Περι..διαβάζοντας στα μονοπάτια του facebook έπεσα πάνω στον τοίχο της Υπεύθυνης του Τομέα Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ κ. Μαρίας Ρεπούση και βρέθηκα μπροστά σε μία κόλαση σχολίων από αγανακτισμένους σχολιαστές.
Άλλοι έβριζαν χυδαιότατα και άλλοι διατύπωναν ευγενέστατα ερωτήματα προς την κυρία Βουλευτή, που δεν στάθηκε στα έδρανα της παράταξής , όταν η ολομέλεια της Βουλής, τίμησε την μνήμη της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού τηρώντας ενός λεπτού σιγή.
Αποσύρθηκε για να επιστρέψει λίγο αργότερα,προκειμένου να ψηφίσει.
΄Οπως ήταν φυσικό η αντίδρασή της αυτή μετά απο τον γνωστό "συνωστισμό" στο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄Δημοτικού, εκτιμήθηκε ως προσβολή για ολόκληρο τον Ελληνισμό και την Ιστορία του.
Αγανακτισμένοι πολίτες λοιπόν μπήκαν στον ελεύθερο τοίχο του προφίλ που διατηρεί στο f/b και άρχισαν να τον στολίζουν... κανονικά!
Μέχρι τον Ακάθιστο Ύμνο της άφησαν σε λινκ, σε μια προσπάθεια να ξορκίσουν τον κακό της !
Η κυρία Ρεπούση όμως ακάθεκτη και αμετανόητη, τους απάντησε ότι την ενοχλούν και ότι αν ήθελαν να κάνουν ιστορικές αναφορές μπορούσαν να τις κάνουν στον δικό τους τοίχο.
Οπως καταλαβαίνετε η τελευταία αυτή δήλωσή της, που δεν είχε ίχνος μεταμέλειας ή μιας έστω δικαιολογίας πυροδότησε το αίσθημα αγανάκτσης των πολιτών που ξεκίνησαν ένα καινούργιο κύμα ύβρεων, το οποίο βέβαια απο την μία πλευρά επιχειρηματολικά δεν τους δικαιώνει, αλλά απο την άλλη κατανοείται όταν προσβάλλεται το εθνικό τους αίσθημα τόσο κατάφωρα από μία Ελληνίδα βουλευτή.
Πέρα απο τις προσπάθειες για διαστρέβλωση της Ιστορικής αλήθειας η εν λόγω κυρία, δείχνει να μη κατανοεί τι σημαίνει να προσβάλλει την μνήμη αδικοχαμένων ανθρώπων που σφαγιάστηκαν λόγω της εθνικότητάς τους.
Για να μην αναρωτιέται λοιπόν για τις ύβρεις που δέχεται θα της χαρίσω ένα μάθημα ψυχολογίας στο κεφάλαιο: Πατριωτισμός απο τον πατέρα του Αναρχισμού.
Οι λαϊκές μάζες όλων των χωρών αγαπούν βαθιά την πατρίδα τους!
Αλλά αυτό είναι μια φυσική, πραγματική αγάπη.
Ο πατριωτισμός του λαού δεν είναι ιδέα αλλά γεγονός, και ο πολιτικός πατριωτισμός, η αγάπη του Κράτους δεν είναι η ακριβής έκφραση αυτού του γεγονότος αλλά μια εκφυλισμένη έκφραση μέσω μιας απατηλής αφαίρεσης, και πάντα προς όφελος μιας εκμεταλλεύτριας μειοψηφίας.
Η Πατρίδα, η εθνικότητα όπως και η ατομικότητα, είναι ταυτόχρονα ένα γεγονός φυσικό και κοινωνικό, ψυχολογικό και ιστορικό. Δεν είναι μια θεωρητική αρχή. Μπορούμε να ονομάσουμε ανθρώπινη αρχή μόνο ό,τι είναι καθολικό, κοινό σε όλους τους ανθρώπους. Η εθνικότητα τους χωρίζει. Δεν είναι λοιπόν αρχή. Αλλά αυτό που είναι αρχή, είναι ο σεβασμός που ο καθένας πρέπει να έχει για τα φυσικά, πραγματικά ή κοινωνικά γεγονότα.
Η εθνικότητα, όπως και η ατομικότητα, είναι ένα από τα γεγονότα αυτά. Οφείλουμε λοιπόν να τη σεβόμαστε.
Η καταπίεσή της είναι έγκλημα, και για να μιλήσουμε με τη γλώσσα του Μαντσίνι, αυτή γίνεται ιερή αρχή κάθε φορά που απειλείται ή καταπιέζεται. Γι' αυτό λοιπόν συναισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας.
Η Πατρίδα αντιπροσωπεύει το ιερό και αδιαφιλονίκητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, κάθε ομάδας ανθρώπων, ενώσεων, κοινοτήτων, περιοχών, εθνών να αισθάνονται, να σκέπτονται, να θέλουν και να δρουν με τον δικό τους τρόπο, και ο τρόπος αυτός είναι πάντα το αναμφισβήτητο αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας ιστορικής εξέλιξης.
Υποκλινόμαστε, λοιπόν, στην παράδοση, στην ιστορία.
Ή, καλύτερα, τις αναγνωρίζουμε όχι γιατί μας παρουσιάζονται σαν αφηρημένα εμπόδια που σχηματίστηκαν μεταφυσικά, νομικά και πολιτικά από τους σοφούς δασκάλους και ερμηνευτές του παρελθόντος , αλλά μόνο γιατί έχουν περάσει πραγματικά στο αίμα και στη σάρκα, στις αληθινές σκέψεις και τη θέληση των σημερινών λαών".
ΜΙΧΑΗΛ Αλεξάντροβιτς ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ
( Ρώσος Θεωρητικός του Αναρχισμού)
Άλλοι έβριζαν χυδαιότατα και άλλοι διατύπωναν ευγενέστατα ερωτήματα προς την κυρία Βουλευτή, που δεν στάθηκε στα έδρανα της παράταξής , όταν η ολομέλεια της Βουλής, τίμησε την μνήμη της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού τηρώντας ενός λεπτού σιγή.
Αποσύρθηκε για να επιστρέψει λίγο αργότερα,προκειμένου να ψηφίσει.
΄Οπως ήταν φυσικό η αντίδρασή της αυτή μετά απο τον γνωστό "συνωστισμό" στο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄Δημοτικού, εκτιμήθηκε ως προσβολή για ολόκληρο τον Ελληνισμό και την Ιστορία του.
Αγανακτισμένοι πολίτες λοιπόν μπήκαν στον ελεύθερο τοίχο του προφίλ που διατηρεί στο f/b και άρχισαν να τον στολίζουν... κανονικά!
Μέχρι τον Ακάθιστο Ύμνο της άφησαν σε λινκ, σε μια προσπάθεια να ξορκίσουν τον κακό της !
Η κυρία Ρεπούση όμως ακάθεκτη και αμετανόητη, τους απάντησε ότι την ενοχλούν και ότι αν ήθελαν να κάνουν ιστορικές αναφορές μπορούσαν να τις κάνουν στον δικό τους τοίχο.
Οπως καταλαβαίνετε η τελευταία αυτή δήλωσή της, που δεν είχε ίχνος μεταμέλειας ή μιας έστω δικαιολογίας πυροδότησε το αίσθημα αγανάκτσης των πολιτών που ξεκίνησαν ένα καινούργιο κύμα ύβρεων, το οποίο βέβαια απο την μία πλευρά επιχειρηματολικά δεν τους δικαιώνει, αλλά απο την άλλη κατανοείται όταν προσβάλλεται το εθνικό τους αίσθημα τόσο κατάφωρα από μία Ελληνίδα βουλευτή.
Πέρα απο τις προσπάθειες για διαστρέβλωση της Ιστορικής αλήθειας η εν λόγω κυρία, δείχνει να μη κατανοεί τι σημαίνει να προσβάλλει την μνήμη αδικοχαμένων ανθρώπων που σφαγιάστηκαν λόγω της εθνικότητάς τους.
Για να μην αναρωτιέται λοιπόν για τις ύβρεις που δέχεται θα της χαρίσω ένα μάθημα ψυχολογίας στο κεφάλαιο: Πατριωτισμός απο τον πατέρα του Αναρχισμού.
Οι λαϊκές μάζες όλων των χωρών αγαπούν βαθιά την πατρίδα τους!
Αλλά αυτό είναι μια φυσική, πραγματική αγάπη.
Ο πατριωτισμός του λαού δεν είναι ιδέα αλλά γεγονός, και ο πολιτικός πατριωτισμός, η αγάπη του Κράτους δεν είναι η ακριβής έκφραση αυτού του γεγονότος αλλά μια εκφυλισμένη έκφραση μέσω μιας απατηλής αφαίρεσης, και πάντα προς όφελος μιας εκμεταλλεύτριας μειοψηφίας.
Η Πατρίδα, η εθνικότητα όπως και η ατομικότητα, είναι ταυτόχρονα ένα γεγονός φυσικό και κοινωνικό, ψυχολογικό και ιστορικό. Δεν είναι μια θεωρητική αρχή. Μπορούμε να ονομάσουμε ανθρώπινη αρχή μόνο ό,τι είναι καθολικό, κοινό σε όλους τους ανθρώπους. Η εθνικότητα τους χωρίζει. Δεν είναι λοιπόν αρχή. Αλλά αυτό που είναι αρχή, είναι ο σεβασμός που ο καθένας πρέπει να έχει για τα φυσικά, πραγματικά ή κοινωνικά γεγονότα.
Η εθνικότητα, όπως και η ατομικότητα, είναι ένα από τα γεγονότα αυτά. Οφείλουμε λοιπόν να τη σεβόμαστε.
Η καταπίεσή της είναι έγκλημα, και για να μιλήσουμε με τη γλώσσα του Μαντσίνι, αυτή γίνεται ιερή αρχή κάθε φορά που απειλείται ή καταπιέζεται. Γι' αυτό λοιπόν συναισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας.
Η Πατρίδα αντιπροσωπεύει το ιερό και αδιαφιλονίκητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, κάθε ομάδας ανθρώπων, ενώσεων, κοινοτήτων, περιοχών, εθνών να αισθάνονται, να σκέπτονται, να θέλουν και να δρουν με τον δικό τους τρόπο, και ο τρόπος αυτός είναι πάντα το αναμφισβήτητο αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας ιστορικής εξέλιξης.
Υποκλινόμαστε, λοιπόν, στην παράδοση, στην ιστορία.
Ή, καλύτερα, τις αναγνωρίζουμε όχι γιατί μας παρουσιάζονται σαν αφηρημένα εμπόδια που σχηματίστηκαν μεταφυσικά, νομικά και πολιτικά από τους σοφούς δασκάλους και ερμηνευτές του παρελθόντος , αλλά μόνο γιατί έχουν περάσει πραγματικά στο αίμα και στη σάρκα, στις αληθινές σκέψεις και τη θέληση των σημερινών λαών".
ΜΙΧΑΗΛ Αλεξάντροβιτς ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ
( Ρώσος Θεωρητικός του Αναρχισμού)
36 σχόλια:
Όλα τα κύμβαλα έχουν μπει στη Βουλή. Ίσως πρέπει να κλειδωθούν εκεί μέσα, δια παντός. Χωρίς τηλεοπτική κάλυψη...
Η κ.Ρεπούση έπρεπε να ακούσει την αφήγηση της πεθεράς μου για τον διωγμό που υπέστη οκτάχρονο παιδί τότε.
Μόνο αυτό!!!
@dimiscon: Yπέροχη ιδέα!
Μήπως είναι καλύτερα όμως να ενημερωνόμαστε για τα πρόσωπα που ψηφίζουμε και βγάζουμε πρώτους σε σταυρούς για να μας εκπροσωπούν?
@ΤΗΑLASSENIA: Το κακό για όλους και όλες αυτές είναι ότι μιλούν για γεγονότα που το αίμα των θυμάτων είναι ακόμα νωπό!
Να προσέξουν μόνο να μη το ζωντανέψουν και τους πνίξει...
Τέτοια μαθαίνω ότι συμβαίνουν στο fb και μου ΄ρχεται να σκάσω που διέγραψα το προφίλ μου πριν χρόνια. Να μην μπορώ να της γράψω κάνα δυο σελίδες μπινελίκια.
@misoagnosti:Xαχαχαχχαχαχαχχα! Ναι χάνεις...διαλόγους και συμπεριφορές !
Κάνε καινούργιο και παρέμεινε μισοάγνωστη!
Κόλαση σας λέω γίνεται...και όχι μόνο στο προφιλ της.
Δείτε και εδώ
H κατάσταση πάει να ξεφύγει...
@προς όλους: Eνας φίλος που νύσταζε πολύ και βαριόταν νάρθει ως εδώ να σχολιάσει μου είπε να σας εξηγήσω γιατί απουσίασε η Ρεπούση από τη σιγή για τη Γενοκτονία
Η φιλόλογος Γαλλικής, που γρήγορα εξελίχθηκε σε καθηγήτρια ιστορίας -μία μετριότατη επιστήμων- είναι επιφανές μέλος της «συμμαχίας των πρόθυμων», αυτών δηλαδή που ένα αόρατο υπερατλαντικό χέρι, βοηθά να ανελίσσονται ακαδημαϊκά. Μέλη της συμμαχίας των πρόθυμων, έχει εγκαταστήσει το χέρι του Σόρος σε όλα τα Α.Ε.Ι. με τη βοήθεια των «ιδρυμάτων» του. Το δέλεαρ είναι η ανέλιξη σε καθηγητικές βαθμίδες και τα συνέδρια.
Σε ένα μήνα λοιπόν, η Ρεπούση, θα βρίσκεται σε συνέδριο στον Πόντο στο Karadeniz University ως μέλος του Advisory Board του συνεδρίου (http://www.historyeducation.org/ishe-2012-committees.html). Πώς θα απολογηθεί στους εκεί προφεσόρους, (βλ.και γκρίζους λύκους), που τη θεωρούν φίλη τους, όπως περιχαρής ο φίλος της και επικεφαλής οργανωτής του συνεδρίου, συγχωριανός του Ερντογάν από τα Ριζά του Πόντου Ismail Demircioglu, ο οποίος κατέχει την έδρα Fatih (πορθητής) στο Πανεπιστήμιο της Μαύρης Θάλασσας;
(http://www.fatih.ktu.edu.tr/ πνιγμένη στην Τουρκική σημαία. Η Ρεπούση δεν έχει όμως πρόβλημα με την τουρκική σημαία που βρίσκεται παντού, ούτε το επισημαίνει στους εκεί συναδέλφους της).
Θα επανέλθουμε, με το θαυμαστό κόσμο της συμμαχίας των πρόθυμων (που πάντως εισπράττουν πολύ πρόθυμα τα χρήματα από το ελληνικό δημόσιο, βρίσκουν «εθνικισμό» την μία ελληνική σημαία σε ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά καταπίνουν τη γλώσσα τους, για τις 3.000 τουρκικές σημαίες που υπάρχουν σε τουρκικό πανεπιστήμιο).
http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=19087:repoysi-kai-prosboli-toy-pontiakoy-ellinismoy-pos-kataskeyastike-i-eidisi&catid=108:social-media&Itemid=161
"Τον Αραπη κι αν τον πλενεις..Το σαπουνι σου χαλας...!!
Ελεγε η λαλη.[Γιαγια] μου..
Που ΔΕΝ ηταν ρατσιστρια...!!
Καρυ μας...!!
Να κατανοησω..Τα αγανακτημενα σχολια των Πολιτων...Που ακομα τους συντροφευουν οι διηγησεις, των καταδιωγμενων...
Να κατανοησω, και τον θυμο ωρισμενων..Σαν και μενα..Που ειχαν την τυχη..Να ΔΟΥΝ τις μαχαιριες, των σφαγμενων...!!
Αλλα...
Πως να κατανοησω..Την "πολιτισμενη" ανοχη..Των υπολοιπων καθηγηταραδων...!!
Που Ανεχονται..Και θεωρουν.."συναδελφο" μια τετοια προσωπικοτητα...;;
@cs:Maria Repousi: Σας παραπέμπω στην ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ. Δεν σιωπώ. Απαντώ κατά την κρίση μου. Ότι και να απαντήσω εξάλλου θα κοπεί και θα ραφθεί κατάλληλα, Όπως ο συνωστισμός. Δεν σας προβληματίζει ότι ερωτούν μόνο εμένα από το σύνολο των βουλευτών που όπως μπορεί κανείς να δει από τις φωτογραφίες απουσίαζαν από την αίθουσα;
Maria Repousi: Με όλο το σεβασμό και από τη δική μου μεριά, δεν είναι ο χώρος εδώ για να κάνουμε ιστορική συζήτηση για τις γενοκτονίες και τη μνήμη. Στην ιστορία ευτυχώς ή δυστυχώς οι απαντήσεις είναι σύνθετες και χρειάζονται χώρο και περιβάλλον διαλόγου και όχι πολεμικής αντιπαράθεσης. Θα σας παρακαλούσα να αρκεστείτε προς το παρόν στην επίσημη ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ για το θέμα. Σε όσους δε αμφισβητούν τον πατριωτισμό μου θα επαναλάβω τη γνωστή ρήση του Σολωμού «το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό. ό,τι είναι αληθινό».
Aυτές είναι οι λιγοστές απαντήσεις που άφηνε σ'όλους τους σχολιαστές που της επιτίθονταν!
Διακρίνεις ότι το θέμα κατασκευάστηκε, ή ότι προβλήθηκαv oι θέσεις της σε θέματα ιστορικά?
Ας έλειπε ακόμα και ο Πρόεδρος της Βουλής(φωτό σχετικές δεν δείχνουν κάτι παρόμοιο)εκείνη που έγραψε τον συνωστισμό δεν θάπρεπε να φύγει για κανένα λόγο!
Οπως σου εξήγησα υπάρχουν φωτό που αποδεικνύουν καρέ-καρέ τον προκλητικό τρόπο με το οποίο απεχώρησε
@mahairis: Εμ...πέστα βρε Μιχάλη!
Αλλά δεν είναι μόνο η Ρεπούση! Είναι πολλοί είναΙ πολλές σαν την Ρεπούση!
Και είναι απλοί δάσκαλοι, είναι απλοί καθηγητές στους οποίους εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας για να τα διδάξουν!
Αυτό τρέμω...τον λύκο που έχουμε αφήσει να φυλά τα προβατάκια μας!
Σαν πόντιος έγινα έξω φρενών ! Η Ρεπούση πάει να το μετατρέψει σε επίθεση ανδρών εναντίον της.
Κάποιοι που την έβρισαν χυδαία στο ΦΒ της έδωσαν το επιχείρημα.
Έφυηε επιδεκτικότατα. Και στην τουαλέτα να ήθελε να πάει, δεν έπρεπε εκείνο το λεπτό όταν την βαρύνει τόση παραχάραξη Ελληνικής ιστορίας.
Δυστυχώς τα Γιουσουφάκια του Σόρος είναι πολλά. Θέλουν να τσακίσουν το εθνικό φρόνημα, να μας βγάλουν γραφικούς, ακροδεξιούς, φασίστες, επειδή σκεπτόμαστε Ελληνικά.
Και όενω θέλουν εμείς να δείξουμε κατανόηση και ανοχή, οι γύρω μας διδάσκουν ότι η Ήπειρος είναι Αλβανική, ότι το μισό Αιγαίο είναι Τούρκικο, ότι η Θεσαλονίκη ανήκει στην "Μακεδονία του Αιγαίου".
Εμάς μα ςθέλουν πρόβατα ανάμεσα σε λύκους ! Γιατί άραγε ?
Έχουν πέσει πολλά λεφτά ! Έχουν αγοραστεί δημοσιογράφοι, πολιτικοι, ακαδημαϊκοί.
Κοιτάξτε την κ. Ρεπούση. Από Γαλλικήξ φιλολογία, το παίζει ιστορικός και σύμβουλος υπουργών Παιδείας. "Έφαγε" την Κούτσικου με το βιβλίο "ιστορίας" που έβγαλε, (οι Τούρκοι είδαν φως στη Σμύρνη το 22 και μπήκαν !) η ίδια δεν έπαθε τίποτα.
Και από κολλητή με την Κούτσικου, βρέθηκε "προοδευτική", κολλητη με την Διαμαντοπούλου, δεξί της χέρι.
Και τώρα μπορεί με την μακακία της να φάει και τον Κουβέλη. Ας πρόσεχε και αυτός !
@GIP: Τι να προσθέσω τώρα, δεν μου άφησες και τίποτα!
Θα σε αντρίσω μου φαίνεται..χαχαχα!
Ξέρεις τι σημαίνει αντρίζω στα ποντιακά? :))
Y..Γ. Είσαι ο μοναδικός Πόντιος που ξέρω και δεν ξεχωρίζει απο την μύτη του...η δική σου καμμία σχέση! Γαλλική! χαχαχχαχαχαχχαχαχαα
Γιατί καλή μου Κάρυ ασχολείσαι μαζί της; Αυτού του είδους οι άνθρωποι επιδιώκουν να συγκεντρώνουν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους και να γίνονται το επίκεντρο του ενδιαφέροντος και των συζητήσεων. Αρέσκονται στο "συνωστισμό" γύρω τους. Οπότε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους διατηρούμε στην αφάνεια!
Την καλησπέρα μου.
Υ.Γ. Το λινκ του Λάκωνα δεν ανοίγει...
@Τελευταίος: Aσχολούμαι γιατί ψηφίστηκε απο ορισμένους για να μας εκπροσωπήσει...είναι δυνατόν να μην ασχοληθώ μαζί της, όταν γράφει βιβλία παραποιημένης Ιστορίας που διδάσκονται στα παιδιά μας???!!!!
Αν δεν ασχοληθώ μαζί της με ποιον θ'ασχοληθώ? Μετά αναρωτιόμαστε γιατί αυξάνονται τα χρυσά αυγά...
Το λινκ του Λάκωνα λέει ότι η όλη ιστορία που δημιουργήθηκε με την αποχώρησή της ήταν κατασκευασμένη απο έναν δημοσιογράφο στο twitter.
Γι'αυτό και δες τι του απάντησα...
Κάρυ μου είπα δε θα σχολιάζω τούτες τις μέρες...έχω διαφορα...αλλα διάβασα και δε μπορώ γμτ να μη σχολιάσω...άσε που κάνω εγκράτεια να μείνω κοσμια...sixtir πια με όλους...E! όχι και να τους αφήσουμε ήσυχους...να τους διαολοστείλουμε...όχι που τους ψηφίζουμε...μα έλεος δηλαδή έχουμε χάσει τελείως το μπούσουλα...
ΥΓ
1)δυστυχώς δε ζωντανεύουν οι νεκροί...και άστα να πάνε...όπως βλέπεις οι ζωντανοί πέρα βρέχει...
2)Ήθελα να ξερα τι θέση πήρε ο Κουβέλης
@ΕlenaG:Τίποτα την κάλυψε...απουσίαζε για πρακτικούς λόγους είπε και ότι η ΔΗΜΑΡ τιμά την μνήμη των Ποντίων.. ξερά και χωρίς περικοκλάδες...
Αυτή στο f/b είπε ότι είναι σύνθετο το ιστορικό θέμα και να μην την ενοχλούμε!
Κάρυ μου η μισή μου καταγωγή είναι από Μ. Ασία. Με τις εμπειρίες του παππού και της γιαγιάς μου θα μπορουσα να γράψω 100 βιβλία σαν του Βενέζη και να επιβεβαιώσω ότι ΔΕ συνωστίστηκε κανείς εκείνη τη μέρα.
Ντροπή στην κα Ρεπούση που βρήκε αυτόν τον τρόπο για να προκαλέσει το κοινό αίσθημα.
Καλό απόγευμα!!
°♪¸.♫♫♪
Olá!
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil
❤♪¸.•°`♡
Και μεγάλη αξία της έδωσες της ξεφτιλισμένης!
Έδειξε τον πατριωτισμό της με εκείνο το "συνωστισμό" που έπαθαν οι Ελληνες της Μικράς Ασίας στο βιβλίο!
Τι περίμενες να ευαισθητοποιηθεί τώρα??
Ώστε έχουμε και πόντιο στην παρέα μας:))
@περήφανη μανιάτισσα:Nτροπή και για όσους την έχουν στο κόμμα τους και την προωθούν. Ντροπή και για όσους την ψήφισαν και την έφεραν πρώτη στους σταυρούς του κόμματος!
Αν είναι δυνατόν! Να ψηφίζεις αυτές τις θέσεις!
@Magia da Inês: OLA OLA Magia!
Ξέρεις Ποντιακά? Ελα να χορέψουμε ένα
Κότσαρι! χαχαχαα
@zoyzoy: Nαι την Ξεφτίλω..χαχαχα!
Εμ'τι νόμιζες...οι Πόντιοι παντού χώνονται...δεν θα είχαμε κι'εναν στην παρέα μας?
Αλλά ο δικός μας είναι ένας Πόντιος αλλιώτικος απο τους άλλους!
Πόντιος με γαλλική μύτη...!χαχαχαχχαχαααααα!
Κυρία Tida μου, η κυρία με την οποία ασχολείσθε, εσείς και πολλοί άλλοι, αυτή την στιγμή θα χαίρεται για το ενδιαφέρον που προκάλεσε με την στάση της.
Είμαι απολύτως βέβαιος ότι αυτή, όπως και πολλοί άλλοι του συναφιού της είναι οπαδοί της θεωρίας ότι η με οποιονδήποτε τρόπο αναφορά -θετικό ή αρνητικό- σε άτομο θεωρείται προβολή.
Η κυρία αυτή - η πως την είπατε- Ρεπούση- αν δεν κάνω λάθος, θα ήταν δυστυχής αν δεν είχε γίνει αντιληπτή η αποχώρησή της την κατάλληλη στιγμή από την αίθουσα του "κυνοβουλιμίου" και αν ουδείς ασχολείτο με αυτήν σήμερα.
Βέβαια στους Ελληνες πολίτες που την έστειλαν σε κείνο το ίδρυμα εκεί στην πλατεία Συντάγματος με την ψήφο τους θα συνιστούσα, να οργανώσουν ένα καλό "welcome party to dear Mrs Repucy" και να το κάψουν.....
Οι υπόλοιποι ας την ξεχάσουμε, όπως ξεχάσαμε πότε ήταν τελευταία φορά που φτερνιστήκαμε πέρσι. Τόση είναι η αξία της.
Καλό βράδυ εύχομαι και νιώθω ότι ανάλωσα πολύτιμο χρόνο με την κυρία.... εμμ πως την είπατε;
Αγαπητή μου Καρυάτιδα
Μία από τις υπερβολές της τελευταίας τριακονταετίας είναι και ο δυσανάλογος με τον όγκο της χώρας μας αριθμός σχολών τής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτό είχε ως συνέπεια να αναρριχηθούν στις θέσεις τών διδασκόντων πολλοί μέτριοι (αφού δεν αφθονούσαν οι άξιοι). Οι μέτριοι εξέλεξαν μέτριους, οι μέτριοι οργανώθηκαν καλά, είτε συνδικαλιστικά-κομματικά είτε καθαρά συμφεροντολογικά στη διαχείριση των κονδυλίων, ήρθαν και οι συναλλαγές με το φοιτητικό συνδικαλισμό (όλα τα κόμματα ανεξαιρέτως). Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο, και δεν υπάρχει πολιτική βούληση από πουθενά.
AISXOS H k. RE-PUSSY !!
Ωχ ! λατινικά είχα ? Τι έπαθα
ΡΕ-ΠΟΥΣ(Τ)Η ΜΟΥ !!!
@Χριστόφορος: Aγαπημένε μου Χριστόφορε, ωραία τα γράφεις αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι. Γιατί τα αποτελέσματα του έργου της κυρίας αυτής αλλά και πολλών άλλων νέων ιστοριογράφων τύπου Βερέμη, έχουν αρχίσει και γίνονται ορατά.
Ξέρω τι σου λέω...μια ματιά στο διαδίκτυο προσεχτικότερη να ρίξεις και θα εντοπίσεις ό,τι σου αναφέρω...
Φιλιά πολλά
@Αρης Άλμπης: Aρη, εσύ άνθρωπος του χώρου έχεις εντοπίσει την σοβαρότητα του θέματος.
Οντως πολιτική βούληση δεν υπάρχει και δεν προτείνεται απο κανένα πολιτικό κόμμα.
Καλό βράδυ φίλε μου
Μετά απ' όλα αυτά, ξέρετε... φήφο (ή ψόφο ;;) στη ΔΗΜΑΡ, μόνο άμα ....αυτή η μανταμ είναι σε εκλόγιμη θέση.
Είχα άδικο εγώ που έλεγα σε παλαιότερο σχόλιό μου για κάτι τύπους που ψηφίστηκαν, Τατσοπουλος, Ρεπούση Τούρκοι από την Ελληνική Θράκη κτλ κτλ...
@Ανώνυμος: Εξυπνο το λογοπαίγνιο με τ'όνομα!
Τι έρχεσαι μωρέ κουκουλωμένος...δεν παρεξηγούμε εμείς εδώ μέσα...εκφραζόμαστε ελεύθερα!:))
Αφού την ψήφισαν και μάλιστα με τον μέγα δημοκράτη κουβέλη , μην το ψάχνεις .
Κοίτα τι μπορεί να σου κάνει ενας συνωστισμός......
Γι αυτο εγω προτιμώ την ησυχια μου!!!!
:)))
φιλια πολλα
ΥΓ Το Μαμουνι που το εχεις κρυψει! Βγαλτο εξω...να παει να ψηφισει κιολας!
@Minimarket: Nαι όλοι ανησυχήσαμε και καλά κάναμε με τα χρυσά αυγά!
Εμ' με κάτι τέτοιες πρωτιές δεν βλέπω να ίδρωσε το αυτάκι μας!
Λες και αυτές δεν είναι εξίσου ανησυχητικές...
@Bilsot: Δεν είχες άδικο..δες τι λέω πιο πάνω και στον Μίνι.
@Coula: Nαι Κουλίτα πρόσεξε κορίτσι μου εσύ με ποιους και ποιες συγχρωτίζεσαι και συνωστίζεσαι!
Το Μαμούνι έξω είναι συνεχώς...Λύσσιαξε που λένε και οι Ηπειρώτες..χαχα!
Καρυάτιδα θα συμφωνήσω μαζί σου. Τα συμφέροντα είναι τόσα πολλά που για κοινούς παράδοξα λόγους Ελλάδα και Τουρκία θα συνεχίσει να εξυπηρετεί πολιτικές που έχουν ως στόχο τους να εξαπλώνουν τον εθνικισμό, να συσπειρώνουν τα πλήθη κάτω υπό ιστορικές ανακρίβειες, γεγονότα του παρελθόντος που δεν βοηθάνε στον εκπολιτισμό του κράτους- ιδιαίτερα σε τέτοιες περιοχές της Τουρκίας.
Είχα την τύχη να παρακολουθήσω πρόσφατα μία ομιλία του Χαλίλ Μπερκτάι, ενός Τούρκου ιστορικού ( σημ. κομμουνιστή) ο οποίος έθιξε το βαθύ κράτος της Τουρκίας που κυριαρχεί στα πανεπιστήμιά της. Παραδέχτηκε ουσιαστικά το ρόλο τον οποίο πρεσβεύουν, ο οποίος δεν είναι άλλος από το να αναδεικνύουν και να προωθούν την έννοια του πατριωτισμού, όχι όμως όπως όρισε ο Μπακούνιν αλλά ουσιαστικά τη εθνική και θρησκευτική τους μισαλλαδοξία.
Αναφέρω και το εξής άσχετο. Τέλη του μήνα στο πανεπιστήμιο Κρήτης θα λάβει χώρα διεθνές οθωμανικό συνέδριο. Πρώτον: από τώρα ανησυχώ για τα κρούσματα ακροδεξιών στοιχείων στο χώρο του πανεπιστημίου(τώρα που καταργήθηκε και το άσυλο) και μιας και (μετά από κλήρωση) θα υπάρχει καλεσμένος καθηγητής από πανεπιστήμιο των κατεχόμενων της Κύπρου(στον οποίο για ευνόητους λόγους δεν του επετράπη η παρουσία του ως καθηγητής ενός πανεπιστημίου του ψευδοκράτους αλλά ανεξάρτητα δίχως την παραμικρή αναφορά στο πανεπιστήμιό του) ο φόβος μιας πολιτισμένης (?) συζήτησης μου κινεί το ενδιαφέρον. Αν και θα υπάρχουν ενδιαφέρουσες ιστορικές προσεγγίσεις, αυτά ακριβώς τα θέματα των ιστορικών ανακριβειών με κάνουν να ανησυχώ για το αποτέλεσμα...
Πού ενδιαφέρουσα ανάρτηση πραγματικά Κάρυ..
Δημοσίευση σχολίου