bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ.... "ΟΠΟΥ ΦΥΓΕΙ-ΦΥΓΕΙ!"!!!



http://www.topeiraxtiri.gr/2013/04/to-binteo-gia-to-neo-kuma-metanastefseis-ton-ellhnon-pou-saronei-sto-diadiktio.html


" Με αεροπλάνα και βαπόρια" παίρνει τα μάτια του και φεύγει όλο το νέο αίμα του Ελληνισμού για κάθε γωνιά της γης!
 Μακριά από την Ελλάδα νάναι και όπου νάναι...και στην Γη του Πυρός και  ακόμα παραπέρα αν χρειαστεί!
Στο τέλος ποιοί  θα απομείνουν εδώ? Οι "Μανωλαδαραίοι πιστολάδες", όλοι της γης οι κολασμένοι κόκκινοι, κίτρινοι, μαύροι, πράσινοι και οι γέροι, οι λίγο πριν τον θάνατο!
 Όσοι κοτσονάτοι, σκέφτονται να ζήσουν λίγο παραπάνω να μην κάνουν όρεξη γιατί ας διαβάσουν στην "Εφημερίδα Συντακτών" χθες την σελίδα 77 τι τους περιμένει:

"Μετριοπαθείς αριθμοί που αποδεικνύουν οτι η ακροδεξιά τρικομματική συμμορία ολοκλήρωσε το έργο των ΓΑΠ και Παπαδήμου και τα ασφαλιστικά ταμεία οδηγούνται σε πλήρη κατάρρευση..
Λοιπόν:12 δις ευρώ απο το ''κούρεμα ''-PSI-που ''μάς έσωσε''..
4.25 δις ευρώ λόγω της ανεργίας..
6.5δίς αδήλωτη εργασία.
4δις..έλλειμμα ταμείων..
Υφεση 3.2.δίς.
Αθροισμα απωλειών-κλοπής...30 δίς ευρώ...
Οι παπαγάλοι , και όσοι στηρίζουν το τρικομματικό τσίρκο,σφυρίζουν φυσικά αδιάφορα και χειροκροτούν"

Οι Έλληνες, νέοι μετανάστες, οργανώνονται διαδικτυακά για να ανταλλάσσουν εμπειρίες!!! Όχι όμως για να οργανωθούν προκειμένου να πάρουν την τύχη της χώρας στα χέρια τους!!!
Βαρειά πολύ τους πέφτει αυτή η καλογερική!!!
΄ Εχουν σχέδια, φιλοδοξίες  και όνειρα αυτοί, δεν θα χαραμιστούν στην και για την Ψωροκώσταινα!!!!

Mήπως να την κάνω κι'εγώ να γκρεμοτσακιστώ να φύγω, να πέσει και η οροφή να πλακώσει  όλους τους υπόλοιπους, να τελειώνουμε, επιτέλους, μια ώρα αρχύτερα?

Τέτοιοι που είμαστε, μας αξίζει  καλύτερα να αφανιστούμε από προσώπου γης, νάρθουν άλλοι που θα αγαπήσουν και θα πιστέψουν σ'αυτό τον τόπο, να ξαναχτίσουν  από την αρχή
αυτόν τον Παράδεισο,που εμείς τον καντήσαμε μια Κόλαση!!!

Υ.γ. Αυτά τα λαλάκια για τα ξενιτεμένα Μαμούνια ...όσο μικρά και μεγάλα είναι!
https://www.youtube.com/watch?v=VsgczP1cYrw
https://www.youtube.com/watch?v=zyJSfjDgBh0

20 σχόλια:

Άρης Άλμπης είπε...

Μείωση του ρυθμού αύξησης της ανεργίας.
Μείωση του ρυθμού κατάρρευσης του ΑΕΠ.
Επιμονή στην επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος.
Πιστή εφαρμογή του πιεσάι κλπ, κλπ.
Αυτοί οι αριθμοί είναι τα προβλήματα της πατρίδος. Αυτά που θέτεις για τους ανθρώπους είναι δευτερεύοντα. Πρέπει επιτέλους να εκσυγχρονιστεί η σκέψη μας. Δε μπορεί να διαβάζουμε ακόμα Μπρεχτ, Ρόζα Λούξεμπουργκ και άλλους ξεπερασμένους. Υπάρχουν σύγχρονα πνεύματα παγκόσμιας εμβέλειας. Δε μελέτησες Ντράγκι, Μπαρόζο, Σόιμπλε και άλλους γίγαντες του σύγχρονου ανθρωπιστικού πολιτισμού;
Σε χαιρετώ, συμπάσχων, εκλεκτή φίλη.

kariatida62 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μαχαιρης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
kariatida62 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kariatida62 είπε...

Προφανώς Άρη...εμείς δεν ακολουθούμε και παρακολουθούμε την εποχή μας...
Εσύ από τα βουνά σου και 'γω από τον βράχο μου αλλιώς θωρούμε τα πράγματα!

kariatida62 είπε...

Ναι είμαι γκρινιάρα...αλλά όχι άδικα Μαχαίρη μου!

thinks είπε...

Είναι κι αυτό μια άποψη, Καρυάτιδα, όπως επίσης είναι σκέψη ότι κάπου πρέπει να επιζήσει η Ελλάδα, έστω και στην Γη του Πυρός, ώσπου να μείνει στον τόπο μόνο μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι, που είπε και ο Ελύτης, και τότε ίσως να επιστρέψει ο Ελληνισμός από εκεί όπου επέζησε και να ξαναχτίσει.

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η μαχαιρης είπε...
ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ...!!
Κι ας γρινιαζει..Καποιος πρεπει να λεει την αληθεια...!!

22 Απριλίου 2013 - 7:21 π.μ.

kariatida62 είπε...

Συγγνώμη διέγραψα κατά λάθος το σχόλιο του Μαχαίρη... Το άφησα ξανά σαν αντίγραφο!

kariatida62 είπε...

Λες να μείνει η ελιά το αμπέλι και το καράβι ή η ελιά θα γίνει ηλιακός καθρέπτης, το αμπέλι στοά ορυχείου και το καράβι αγωγός φυσικού αερίου?
Παίζει μου φαίνεται κι'αυτό το σενάριο...

Αστοριανή είπε...

Πικρή,
πικρόχολη...
Κάρυ μου!!!!!!!!!!!!!

Πονάει, το ξέρω.

Μα κι εγώ,
παραμονές της Χούντας,
αποφάσισα...
και πήρα των ομματιών μου!

Καλώς επέστρεψες,
Φίλη μου,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

kariatida62 είπε...

Aστοριανή μου, έτσι είναι η αλήθεια είναι πικρή αλλά πρέπει να λέγεται!
Και εν πάσει περιπτώσει επειδή αναγκαστήκατε να φύγετε τότε εσείς, θα πρέπει τώρα να παροτρύνει ο ένας τον άλλο "άτακτη φυγή"?

Πώς το εκτιμάς εσύ? Δεν λέω η κατάσταση είναι απογοητευτική!Τι να σου κάνουν τα νέα παιδιά? Αλλά δεν πρέπει με την μία χωρίς καμμία προσπάθεια το μυαλό μας να είναι στην φυγή! Είναι εντελώς απογοητευτικό αυτό που συμβαίνει με τα παιδιά μας.

Agrimio είπε...

Αχ.. έπεσα σε άσχημη μέρα συναισθηματικά για εμένα. Δεν πιστεύω ότι ισχύει το "όπου γης και πατρίς", παρότι οι δικοί μου εδώ και δεκαετίες πηγαινοέρχονταν Ελλάδα-Αυστραλία. Όποιος δεν πονά την Πατρίδα του, είτε αυτή είναι η Αλβανία, είτε η Ελλάδα, είτε το Πακιστάν είναι αναίσθητος.

Όπως έχω γράψει και παλαιότερα, άλλο η χώρα, άλλο η Πατρίδα, άλλο το κράτος, άλλο η κυβέρνηση. Κάποια από τα παραπάνω δεν μπορείς να τα αλλάξεις, αξίζει όμως να προσπαθήσεις να αλλάξεις αυτά που μπορούν να αλλαχθούν. Την νοοτροπία των νεοελλήνων, την νοοτροπία των κατοίκων του εξωτερικού (Εσείς τα φάγατε), και την κυβέρνηση...

Θα την βρούμε την άκρη, δεν ξέρω πως, δεν ξέρω πότε, αλλά δεν θα έχει να κάνει με αριθμούς. Μπουχτίσαμε πια με τους αριθμούς. Υπάρχουν και ΑΝΘΡΩΠΟΙ πίσω από τους αριθμούς, οικογένειες με παιδιά, ελπίδες κι όνειρα. Ο τευλορισμός από την μια και ο φορντισμός από την άλλη μας έχουν καταστρέψει - ήρθε και η τρόικα και έδεσε το γλυκό!

Με αγάπη από την βροχερή Μελβούρνη, ένα από τα μικρά σου μαμούνια :)

ΥΓ Έφυγε -ή ετοιμάζεται να φύγει- κάποιος δικός σου άνθρωπος;

Διαχειριστής είπε...

Δεν ήξερα το τραγούδι Μετανάστευση του Λουκιανού! Ευχαριστώ που μου το έμαθες, υπέροχο! Συμφωνώ: μια λύση η μετανάστευση σε πλάνο ατομικό!

kariatida62 είπε...

@Αγριμιώ μου (Μαμούνι μου!)όπως τα λες!

Έφυγαν..! Νομίζω πια πως δεν υπάρχει ελληνική οικογένεια σήμερα που να μη βιώνει πάλι τον αποχωρισμό δικού της προσώπου.

kariatida62 είπε...

@Κεράσια και Κρίνα: Kαι να σκεφτείς κεράσι μου πως γράφτηκε πριν 36 χρόνια! Αυτή η κακούργα μετανάστευση που τραγουδούσε και ο Στέλιος, ποτέ δεν μας άφησε, ποτέ δεν μας ξέχασε!

Άιναφετς είπε...

Τα δικά μου παιδιά άνεργα και τα δυο (όπως σου έχω ξαναγράψει)το ένα μάλιστα με οικογένεια...
Μου δήλωσαν, πως αν αγαπάς τη χώρα σου και να πεινάς δεν φεύγεις... το παλεύεις.
Η πάλη από μέσα μας ξεκινά, εύχομαι να μην αλλάξουν γνώμη...
ΑΦιλάκια στη πανέμορφη κόρη!

Άιναφετς είπε...

Είχα αφήσει ένα σχόλιο πριν λίγες μέρες και χάθηκε... δεν θυμάμαι τι ακριβώς έγραφα, κάτι σαν, "τα παιδιά μου που είναι άνεργα και όμως μου ανακοίνωσαν πως εδώ μόνο αν μείνεις κάτι μπορείς ν' αλλάξεις"...
Καλό μας Μάη και ας έχουμε την Ανάσταση που αξίζει στο καθένα μας!
ΑΦιλάκια πανέμορφη κόρη! :)

kariatida62 είπε...

@Aιναφετς: Nάσαι περήφανη για τα παιδιά σου! Για τα παιδιά που μεγάλωσες...γιατί εγώ δεν ξέρω αν θα είχα την δύναμη,την αντοχή και την μεγάλη αυτή αγάπη για τον τόπο μου να πράξω το ίδιο αν ήμουν στην θέση τους!
Με συγχωρείς που άργησα να επανέλθω τα φιλιά μου γλυκειά μου Αιναφετς!

Υ.γ.Κατάφερες πάλι να με συγκινήσεις...

Giancarlo είπε...

Buona domenica...ciao