bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΕΛΑ ΒΡΕ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ ΝΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΨΟΥΜΕ...

 Διάβασα σήμερα στο Pathfinder news:

"Ο γάμος κάνει καλό στην υγεία, σύμφωνα με τα συμπεράσματα διεθνούς έρευνας, που δείχνουν ότι η συζυγική σχέση μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης και άγχους.



Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 34.500 ανθρώπων από 15 χώρες, διευκρινίζει η Κέιτ Σκοτ, ψυχολόγος από το πανεπιστήμιο του Οταγκο στη Νέα Ζηλανδία. Η έρευνα βασίζεται και σε στοιχεία για την ψυχική υγεία από τα αρχεία του ΠΟΥ.
"Αυτό που προκύπτει από την εργασία μας είναι ότι οι συζυγικές σχέσεις ωφελούν σε μεγάλο βαθμό την ψυχική υγεία τόσο των ανδρών, όσο και των γυναικών, τόνισε η Σκοτ και πρόσθεσε πως ο πόνος και οι διαταραχές που ακολουθούν τη διάλυση ενός γάμου, καθιστούν ακόμα πιο ευάλωτους τους ανθρώπους.
Η διάσταση, ο χωρισμός ή ο θάνατος ανάμεσα σε ένα παντρεμένο ζευγάρι αυξάνουν τους κινδύνους για την εμφάνιση ψυχικών προβλημάτων όπως η κατάθλιψη στους άντρες και οι κατάχρηση αλκοόλ και φαρμάκων στις γυναίκες.
"Ο γάμος είναι ωφέλιμος και για τα δύο φύλα σε ό,τι έχει να κάνει με την ψυχική υγεία τους", εξηγεί η νεοζηλανδή επιστήμονας, θέλοντας να επισημάνει ότι δεν ωφελούνται μόνο οι άντρες από την έγγαμη ζωή.
"Αυτό που κάνει την έρευνα μοναδική και περισσότερο αξιόπιστη είναι το γεγονός ότι έχουμε ένα πολύ μεγάλο δείγμα από τόσες χώρες και το ότι διαθέτουμε στοιχεία όχι μόνο για την κατάθλιψη, αλλά και για το άγχος και την κατάχρηση ουσιών", συμπληρώνει η Δρ Σκοτ.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην βρετανική επιθεώρηση Psychological Medicine. Στην διεξαγωγή της συμμετείχαν ο ΠΟΥ, το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και αρκετοί διεθνείς οργανισμοί."


Ευχή έδινα και δίνω μέχρι τώρα, στα παιδιά μου να μη βιαστούν να προχωρήσουν σε παρόμοια απόφαση!
"Ο θεσμός του γάμου αμφισβητείται"όλο και πιο συχνά απο τις νέες θεωρίες των ψυχολόγων...επαναλάμβανα!
Ο άνθρωπος πρέπει στις παραγωγικές του ηλικίες να μαθαίνει, να ερευνά, να ταξιδεύει, να δρά... Ο γάμος σε φέρνει πιο κοντά σε "υποχρεώσεις" και "πρέπει" που στέκονται εμπόδια ανασταλτικά σε όνειρα και σχέδια!
 Οι γενικές οικονομικές δυσμενείς συνθήκες συντελούν ακόμα περισσότερο στην καθυστέρηση των νέων να προχωρήσουν σε αποφάσεις δέσμευσης της ζωής τους με έναν άλλο άνθρωπο.
Έρχονται όμως τελευταία όλο και περισσότερες παρόμοιες με της Dr Σκοτ, επστημονικές έρευνες οι οποίες κρούουν των κώδωνα του κινδύνου για τη μελλοντική ασθένεια(μάστιγα) του ανθρώπου που είναι η κατάθλιψη και το άγχος και οδηγούνται στο συμπέρασμα ότι η συντροφικότητα στον άνθρωπο έχει τεράστια σημασία στην ψυχική του υγεία και είναι το καλύτερο φάρμακο  για την πρόληψη αλλά και για την θεραπεία της νόσου!
Η προηγούμενη άποψή μου περί αμφισβήτησης γενικότερα του "θεσμού του γάμου" αρχίζει και κλονίζεται, διότι εκτός απο τις μελέτες των επιστημόνων έρχονται όλο και πιο συχνά τα μηνύματα των νέων περί ψυχικής και κοινωνικής απομόνωσής τους , κατάθλιψης και έλλειψης ενδιαφερόντων!
Λέτε ότι συντελεί κατά  κάποιο  ποσοστό σ'αυτό το φαινόμενο και τάση των σύγχρονων να αρνούνται να παντρεύονται γρήγορα και το αναβάλλουν συνεχώς?
Ειλικρινά δεν έχω μια σίγουρη απάντηση να σας δώσω...
Σύμφωνα πάντως με την Δρ Σκοτ όσοι  σκέφτεστε να προχωρήσετε σε τέτοια απόφαση, καλό είναι να βιαστείτε και όσοι σκέφτεστε να τον/την σουτάρετε, καλό είναι να το ξανασκεφτείτε!!!  


12 σχόλια:

Artanis είπε...

Θα έλεγα κάτι για τη Σκοτ, αλλά ας όψεται το αποτέλεσμα που έβγαλε...Την αγάπη, την ξέχασε...Γάμος και αγάπη δεν πάνε πάντα μαζί...Αν το θεωρεί αυτονόητο -όπως και γω- είναι άλλο ζήτημα, πιστέυω όμως οτι έπρεπε να το αναφέρει...

leondokardos είπε...

Μιλάμε για ανθρώπινες σχέσεις, πράγμα που σημαίνει "ψυχή". Όταν δεν υπάρχει ψυχική επαφή, κατανόηση, καλή διάθεση,συμβιβασμοί μεταξύ δύο ανθρώπων, τότε φυσικά τι νόημα έχει ο γάμος; Σήμερα φτάσαμε στο σημείο να δεχόμαστε τη συμβίωση δίχως τα δεσμά του γάμου, αλλά τότε τι γίνεται όταν υπάρξουν παιδιά;
Πιστεύω οτι άκόμα και εαν ένας γάμος αρχίσει με τις καλύτερες προϋποθέσεις, τίποτα δεν εξασφαλίζει την επιτυχία του για όλη τη ζωή.
Και τίποτα δε μπορεί να αποτρέψει ένα άτομο να πέσει στη κατάθληψη, για κάποπιο ανεξήγητο και απρόσμενο λόγο.
Οι επιφυλάξεις της ζωής,οι ανατροπές,τα αδιαέξοδα.....

kariatida62 είπε...

@Artanis: Xμ, η Dr Σκοτ είναι κοντά σου,αν την δείς συζητησέ το: με την αγάπη τι γίνεται που όλο και πιο συχνά φεύγει και χάνεται μόλις έρθει ο γάμος?

kariatida62 είπε...

@Leondokardos: Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου...και εμένα η πείρα αυτά μου έδειξε,όμως αναρωτιέμαι είναι καλύτερα απλά να συμβιώνεις με κάποιον ακόμα και όταν δεν μοιράζεσαι πια τίποτα παρά μόνο την σιωπή σας ή είναι καλύτερο να μένεις εντελώς μόνος/η και να μην μοιράζεσαι ούτε ακόμα κι'αυτή την σιωπή??

Roadartist είπε...

χαχαα :))) Αχ βρε καρυάτιδα.. Προσωπικά πιστεύω πως ο γάμος δεν καθορίζει ούτε συνηγορεί για καμία ευτυχία.. Το αντίθετο μάλλον τις περισσότερες φορές.. Και σίγουρα από μια συμβατική σχέση για τα μάτια του κόσμου, προτιμώ την ζωή ως ελεύθερη.. Επιπλέον.. ως προς την τελευταία σου ερώτηση προς τον lionheart από έναν κακό σύντροφο προτιμώ τη μοναξιά! Φιλάκια!

kariatida62 είπε...

@Roadartist:΄Hθελα να ξέρω ποιοι είναι αυτοί που σου έχουν ρίξει τον τελευταίο καιρό την διάθεση...
Ναι και εγώ πάνω κάτω τα ίδια μ'εσένα πιστεύω για τον γάμο.
Επειδή όμως δεν είμαι μικρούλα σαν κι'εσένα(μεγαλώνοντας αλλιώς εκτιμάς τις καταστάσεις) σκέφτομαι πολύ και την μοναξιά!
Την φοβάμαι, δεν την αντέχω είναι ανελέητη!

Εύχομαι να φτιάξει η διάθεσή σου και να θυμάσαι ότι εδώ πάντα θα βρίσκεις αρωματικό καφέ να πίνεις μαζί μου! Όποτε το χρειάζεσαι μπες μέσα χωρίς να κτυπήσεις...(με σχόλια):)

ανεστης είπε...

Χαίρομαι που βρεθήκαμε!

kariatida62 είπε...

@Ανέστης:)) lol! Άκου Μαρμαροκολώνα μου!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Πολύ μου άρεσε!:))
Τον Τρελλαντώνη στο καφέ της Χαράς τον ξέρεις?

Saq είπε...

Τώρα να πάρω κουράγιο ή να μπω σε σκέψεις με την ανάρτηση και τα σχόλια; Μπα δε μασάω, μπρος ολοταχώς!

kariatida62 είπε...

@Newton: Bάλε μπρος ολοταχώς τις μηχανές εσύ και άσε εμάς τους παλιούς ...παραλογιζόμαστε...λόγω μακράς στέρησης :))

logia είπε...

Εγώ να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία;
Ευτυχία, μόνο ευτυχία μου έχει φέρει ο γάμος μου και η οικογένειά μου και μιλώ για μια σχέση από τα τρυφερά μου χρόνια, που παρ' όλη την ανασφάλειά μας ως νέοι για το αν πρέπει η όχι να προχωρήσουμε σε γάμο, προχωρήσαμε και δεν το μετανιώσαμε και είμαστε και 27 χρόνια μαζί...

kariatida62 είπε...

Kαλημέρα πρωινή φιλενάδα μου! Και σύ σαν κι'εμένα...πολύ πρωινή
Ναι, το γνωρίζω για την μακρόχρονη όμορφη σχέση που έχεις δημιουργήσει με τον σύντροφό σου! Σπάνια όμως συναντάς σχέση σαν την δική σου, τώρα πια! Εγώ το βλέπω καθημερινά στους γύρω μου,εγκλωβισμένοι στις μοναχικές ζωές τους οι περισσότεροι!
Μακρόχρονη σχέση έχω και γω με τον δικό μου σύντροφο με τα πολλά πάνω του και τα πολλά κάτω του...αλλά δεν ξέρω γενικότερα τι είναι καλύτερο για τους νέους:η γρήγορη δημιουργία της οικογένειας ή ίδια η ζωή και οι χαρές της που σου δίνει ελεύθερα?