bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ..!

Ανέβηκα ως το βουνό και μάζεψα τα ξύλα, τους έβαλα φωτιά  και ετοίμασα τα κάρβουνα...

 Μπριζολάκια και  μπιφτέκια τα λάδωσα, τα ριγάνισα και τάβαλα πάνω στην παχιά θράκα να τα ψήσω...
Μα κείνα τ'ατιμα κουνιόντουσαν γλιστρούσαν και απο την σκάρα έγερναν να φύγουν!
 Την μεγάλη πηρούνα επιστράτευσα και άρχισα να τσακώνω τον κεφτέ  που ξαφνικά έπεσε πάνω στην θράκα με θόρυβο εκκωφαντικό και έγινε ο....

Την δεξιά μπριζόλιτσα την άπαχη και και ντελικάτη την πρόλαβα στην άκρη της ψησταριάς.
Η πηρούνα πρόλαβε και χώθηκε στην κορυφή της και να! ως εκ θαύματος η κομψή μπριζολίτσα έγινε κυρία ....


Η άλλη η μεγάλη η μοσχαρίσια  σχήματος καναδέζικου Τ-bone, με δυσκολία εγύρισε στης σκάρας τις γραμμές και πάφλασε ξεχύνοντας όλα τα λίπη και ζουμιά της καθώς την μορφή του ....
έπαιρνε στην στροφή της!

Μα κείνη η γεμιστή μπιφτέκα πολυτελείας μ'όλα τα αρωματικά και τα μπαχαρικά της εύκολα ροδοψήθηκε με την μορφή την τραπεζοπρωθυπουργική, την Παπαδιμική!

Ήρθε και η σειρά και απο το πιάτο στο θρακί έπεσαν οι διδυμες πανσετίτσες...
που σιγοκαπνίστηκαν προτού καλά-καλά ψηθούν, με τα προσωπάκια των....

Τσουρ-Τσιπ-Τσουπ έκαναν τα λιπάκια τους, μάτωναν και έλιωναν στης φλόγας μου το καμίνι!

Αρκετά σκέφτηκα για σήμερα, αύριο πάλι θενα βάλω κάρβουνο να ψήσουμε τα υπόλοιπα, μα νάσου και μου έφεραν ένα κωλάντερο μπουμπάρι με την μορφή του


 ....και μου φώναξαν: μην ξεχάσεις τον πιο νόστιμο μεζέ τον παραφουσκωμένο!!!

Και κει που νόμιζα πως τέλειωσα, έριξα και τα τελευταία  γιδίσια μπριζολάκια που αρέσουν στους μεζεκλήδες και ψήνοντας εγύρισαν με την μορφή  του...  και της...


Το κοτοπαϊδάκια  μου

άρπαξαν παραπάνω, ψηθήκανε, ελιώσανε εγίνανε για τους απαιτητικούς welldone κοτοπαϊδια!

Τάψησα , τα τσίκνησα και ευφράνθηκε η ψυχή μου, τάλειψα  με λαδολέμονο να δέσει η νοστιμιά τους


 και την ώρα που άνοιξα το στόμα μου να καταβροχθίσω την πρώτη πηρουνιά μου:

Eνας κόκκορας ελάλησε με το χτύπο του ...

και μούκοψε την όρεξη πάνω στην μπουκιά!


Η σιέστα μου

τελείωσε και έμεινα αμανάτι να βρίζω να χτυπώ το άδειο μου στομάχι!!!

Καλή


 Μη το βάζετε κάτω ωρέ! Τσικνήστε το και δώστε του να καταλάβει...!


Υ.γ. Δέχομαι συνταγές και καινούργιους τρόπους ψησίματος...παρακαλώ προτείνετε!

49 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Χαχα! την σιχαίνομαι την ανάρτηση σου και αν μαντέψεις το γιατί θα σου στείλω μια ανθοδέσμη λαχανικών!!!
ΑΦιλάκια! :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ σήμερα μόνο το βρακί μου θα τσικνίσω!!
καλά να περάσεις..

kariatida62 είπε...

@Αιναφετς: Eλα καλά..εμείς(εγώ και συ) θα φάμε μόνο τα κοτοπαιδάκια μας...γκαργκανιασμένα, λόγω της ημέρας, με μπόλικη σαλατούλα και τυράκι!
Και γω του ιδίου σχεδίου με σένα είμαι έννοια σου!

kariatida62 είπε...

@ΦΟΥΛΗ:Να το τσικνίσεις και να τους το στείλεις για μεζέ... :))

Tι καλά και καλαμάκια ρε Φούλη μου ευχεσαι και συ.. Προσωπικά θα το τσικνίσω με γίγαντες που τους προτιμώ απο κάθε κρεατικό!
Αλλά είτε με κρεατικό είτε με όσπριο θα το λαλήσω...με το Μαμουνάκι μου!

Evie είπε...

ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ, κι ας με έθιξες με το Καναδικό Τ-Bone! :)


Καλέ την σχάρα λαδώνουν κι όχι τα κρέατα. Μεταξύ ψησίματος τα πασαλείβεις για να μην ξεραίνονται. Μπορείς επίσης να ψήσεις λαχανικά με γαρίδες η ψάρι σαν σουβλάκι!

zoyzoy είπε...

Κάρυ μου εσείς Τσικνήσατε καλά από την Κυριακή πρίν την ώρα σας!

Αντε και του χρόνου καλύτερα εύχομαι με θαλασσινά φιλιά όχι φαγητά:))

Ανώνυμος είπε...

Η αντάρτισα των μπλογκ με χιουμορ !! Και μάλιστα πετυχημένο !

Ο θηλυκος Τσε Γκεβάρα, ι πασιονάρια των οδοφραγμάτων μας έκανε να γελάσουμε !!

Μπράβο ρε !! Μέσα από τη καρδιά μου ! Το χρειαζόμουν αυτό το γέλιο !!

Τελικά είσαι πολύ καλή σε όλα !!
(όπου μπορώ να ξέρω δηλαδής, από όσα διαβάζω, μη παρεξηγηθούμε κι όλας !! ΧΑΧΑΧΑ )

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Εμ, με τέτοια κρέατα που παίρνεις βρώμισε όλη η γειτονιά βρε Κάρυ!!χαχαχα
(αυτό το κωλάντερο όμως,πολύ πετυχεσά!!!χαχαχαχαχαχα)

kariatida62 είπε...

@Εvie: Eχεις δίκιο Ευάκι, τα Καναδέζικα μοσχάρια έχουν κάθε λόγο να προσβληθούν μετά απο μια τέτοια παρομοίωση!
Τσικνοπεμπτιάτικα αν ψήσω γαρίδες και λαχανικά στον Μάμουνό μου θα μου τα φορέσει καπέλλο και θάμαι έτοιμη για τις Απόκριες! χαχαχαχχαχαχαχα!

kariatida62 είπε...

@Καπετάνιος: Xαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα!
Πρώτος καπετάνιε μου! Πρώτος!!!!χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαα!

kariatida62 είπε...

@GIP:Ποιος δηλαδής... να σε παρεξηγήσει, ο Καπετάνιος, η Καπετάνισσα για ο Χριστόφορος?
Αφού με ξέρεις...και απ'αυτά που δεν διαβάζεις! Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε? Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχχαχχχαχχαχα!

----
Γέλασες μαζί μου απόψε? Ε...ετοιμάσου αύριο να κλάψεις! Σε παίρνω μαζί μου και φεύγουμε για τ'αντάρτικο!!! χαχαχχαχαχαχαχαχα!

Αστοριανή είπε...

Κάρυ μου!
Δεν φτάνουν όλα... να μην έχεις και πρόσβαση στο Ιντρνετ... νομίζω ότι όλα συνομωτούν...
Αυτά τα... μπάρμπεκιου στάϊλ... νόστιμα... όταν τα ετοιμάζουν άλλοι...
μα... να πας για ξύλα στο βουνό!! δεν είναι αρκετό!
αλλοι θέλουν το ...σούβλισμα!
και λένε ότι ναι μεν έστω και τώρα ο...παπού-λιας δεν θα λαμβάνει τα... δωρα του,
μα ο τεο-δωράκης δεν τ¨αποποιηθηκε ακόμη... του έβαλαν μεγάλα χαράτσια στην κορινθιακή βίλλα κλ.π.

Κάρυ μου, 40 χρόνια πριν,λιγνή σαν ...σανίδα, μιάμιση ώρα ανηφορικά και μία κατήφορο Γυμνάσιο-σπίτι... δεν ήξερα τη γεύση της μπριτζόλας...που και πού κάνα σπιτικό κουνέλι ή κότα... για 5 παιδιά...
Εφόδια είχα, μα ΕΦΥΓΑ, γιατί ΔΕΝ υπήρχε μέλλον... εκτός του να βοηθάς και τους υπόλοιπους!
νομίζεις ότι άλλαξαν πολλά;
Τρέμω για την πατρίδα!
Τρίζω τα δόντια τη νύχτα για τους ανήμπορους, με δίχως φάρμακα...
Δυστυχώς ΟΧΙ!
σκέπτομαι τη λέξη ΥΠΟΜΟΝΗ ... μα δεν πάει πουθενά...
Που πάμε!!!!!!!!!!!!!!

Σε φιλώ και σας-μας σκέπτομαι, Υιώτα

A.G.Selena είπε...

Κάρι μου εδώ εμένα άκου... Λουκανικάκια προορισμένα για βράσιμο, τα βάζεις πάνω σε αλουμινόχαρτο κι έπειτα πάνω στην ξυλόσομπα... Μη σε μέλει αμα αρπάξουν και λίγο... Με αλατοριγανίτσα και μουσταρδούλα είναι λουκούμια!!! Ιδού το καλύτερο τσίκνισμα σε καιρούς χαλεπούς!!!

Τα φιλιά μου!!!

Υ.Γ.: Πόσο της πάει της ανάρτησης σου το μουσικό χαλί που διάλεξες!!!

Unknown είπε...

ψηστους μεχρι να γινουν καρβουνο....να σαι καλά...

Ανώνυμος είπε...

Den se ksero ! Den milo me agnostes !!
Oute katalaveni andarktiko !! Na figoume omos, na pame gia uza !!

xaxaxa

bilsot είπε...

Καλοί και καλοφάγωτοι οι μεζέδες σου,
αλλά...εμετικά άνοστοι οι πολιτικοί που μας σερβίρισες....
Άντε και ευχές από τη Β. Ελλάδα !!!!

kariatida62 είπε...

@Astoriani:Τελικώς τίποτα δεν αλλαξε αλλά και μεις δεν καναμε και πολλά για ν'αλλάξει το κάτι!
Νάσαι καλά Γιωτούλα, Κeep in touch with us...που λέτε και στο Αμέρικα!

kariatida62 είπε...

@Selena: Nα τα τυλίξω και σε πιτούλες να γίνουνε σουβλάκια? χαχαχχαχαχαχχαχαχαχα! Σελενούλα μου, εμφανίζεσαι σαν τον κομήτη και πάντα αφήνεις εντυπωσιακή ουρά απο πίσω σου....(δεν ξεχνώ πως εσύ πρώτη μου κόλλησες το Κάρυ!)

Σ'αρεσαν τα τραγουδάκια? Το μαμούνι μου τα διάλεξε...
Ευχαριστώ για την συνταγή
Φιλάκια πολλά-πολλά κι'απο μένα!

kariatida62 είπε...

@Panayiotis homemade: Toυς προτιμάς καλοψημένους ε? Δίκιο έχεις δεν χωνεύονται διαφορετικά χαχαχαχα!
Γειάσου Παναγιώτη γατόνι μου!

kariatida62 είπε...

@GIP: Μωρ' θα σε κάνω εσένα ένα πρωτοπαλλήκαρο...με παντιέρα ρόσα χαχαχαχαχαχαχαχαχα...που θα σταματήσει ο πόλεμος και συ δεν θα κατεβαίνεις απο τις ραχούλες! Οχι κορόιδο θάσαι...καθαρός αέρας, γαλατάκι φρέσκο απο την κατσίκα, κυνήγι,όμορφες βοσκοπούλες τριγύρω...καπετάν Τζιπ με τ'όνομα! :))

kariatida62 είπε...

@bilsot: Συγγνώμη ακόμα επάνω είσαι?
Εσένα ούτε μνημόνιο σε πιάνει ούτε Μέρκελ και Σαρκοζί, ούτε καν Σοϊμπλε!
Καλά κάνεις φύλα τα σύνορα επάνω γιατί πονηρές μέρες έρχονται..!
Καλά να περνάς..

μαχαιρης είπε...

Ρακι να εχεις κοντα στη σχαρα...
Να τσιμπας καθε λιγο..Να δοκιμαζεις
Αν ψηθηκαν ολα, καλα...!!

Και να ριχνεις και λιγη ρακη στα καρβουνα, να ζωντανευουν...!!
Ετσι δεν θα ξερει κανεις...Ποσο ηπιες...Ποσο ερριξες στα καρβουνα...!!

Καλα να εισαι...Και του χρονου καλυτερα, Καρυ μας...!!

kariatida62 είπε...

@Μαχαίρης: Nα τους ρίξω ρακί? Κι'αν μεθύσουν και σηκωθούν επάνω και με βαρούν και στο ύπνο μου?

Ναι Μαχαίρη μου και του χρόνου νάμαστε καλά νάχουμε ακόμα τα σπίτια μας να ξαναψήσουμε...

Ανώνυμος είπε...

Voskopoyles ipe ?

Mesa ime !! Xalali ta volia !!
Na paro dio voskopoules pirazi ?

Gia pimeniko tr@fto !!

xaxaxaxa

to alataki είπε...

Kαλά έκανες και τα έψησες, καλό θα ήταν να τα έκαιγες και να γινόταν κάρβουνο, αλλά ΕΛΠΙΖΩ να μη τα έφαγες και σε τρέχουμε με δηλητηρίαση.
Ώπα!!!!!

Οικοδόμος είπε...

Χρόνια πολλά!!
"Το λέω με παράπονο πικρό":
Κράτησε αποθηκευμένες τις φωτογραφίες (αυτές στα κάρβουνα και στα πιάτα) Κάρυ. Ανοίγουν την όρεξη, είναι και ...χορταστικές.
Θα είναι δυσεύρετες κι αυτές σε λίγο καιρό... συλλεκτικές! Άντε, στην υγειά μας! Κουφάλα νεκροθάφτη θα περιμένεις πολύ ακόμα...
Καλή δύναμη!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΡΥ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!!!!!
ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΨΗΣΙΜΟ !
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΗΡΩΕΣ...ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΔΙΑΚΟ...ΖΑΝ ΝΤ'ΑΡΚ.....
ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΥΘΟ!!!! ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ! ΑΜ ΠΩΣ!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

kariatida62 είπε...

@Gip: Bουκόλος αντάρτης ο Τζιπ! χαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχχαχχαχα!

Δεν μ'λες παλληκαρά μου γιατί με γράφεις στα ξένα?
Αντάρτης με εγγλέζικες λίρες? χαχαχαχαχαχαχα

kariatida62 είπε...

@to alataki: Nα τα φάω? Δεν θάσαι καλά...vegeterian με την Αιναφετς απο πάνω...γαρίδες λαχανικά άντε το πολύ-πολύ τις κοτοπουκιές μου! χαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχα!

kariatida62 είπε...

@oikodomos: Στην υγειά μας Οικοδόμε μου, στην υγειά μας και μέχρι νάρθει η σειρά μας έχουμε χρόνο!
Τι λες να φωνάξουμε τον Μητσοτάκη, να του πούμε ότι τάχα θα κάνουμε οικουμενική, νάρθει μαζί μας μπας και θάψει πέντε-εξι απο δαύτους και δούμε Θεού πρόσωπο και μεις? χαχαχχαχαααχχχαχαχαχχαχα!
Και του χρόνου, και του χρόνου νάχουμε τα σπίτια μας να ψήνουμε!

Υ.γ. Αν δεν έχεις σκοπό νάρθεις μαζί μας(θάρθει και ο GIP)στην Πεντέλη, πήγαινε για καλό και κακό κυρίως για τους πρακτικούς λόγους να πληρώσεις το χαράτσι...να την ακούς την Λιάνα, έχει περισσότερο μυαλό αυτή!

Ανώνυμος είπε...

Den ksero Ellinikos !!

Esi teli anevasi vouna emena !!

Ponai mesi mou ! Arxiste epanastasi xoris emena !

Apo tote pou egrapses dio van antitromokratikis ekso apo spiti mou !!

A re atimes voskopoules to travao gia ligo voukoliko tr@fto !!

xaxaxa

Αντε γειά μας !! Καλή Σαρακοστή !!

kariatida62 είπε...

@Effie's Sweet Home Designs: Mμμμμ! Δεν έχεις άδικο...να τους ηρωποιήσουμε κιόλας δεν λέει!!!
Στο πάτο, στο πάτο καλά λες...νάχουν και τα ψάρια του Αιγαίου κάτι να τρώνε, για να εξακολουθεί το πέλαγο να ανήκει σ'αυτά!
Γιατί σίγουρα σ'εμάς δεν θ'ανήκει!
Φιλάκια πολλά-πολλά

Υ.Γ.Σωστά κάνεις και παρακολουθείς αμερικάνικα έργα και γω τα βλέπω, γιατί έτσι γίνεσαι και προφήτης! Σαν τον Παίσιο ένα πράγμα!

kariatida62 είπε...

@Gip: Eλα βρε Τζώνυ...τι είναι ένα ψεκασματάκι της τρομοκρατικής για ένα βουκολικό τριφτό? χαχαχαχχαχαχαχα!
Γειά μας Γιωργάκη μου! Καλή Σαρακοστή!
Φιλάκια

Αγγελική είπε...

To τσίκνισες πουλάκι μου, χωρίς εμένα.
Εγώ ήμουν με τους αντιμνημονιακούς και τρώγαμε τα λυσσιακά μας.
Καλές απόκριες να έχουμε, αν και εμείς εδώ στο Ελλάδα έχουμε όλο το χρόνο καρναβάλια..
Καλημέραα!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Αχαχα τους τσιτσίριασες κανονικάαα..είπα και εγώ.."τι έπαθε η κάρυ;;βαλτή από τα media είναι;;"
εκεί μας ταϊζουν κάθε μέρα όλη μερα ψητά..γαρίδες..ΤΑ ΜΑΤΙΑ για να χορταίνει η κοιλιάαα..
Τώρα όσο για άλλες συνταγές..ξέρεις..κυκλοφορούν αρωματικά κεριά..στικς που μυρίζουν τσίκνα και θα κυκλοφορείς τσικνησμένος σαν να εχεις φάει τον αγλέορα..άλλη μια αίσθηση χορτασμού η όσφρηση
(πάει..αρχισα να έχω παραισθήσειςή εναλακτική διατροφή χαχα γελάμε με τα χάλια μας λολ)

(κατα τα άλλα συμφωνώ με την Μαίρη )
Καλημέρεεες!

Magia da Inês είπε...

Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil

(⁀‵⁀,) ✿
.`⋎´✿✿¸.•°
✿¸.

teleytaios είπε...

Είδα την πρώτη εικόνα της ανάρτησης, είδα και τη δεύτερη και είπα μέσα μου: "Ωραία ανάρτηση έχει ανεβάσει η Κάρυ". Πάω παρακάτω και βλέπω κρέατα μαζί με το τομάρι και τρόμαξα Κάρυ μου! Βρε ψήνονται αυτά; Ούτε στον πάτο του ηφαιστείου που ξερνάει λάβα δε γίνονται αυτοί, τόσο χοντρή πέτσα έχουν!

Άντε, καλή χώνεψη τώρα. Και που είσαι, να ξέρεις η σόδα δεν κάνει τίποτα για την περίπτωση... ;)

kariatida62 είπε...

@Mαίρη: Kαι γω με αντιμνημονιακούς ήμουν και τρώγαμε τους μνημονιακούς στ'όνειρά μας! χαχαχαχχαχαχαχαχχαα!

kariatida62 είπε...

@Ιλυς του Χρόνου: To μόνο που μας έχει απομείνει είναι το χιούμορ!
Παιδιά ανησυχώ...φοβάμαι μην έρθουν και με κλέψουν κι'εμένα όπως και τις αδελφές μου...είδατε τι έγινε στο Μουσείο της Ολυμπίας ε?

kariatida62 είπε...

Magia da Inês: Ola AMIGA! BOM FIM DE SEMANA A TU!

kariatida62 είπε...

@teleytaios: Μωρε αν βάλεις καλό φόκο στη κλαδιά να δεις πώς ψήνονται....
μετά αν δεν χωνεύονται μπορείς να τα ρίξεις και στα αδέσποτα να χορτάσουν και αυτά λιγουλάκι...χαχαχα!
Πω, πω, πολύ μοβόρα έχω γίνει τελευταία, αλλά δεν φταίω εγώ τελευταίε μου, αυτοί που με μεταλλάσσουν φταίνε!

Frezia είπε...

Πολύ ωφέλιμη ανάρτηση!
Μου έκανες να απεχθάνομαι
τα ψητά,οπότε γλυτώνω,λίποι,
χοληστερίνη,και προπαντός
το διοξείδιο του άνθρακα...

Frezia είπε...

Α πρόσεχε, όπως λες κι εσύ να
μη σε κλέψουν οι αρχαιοκάπηλοι.
Σε φυλάγουν καλά στο καινούριο
σου σπίτι?

Άστρια είπε...

χαχαααα!!:)))

Κάρυ είσαι μοναδική ψήστρια!!!!
και αυτό που θα κατέληγε θα ήταν ένα γεύμα για τον ...λουκάνικο:)))

Κάρυ και Μαμούνι
φιλιά, καλό βράδυ.

kariatida62 είπε...

@Frezia: Tώρα σε λίγο Λουλουδάκι μου θα γίνουμε οι περισσότεροι στυλάτοι και ευθυτενείς....
Δεν μπορώ πια να εγγυηθώ για την φύλαξή μου, δεν είδες τι έγινε στο Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας?
Πόσο ασφαλής μπορώ να νιώθω μ'όλα τούτα που συμβαίνουν γύρω μου?

kariatida62 είπε...

@Αστρια: Εννοείς τον Αγαπητό μας τετράποδο Λουκάνικο? Ναι αυτός θα περιποιόταν κατάλληλα τους μεζέδες μου...χαχαχαχαχα!
Φιλιά πολλά κι'απο μας καλή μας Άστρια!

Thalassenia είπε...

Χαχα, αυτό εννοούσες "πουλάω τρέλα";
Τσίκνιζα -έβριζα- τους πάρα πάνω και δεν το είδα εγκαίρως.

Είσαι φοβερή!!!

Λήμνος είπε...

Μπράβο στο χιούμορ σου! Μακάρι να τους ψήναμε και να γλιτώναμε από δαύτους!

kariatida62 είπε...

@ΛΗΜΝΟΣ: Aπο χιούμορ οι Ελληνες τόχουμε και μπορούμε να περηφανευόμαστε γι'αυτό...ακόμα και στις πιο τραγικές στιγμές μας αυτό μας σώνει...
Στο χέρι μας είναι να ξεκαθαρίσουμε μια για πάντα με δαύτους!