bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΤΑ ΑΛΑΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

Είμαστε μεγάλη η παρέα του Συντάγματος. Ο Νταγιάν, η Λαίδη, ο Μήτσος, ο Αζόρ και άλλοι πολλοί που δεν έχουν όνομα. Τα ονόματα δεν ξέρω πώς και γιατί μας βγήκαν και ποιοι μας βάφτισαν. Εγώ μπορεί να έχω τριάντα ονόματα: «Άσπρος», «Μπλάκι», «Μαυρομάτης», «Βουλομάτης», «Μάγκας», «Λάμπρος». Κάθε περιπτεράς και ένα όνομα. Κάθε ευεργέτης και ένα παρατσούκλι.
›Το πώς κατέληξα εδώ είναι μεγάλη, αλλά συνηθισμένη ιστορία. Δεν γεννήθηκα σε σπίτι. Οι πρόγονοί μου ήταν από μια στάνη στα Μεσόγεια. Η μάνα μου (μου είπαν οι μεγαλύτεροι) με γέννησε στην Κλαυθμώνος. Πάνε χρόνια τώρα και έχω χρόνια να τη δω. Ούτε που ξέρω πόσα. Έχει μια πλάκα αυτό. Είναι σαν να μην έχουμε ηλικία. Τη μια είμαστε κουτάβια και την άλλη μεσήλικες. Ανάλογα ποιος μας βλέπει. Τώρα οι περισσότεροι είμαστε κάτι γεροντάκια. Σπανίως βλέπω νέο αίμα στον δρόμο. Καλό είναι αυτό. Μπορεί να ωριμάζουν οι άνθρωποι!
›Γουστάρω να βολτάρω στα στέκια. Για τσαμπουκάδες έξω από το Πνευματικό Κέντρο και στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Εκεί οι αγέλες δεν αστειεύονται. Για άραγμα στη γενέτειρα Κλαυθμώνος, για γκόμενες στην Πλάκα, για φαγητό και ύπνο στο Σύνταγμα. Στην Ερμού, μόνο για ψώνια. Όπως όλοι, άλλωστε.
›Εμείς του Συντάγματος είμαστε κυριλέ. Η Λαίδη αράζει έξω από τα φαστ φουντ, εγώ στο μετρό, ο Μήτσος κοσμεί με το κανελί του τρίχωμα τη Στοά στη Βουλής. Έχει και μορταδέλες εκεί, γι' αυτό. Ο Νταγιάν αράζει Bartessera. Έχει καλό κόσμο εκεί. Καρύτση; Δεν την ξέρω. Κλαυθμώνος, Σύνταγμα πηγαίνω από Σταδίου.
›Έχω κάνει πολλά για τον έρωτα. Έχω υποφέρει. Έχω στηθεί για ώρες κάτω από πολυκατοικίες. Έχω τσακωθεί, έχω πληγώσει άλλους άντρες, μου έχουν φάει τα αυτιά και τη μουσούδα ουκ ολίγες φορές. Έχω αποτύχει και έχω πέσει στα πατώματα. Είμαι ερωτιάρης τύπος και δεν τα παρατάω εύκολα. Μια φορά έφτασα μέχρι την Κηφισιά. Τη μύρισα στο αυτοκίνητο και την ακολούθησα. Έκανα μιάμιση εβδομάδα να γυρίσω πίσω. Έχασα και τρία-τέσσερα κιλά. Τρόμαξαν να με γνωρίσουν.
›Ο κύριος Σπύρος είναι ο καλύτερός μας φίλος. Ξεκινάει στις 6 το πρωί από τους Αμπελόκηπους, κατεβαίνει τη Βασιλίσσης Σοφίας, περνάει από το Σύνταγμα κατά τις 8 και φτάνει στο Μοναστηράκι εννιά με δέκα. Τότε μαζεύεται και όλη η αγέλη για το φαγητό. Στη μάσα ενωνόμαστε, τις άλλες ώρες σκορποχώρι και ύπνος. Τώρα με τη ζέστα βαράμε δεκατέσσερις με δεκαέξι ώρες την ημέρα. Έτσι θα την περάσουμε την κρίση.

›Στις διαδηλώσεις πηγαίνουμε όλοι. Βασικά έρχονται αυτές σ' εμάς, μαζί με τα «παιδιά» από το Πολυτεχνείο. Τον θυμάμαι τον Κανέλο. Στο τέλος ερχόταν με βοηθητικά ροδάκια. Τον σμπαράλιασαν τα δακρυγόνα και παρέλυσαν τα πίσω του πόδια. Αυτόν το πρόσεχαν οι σύντροφοί του. Του έφτιαξαν και μπλογκ. Εμάς, αν μας παραλύσουν τα πόδια, θα μας βλέπουν στον δρόμο οι γάτες και τα περιστέρια και θα γελάνε. Μετά η ευθανασία θα είναι η μόνη λύση. Καλό είναι να είμαστε επαναστατικά σύμβολα, αλλά να προσέχουμε και την υγεία μας. Εξάλλου, πάντα εσείς οι άνθρωποι παίρνετε τη δόξα. Η Λάικα πήγε πρώτη στο Διάστημα, αλλά το μαγαζί στη Λιοσίων το φωνάζουνε Gagarin.

›Τον ξέρω τον καινούργιο, τον σταρ που έκαναν θέμα οι ξένες εφημερίδες. Άλλοι τον λένε Λουκ, άλλοι Λουκάνικο, άλλοι Θόδωρο και άλλοι Κανέλο Β. Είναι ωραίος. Πάει μπροστά και είναι και μάγκας. Στις αρχές του μήνα τραυματίστηκε και τον μάζεψαν να τον φροντίσουν. Είναι κι αυτά τα τσιμπούρια πολύ άτιμα. Σου κολλάνε αρρώστιες. «Κλομπιά να φας, τσιμπούρι μην κολλήσεις», λένε στα μέρη μου.
›Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, οι διαδηλώσεις της Αθήνας έχουν σκύλους γιατί είμαστε από τις μοναδικές χώρες με αδέσποτα. Κάθε διαδήλωση είναι μια καινούργια αγέλη για μας. Μια γιορτή, ένα πάρτι, κι ας μας μαστουρώνουνε με τα χημικά. Το βλέπουν οι ξένοι και ενθουσιάζονται. Το βράδυ εμείς κοιμόμαστε στην ψάθα και όχι στα μεταξωτά μαξιλάρια που βάζουν τα τεριέ τους.
›Το Μαρκόπουλο το έχω ακουστά. Είναι ο φόβος και ο τρόμος. Σε μαζεύουνε ή νύχτα ή πολύ πρωί και σε στέλνουνε στο άσυλο. Εκεί κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. Κανείς δεν γύρισε ζωντανός να μας πει. Προχθές μαζέψανε και τον Ριβάλντο, έμαθα. Τον ήρωα της Νομικής. Δεν υπάρχει κανένας σεβασμός πια. Λένε ότι δάγκωσε. Ας έρθουν και να μας δείξουν τη μελανιά. Χέρια που ταΐζουνε δεν τα δαγκώνουμε. Είναι νόμος που δεν παραβαίνουμε. Παραμένουμε πιστοί στις αρχές μας.
›Δεν θεωρώ σωστό τον όρο «αδέσποτα». Έχουμε ρόλο εδώ. Το «London Review of Books» έγραψε πως είμαστε η «επιβεβαίωση των ερειπίων της Αρχαίας Αθήνας». Αν δεν υπήρχαμε εμείς να τριγυρνάμε γύρω από τις κολόνες και τα χαλάσματα, ποιος θα ήξερε ότι υπάρχουν τ' απομεινάρια μιας υπέροχης πόλης; Κανείς! Ούτε οι ίδιοι οι αρχαιολόγοι. Θα σου προσθέσω και κάτι ακόμα. Γιατί γαβγίζουμε στα μηχανάκια που είναι στα πεζοδρόμια, γιατί κυνηγάμε τους περίεργους, γιατί στεκόμαστε ανάμεσα σε μπάτσους και διαδηλωτές διακινδυνεύοντας ακόμα και τη ζωή μας; Για να επιβάλλουμε την τάξη σε μια πόλη που την έχετε κάνει ζούγκλα.
›Θυμάμαι λίγο πριν τους Ολυμπιακούς. Είπα να κάνω μια βόλτα στον Εθνικό Κήπο. Ίσα που είχε ξημερώσει. Είδα δεξιά και αριστερά φίλους και συγγενείς ξαπλωμένους. Νόμιζα ότι δεν είχαν ξυπνήσει ακόμα. Πίστεψα ότι ξενύχτησαν και τριγύρισαν λίγο παραπάνω το προηγούμενο βράδυ. Έκανα λάθος. Κανείς από αυτούς δεν ξανασυνάντησε τον κύριο Σπύρο ούτε είδε τις ορδές των τουριστών. Εμάς και τα πρεζάκια μας κυνήγησαν τότε σαν λυσσασμένα σκυλιά. Όλους τους παρατημένους δηλαδή. Δεν βαριέσαι, τώρα πολλοί από αυτούς χάνουν τη δουλειά τους εξαιτίας και των αγώνων. Αντιθέτως, εγώ δεν χάνω λεπτό από τη σιέστα μου.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:Άνεργοι Δημοσιογράφοι

34 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Μιλάμε για άπαιχτο κείμενο.

Δεν το είχα υπ'όψη μου και χάρηκα που το αναδημοσίευσες και μπόρεσα να το διαβάσω.

kariatida62 είπε...

@ΙοnnKorr: Toυς παρακολουθώ απο την αρχή της ζωής μου στο μπλογκοχώρο! Είναι ακραίοι όμως αληθινοί και τους παρακολουθώ!
Το παραπάνω κείμενο με συγκίνησε, ήταν απο τα καλύτερά τους!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τα αδέσποτα χρειάζονται φροντίδα.
Τα σκυλιά έχουν νοημοσύνη και καθόλου αλαζονεία όπως εμείς οι "ανεπτυγμένοι¨.
Καταπληκτικό κείμενο.
Την καλημέρα μας.

kariatida62 είπε...

@Αστρο-Συμμορίτες: Τα πονάω τόσο πολύ! Και επειδή δεν κάνω τίποτα γι'αυτά, δεν έχω καν ένα στο σπίτι μου, νιώθω μονίμως τύψεις!
Μόλις όμως δημιουργήσω σωστές συνθήκες έχω υποσχεθεί οτι θα φιλοξενήσω ένα! Ξέρω ότι θα γίνει ο πιο πιστός μου φίλος! Ποτέ μου δεν είχα σκύλο φιλαράκι και μου λείπει πολύ!
Ναστε καλά Συμμοριτάκια μου καλή σας μέρα!

iamaticus είπε...

....Mας καταλαβανε ακομα και τα ζωα!!!

.....ΖΩΗ ΝΑ ΧΟΥΝΕ!!

CsLaKoNaS είπε...

Τον Κανέλλο είχα την ιδιαίτερη τιμή να τον γνωρίσω το 2002 στο κτίριο Γκύνη του ΕΜΠ, ένα πρωί που κάναμε Γεωλογία Μηχανικού. Είχα μπει αργοπορημένος στο αμφιθέατρο και με τη φραπεδιά στο χέρι έκατσα στα τελευταία έδρανα. Μετά από λίγο ένα σκυλί ήρθε και μου έκανε παρέα μέχρι το τέλος της ώρας. Στην αρχή τσατίστικα που αφήνουν σκυλία να μπαίνουν στις αίθουσες.

Ήταν ήδη γέρος τότε και όχι πολύ ομιλητικός :) Μου εξήγησε λίγο τι είχα χάσει από το μάθημα και μετά έπεσε για ύπνο στα ποδια μου. :)))))

Τον είχα δει λίγες ακόμα φορές. Λίγα χρόνια μετά έμαθα πως ψόφισε...

Μεγάλη μορφή του ΕΜΠ....

kariatida62 είπε...

@iamaticus: Αυτά μας έχουν καταλάβει απο την αρχή!!! Εμείς δεν μπορούμε να τα καταλάβουμε...

kariatida62 είπε...

@Cs: ΩΩΩΩ! Του Μετσόβιου ο φίλος μας Λάκωνας!!!
Δεν μας είπες όταν τον πήρε λίγο στα πόδια σου ο Κανέλλος τον ακολούθησες κι'εσύ ή φραπεδιά έκανε δουλειά και σε κράτησε ανοιχτομάτη? Η φραπεδιά ή ο καθηγητής??? Λύσε μου αυτή την απορία...ποια η εμπειρία σου απο την φοίτησή σου εκεί?

dimitris είπε...

Σκυλισια ζωη. Ξερεις kariatida62 οτι με το ΠΑΜΕ ''κατεβαινουν'' δυο μαυρα σκυλια με μικρα πανο που τα κρατανε στο στομα και ερχονται ''ποδαρατοι'' απο την συνοικια που μενουν με τον ανθρωπο-φιλο τους, να τα δεις που οταν διψανε τους δινει ο ''φιλος'' τους νερο και μετα ξαναπερνουν το πανο χωρις εντολη στο στομα και στα ''δυσκολα'' δεν τα χανουν ουτε παρατανε το πανο, κοιταζουν τον ''φιλο'' τους και τον ακολουθουν, στρατιωτες [με την καλη εννοια].

kariatida62 είπε...

@DIMITRIS:Ναι το ένα το είδα προ ημερών στις τελευταίες πορείες,να κατεβαίνει την Πατησίων, μπροστά απο το ΕΜΠ για να φτάσει προφανώς στην Ομόνοια και τρελλάθηκα!! Δίπλα του κατάλαβα πως ήταν το αφεντικό του! Το δεύτερο δεν το είδα που αναφέρεις... Είναι φοβερά τ'άτιμα!

MINIMARKET είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ !!!!!
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ !!

ανεστης είπε...

καλησπέρα!
Δες και μια άλλη άποψη:
http://itsaousa.blogspot.com/2010/05/blog-post_09.html

kariatida62 είπε...

@Ανέστης:Θα την δω μόλις τελειώσω την συνομηλία μου με το καράβι για την Γάζα...

kariatida62 είπε...

@MINIMARKET: Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσαμε να σχολιάσουμε ας πούμε???? και θέλεις να σταματήσουμε εδώ?

kariatida62 είπε...

@Ανέστης: Λοιπον την είδα και την άλλη ματιά και δεν μου αρέσει αυτή η οπτική γωνία!
Κατά πρώτον ψυχανεμίζομαι απο την αύρα των γραφομένων της οτι η Τσαούσα στην ουσία δεν κόπτεται ουδόλως για τα αδέσποτα!! Κατά δεύτερον κανείς δεν τάκανε ήρωες! Απλά τελαίνεσαι να τα βλέπεις να συμμετάσχουν κι'αυτά δίπλα στους ανθρώπους λες και καταλαβαίνουν και διεκδικούν...δεν σου κάνει εντύπωση πώς στέκονται μόνο απο την πλευρά των διαδηλωτών?
Τέλος για τα θύματα επιτέλους θα εκφραστώ!!! Δεν μιλώ, δεν μιλώ, αρκετά πια! Λυπήθηκα αφάνταστα, τόσο όσο για τα παιδιά που χάνονται ή σμπαραλιάζονται στους δρόμους με τα τροχαία, τόσο όσο για τα παιδιά που αργοπεθαίνουν στην δύνη των ναρκωτικών!!! Καθόλου λιγότερο, καθόλου περισσότερο! Και επιτέλους σ'ένα πόλεμο γιατί πόλεμος ξεκινά και σεις δεν τόχετε πάρει χαμπάρι δεν μπορείς να σφυράς αμέριμνος και να προκαλείς μια ολόκληρη Αθήνα (βρισκόμενος στην καρδιά των διαδηλώσεων) που κατεβαίνει στους δρόμους!
Βρίσκεις τρόπους και την κάνεις στο τέλος-τέλος αν νιώθεις όμηρος των εργοδοτών σου, δηλώνεις μια αδιαθεσία βρε αδελφέ! Πόσο μάλλον όταν είσαι έγκυος!
Δεν δικαιολογώ τους κανιβαλλισμούς για να εξηγιόμαστε αλλά δυστυχώς ο πόλεμος είναι σκληρός απάνθρωπος! Και σας το ξαναλέω έρχεται ήρθε ? ο πόλεμος!

kariatida62 είπε...

@ Ασχετο με την ανάρτηση αλλά θέλω να σας ενημερώσω ότι το ψηφιακό καράβι για την Γάζα έχει εισέλθει πλέον μέσα στην Λωρίδα!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!

μαχαιρης είπε...

Mε πεθανες με την υπεροχη αναρτηση που δεν ηξερα...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ

kariatida62 είπε...

@Μαχαίρης:Kαταπληκτικό κείμενο Μαχαίρη μου ε??? Σήμερα σε συνάντησα στον iamaticus ! Πωπω πόσο γέλασα με τον τρόπο που τάγραφες! Πήγα και κάθησα δίπλα σου γιατί είδα τις εκφράσεις σου για όσα καταλάβαινες στον διάλογο που δεν ήταν παραπάνω απ'αυτά που καταλάβαινα κι'εγώ!χαχαχαχα! Τι μπουρδούκλωμα αυτοί οι σοφοί επιστήμονες για απλά πραγματάκια! Δυσκολεύουν τις ζωές τους...

efhbos είπε...

Βρε τον Κανελο...:P
Μηπως δεν ειμασταν και εμεις "Κανελοι" καποτε...?

kariatida62 είπε...

@efhvos: Δεν τόπιασα το τελευταίο βρε Έφηβε! Sorry τι εννοείς?

CsLaKoNaS είπε...

"Δεν μας είπες όταν τον πήρε λίγο στα πόδια σου ο Κανέλλος τον ακολούθησες κι'εσύ ή φραπεδιά έκανε δουλειά και σε κράτησε ανοιχτομάτη?"

Η φραπεδιά πάντα κάνει δουλειά!!! Ο καθηγητής ήταν λίγο παπάρας.

"Ποια η εμπειρία σου απο την φοίτησή σου εκεί?"

Μετά από ένα χρόνο συνέχισα στη σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών όπου και έχω το δίπλωμά μου. Η εμπειρία μου είναι ότι το ΕΜΠ κρατείται από τις αριστερές δυνάμεις με τρόπο φασιστικό. Το επίπεδο αν και πάρα πολύ καλό λόγω του συνδικαλισμού αλλά και του μεγάλου αριθμού φοιτητών λασπώνει. Οι καθηγητές είναι κατά κανόνα πολύ καλοί αν και δεν πολυενδιαφέρονται με το μπάχαλο που επικρατεί εκεί.

Χαρακτηριστικό ήταν το σοκ που έπαθα όταν ήρθα Αμερική και κατάλαβα τι θα πει Πανεπιστήμιο!!

Ελπίζω σε καλύτερες μέρες.

MINIMARKET είπε...

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΠΗΓΑ !
ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ " ΚΟΜΨΑ " ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΠΟΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !!!

Artanis είπε...

Τον Κανέλο τον γνώρισα κι εγώ, διαδηλώσαμε μαζί σε 2 πορείες, πρι τον χτυπήσουνε τα ματ με τα δακρυγόνα, και πεθάνει μετά από λίγο καιρό...Το καλό είναι οτι τον φρόντισαν όσο μπορούσαν τα παιδιά, κι έφυγε γνωρίζοντας την αγάπη...Πόσα άλλα πάνε χαμένα...Ελπίζω ο Λουκάνικος να είναι καλά...

Και φίλε 2CsLaKoNaS, "πέθανε", λέμε, και όχι "ψόφησε"...Για όλα τα πλάσματα αυτού του κόσμου, όχι μόνον για τον Κανέλο...

kariatida62 είπε...

@Cs: Kάπως έτσι τα περίμενα και γω να είναι τα πράγματα Λάκωνα! Με λίγες κουβέντες τα είπες όλα!! Ελπίζω και γω σ'αυτές τις καλύτερες μέρες όπως λες....αλλιώς χαθήκαμε!

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ: θΑ ΠΑΩ ΜΙΝΙ ΜΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΩΣΤΑ! ΕΧΩ ΤΟΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΣΦΑΖΕΙ....ΧΑΧΑ!

kariatida62 είπε...

@Αrtanis: Tι έγινε βρε παιδιά μόνο εγώ δεν αξιώθηκα να συνδιαμαρτυρηθώ με τον Κανέλλο? Αλλα πού εγώ τότε μεγάλωνα κουτσούβελα..!
Σωστή η παρατήρησή σου Αρτάνις πέθανε λέμε έφυγαν, κοιμήθηκαν για όλα τα πλάσματα αυτού του κόσμου! Ο φίλος μας μάλλον παρασύρθηκε...απο κεκτημένη ταχύτητα..

MINIMARKET είπε...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΛΙΓΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ " ΚΥΡΙΟΥΣ " ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ......

CsLaKoNaS είπε...

@kariatida62 , Artanis

Το ρήμα "ψοφάω - ψοφώ" χρησιμοποιείται υποτιμητικά ΜΟΝΟ όταν μιλάμε για ανθρώπους. Το ότι χρησιμοποιώ το ρήμα αυτό για τα ζώα δε σημαίνει ότι υποτιμώ τα ζώα. Άλλωστε η ανάρτησή μου δεν ήταν καθόλου υποτιμιτική για τον Κανέλλο.

Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχουν κακές λέξεις...

Συνεπώς αφήστε τις εξυπνάδες και ανοίξτε κανένα λεξικό. Δε θα ξεχάσουμε και τα Ελληνικά μας, έτσι;

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ:Έλα βρε Μίνι μην ασχολείσαι! Αρκετά...

kariatida62 είπε...

@ Cs: Χαχαχαχαχα! Ψοφάω-ψοφώ...συνηρημένο!
Δεν λέμε σήμερα ψόφησα? Δεν λέμε πέσε κάτω και ψόφα!...;)

a-kentavrou είπε...

Kαλησπέρα αρχόντισσα
Αδέσποτα ,άρα ελεύθερα, όλα όμως έχουν το τίμημα τους ,την ελευθερία τους τη βιώνουν δύσκολα.

kariatida62 είπε...

@a-kentavrou: Όπως τα λες...την πληρώνουν ακριβά! Όλα φίλε μου έχουν τα υπερ και τα κατά... καλό απόγευμα νάχεις

Ανώνυμος είπε...

Τα σκυλιά- ειδικά αυτά που αγωνίζονται για το φαί τους- έχουνε διαίσθηση...

kariatida62 είπε...

@ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ: Κι'αυτά σαν τους ανθρώπους...όσο περισσότερο είσαι στην πιάτσα τόσο περισσότερο αναπτύσσεις δεξιότητες!