μου έλεγε έχουμε φουσκοδενδριές!:))

Artanis είπε...

Ισπανικά και κάμποσα Ιταλικά μαζί...Ωραίο βίντεο...
καλημέρα από ΝΖ, φιλιά...

kariatida62 είπε...

@Artanis: Ναι,μια μίξη των πιο ερωτικών γλωσσών...Καλημέρα πατρίδα!

Saq είπε...

Για τον Μανού τι να πω, απλά τέλειος. Ο Τονίνο δεν μου πολυ αρέσει, μόνο το τραγούδι που έβαλες και κανα δυο ακόμη. Πάντως η Ιταλική γλώσσα είναι όντως κάργα ποιητική και ερωτική η Ισπανική μου κάνει πιο επαναστατική!

kariatida62 είπε...

@Newton:Το τραγουδάκι επιλέχθηκε για ειδικούς λόγους....και μ'αρέσει πολύ!Ο ΜΑΝΟΎ ΤΣΑΟΥ αγαπημένος!

drosostalitsa είπε...

Καλημέρα Καρυάτιδα! Τι κάνεις;
Καλό μήνα σου ευχήθηκα; Να έχεις ένα ζεστό και δημιουργικό Μάρτιο!

Το Μάνου τον έχω δει ζωντανα και ξετρελλάθηκα! Πολύ ωραία τα βιντεάκια σου, όπως πάντα!

Φιλάκια

kariatida62 είπε...

@drosostalitsa: Kαλημέρα κοριτσάκι μου! Τι δημιουργικό Μάρτιο,Μάρτης γδάρτης θάναι αυτός με τα μέτρα που μας έρχονται...

a-kentavrou είπε...

Aυτή η γιαγιά ήταν πολύ σοφή, και φουσκοδεντριές και φουσκοθαλασιές.Αυτή την εποχή φουσκώνουν τα μάτια στα κλαδιά των δέντρων για να βγάλουν βλαστούς.Έτσι και στο blog σου είναι διάχυτη η ερωτική διάθεση,πάλι νεα διάψευση προσδοκιών Άγιο περιμέναμε σε παθιασμένο Λατινοαμερικάνικο χορό βρεθήκαμε.
Καρυάτις η κβαντικά αβέβαιη ,η κβαντικά απρόβλεπτη!!!!

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!
ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΒΕΛΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ?
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ! ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΚΕΦΙ.
ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΣΑ ΜΕΤΡΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ!Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ! ( ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ,ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ.ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ,ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΜΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ)!
ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ...ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΕΙΧΑ, ΑΠΟ ΚΕΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟ ΠΗΓΑ!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εγώ αντί σχολίου θα μου επιτρέψεις να μεταφράσω στα Κρητικά το πρώτο κομμάτι.

Ζούμε σε κόσμο δύσκολο
άγχος ,ζωή γεμάτη
έτσι κι αλλιώς την αγαπώ
και γω παναθεμα τη.

Της ευτυχίας οι στιγμές
λίγες σαν ηλιακτίδες
το μέλλον μας αβέβαιο
χαθήκαν οι ελπίδες;

Ρίξε νερό μες τη φωτιά
να ΄ρθει η ηρεμία
καζάνι που θα εκραγεί
είναι η κοινωνία.

kariatida62 είπε...

@akentavrou: Ναι η γιαγια ήταν Σκιαθίτισσα, συγγενής του Παπαδιαμάντη...πράγματι ότι έλεγε είχε μια "σοφία"
Αφού τα κατάφερα να βγώ απρόβλεπτη μέσα απο το μπλογκ μου, τι να πώ, μπράβο μου!

kariatida62 είπε...

@minimarket: To μόνο που μας έμεινε είναι το κέφι και η αισιοδοξία μας ! Αυτό δεν μπορούν να μας το πάρουν μ'οσα μέτρα και να πάρουν...

kariatida62 είπε...

@ Ξημεράκης Φάνης: Είσαι υπέροχος! Θα λείψω για δύο μέρες και θα πάρω μαζί μου τους στίχους της Κρητικής σου μετάφρασης,να διαβάζω τις ώρες του ταξειδιού... κρίμα να μην είμαι μουσικός να το ντύσω με την μουσική μου και να βγεί μια ζεμπεκιά τέλεια!

Unknown είπε...

Ενα ΡΕΚΒΙΕΜ δεν θα ηταν ασχημο!!!!

kariatida62 είπε...

@taspa:οτι και να γίνει, ότι και να κάνουν εδώ ποτέ δεν θ'ακουστεί ρέκβιεμ!
Άντε το πολύ-πολύ την Μ.Παρασκευή λίγο να ψάλλουμε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ.
ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ:)))

leondokardos είπε...

Τη σημερινή εποχή λοιπόν καλύτερα να ερωτευτούμε και να ... πετάξουμε σε κόσμους μαγικούς. Μόνο ο έρωτας μας σώνει, όπου αλλού κιαν κοιτάξεις, μαυρίλα.

IonnKorr είπε...

Καρυάτιδα

Πέρασα, είδα και αφήνω μια Σπανιόλικη καλημέρα.