bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ ...Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!


`ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΗΣ  ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΟΔΙΟΙ  ΜΟΥΣΙΚΟΙ! ΞΕΡΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΥΡΝΟΥΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ-ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ,ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ Μ' ΕΝΑ ΝΤΕΦΙ Η ΤΑΜΠΟΥΡΛΟ(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΡΟΥΣΤΩΝ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!), ΑΝ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ!
ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΙ... ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠ'ΕΞΩ! Η ΕΣΤΩ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥΣ , ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ "ΑΛΛΟΤΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ"  ΧΩΡΕΣ!
ΟΙ ΚΟΖΑΚΙΚΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ  ΑΘΗΝΑΙΚΩΝ  ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ.

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΙΟ ΟΙΚΕΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ...ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΛΥΚΑΝΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΠΙΑΣΟΥΝ ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΚΑΠΕΛΛΑΚΙ ΤΟΥΣ!

 ΘΕΕ ΜΟΥ!! ΤΙ ΘΛΙΨΗ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ!! ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΒΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΕΚΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ...ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!

ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ "Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ, Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ..." (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ) ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΡΕΛΙ!!!
ΚΛΑΙΩ ΣΑΝ ΜΩΡΟ!(Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ...ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ)

ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ ΕΤΣΙ ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ, Μ'ΑΝΑΦΙΛΗΤΑ?
ΘΥΜΑMAΙ ΠΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΟΤΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙ...Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ!
ΟΧΙ,ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ...ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ..
.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΙΔΙΑ, ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ!

ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ  ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ! ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΝ.
ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ...ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟ, ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥ " ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ "
ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΩΤΑΝ ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΚΙ ΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΕΝΑΓΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! ΕΠΑΙΤΟΥΣΕ ΚΙ'ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΤΟΥ...

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ? ΤΟ BΡHKA! TO ΠΑΡΑΜΥΘΙ: "ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΓΩΣΕ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΝΟΔΙΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!

ΣΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ? ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ! ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΜΟΥΣΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΦΤΑΙΝΕ! ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ , ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΩ! ΕΧΩ ΜΑΓΕΙΡΕΜΕΝΟ ΓΙΟΥΒΕΤΣΑΚΙ, ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠ'ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΑΜΑΛΑΚΗ!

Υ.Γ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΑΝΕΒΑΣΑ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΣΤΙΧΟΙ ΠΟΥ ΜΟΥΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ" ΙΣΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ...(ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΓΑΡ)  ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!

10 σχόλια:

logia είπε...

καλημέρα
τη σκηνή που περιγράφεις, τη ζούμε και μεις συχνά
και ναι, έχεις δίκιο...
και μένα μελαγχολία μου προκαλεί,
αλλά νομίζω οτιείναι η αίσθηση πως κάποιος άλλος έχει στα χέρια του ένα κομμάτι μου και το χειρίζεται ερήμην μου
καλή εβδομάδα
πάω και στους στίχους σου...
πέρασες απ΄την"ΗΧΩ";

Saq είπε...

Εμένα πάντως η ιστορία που περιέγραψες μου θύμισε δυο πράγματα:

ένα φάλτσο τσιγγάνο που περνούσε κάθε Κυριακή πρωί από την παλιά μου γειτονιά με αργό βηματισμό και κρατώντας ένα ακορντεόν διατάραζε κυριολεκτικά την κυριακάτικη ησυχία των στενόδρομων

και τις παλιές καλές εποχές που σαν πιο νέοι ήμασταν κάθε τρεις και λίγο για ρετσίνα στην πλατεία Άθωνος
και πάνω στην ζαλούρα μας ερχόταν κάποιος πλανόδιος μουσικός και έπαιζε το "σ΄αγαπω γιατί είσαι ωραία" (όπως είπες αυτό το τραγούδι δεν λείπει από κανένα ρεπερτόριο) και κάποιος καλλίφωνος φίλος της παρέας μεράκλωνε (σχεδόν πάντα) και το τραγουδούσε!

jacki είπε...

Εμάς πάλι (όσο σπούδαζα) ερχόταν ένας τύπος με το ακορντεόν του και μας έπαιζε edith piaf..
Ε ναι είμαστε πολύ ποιοτική γειτονιά (τι να λέμε τώρα)
Τα φιλιά μου.. Από μακρυά.. μη σας κολλήσω. δε λέει.

kariatida62 είπε...

logia, πέρασα και απο την ΗΧΩ, όπως σου ξανάγραψα, πάσχιζα μέσα στο έρεβος, να βρώ να σου στείλω τα σχόλια...σήμερα επιτέλους τα κατάφερα!

kariatida62 είπε...

NEWTON Καλύτερα η τσιγγάνικη φαλτσαδούρα παρά,ο ήχος κομμένης εξάτμισης δίκυκλου...το προτιμώ!
Τώρα όσον αφορά τον καλλίφωνο φίλο σου,φαντάζομαι, ότι εκτός απο καλή φωνή είχε και ερωτευμένη καρδιά!

kariatida62 είπε...

jacki, πεθαίνω -λιώνω για Edith Piaf και γαλλική μουσική! Πάντα "με ονειρεύομαι" στον Σηκουάνα μ΄ένα μπαντώ-μούς να ταξιδεύω με τους γαλλικούς ήχους ενός ακορντεόν!
Εντελώς ονειροπαρμένη σου λέω...
Περαστικούλια σου κι'απο δώ!

Saq είπε...

Χαχα, μόλις το είδα σε θυμήθηκα! Εγώ έτσι θα τον προτημούσα τον πλανόδιο...http://www.youtube.com/watch?v=DGXIBh7grU0&feature=player_embedded

kariatida62 είπε...

ΧΕΧΕΧΕ Newton...να μην δείς πλανόδιο απ'εδώ και στο εξής ε??
Έσύ θα τον προτιμούσες σαν τον παραπάνω της διεύθυνσης, γιατί είσαι πιο οικείος στα ακούσματα των Βαλκάνιων! Εγώ παρ'όλο που λατρεύω τις Έθνικ μουσικές, δυσκολεύομαι λίγο με τα Βαλκανιζατέρ!!!

Saq είπε...

(Tο έκανα το ορθογραφικό μου είχα δεν είχα, τέλος πάντων δεν πειράζει). Βασικά τον συγκεκριμένο βαλκάνιο τον έβαλαν να τραγουδίσει pink floyd kai black sabbath με το ακορντεόν του, είναι τέλειος. Πάντως αν και τρελαίνομαι για εθνικ και ροκ, είμαι ανοιχτός σε όλα τα μουσικά ακούσματα.

kariatida62 είπε...

Το ορθογραφικό σου, που ανήκει στην νεώτερη ανάρτησή μου δεν μετράει γιατί αμέσως το διόρθωσες...
Τώρα για τον Βαλκάνιό μας δεν το συζητώ ήταν ο καυμενούλης τόσο καλός και προσπάθησε τόσο πολύ!
Το ότι είσαι ανοικτός γενικά το κατάλαβα αμέσως καλέ μου επιστήμονα!