bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Τα παληά σου τραγούδια !




Κ'ήταν μια νύχτα ωραία και στη ματιά σου
και στα τραγούδια σου. Ήτανε γλυκιά
μια νύχτα στα τραγούδια τα παληά σου
γεμάτη αστέρια,νύχτα ξωτικιά

                                                    Η μόνη αγάπη μεσ' στην μοναξιά σου,
τόσο όμορφη, τόσο υποβλητικιά
έγινε πάθος μέσα στην καρδιά σου
μες την καρδιά σου την ερημικιά


Αχ τα παληά τραγούδια σου που κλαίγαν
Κ'ήτανε τόσο ανείπωτα γλυκά
και τόκρυβαν σεμνά και δεν το  λέγαν...

Αχ τα παληά τραγούδια σου...
Αχ τα παληά σου τα τραγούδια πούνε
θλιμμένα σαν αγάπης μυστικά,

σαν άνθη δακρυσμένα που σιωπούνε...
στης νύχτας την μοναξιά...


37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έγραψες !!

Ήξερα το "δυό ζωές". Το πρώτο όχι. Πολύ κλό κατο κλιπάκι στο πρώτο...

Έγραψες !! (κύτα ρε γμτ που δεν της κρατάω μούτρα !! (εντελώς). Τέτοιος μακάκας είμαι ! Γέλια)

~reflection~ είπε...

Εδώ Υπάρχει ένας Έρωτας μεγάλος...

η μοναξιά είναι ο καταλύτης να γιγαντωθεί ο παλμός....

και σαν Κύμα να φτασει στο απέναντι ακρογιάλι...

Δε θα κολυμπήσω σ'αυτα τα νερά..

είμαι λασπωμένο...
νομίζω και υποψιάζομαι πως έτσι γεννήθηκα....

ευτυχώς έχω μία ιδιωτική πισίνα μιας λακούβας από βρόχινο νερό
να ξεπλύνω τις αναμνήσεις από εκείνα τα παληά μας τραγούδια
που τωρα χαρίζονται αλλού.....

όσες Ζωές κι αν ζήσουμε
με τα Ίδια τραγούδια θα αγαπιόμαστε παντα...


φιλακι????..

στο πιο γλυκό Καρυδάκι ΓΛΥΚΟ....

kariatida62 είπε...

@GIP: :) :)
Αυτά κάνεις...και δεν δείχνεις σταθερότητα!

Μα και μούτρα να κρατούσες η Καρυάτιδα βλέπει... απο κει που στέκει ψηλά ποιοί την έχουν στην καρδιά τους!

dimitris είπε...

Kariatida 62 καλημερα.
Αμαν το ''σκοτωσες'' το πεθαινω για σενα με τον σ. Μαχαιριτσα, ο Γιωργος Μαργαριτης, μακραν ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ, στο ασμα...

kariatida62 είπε...

@reflection: Όσες πισίνες και να φτιάξεις με βρόχινο νερό τις λασπωμένες θα ζηλεύεις και θ' αναπολείς....
Εσύ μου τάμαθες αυτά όλο αυτό τον καιρό...εκτός κι'αν ήταν λόγια μεθυσμένα μιας σκανταλιάρας τσιγγάνας!

Φιλάκι μόνο ένα?
Όσα χρειάζονται θα δώσω να ξεπληρώσω την μαυρομάτα που διαβάζει τις ψυχές μέσα απ' τα χέρια...

kariatida62 είπε...

@DIMITRIS:Βρε Δημητράκη, μπαίνεις και βγαίνεις στο λεπτό απο το σπίτι μου, στάκα ν'ακούσεις και τα δύο επόμενα που έχω στην σειρά... τόχω στην συνέχεια με τον Μαργαρίτη...καλύπτω όλα τα γούστα!
Τιμής ένεκεν όμως μπαίνει πρώτος ο στιχουργός και συνθέτης που είναι ο Μαχαιρίτσας :)

dimitris είπε...

Kariatida 62, καλημερα, ο σ. Μαχαιριτσας εχει γραψει την μουσικη, τους στιχους, ο Γιαννης Μαυρος μαζι με την σ. Ελενη Ραντου, για να ''βαζουμε'' τα πραγματα στην θεση τους.
Καλη σου εβδομαδα...

kariatida62 είπε...

@dimitris: Σωστά...τόγραψα με λανθασμένο τρόπο! Ήθελα να πω πως προηγουνται ο στιχουργός και ο συνθέτης...΄και συνθέτης στο συγκεκριμένο τραγούδι είναι ο Μαχαιρίτσας.

a-kentavrou είπε...

Πράγματι τι να σου κάνουν εσένα οι Φυσικοί αφού βρέθηκες σε φάση μεταφυσική!!!!!Παπά νε σε ξορκίσει θέλεις ,το παλιό καιρό στα ερωτευμένα κορίτσια φέρνανε γιατρό.Γνωρίζεις και το σχετικό Δημώδες άσμα .

Δεν μπορώ μανούλα μ’, δεν μπορώ,
αχ συρε να φέρεις το γιατρό.

Αχ συρε να φέρεις το γιατρό,
μην πεθάνω η δόλια και χαθώ.

Αγάπησα μανα μ’ αγάπησα,
πικρά η μαύρη το μετάνιωσα

Σώπα τσούπρα μ’ και μην κλαις εσύ,
θα φέρω το γιατρό ταχιά πρωί.

Θα φέρω το γιατρό ταχιά πρωί,
να σου γιάνει κόρη μ’ την πληγή.

kariatida62 είπε...

@α-Κενταύρου: Xαχαχαχαχαχα!
Βρε Αστέρι δεν έγραψα εγω τους στίχους η Πολυδούρη τους έγραψε!
Δεν τραγουδώ εγω το Πεθαίνω για σένα τι να μου κάνει η Φυσική είμαι σε φάση μεταφυσική...ο Μαργαρίτης το τραγουδά!
Απλά φαίνεται πως ακόμα και μία μαρμάρινη Καρυάτιδα μπορεί τις νύχτες ν'ακούει ρομαντικά τραγούδια και να θυμάται ερωτικούς στίχους...χαχα!

bilsot είπε...

Είχε η παρέα ένα μικρό φορητό (!!!) TEPAZ πικ-απ μπαταρίας ρεύματος.
Είχε και δίσκους. 45ρια και lp.
Ξένα ροκ ακούγαμε τότε (δεκαετία του '70).
Και πηγαίναμε εκδρομές και φορτωνότανε ένας το πικ-απ, ένας τη σακούλα (!!!) με τους δίσκους, ένας τη σακούλα με τις μπαταρίες και το κολατσιό.
Και δόστου στο τέρμα το volume, μπας και κανένα γκομενάκι ενδιαφερθεί για ...τη δισκοθήκη μας, ενημερωμένη με ότι καινούριο!
Και δόστου ματιές και χαμόγελα τριγύρω.
Και κάτι ξενέρωτοι "γέροι" να λένε "πω, πω , φασαρία, τι καταλαβαίνουν με τόσα κλαμπατσίμπανα..."
Το βράδυ επιστροφή σπίτι, λογαριασμός μηδέν, και να σχέδια για την επόμενη εξόρμηση.....

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

"...κι ύστερα,
όταν μπαίνει κάποιος στη ζωή σου είναι σαν να σου παίρνει
μια ακόμη βελόνα γραμοφώνου..
ώσπου τελικά..
πρεπει να τραγουδήσεις μόνος..."

Δεν το λεεεεω εγώ..το είπε ο Τάσος Λειβαδίτης!! :) αχαχαχα!!!
Kαλή Εβδομάδααααα!!

kariatida62 είπε...

@bilsot: Aχ ρε Βασίλη, όλα μας τα θύμησες...εμ'εκείνα τα καλοκαιρινά πάρτυ...δυο εβδομάδες πριν η προετοιμασία...και πώς διάβολο την ημέρα εκείνη όλα τα εμπόδια και οι στραβωμάρες μου τύχαιναν!
Αντε μετά νάβρισκες δικαιολογίες καινούργιες να ξεφύγεις απο πατέρα-Μακρή...χαχαχα!

kariatida62 είπε...

@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:Xαχαχα! Σωστά τα λέει ο ποιητής...γι'αυτό φωνάζω εγώ να φυλάτε και καμμιά βελόνα έξτρα για τις δύσκολες νύχτες! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Αγγελική είπε...

Το ουϊσκι μου το πίνω πάντα νερομένο με δυο τρία το πολύ παγάκια, έχω υπομονή θα περιμένω να με σερβίρεις.
Αλλωστε η μουσική με ηρεμεί, σχεδόν τύφλα θα φύγω απο δώ.

kariatida62 είπε...

@ΜΑΙΡΗ:Οπα μας!!! Πλάκωσαν και οι Σκωτσέζες....χαχαχαχαχα!
Ρε τι ντερτο-γειτονιά είμαστε εμείς!!! :))
Ενα οn the rocks Mαμούνι για την Μαιρούλα μας..!

iamaticus είπε...

Aκουσα ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΙ ΑΠΟΤΡΕΛΑΜΕΝΗ...
ΟΤΙ ΓΙΑΤΡΟ ΖΗΤΑΝΕ!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

Ηρθα λοιπον ...ΨΥΧΙΚΑ ΣΥΜΦΟΡΙΑΣΜΕΝΟΣ ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

ΝΑ ΠΙΕΣ:

ΠΙΕΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:στην "μακεδονικη σου διατριβη",στην προηγουμενη αναρτηση σου...ΠΟΛΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ...ΠΕΡΙ ΡΑΜΦΟΥ.
ΕΙΣΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

kariatida62 είπε...

@ΙΑΜΑΤΙCUS:Ήρθες με τον Χατζιδάκειο μανδραγόρα σου και μ'ανακούφισες...χαχα!
Γύρευε τώρα ιδιώτη γιατρέ μου πόσα θα μου ζητήσεις...μαζί με την τιμή ετοιμάσέ μου όμως και την απόδειξη...χαχαχαχα!
----
Είναι πραγματικά αστείο να θεωρούμε κάποιον γενναίο μόνο και μόνο γιατί παραδέχεται ότι έμαθε κάτι παραπάνω απο κάποιον άλλον!
Αυτός ο κοινωνικός εγωισμός έχει κυριεύσει περισσότερο τον δικό σου κύκλο γιατρέ μου.
Στο δικό μου, που ακόμα συναντάς την απλότητα, τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα, οπότε μη με λες γενναία...:)

zoyzoy είπε...

Τι έγινε Κάρυ αγαπάς φιλενάδα μου ή πονάς??

Υπέροχο το άσμα και να μην αγαπάς σε προδιαθέτει ν'αγαπήσεις ότι βλέπεις μπροστά σου:))

Καλέ και το 2ο πιο παθιάρικο τι συμβαίνει???

Φιλιά θαλασσινά για καλή εβδομάδα!

kariatida62 είπε...

@Ζοyzoy: Xαχαχαχαχαχαχαχα!
"Kαι να μην αγαπάς σε προδιαθέτει να αγαπήσεις.."
Λες να την πατήσω απο ένα τραγούδι?
"Και το δεύτερο πιο παθιάρικο! Τι συμβαίνει?"
Τι να συμβαίνει βρε Ζουζούκα μου, είπα να βάλω και κανένα κοψοφλέβικο τραγουδάκι έτσι για να σπάσουμε την μονοτονία!χαχαχαχα!

teleytaios είπε...

Δεν είμαι και πολύ της ποιότητας ρε γ@μώτο και πάλι θα μείνω έξω από την κουβέντα. Είδα το Δυο ζωές κι αναθάρρησε η καρδιά μου, νόμισα προς στιγμήν ότι είναι το Δυό φωνές της Άντζελας... Πόσο έξω έπεσα... ;)

a-kentavrou είπε...

O Γιατρός ήλθε και τι γιατρός,ειδικός ερωτολόγος ,ψυχοθεραπευτής.
Κλάψε ,Η ΑΓΑΠΗ ΑΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ !!!
(Βλέποντας η Ερατώ πως η ζωή της δεν έχει κανένα νόημα αυτοκτονεί μια ημέρα πριν την επιστροφή του Αντόνιο που έρχεται για να την αναζητήσει.)Δράματα καρδιάς!!!Κόψε φλέβες,τράβα μαλλιά,πέτα σκουλαρίκια.Μούτζωσε σε τον δεν αξίζει!!!

kariatida62 είπε...

@teleftaios: Tι γίνεσαι Στρατηγέ μου? Σ'έχασα!Πέρασα απο Μακεδονικούς,Βαλκανικούς Αγώνες, Α! Παγκόσμιο και β! ΠΌΛΕΜΟ, Εμφυλίους και συ έλειπες απο τα πεδία των μαχών! Γιατί? Αναρρωτική είχες? χαχαχαχαχαχα!

Το δυο φωνές της Άντζελας? Θα σε στεναχωρέσω αλλά το λαλάκι αυτό δεν το γνωρίζω...

kariatida62 είπε...

@a-Kentavrou: H αγάπη άργησε μια μέρα της Λιλής Ζωγράφου? Την είχα παρακολουθήσει εκείνη την τηλεοπτική σειρά...πολύ μου άρεσε!

"Μούτζωσέ τον δεν αξίζει" χαχαχα!
Για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις παραπάνω....χαχαχαχα!

Άθεος είπε...

Μπα... αρχίσαμε και την ποίηση τώρα...

kariatida62 είπε...

@΄Αθεος:Μα Αθεε γνωρίζεις καμμιά γυναίκα που να μη σαγηνεύεται απο τα λόγια των ποιητών? :)

Aσε που πριν τον πόλεμο προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά....xαχα!

teleytaios είπε...

Το άσμα είναι εδώ. Συγνώμη ειλικρινά που σου χαλάω την ποιότητα, αλλά βρε παιδί μου, η παιδεία μου είναι λίγο διαφορετική, χαμηλότερου επιπέδου βέβαια, αλλά έτσι μεγάλωσα και δεν μπορώ να την αποχωριστώ!

(Σημείωση: Ο υπολογιστής που γράφω αυτό το σχόλιο δεν έχει ηχεία κι έτσι δεν έχω ακούσει το λινκ που σε παραπέμπω, αλλά φρονώ ότι θα είναι εντάξει.)

Όσον αφορά στην απουσία μου, δυστυχώς οι υποχρεώσεις της ζωής με ανάγκασαν να απουσιάσω για μερικές μέρες από την μπλογκόσφαιρα, αλλά μην ανησυχείς, τα άρθρα σου τα διάβασα. Σχόλιο βέβαια δεν έχω αφήσει, αλλά επιφυλάσσομαι για το μέλλον! Ελπίζω να μου το συγχωρήσεις, άλλωστε είναι γνωστό ότι οι στρατηγοί είναι πολυπράγμωνες!

kariatida62 είπε...

@Teleftaios: Στρατηγέ μου!
Τώρα τι να σου πω, για τις μουσικές προτιμήσεις σου περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που έλεγε και η γιαγιά μου.
Εγω με την συγκεκριμένη αοιδό έχω μία χρόνια αλλεργία.
Φουσκώνουν οι πόροι του δέρματός μου, όταν την ακούω και χρειάζομαι μετά κορτιζόνη για να ηρεμήσω...χαχα!
---
Εγώ να σε παρεξηγήσω? Αλλοίμονο! Απλά ανησύχησα διότι γνωρίζω πως οι στρατηγοί μόνο πολυπράγμονες δεν είναι.... Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις και συ είσαι μία απ'αυτές!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

@καρυ@α-κενταυρου
ΑΧΑΑΧΑΧΑ!!οχι άλλα φαρμακα..γιατρούς.. και οδηγίες "πως φτάνει κάποιος ως τ'αστέρια"
και λόγω ηλικίας(χεχε) θα μπερδέψουμε τις δόσεις και θα δούμε τα ραδίκια ανάποδα χαχαχαχαχχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!
Καλημερεεεεες!!!

kariatida62 είπε...

@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Σωστή!!! χαχαχαχαχα!

ღ oneiremataღ είπε...

καλά μ΄έστειλες μ΄αυτή σου την ανάρτηση Κάρυ μου...υπέροχη!!!τέλειος ο συνδυασμός φώτο, στίχων, σκέψεων και μουσικής... μάλλον μου ταιριάζει και στη διάθεσή μου των τελευταίων ημερών το όλο κλίμα...πειράζει να κατασκηνώσω και να παραμείνω σ΄αυτή σου τη σελίδα κι ανάρτηση, όχι πε μου πειράζει? εγώ θέλω να μείνωωωωωω...φιλάκια γλυκά και μεγάλη αγκαλίτσα

ξωτικό είπε...

Bρέεεε σκασμένο ,τον ακάθιστο έχεις πια. Ξεμπέρδεψες με το Μακεδονικό και το'ριξες στο χορό ,ανάσα δεν μ'αφήνεις να πάρω.
Κι εγώ για πείσμα θα σου πώ πως σου βγάζω το καπέλλο για την δουλειά που έριξες , για να μπορεί όποιος δεν έχει ξεκάθαρη άποψη και γνώση του θέματος ,και θέλει πργματικά να το μελετήσει ,να βρεί έτοιμο , συμπυκνωμένο υλικό .
Τα σέβη μου κυρία μου !!!!!!!
Κι ένα φιλί τρικούβερτο !!!!

kariatida62 είπε...

@oneiremata: Aν πειράζει? Μα τι λες φιλενάδα μου, αυτές οι αναρτήσεις προορίζονται και αφιερώνονται σε λίγους και εκλεκτούς!
Μία απ'αυτούς και τα γλυκά μας Ονειρέματα της Γιούλας μας!

kariatida62 είπε...

@ξωτικό: Nαι το είδες το σκασμένο το Μαμούνι, μετά το διάβασμα το ρίχνει στον χορό...αυτές τις μερες τόπιασε ο ρομαντισμός τρομάρα του και μ'εχει ζαλίσει με τον Μαργαρίτη και το πεθαίνω για σένα...
----
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια στην προσπάθειά μου κυρία μου!

kariatida62 είπε...

Βρε Παιδιά...παρατηρήσατε κάτι?
Σαν να λείπει κάποιος απο την παρέα!
Για μετρηθείτε να δούμε είμαστε όλοι εδώ ή λείπει κανείς? χαχαχαχα!

magda είπε...

Πολύ τρυφερή μουσική αναδρομή !!!!
Φιλάκια

kariatida62 είπε...

@magda: Nάσαι καλά βρε Μαγδα και συ είσαι πολύ τρυφερός άνθρωπος...
Εχεις και τα δικά μου φιλιά