Μαμούνι: Ποιός είναι αυτός Κάρυ;
Kάρυ: Aυτός είναι ο Δημήτριος Μπαϊρακτάρης ο πρώτος Αστυνομικός Διευθυντής της Αθήνας.
Γεννήθηκε το 1833 στο Αγρίνιο και πέθανε το 1900 στην Αθήνα.
Καταγόταν από Σουλιώτικη οικογένεια κατατάχθηκε στο στρατό το 1848 ως στρατιώτης στην αρχή.
Γρήγορα προάχθηκε σε αξιωματικό του πεζικού.
Έλαβε ενεργό μέρος στη Κρητική επανάσταση το 1866 και το 1893 που συστάθηκε η στρατιωτική αστυνομία διορίσθηκε ως Αστυνομικός Διευθυντής της Αθήνας, απο τον Χαρίλαο Τρικούπη
Ο Δημήτριος Μπαιρακτάρης καταδίωξε με μένος τον "κουτσαβακισμό".
Έμειναν ιστορικές οι μέθοδοί του! Ο Μπαιρακτάρης θεωρούσε πως θα εξαφανίσει τους θρασύδειλους Κουτσαβάκηδες όχι με τον διωγμό που ηρωοποιεί αλλά με τον εξευτελισμό που ταπεινώνει!
Μαμούνι: Mίλησέ μου για τους ρεμπέτες Κάρυ...πώς ήταν η ζωή τους, πώς συμπεριφέρονταν...
Κάρυ: Oι ρεμπέτες όπως σου είπα και πριν ανήκαν στην χαμηλή κοινωνική και οικονομική τάξη.
Οι περισσότεροι εξ'αυτών, ζήτημα ήταν, αν είχαν παρακολουθήσει τις τρεις πρώτες τάξεις της βασικής εκπαίδευσης.
Μιλούσαν μια δικιά τους γλώσσα(σλαγκ), εξαιρετικά πλούσια σε λέξεις, σε εκφράσεις και σε χειρονομίες...γιατί οι νεοέλληνες σαν μεσογειακός λαός μιλούν και με το στόμα και με τα χέρια.
Η σλαγκ του νεοελληνικού υποκόσμου, σαν γλωσσολογικό φαινόμενο, είναι αμελέτητη.
Τα ρεμπέτικα τραγούδια έχουν στίχους με λέξεις παρμένες απο την κοινή λαική γλώσσα και την σλαγκ του υποκόσμου. Αυτή η μικτή γλώσσα είναι το εκφραστικό μέσο της ποιήσεως των ρεμπέτικων τραγουδιών.
Κάθε προσπάθεια να δούμε χωριστά τα επιμέρους στοιχεία ενός ρεμπέτικου τραγουδιού είναι βιασμός!
Μόνο για λόγους επιστημονικής μεθοδολογίας εξετάζουμε χωριστά την μουσική, χωριστά τους στίχους και χωριστά τους χορούς των ρεμπέτικων τραγουδιών
Τα μουσικολογικά προβλήματα που θέτουν τα ρεμπέτικα τραγούδια είναι περίπλοκα.
Για να διερευνηθούν πρέπει να προϋπάρξει μια καταγραφή σε ευρωπαική και βυζαντινή σημειολογία χιλιάδων ρεμπέτικων τραγουδιών.
Το Ελληνικό κράτος μα και τα πανεπιστήμια, τα ωδεία έδειξαν μια αποστροφή απέναντι στο ρεμπέτικο τραγούδι.
Απο πλευράς θεματολογίας διαιρούνται σε αρκετές κατηγορίες: Ερωτικά, μελαγχολικά, της φυλακής, της μάνας, χασικλίδικα, της ταβέρνας, της ξενιτιάς, του θανάτου κλπ.
Πολλά τραγούδια ταυτόχρονα έχουν τις ιδιότητες και του ερωτικού στοιχείου και του τραγουδιού της φυλακής ή κάποιου άλλου. Γίνεται δηλαδή ένας συνδυασμός.
Θα πρέπει να τονίσουμε πως τα μισά απ'αυτά είναι κυρίως ερωτικού περιεχομένου!
Όλα τα ρεμπέτικα τραγούδια χορεύονται! Περίπου τα μισά είναι ζεϊμπέκικα και τ'άλλα μισά χασάπικα.
Ο ζεϊμπέκικος χορεύεται απο ένα άτομο. Ο κάθε μάγκας χορεύει με δικό του τρόπο, εντελώς προσωπικό. Ο χορευτής του ζεϊμπέκικου χορεύει κοιτάζοντας την γη.
Το πρόσωπό του είναι αγέλαστο, σχεδόν απειλητικό.
Όταν η ορχήστρα έπαιζε ζεϊμπέκικο στην πίστα χόρευε μόνον ένας μάγκας. Αν σηκωνόταν κι'άλλος μάγκας να χορέψει (ταυτοχρόνως)αυτό θεωρείτο μεγάλη προσβολή και πρόκληση. Στεκόταν σοβαρή αιτία άγριου καβγά με μαχαιρώματα!
Ο Χασάπικος (αργός ή γοργός) χορεύεται απο δύο-τρείς μάγκες, που είναι εξαιρετικά φίλοι και νοιώθουν ο ένας τον άλλον, γιατί ο χορός αυτός απαιτεί τέλειο συγχρονισμό κινήσεων.
Ο γοργός χασάπικος (γνωστός ως χασαποσέρβικος) είναι πεταχτός και χαρούμενος χορός.
Γυναίκα να χορεύει ζεϊμπέκικο ήταν πρωτοφανές σκάνδαλο! Και το θέαμα αυτό γινόταν αιτία φονικών καβγάδων. Μόνον οι πόρνες χόρευαν ζεϊμπέκικο...ενώ χασάπικο χόρευαν οι γυναίκες και τότε.
Οι μήτρες του ρεμπέτικου τραγουδιού είναι η φυλακή και ο τεκές. Εκεί, και μόνον εκεί, οι ρεμπέτες έπλασαν τα τραγούδια τους, με ομαδική συνεργασία.
Οι ρεμπέτες τραγουδούσαν με σιγανή και βραχνή φωνή, αβίαστα, δίχως κορόνες,ο ένας μετά τον άλλον.
Το τραγούδι τράβαγε σε μάκρος. Ο κάθε τραγουδιστής πρόσθετε ένα δίστιχο, που συχνά δεν είχε σχέση με το προηγηθέν δίστιχο. Ρεφρέν δεν υπήρχε. Η μελωδία ήταν εύκολη και απλοϊκή.
Ενας μάγκας συνόδευε τους τραγουδιστές με μπουζούκι-έγχορδο όργανο με γλυκύτατο ήχο.
Σαν πρώτη ύλη για τα πρωταρχικά ρεμπέτικα τραγούδια εχρησίμευσε το υλικό των ελληνικών δημοτικών τραγουδιών(ιδίως τα ερωτικά δίστιχα) καθώς και τα τραγουδάκια που έλεγαν οι Ελληνες της Σμύρνης και της Πόλης.
Ο ΣΙΝΑΧΗΣ
(παλιό μουρμούρικο)
Σιναχωμένος μούρχεσαι, σινάχι μου,
απ'την γωνιά , απο πέρα,
και μες στγα χέρια σου κρατάς σινάχη μου,
μια δίκοπη μαχαίρα.
Ν'αφήσεις πια τον τσαμπουκά, σινάχη μου,
μπουζούκια κι αργιλέδες,
κι'έλα μαζί να σμίξουμε, σινάχη μου,
μ'αγάπες κι όλο τρέλες!
ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝΕ
(παλιό μουρμούρικο)
Όταν με κατεβάζανε στις μαρμαρένιες σκάλες
τρέξανε απο τα μάτια μου δυό σιγανοψιχάλες
Πορτοκαλιές εφύτεψα, στην φυλακή που μπήκα
και πορτοκάλια έφαγα μ'ακόμα δεν εβγήκα
Στης φυλακής τα σίδερα είναι δυο χελιδόνια,
τόνα δικαζ'ισόβια και τ'άλλο κόβει χρόνια.
Αναθεμάσας φύλακες,εσείς και το καλό σας,
μας πήρατε τον αργιλέ, τον κάνατε δικό σας!
Να πα να πεις στους φίλους μου να μη με καρτεράνε
με σέρνουν χωροφύλακες για την στενή με πάνε...
ΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΙ, ΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΙ
Στο μπαρμπούτι, στο μπαρμπούτι,
μουτην φέραν μπαλαμούτι
Το μπαρμπούτι και το ζάρι
μ'εφεραν σ'αυτό το χάλι!
Ζάρι, πόκα και μπαρμπούτι
μου την φέρνουν μπαλαμούτι.
Αρχινάτε και κουνάτε
και ποτέ μη σταματάτε.
Κάθε μέρα στο μπαρμπούτι
μου την φέρνουν μπαλαμούτι.
Με τα ζάρια στ'ασπροκούτι
κι αρχινάτε το μπαρμπούτι.
Στα ζάρια με τυλίξανε,
τα όβολα μου πήρανε.
Στην δεκαετία του '30 αρκετά ρεμπέτικα τραγούδια έγιναν δίσκοι των 78 στροφών κι εγνώρισαν μεγάλη επιτυχία.
Όμως ο δίσκος με την δικιά του τεχνική και την περιορισμένη χρονική διάρκεια(3΄20΄΄), αλλοίωσε το περιεχόμενο και την φόρμα των ρεμπέτικων τραγουδιών. Ταυτόχρονα η δόξα και το χρήμα άρχισαν να διαφθείρουν τους λαϊκούς συνθέτες και τραγουδιστές.....
ΚΑΗΜΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟΧΤΗΣΑ
(ζεϊμπέκικο του Χατζηχρίστου-1939)
Καημό μεγάλο απόχτησα βαθιά μες την καρδιά μου
έχασα την μανούλα μου, που ήταν παρηγοριά μου.
Θα πάρω κάμπους και βουνά, τις ρεματιές απάνω,
ωσότου νάρθ'η ώρα μου να πέσω να πεθάνω.
Την τελευταία μου στιγμή, τα μάτια μουπριν κλείσω
τότε γλυκειά μανούλα μου, εσένα θα ζητήσω.
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
(Χασάπικο των Μπαγιαντέρα-Αρμπατζόγλου-1940)
Ζούσα μοναχός, χωρίς αγάπη,
όλα γύρω μουήταν σκοτεινά,
και θλιμένος τις βραδιές περνούσα
στου άχαρου σπιτιού μου την γωνιά
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε
κι'απ'αγάπη τώρα με μεθούνε,
σαν φιλώ γλυκά τα δυό σου χείλη
πούναι σαν τριαντάφυλλα τ'Απρίλη.
Έλα οι δυο κρασί παλιό να πιούμε,
κιέτσι με χαρά μαζί να πούμε
της αγάπης τ'όμορφο τραγούδι,
πούναι σαν της Άνοιξης λουλούδι
ΑΓΑΠΩ ΜΙΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ
(Ζεϊμπέκικο του Τσιτσάνη 1938)
Αγαπώ μια παντρεμένη,
όμορφη καλοντυμένη,όμορφη καλοντυμένη,
σπιτονοικοκυρεμένη.
Μ'εχει και με καμαρώνει
και ποτέ δεν με μαλώνει, είναι ωραία και μ'αρέσει
ήσυχη και με προσέχει.
Θα μου χτίσει και παλάτια
στολισμένα με διαμάντια,
νάρχονται τα ντερβισάκια να μας παίζουν
μπουζουκάκια.
ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(Ζεϊμπέκικο του Τούντα-1939)
Είν'ευτυχής ο άνθρωπος π'αγάπη δεν γνωρίζει
και για κοπέλλες όμορφες το νού του δεν σκοτίζει
Δεν έχει χίλιους -δυό καημούς, δεν τόνε δέρν'ο πόνος,
κι' αν είναι πλούσιος ή φτωχός αυτός το ξέρει μόνος.
Έτσι κι εγώ αγάπησα κι έχω φωτιά μεγάλη
καημούς που δεν περίμενα μούρθανε στο κεφάλι.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ
(ζεϊμπέκικο του Παπαϊωάννου-1949)
Κάθησε, βλάμη για να τα πούμε,
απόψε θέλω να ξηγηθούμε
είμαστε φίλοι και δεν αξίζει
μία γυναίκα να μας χωρίζει
Παιδιά στην πιάτσα είχαμε σμίξει
βαθιά φιλία είχαμε δείξει
μπήκε στην μέση να μας πληγώσει,
να μας γελάσει, να μας προδόσει.
Ητανε σφάλμα: χωρίς αιτία
να διαλύσει τόση φιλία
είμαστε φίλοι και δεν αξίζει
μία γυναίκα να μας χωρίζει.
Συνεχίζεται....
Χαρισμένο σ'έναν μάγκα που σήμερα γιορτάζει...
93 σχόλια:
Κάρυ, ας ξεκινήσω πρώτος(;) το σχολιασμό, γρήγορα γρήγορα γιατί περιμένω κόσμο σήμερα.
Θα σταθώ στο ζεϊμπέκικο. Ο χορός αυτός ήταν κατά βάση πολύ αργός και όπως λες ο χορευτής κοιτούσε κάτω. Χορευόταν σχεδόν "στον τόπο", με πολύ αργές κινήσεις και χωρίς βεβαίως αυτά τα καραγκιοζιλίκια που βλέπουμε σήμερα. Ήταν χορός που απαιτούσε την απόλυτη συγκέντρωση του χορευτή γι΄ αυτό και κατά τη διάρκειά του οι υπόλοιποι θαμώνες κάναν "τουμπεκί". Όταν ο χορευτής σήκωνε τα μάτια ήταν για να "απευθύνει" κάποιο μήνυμα. Όπως λες κι εσύ η γυναίκα ήταν ιεροσυλία να χορέψει τέτοιο χορό. Επανέρχομαι αργότερα, ήρθαν οι φίλοι...
@teleytaios:Σήμερα ως φαίνεται γιορτάζουν πολλοί μάγκες στην μπλογκογειτονιά!!!
Χρόνια-Πολλά Τελευταίε μου!
Το πρώτο ποτήρι κρασί το πίνω στην υγειά σου!!!
Σε περιμένω...γιατί σήμερα γιορτάζω εκτός απο όλους εσάς που έχετε την ονομαστική σας και τον γιό μου που έχει γεννέθλια!!!
Στην υγειά σας ρε μάγκες...
Π ιό βαθιά στο θέμα βλέπω μπήκες Κάρυ.
Κάπου είχα ακούσει ο ζεμπέκικος παρίστανε τον αγώνα του χορευτή μ'ενα φίδι που το'χει χάμω και προσέχε να μη το πατήσει ή τον τσιμπήσει γιαυτό και τα βήματά του ήταν κοφτά και απότομα το δεν βλέμμα του δεν ανέβαινε ποτέ πάνω.
Εσύ χορεύεις ζεμπεκιές σαν λάτρης των Ελληνικών στοιχείων??
@zoyzoy: M'αρέσει αυτός ο παραλληλισμός που άκουσες και μας είπες Ζουζού για το χορό του Ζεϊμπέκικου!
Δεν τόχα ξανακούσει...εσύ πια στην μάνα του ρεμπέτικου και τι δεν θάχεις ακούσει...
----
Αν ρίχνω ζεμπεκιές???? Σε μένα το ρωτάς αυτό?????!!!!
Αν ρίχνω ζεμπεκιές...ε τι Καρυάτιδα θάμουν τότε????χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!
(Ευτυχώς που τώρα, μου επιτρέπεται να χορεύω κι'εγώ, αλλά με σεβασμό προς αυτό τον χορό...φροντίζω να μην τον ξεφτυλίζω!)
Φιλιά
Πολύ στη ζεϊμπεκιά το ρίξαμε σήμερις άμα λάχει ναούμ'
Ρίχτα μάγκα μου τα τέλια
ν'ακουστούνε τσιφτεντέλια
και
στου παράδεισου την πόρτα
@@@..Γεια σου bre ΚΑΡΥ ΜΟΡΤΙΣΣΑ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΟΥΖΟΥΚΛΟΥ...ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ...
(που αν σου εμοιασε ...ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΠΟΤΕ!!!)
Σημερα ΔΕ ΘΑΡΘΩ...ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ....ΜΕ ΜΙΑ "ΑΘΑΝΑΣΙΑ"!!!
Την καλοπιανω ετσι ωστε ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΑΘΑΝΑΤΟΣ (εστω και σαν τον Μητσοτακη...χαχααααα!!!)...
ΣΤΗ BLOGGOSFAIRA!!!!XAXAAAAAA!!!!
EYXAΡΙΣΤΙΕΣ
Aποφάσισα να αποκηρύξω τη συντήρηση και να επαναστατήσω.
χαρμάνης είμαι απ' το πρωί
πρέζα όταν πιεις
γιατί φουμάρω κοκαΐνη
o μαστούρας
O πόνος του πρεζάκια
@@@..ΤΕΛΕΥΤΑΙΕ ΧΑΙΡΕ!!!!
Βλεπω ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ "ΠΡΩΤΕΥΣΕΣ"!!!χαχααα!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!! ...ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ (απο Καρυ...ΣΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΘΑΝΑΣΗ???)
Θα επανελθουμε ΠΡΟΣΕΧΩΣ.
Εμενα παντως ...ΘΑΝΑΣΗ ΔΕ ΜΕ ΛΕΝΕ!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!
....αλλα γιορταζω...ΣΥΝΕΧΩΣ...
......σα βλαμμενο!!!χαχααααα!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
@Δήμητρα ♥♥♥ quarks: Σε είδα Δήμητρα,σε είδα με την πιρόγα σου!!!
Εγώ το ξέρω πως δική μας θα γενείς...χαχα!
Εγώ θα σου πρότεινα αυτόν τον Παράδεισο
Ελα την ζεμπεκιά μας βλάμισσα Δήμητρα!
@iamaticus: Να την χαίρεσαι την Αθανασία σου μάγκα Ιαμε!!!
Και γω να χαίρομαι τον γιό μου και σένα που γιορτάζεις κάθε μέρα!!! χαχαχαχαχα!
Φιλιά...θα σε περιμένουμε και αύριο, όποτε ξεμπλέξεις τέλος πάντων με τις Αθανασίες...χαχαχα!
@Δήμητρα: Πρόσεξε γιατί σε βλέπω απόψε να φτιάχνεις "κεφάλι" και τον Άλι να μη ξέρει τι να σε κάνει...χαχαχαχαχαχαχα!!!!
γεια σου καρυ μου
εδω και δεκα μερες δεν ξερω τι να την κανω απο την μαστουρα μετα την εγχειριση , χαλαλι της και αποψε .....
χαχαχαχαχ
@ΑΛΙ: Eσένα σκέφτομαι καψερέ μου.. εσένα!
Aκου τον πόνο ενός άλλου καμμένου...χαχα!
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Xαχαχα! Καμμία ομοιότης βέβαια με τον Μιχαλόπουλο, αλλά να τον θυμήθηκα...χαχαχαχαχαχαχα!
Kariatida62 καλησπερα, να χαιρεσαι το παιδι σου, υγεια και χαρα παντα να εχει.
ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ...
@dimitris: Nάσαι καλά Δημήτρη μου,ευχαριστώ!
Και συ να χαίρεσαι τα δικά σου...
να χαιρεσαι το παιδι σου, και του χρονου και καθε χρονο...............
@ΑΛΙ: Νάσαι καλά Άλι μου! Υγεία νάχουν και τα δικά σου!
@Προς όλους:
Σαν σήμερα γεννήθηκε και πέθανε ο μεγάλος Βασίλης ο Τσιτσάνης.
Την ίδια ημερομηνία..18 Ιανουαρίου 1917-18 Ιανουαρίου 1987.
ρεμπέτικο: μόρτικο, μάγκικο, βλάμικο, αλανιάρικο, σερέτικο, ατζέμικο, αντάμικο, τσαχπίνικο, μπερμπάντικο, νταήδικο, νταλγκαδιάρικο, δερβίσικο, τεκετζίδικο, χασικλίδικο, απάχικο, μποέμικο, ασίκικο, ντερμπεντέρικο, λεβέντικο, κουτσαβάκικο, γιουρούκικο, μουρμούρικο ο χορός του μόρτη: άνθρωπος του δρόμου, αυτός που ζει με ύποπτους ή ανέντιμους τρόπους,αλήτης, αλάνι, χαμίνι, μάγκας.
------------------------
*όμως, παρένθεση, θέλω οπωσδήποτε να μου δώσεις πληροφορίες Κάρυ, για τις τούρτες σου...βρίσκουμε συνταγές, τις φτιάχνουμε και μετά απλά όταν εμφανίζεται ο Ιονν του τις πετάμε...πώς πάει γιατί είδα κατι σχόλια σχετικά αλλά δεν το κατάλαβα, ακριβώς... πολλά φιλάκια
Κάρυ και iamaticus. Σας ευχαριστώ για τις ευχές (χα, χα, χα…) αλλά δε με λένε Θανάση. Κώστα με βαφτίσανε κι από μικρός δε μου άρεσε αυτό το όνομα. Έγινε παρεξήγηση και το λάθος είναι όλο δικό μου. Δεν ήμουνα σαφής. Απλώς είχα καλέσει κάποιους φίλους σπίτι…
Οπότε τα χρόνια πολλά είναι για τα γενέθλια του γιού σου Κάρυ. Να τον καμαρώνεις πάντα και να είναι τυχερός κι ευτυχισμένος.
Στο δια ταύτα:
1. Είμαι έκπληκτος και ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τη στάση της Δήμητρας. Την παρασύραμε εμείς τα παλιόπαιδα… http://www.youtube.com/watch?v=yiYxCSGuyw0
Σου εφιστώ την προσοχή Δήμητρα, παραστράτησες… http://www.youtube.com/watch?v=dqaBOz44gsI
2. Φίλε iamaticus, εύχομαι να επανέρθεις στις παλιές “καλές εποχές” που ακουγόταν ιαχές και γινόταν σεισμοί πολλών ρίχτερ… http://www.youtube.com/watch?v=f1bdDjJxK00
3. Πάρτε κι ένα άσμα από αυτά τα απαγορευμένα, έτσι για να μην ξεφεύγουμε πολύ http://www.youtube.com/watch?v=wA81sAXIEO0
Άντε και σ’ ανώτερα…
Κάρυ, θα έχουμε και συνέχεια των αναρτήσεων με τη συγκεκριμένη θεματολογία; Να ξέρω για να προετοιμαστώ κατάλληλα…
@ΟΝΕΙΡΕΜΑΤΑ: Μπαίνεις στην ομάδα της γλωσσολογίας επικεφαλής!
Περί ζαχαροπλαστικής τώρα:
Zητάς καινουργιες συνταγές παρασκευής τούρτας απο την Ζουζού(συριανές συνταγές)
Συμβουλεύεσαι οπωσδήποτε τον Μαμαλάκη που έχει εντρυφήσει και στην Ιστορία μας, βάζεις και συ την δική σου φαντασία...με βιντεάκια(το στοιχείο σου) και αφού την βάλεις στην ψύξη για κανά δυο ώρες, φωνάζεις τον ακατανόμαστο!
Του ζητάς να σου απαγγείλει ένα ποίημα και την ώρα που βρίσκεται σε οίστρο...την δοκιμάζεις επάνω του!
Αν σου χαμογελάσει πάει να πει πως την πέτυχες...αν όχι θάχεις την δική μου τύχη...θα απορριφθείς δια παντός! χαχαχαχαχα!
@Ονειρεματα: To βιντεάκι που μας έφερες είναι απο την ταινία Παραγγελιά.
Η Ιστορία των αδελφών Κοεμτζή...
Δεν ξέρω αν είχες γεννηθεί ή ήσουν νεογέννητη όταν συνέβη το έγκλημα εκείνο.
Εχει ακουστά?
@teleytaios: Eυχαριστώ Τελευταίε μου!
Δεν πειράζει ευχές έχεις και απο μένα κι'ας μην σε λένε Θανάση....
Το Δημητρόνι, ξεσάλωσε απόψε....χαχαχα!
Το αφιέρωμα θα ολοκληρωθεί στο Νο3.
Ώστε αυτός ήταν ...
η σκατόφατσα ο μπάτσος
με την ψαλίδα που έκοβε τα μανίκια !!!
Πως νόμιζα πως ήταν μεταγενέστερος ;;;
ίσως απ' το τραγούδι που λέει για την
εποχή του Πάγκαλου με τις μακρυές φούστες ...
Την καλησπέρα μου ...
χαχαχαχ οι συμβουλές σου παράξενες, περίεργες, πρωτότυπες και σίγουρα ενδιαφέρουσες...θα το επιχειρήσω Κάρυ, κι ό,τι μας έβρει...φιλάκια
* δεν ήξερα τι άλλο να γράψω, γι αυτό έφερα όλες τις ονομασίες...την ιστορία ακουστά την έχω, και τυχαία έβαλα τη λέξη εκείνη (ίσως και κακώς), γιατί τότε θεωρούταν προσβολή απ όσο ξέρω να ζητήσει παραγγελιά κάποιος τραγούδι και να σηκωθεί να το χορέψει κι άλλος -ειδικά κάποιος που τα ρίχνει και στην κοπελιά σου-...καλά λέω?
@SIDE 21:Καλώς τον Σαμιώτη μου!
Κοίταξε εγώ όπως ίσως θα ξέρεις με τους μπάτσους δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις....αλλά!
Ο συγκεκριμένος έκανε την δουλειά για την οποία προσελήφθη απο τον Χαρίλαο Τρικούπη σωστά...τι θέλω να πω:
Kυνήγησε τον "κουτσαβακισμό" με μία μέθοδο αποτελεσματική...δηλαδή τους ξευτέλιζε, ταπείνωνε το θρασύδειλο χαρακτήρα τους...π.χ έκοβε το δεξί μανίκι του σακκακιού που δεν φορούσαν, ξύριζε μουστάκια(σύμβολο ανδρισμού,τότε)έκοβε ανελέητα τις αφέλειες των μαλλιών που έφθαναν ως τα μάτια, έπειτα τις μυτερές άκρες των παπουτσιών, και τέλος το μακρύ ζωνάρι που σερνόταν για καβγά.
Κατόπιν ο αστυνόμος με άγριες κλωτσιές πετούσε τους αχρηστευμένους Κουτσαβάκηδες, μέσα στο πλήθος που τους γιουχάιζε επίμονα.
Ο εξευτελισμός αυτός, ήταν φοβερός, ώστε στο εξής αναγκάζονταν να αξαφανιστούν από προσώπου γης!
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι στην Αθήνα του 19ου αιώνα στη συνοικία του Ψυρρή το κυρίαρχο στοιχείο της, ήταν οι Κουτσαβάκηδες! Ιδιόρρυθμοι τύποι κακοποιών, που είχαν κυριαρχήσει στην περιοχή αυτή, επί 50 περίπου χρόνια, από τα τελευταία χρόνια του Όθωνα! Είχαν μεταβάλει την συνοικία σε ένα «κράτος εν κράτει».
Με λίγα λόγια ήσαν σκληροί κακοποιοί,πολλές φορές θρασύδειλοι, προχωρούσαν σε κακουργίες που συνήθως έμεινα ατιμώρητες....κι'αυτό γιατί κανένας δεν τολμούσε να τα βάλει μαζί τους! Οπότε ο Μπαϊρακτάρης θεωρώ ότι έκανε σωστά την δουλειά του με τους κουτσαβάκηδες...
@ονειρεμάτα: Mια χαρά τα λες Ονειρεμάτα μου!
Το λεξιλόγιο που έφερες, πολύ εύστοχα φρόντισες να φέρεις...είχε δημιουργηθεί μία ολόκληρη γλώσσα αργκό...(αναφέρεται και στο ποστ) που γλωσσικά έχει πολύ ενδιαφέρον, κάποιος να κάτσει να εξετάσει...φαίνονται όλες οι επιρροές απο λαούς κατακτητές που πέρασαν απο αυτό τον τόπο!
Ονειρεμάτα...είσαι υπέροχη!
Kariatida62, ''πηγες'' στον πιο ''θεατρικο'' απο τους τρεις διευθυντες που ειχαν βαλει οι τοτε πρωθυπουργοι της χωρας, ητανε και οι αλλοι δυο, οι,
Δημητριάδης
Πρώτος ήταν ο Δημητριάδης, στις αρχές της βασιλείας του Γεωργίου του Α’. Αυτός άρχισε να κάνει συστηματικές επιδρομές μέσα στα απρόσιτα στέκια των Κουτσαβάκηδων. Σε αντίδραση όμως εκείνοι, δολοφόνησαν μέσα στην πλατεία του Δημοπρατηρίου, τον γραμματέα της αστυνομίας, Λύτρα. Επακολούθησε απ’ τον Δημητριάδη η άλωση του υπόγειου καταγωγίου του Μαούφαρη, που αποτελούσε την φωλιά των Κουτσαβάκηδων. Μέσα εκεί, έπειτα από κυριολεκτική μάχη, συνελήφθησαν και οι κρυμμένοι δολοφόνοι του Λύτρα. Αποτέλεσμα όμως ήταν να επαναστατήσει κυριολεκτικά η συνοικία του Ψειρή, απ’ όπου η αστυνομία αναγκάστηκε να αποσυρθεί τελείως. Οι Κουτσαβάκηδες όμως αποφάσισαν τότε να εκστρατεύσουν κι εναντίον της αστυνομικής διεύθυνσης(!), που τότε ήταν εγκατεστημένη στην πλατεία Κλαυθμώνος. Ο Δημητριάδης πρότεινε στην Κυβέρνηση σκληρά αντίποινα, αλλά ο πρωθυπουργός Βούλγαρης προτίμησε να υποχωρήσει κι αντί άλλου μέτρου, απέλυσε τον αποφασιστικό διευθυντή της αστυνομίας!
Βρατσάνος
Δεύτερος αμείλικτος αστυνομικός εχθρός των κακοποιών ήταν ο Βρατσάνος, ένας σκληροτράχηλος Ψαριανός, που ο πρωθυπουργός Αλέξανδρος Κουμουνδούρος τον διόρισε διευθυντή, με την ρητή εντολή, ν’ απαλλάξει την Αθήνα απ’ το αίσχος των Κουτσαβάκηδων.
Ο Βρατσάνος δέχτηκε την εντολή. Σ’ αυτό το σημείο μάλιστα, τον ενθάρρυνε αποτελεσματικά και η σύζυγός του, η ιστορική Φλωρού, γυναίκα ατρόμητη και εξασκημένη η ίδια στα όπλα. Χειριζόταν δε η Φλωρού, το πιστόλι και την καραμπίνα, σαν έμπειρος πολεμιστής.
Ο Βρατσάνος θέλησε να διασπάσει τον αντίπαλο, προσλαμβάνοντας ως αστυνομικούς και μερικούς Κούτσαβους. Το πείραμά του όμως απέτυχε, γιατί σύντομα εκείνοι άρχισαν να συνεργάζονται με τους «συναδέλφους» τους, εξαπατώντας την αστυνομία. Ο θαρραλέος διευθυντής κατέφυγε τότε σε συστηματικές επιδρομές μέσα στο βασίλειο των κακοποιών, όπου συχνά διακινδύνευε κι αυτή τη ζωή του.
Τελικά όμως, οι πολιτικοί προστάτες των Κουτσαβάκηδων (αμετανόητοι και και αιώνιοι εξαρθρωτές πολλών και σπουδαίων πρωτοβουλιών για κοινωνική προκοπή) πέτυχαν την αντικατάσταση του αποφασιστικού Βρανάτσου.
Δεν σου ''χαλασα'' το αφιερωμα???
@dimitris: Δημητράκη μου!!!!
Να μου χαλάσεις το αφιέρωμα???
Μα εσύ μ'ένα μόνο σχόλιο έκανες ένα δεύτερο αφιέρωμα στο αφιέρωμα....
Τι είσαι εσύ λεβέντη μου?!
Η ιστορία της Αστυνομικής διεύθυνσης καταγεγράμμενη στο μυαλό σου!!!!
Τύφλα νάχουν τα αρχεία του Περισσού!!!
Ρε μπας και εσύ κρατάς τα αρχεία τους?
χαχαχαχαχαχαχαχχαχχαχχα!
@DIMITRIS: Aυτή την Φλωρού...που λες, να μου ....την γνωρίσεις! χαχαχαχαχαχαχαχα!
ωρε, μπας και εισαι κουτσαβακι???
@dimitris: Ωρε μπας και είμαι η Φλωρού και δεν το ξέρω? χαχαχαχαχαχαχχαχαχχα!
ΚΑρυ-Δάκι μου
Υπάρχουν τα Απαγορευμένα των Απαγορευμένων?...
Σήμερα χρειάζομαι ένα από αυτα.....
σχεδόν επειγόντως....
η φωνή μου τραγουδάει με λυγμό ρεμπέτικου παραπονου.....
η Ζωη χορεύει πάνω στην παλάμη μου βαρύ ζεϊμπέκικο....
και τα Μεσα μου χειροκροτούν τις Αντοχές μας.....
της δικές μου
και της Ζωής...
Όλα ένα ρεμπέτικο, μάτια μου....
και Ναι....
Απαγορευμενο!.......
Φοβούμαι πως επαρεξηγήθην!!! :p
To λοιπόν, είμαι βέβαιη πως αν κάποιος από σας είχε δει μαθητή του να τραγουδάει τα χασικλίδικα μετά μανίας και να πεθαίνει από υπερβολική δόση λίγα χρόνια μετά... τώρα θα είχε διαφορετική άποψη επί του θεματος...
Το πρότυπο φυσικά και δεν λαμβάνεται από όλους με τον ίδιο τρόπο αλλά φιλτράρεται από τις προσλαμβάνουσες του καθενός... κι έτσι, εγώ μπορεί να ακούω χασικλίδικα και να είμαι οκ, σε συμβαίνει όμως το ίδιο με ένα ανήλικο παιδί, στο οποίο τα νοηματικά σύμβολα των συγκεκριμένων τραγουδιών περνούν στο ασυνείδητό του...
Tώρα, επειδή εγώ είμαι της πράξης, κάτι γιαλαντζή ντερβίσηδες τους φοβάμαι... ρωτάω:
Πόσοι από εμάς έχουν φουμάρει αργιλέ?? Έστω και με καπνό κανονικό, με άρωμα μήλου, μέντας κλπ....
Τώρα το διάβασα...
Να χαίρεσαι το γιο σου !! Ευτυχισμένος να ζήσει και να καταφέρει να νικήσει στη μάχη της ζωής. :)))
Κάρυ μας,
Υπέροχες αναρτήσεις!
Είμαι λάτρης του παλιού ρεμπέτικου και αρκετα τυχερή να έχω 78 στροφών δίσκους (που άμα τους φας στο κεφάλι θα κλαίνε και τα δισέγγονα σου)καθώ και γραμμόφωνο δυστυχώς χωρίς το χωνί, αλλά μεταγενέστερο!!!
Βλέπεις ο πατέρας και πιο πολύ ο παππούς μου λάτρευαν τα "απαγορευμένα" ...κάτι που ζούσαν Δραπετσώνα - Κοκκινιά , κάτι που ήταν και λιμανίσιοι πολύ θέλει;;;
Και ο Μύστακας καλά κρατεί, ακόμη και τώρα .... να φανταστείς τον πατέρα μου μια φορά τον έχω δει, όλη κι όλη, στη ζωή μου χωρίς μουστάκι και αυτό γιατί το έχασε σε στοίχημα!!!!
Τα φιλιά και την αγάπη μας!!!!!
Καλα το καταλαβα το οπλο...
Γυναικα θα ηταν...Τι θα ηταν...
Ασε που η κατασταση,κατι μου θυμιζει..Σημερινο...
Καποιους αλλους κουτσαβακηδες..
Που εχουν κανει την περιοχη τους
απροσιτη..
Με τη βοηθεια πολιτικων προστατων...
Στην Κρητη νομιζω ειναι..
Στο Κεντρο...
Δεν θυμαμαι καλα...
Και τις ευχες μου βεβαια αφηνω...
Τις καλιτεροτερες, και τις πιο θερμες..
Για την οικογενεια της ΚΑΡΥ...
Αλλα και για ολους τους εορταζοντες...
Και τον ΙΑΜΟ...βεβαια...
Που καλα κανει και εορταζει συνεχεια...
Σε ζηλευω φιλε..
@Μαχαίρη... α γεια σου τζιερι μου, ν΄ αγιάσει το στόμα σου...
το ίδιο σκεπτόμουν κι εγώ, αλλά ξέχασα να το γράψω...
κάτι "μάγκες" εκεί κάτω στην Κρήτη...
που δουλεύουνε καλά την "παραμύθα"
και την κοστολογούν ακριβά...
Ναι...
στην Κρήτη
και στο Κέντρο
και στην Πελοπόννησο...
φαντάζομαι κι αλλού.
Με τη βοήθεια πολιτικών προστατών, η περιοχή τους είναι άβατη...
Και θυμάμαι μια φορά, ένα κορίτσι που σερνότανε στο Μοναστηράκι, γεμάτο πληγές, στο έδαφος, βρόμικο, κοκκαλιάρικο... και ζητούσε νερό...
Κι αγόρασα ένα μπουκάλι νερό και της έβρεχα το στόμα... και με σκούντηξε ένας καθωσπρέπει "κύριος" και μου λέει... άστηνε, θες να βρεις το μπελά σου??
Τώρα που το σκέφτομαι... αυτός είχε και μουστάκι...
Θες να άκουγε και "χασικλίδιδα"??
Και γιατί όχι??
@reflection: Ωχ!Κοκώνα μου ποιος σεβντάς βασανίζει την ευαίσθητη καρδούλα σου?
Ό, τι και νάχεις στην καρδιά
να μου το λες μικρό μου,παραπονιάρικό μου!
Έχω και το άλλο "χάρισμα"...
Μυρίζω το "μαύρο" από το 1000μετρο!! Σε γήπεδα, σε χώρους συγκέντρωσης... σε σπίτια!! Κι επειδή με "χαλάει" σηκώνομαι και φεύγω!
Αφού οι συμφοιτητές μου που το ξέρανε, γελούσαν και μου έλεγαν:
Ρε συ δε θα χαθείς! Άμα δε βρίσκεις δουλειά, να πας στην αστυνομία για λαγωνικό!!!
Α ρε Μαχαίρη, φωτιές μ' ανάβεις!!!
Πάντως, άμα σε φέρει ο δρόμος σου δώθε... τρεις αργιλέδες έχω σπίτι... αυθεντικούς απ' τα Ιεροσόλυμα!! Σε κερνάω έναν "καθαρό" !!
Κι από μουσική... ό,τι θες!! χατίρια δε χαλάω!!
Φέρνω στην παρέα κι άλλο ένα νταλκαδιάρικο:
Μες την πολλή σκοτούρα μου
Δήμητρα:Δηλαδή για να καταλάβουμε και εμείς...τι προτείνεις να τα ξανααπαγορεύσουμε? Να μη τα τραγουδάμε, να μη τα χορεύουμε, να τα χαρακτηρίσουμε μίασμα του Ελληνικού ρεμπέτικου τραγουδιού?
Ο μαθητής εκείνος που αναφέρεις,αφού γνώριζε και τραγουδούσε ολα τα χασικλίδικα θάχε τραγουδήσει και το είμαι πρεζάκιαςμάθε το
που παραδέχεται την σωματική και ψυχική καταρράκωσή του απο τον εθισμό του...προφανώς το τραγούδι αυτό δεν τον παραδειγμάτισε... και πάρα πολλά ακόμα που αυτή την στιγμή δεν θυμάμαι.
Επομένως δεν φταίνε τα χασικλίδικα για το κατρακύλισμα του νέου αυτού παιδιού! Ψάξε αλλού τις αιτίες...
@Δήμητρα Νο2:Ευχαριστώ για την ευχή σου Δήμητρα, και συ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου...
@Καπετάνισσα: Tα απαγορευμένα για μένα δεν καταγράφουν τίποτα περισσότερο τίποτα λιγώτερο απο την τότε πραγματικότητα !
Δυστυχώς εκείνη η πραγματικότητα δεν απέχει και πολύ απο την σημερινή...
Νάσαι καλά καπετάνισσα φιλιά και στον καπετάνιο...
@Μαχαίρης: Xαχαχα! Μ'αρέσει το στυλάκι σου...όλο δεν θυμάσαι δεν ξέρεις ακριβώς αλλά όλα τα θυμάσαι, όλα τα παραλληλίζεις και όλα τα ξέρεις....ξεπέρασες πια και το κάρφωμα!!! Πούναι αλήθεια αυτός?
Καιρό έχω να τον συναντήσω!
@Μαχαίρης Νο2: Σ'ευχαριστώ φίλε για τις ευχές σου...
....Και χαχαχαχα να τους χαιρόμαστε όλους!
@Δήμητρα&Μαχαίρης: Παιδιά μη τα βάζετε με τους μουστακαλήδες...δεν φοριούνται πια ...θυμίζουν παλιό ΠΑΣΟΚ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Στα καγιέν και στα τζιπάκια θα τους βρείτε αυτούς που λέτε ....
@Κάρυ, με όλο το σεβασμό και την αγάπη μου...
εκείνο για το οποιο μιλάω είναι η είσοδος διαφόρων προτύπων συμπεριφοράς στο ασυνείδητο των ανθρώπων...
πράγμα που συνεχώς συμβαίνει, παντου, με άπειρους τρόπους...
Προφανώς και οι αιτίες που οδηγούν ένα παιδί στη χρήση ναρκωτικών, πολλές...
Μία από αυτές (δε μπορεί, όλοι το ξέρετε) πως τα ναρκωτικά συχνά προβάλλονται ως πρότυπο συμπεριφοράς.
"φουμάρω τσιγαριλίκι και είμαι... μάγκας". Γιατί άραγε????
"Δε φουμάρεις... είσαι κωλόστρα!!!"
Τα περισσότερα πιτσιρίκια δοκιμάζουν ναρκωτικά απο περιέργεια...
δε χρειάζεται να είναι παιδια χωρισμένων γονιών ή να έχουν ψυχολογικά προβλήματα για να γίνουν χρήστες! Αυτά είναι παραμύθια...
Γεγονός είναι... πως διαχέεται σαν θέσφατο το γεγονός πως το χασίς κάνει μικρότερη ζημιά από το τσιγάρο γιατί δεν είναι καρκινογόνο
την ίδια στιγμή που αποκρύπτονται οι βλάβες που προκαλεί στο κεντρικό νευρικό σύστημα.
Κάρυ, η επαφή μου με εφήβους είναι καθημερινή. Και η σχέση μου μαζί τους πάρα πολύ καλή. Και αυτα που γράφω εδώ δεν είναι θεωρίες, είναι αυτό που βλέπω γύρω μου.
Και πράγματα τα οποία πολλές φορές είναι επικίνδυνα, εντέχνως λανσάρονται από κάποιους ως "ακίνδυνα" και μέρος της λαϊκής κουλτούρας.
Κι εκείνο που προτείνω, δεν είναι η απαγόρευσηή τους, είναι να μην ωραιοποιείται το κομμάτι εκείνο της κοινωνίας το οποίο, αντιδρώντας υποτίθεται στο κατεστημένο, αποτελούσε ισχυρό κομμάτι του κατεστημένου, χρησιμοποιώντας πολιτικούς προστάτες για την επιβίωση και την ισχύ του...
Με όλο το σεβαμό... ξαναγράφω...
Δε θέλω να κατηγορήσω κανέναν που διαλέγει να ακούσει αυτό το είδος του ρεμπέτικου τραγουδιού...
απλά θέτω κάποιους προβληματισμούς για τη φιλοσοφία ζωής που υποτίθεται κουβαλάει...
αντιπαραθέτοντας τη φιλοσοφία που πραγματικά πρεσβεύει μέσα από τον... ύμνο της μαστούρας!
Πραγματικά, συγγνώμη αν σας κακοκαρδίζω, μα στέκομαι πάντα απέναντι στο όποιο... κατεστημένο... ό,τι μορφή κι αν έχει...!
Τα φιλιά μου :)))
Kariatida62, να μην ''απαγορευτουν'' τα χασικλιδικα ωρε, αλλα εσυ ''στοχοποιεις'' τα τζιπακια, ωρε το ιδιο ειναι τα καγιεν με τα τζιπακια των 12000 ευρω?
Αλλο το ρεμπετικο και αλλο το χασικλιδικο, ωρε δεν ''θελεις'' να καταλαβεις την διαφορα με.....................................................τιποτα, ''αρβανιτικο'' κεφαλι...
@Δήμητρα: Aρχίζω απο το τέλος...για να σου απαντήσω:Λες:...."μέσα απο τον ύμνο της μαστούρας" Όταν ακούς το "όταν συμβεί στα περιξ"δηλαδή συγκεκριμένα τριγύρω όλοιστις φωτιές,την βόλτα φέρνει ο αργιλες,μ'ενα κελάδημα το ίδιο πάντα,της μαστούρας το σκοπό...κλπ.κλπ.και το τραγουδάς με την παρέα σου θεωρείς οτι εκείνη την ώρα υμνείς την μαστούρα???
Εσύ δεν έχεις βρεθεί ποτέ σε κέφι, να θέλεις να πιείς...να κάνεις το τσιγαράκι σου(απλό τσιγάρο) "και λες έκανα κεφάλι" το θεωρείς έξω απο μια φιλοσοφία ζωής που θέλει τον άνθρωπο να ξεσκάει και λιγάκι,να ξεχνιέται απο τα προβλήματα της ζωής και να διασκεδάζει με τους φίλους του? Γιατί νομίζω πως αυτό το ωραίο τραγούδι αυτό ακριβώς πρεσβεύει στην πλειονότητα του κοινού του και δεν υμνεί αυτή καθ'αυτή την μαστούρα.
Η επαφή σου με την νεολαία βεβαίως και είναι καθημερινή, εφ'όσον, η νεολαία είναι το αντικείμενο του επαγγέλματός σου,μα νομίζεις πως εμείς που δεν είμαστε εκπαιδευτικοί αλλά έχουμε παιδιά δικά μας ή γνωστών,συγγενών και φίλων,εδώ στην μεγάλη Αθήνα δεν βλέπουμε δεν αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει στα παιδιά? συνέχεια
Πριν τρία χρόνια είχα πάει στο Μπάμπη το Τσέρτο από τα Τρόπαια Γορτυνίας το παληκάρι,τραγουδούσε κάπου στη πλάκα.
Θα τον έλεγα και σύγχρονο ρεμπέτη.
Η πίστα είχε γεμίσει ξανθομαλούσες ,μαυρομαλούσες,καστανές να χορεύουν ζειμπέκικο ,θέαμα αισθητικά καθόλου ευχάριστο.Όπως στη ρίψη του σταυρού μια μπαλκονάτη με μπικίνι έπεσε να πιάσει το σταυρό .Όλα τα πράγματα έχουν την αισθητική τους.Δεν θα φορέσεις τη μίνι φουστίτσα να μπεις μπροστά να χορέψεις τσάμικο να σηκώσεις το πόδι ψηλά να φωτογραφήσεις το Μωριά.Οταν ο Κρητικός χορεύει οι κοπελιές κάνουν παράμερα για να φανεί η αντρική λεβεντιά .Αυτό θέλει η παράδοση.Θα ρθει ώρα να χορέψει και εκείνους τους χορούς που θα προβάλει και η γυναίκα τη χάρη της και την ομορφιά της.
Θέλεις να χορέψεις πάρε το αγόρι σου σφίχτω επάνω σου και χόρευε εκείνα πως τα λέει η Κάρυ τα παθητικά, ξέχασα το όνομα τους.Η παράδοση στους Λάτιν χορούς απαιτεί κούνημα του γυναικείου κορμιού δεν απαιτεί ανδρικά κουνήματα!!!!
Ποιήμα για τη ζωή τα λόγια του ρεμπετικου, με μιά τόσο ιδιόμορφη μουσική συνοδεία.Ιδίως τα παλιά ρεμπέτικα.
@Δήμητρα συνέχεια: Λοιπόν θα σου αναφέρω 3 γειτονιές της Αθήνας που θεωρούνται στέκια συνάντησης νέων! Γαλάτσι, Μπουρνάζι,Β.Προάστεια...η χρήση αλκολούχων ποτών καιενίοτε ναρκωτικών σε μεγάλο βαθμό,στα κέντρα διασκέδασης που βρίσκονται στις παραπάνω συνοικίες.
Αν βρεθείς στα στέκια αυτών των συνοικιών δεν θ'ακούσεις ούτε ένα ρεμπέτικο-χασικλίδικο. Ξέρεις τι ακούς? Μόνο μέταλ, χιπ-χοπ, πανκ και καψουροτράγουδα τύπου Οικονομόπουλου,Μακρή,Τερλέγκα και δεν συμμαζεύεται...(τους έχεις ακουστά τους αστέρες αυτούς?) Πουθενά, μα πουθενά δεν ακούς νότα μπουζουκιού!
Τι θέλω να πω? Πώς σίγουρα για την εξάπλωση των αλκολούχων ποτών και των ναρκωτικών δεν συμμετάσχει το ρεμπέτικο τραγούδι με την "προβολή" που λες ότι υπάρχει μέσα απο τους στίχους των απαγορευμένων τραγουδιών.
Αντίθετα αν θα επισκεφθείς ρεμπετάδικα που συναντάς την παραπάνω μουσική, θα διακρίνεις ομάδες παιδιών που δεν έχουν σχέση μ'όλα αυτά! Το μεγαλύτερο δε ποσοστό αυτών των θαμώνων- νεαρών είναι κομματικοποιημένα και συγκεκριμένα η πλειονότητα τους ανήκει στο χώρο της Αριστεράς. συνεχεια
@Δήμητρα συνέχεια: Τα παιδιά για να πέσουν στα ναρκωτικά να είσαι σίγουρη με την σημερινή ενημέρωση που έχουν,ότι πια δεν πέφτουν απο απλή περιέργεια... πέφτουν για να ξεχαστούν απο τα μεγάλα προβλήματα που τους έχουμε απο τα γεννοφάσκια τους γεμίσει,απο την θανάσιμη πλήξη που τα δέρνει και απο την απέραντη μοναξιά που τάχουμε αφήσει. Και ας έχουν και τους δύο γονείς μαζί είτε αυτοί ανήκουν σε υψηλά οικονομικά και πνευματικά επίπεδα είτε σε χαμηλότερα...
Άλλαξαν πια οι κύριοι λόγοι που οδηγούνται σήμερα τα παιδιά σ'αυτά τα μονοπάτια!
Στις μεγαλουπόλεις οι παιδοψυχολόγοι κάνουν χρυσές δουλειές!!!
-----
To ξέρω βρε ότι με αγάπη αφήνεις τα σχόλιά σου, δεν χρειάζεται να με διαβεβαιώνεις συνεχώς...
τώρα όσο για τον σεβασμό...είπαμε είμαι μεγάλη! Μεγάλη?! Ε!Όχι και πάρα πολύ μεγάλη, όχι και σαν την Πελοπόννησο που λέει και ο Αυλωνίτης...χαχαχαχαχαχαχαχα!
@Δημήτρης: Mπα Δημητράκη, σου θίξαμε τα τζιπάκια? Γιατί καμάρι μου, τζιπάτος μου είσαι και σύ???
Αρβανίτικο κεφάλι λες το δικό μου κεφάλι??? Το δικό μου κεφάλι???
Το περίτεχνο, με το αρχαιοελληνικό ισομετρικό του σχήμα, φτιαγμένο απο χέρια Ολύμπιων Θεών???!!!
Αρβανίτικο κεφάλι μωρέ έχει η Καρυάτιδα???
Και για να ολοκληρώσω...Δημητράκη το ρεμπέτικο είναι ΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
Περιέχει και το χασικλίδικο που εσύ στέκεσαιιιιιι!
Διότι γράφτηκε απο ανθρώπους του τότε θεωρούμενου "υποκόσμου"! Αυτός ο "υπόκοσμος" ήταν κομμάτι του φτωχού λαού που δεν επέλεξε να ταχθεί στο εργατικό προλεταριάτο...θα με καταλάβεις καμμιά φορά???
Σταμάτα λοιπόν να ωραιοποιείς τα πράγματα,τόνισε όλες τις πλευρές της αλήθειας και ξεκόλλα απο το συνεχές"
Αλλο το ρεμπέτικο και άλλο το χασικλίδικο! Είναι αναληθές!!!
Κάρυ,
δε σου λέω πως τα απαγορευμένα είναι η αιτία της εξάπλωσης των ναρκωτικών στη σημερινή εποχή.
Απλά μία από τις πολλές συνιστώσες.
Η αλήθεια βέβαια δεν αρέσει, όμως μπορεί τώρα το μάγκικο-χασικλίδικο τραγούδι να μην παίζει ρόλο στην εξάπλωση του αλκοόλ και των ναρκωτικών, παλιότερα όμως έπαιξε δυστυχώς. Διότι τα απενοχοποίησε στις συνειδήσεις αρκετών ανθρώπων...
Το συγκεκριμένο τραγούδι που αναφέρεις παραπάνω, όπως σίγουρα πολύ καλά γνωρίζεις, κυκλοφορεί λογοκριμένο με τη φράση
"στης αγάπης το σκοπό..."
Το προτιμώ έτσι.
Τώρα για τα στέκια της νεολαίας που μου λες: μέταλ ελάχιστα ακούγεται πια στην ελλάδα.. λιγότερη σίγουρα από τα ρεμπέτικα.
Επίσης μιας και αναφέρεις τον Τερλέγκα και τους λοιπούς "καλλιτέχνες"... ως επι το πλείστον τραγουδούν με συνοδεία μπουζουκιού...
Σίγουρα αυτά που τραγουδάνε είναι σκουπίδια.
Όμως δε βρίσκω σε τι είναι χειρότερα από αυτό:
Στο μπαρμπούτι, στο μπαρμπούτι,
μου την φέραν μπαλαμούτι
Το μπαρμπούτι και το ζάρι
μ'εφεραν σ'αυτό το χάλι!
Ζάρι, πόκα και μπαρμπούτι
μου την φέρνουν μπαλαμούτι.
Αρχινάτε και κουνάτε
και ποτέ μη σταματάτε.
Κάθε μέρα στο μπαρμπούτι
μου την φέρνουν μπαλαμούτι.
Με τα ζάρια στ'ασπροκούτι
κι αρχινάτε το μπαρμπούτι.
Στα ζάρια με τυλίξανε,
τα όβολα μου πήρανε.
Στο λέει κι ο Δημήτρης, γιατί συγχέεις το ρεμπέτικο με τα χασισοτράγουδα;
Εν κατακλείδι γράφω ξανά πως το θέμα μου είναι η ωραιοποίηση του περιθωρίου και του υποκόσμου που έχει επιχειρηθεί συχνά ...
Όχι μόνο μέσω των απαγορευμένων...
αλλά και μέσω των ΜΜΕ με πλείστους τρόπους...
Συνεπώς δε χρειάζεται να μου τους αναφέρεις...
τους γνωρίζω πάρα πολύ καλά.
Αν η συζήτησή μας αφορούσε σε αυτά τα θέματα, θα μιλούσα για αυτά.
Μιας και η συζήτηση αφορά στα απαγορευμένα, μιλάω για αυτά.
Και για να τελειώσω...
συμφωνώ απόλυτα για τη μοναξιά και την απελπισία που πολλοί γονείς αλλά και η κοινωνία στο σύνολό της έχει καταδικάσει τους νέους.
Κι αυτός είναι ένας παράγοντας ακόμη για τον οποίο θα έπρεπε, εμείς, που το συνειδητοποιούμε αυτό, να προστατέψουμε αυτά τα παιδιά από τους τρόπους "αντίδρασης" που λανσάρονται από τις δισκογραφικές εταιρίες με έντεχνο τρόπο...
Και να αντισταθούμε επιτέλους στην όποια διαφήμιση της όποιας εξάρτησης διαχέεται μέσα από την τέχνη. Είτε είναι ελληνική, είτε ξενόφερτη, είτε σύγχρονη, είτε ... παραδοσιακή!
Να είσαι καλά.
@Δήμητρα: Πάλι στη Κόλαση γυρνάς Δήμητρα?
Πάλι στην κόλαση???
Τώρα δηλαδή, μου ξανάρθες αποτοξινωμένη?;)
Mπρος στάσου εδώ μπροστά και φώναξε:
"Eίμαι η Δήμητρα και είμαι καλά!!!
Έκανα την βόλτα μου στον Παράδεισο..χαχα! αλλά μονότονα τα βρήκα εκεί και γύρισα πίσω!
Καλυτερα μιας ώρας ελεύθερης μπλογκοζωής
παρά σαράντα χρόνια μονοτονίας και υποταγής...χαχαχαχα!
---
Υ.γ. Οι υπόλοιποι θα με διαβάζουν τώρα και θα λένε...πάει λάλησε η Κάρυ!!!χαχαχαχαχαχαχα
@α-Κενταύρου: Bρε Κένταυρε εγώ έχω ένα πρόβλημα με τους χορούς τους παραδοσιακούς!!!
Σοβαρό πρόβλημα!
Π.Χ. Όταν χορεύω το λεβέντικο τσάμικο, δεν μουρχεται να το χορέψω γυναικεία...
βρε παιδί μου...είναι σαν συνοδεύω τον νεκρό!
Όταν χορεύω το τσαμικο τα πόδια μου κάνουν βηματισμούς ανοιχτούς...και το ποδάρι σηκώνεται ψηλά ορέ!
Εκείνα τα χαμηλοβλεπούσικα συνοδευτικά βηματάκια δεν τ'αντέχω βρε Αστέρι!
Φροντίζω βέβαια να φορώ παντελόνι...και όχι φουστίτσα κοντή!
Φουστανέλλα δεν έχω ποτέ πρόχειρη για να με διευκολύνει ...
Τι λες για όλα αυτά??? Να το κοιτάξω αυτό περισσότερο...να τρέξω σε ψυχολόγους??? χαχαχαχαχα! ;)
@leondokardos: Bρε καλώς και τον γενναίο Λεοντόκαρδο!!! Καιρό είχα να σ'ανταμώσω!!!
Σ'αρέσει και σενα το ρεμπέτικο ε?
Γιατί να μη μ'αρέσει βρε Κάρυ να μου πεις...
Ελληνας είμαι και γω τα νοιώθω αυτά τα τραγούδια, κυλούν στο αίμα μου οι νότες του και τα νοήματα των στίχων του...
Δίκιο έχεις φίλε μου, δίκιο έχεις...καλό σου απόγευμα!
Aφού δεν έχεις φουστανέλλα είσαι γένους θηλυκού,άρα δεν έχεις ψυχικές συγκρούσεις!!!Θα χορέψεις χορούς κυκλοτερούς και μπροστά θα βάλεις έναν από τους τρεις λεβέντες πουχει το σπιτικό σου ,και πες Χρόνια Πολλά σε αυτόν που είχε γενέθλια,να πηδήξει ψηλά να τον δουν οι κοπελιές να πουν αυτόν θα βάλω στο κρεβάτι μου να μου κάνει μωρά!!!Έτσι απλά πατροπαράδοτα.
Άρχισαν τα όργανα πάλι βλέπω.
Μια ερώτηση δικαιούμαι να κάνω; Αν ναι την απευθύνω προς τη Δήμητρα με τις τρεις καρδιές: Πες μας ρε Δήμητρα ένα πρότυπο να το ακολουθήσουν οι νέοι. Με όνομα κι επώνυμο αν γίνεται για να συνεννοούμαστε. Γιατί σίγουρα δε συμφωνώ να παίρνουν οι νέοι μαύρο και να φουμάρουν αλλά νομίζω ότι κάποιος που θα ακούσει τέτοια τραγούδια δεν νομίζω ότι θα πάει ντουγρού για τον υπόκοσμο…
http://www.youtube.com/watch?v=LVrJOjh93js
Λείπει κι ο iamaticus και νιώθω μια μοναξιά. Κάποιος να τον πάρει ένα τηλέφωνο βρε Καρυάτιδα...
Κοίτα κορίτσι μου άσχετα αν δεν εχω εξοικείωση με την μουσική ο τρόπος που παραθέτεις το θέμα είναι ιδιαίτερα ελκυστικός και σε ελκύει να ασχοληθείς και βγαίνεις και κερδισμένος.
@α-Κενταύρου: "μπροστά θα βάλεις έναν από τους τρεις λεβέντες πουχει το σπιτικό σου ,και πες Χρόνια Πολλά σε αυτόν που είχε γενέθλια,να πηδήξει ψηλά να τον δουν οι κοπελιές να πουν αυτόν θα βάλω στο κρεβάτι μου να μου κάνει μωρά!"
ΑΑΑΑΑΧ!!!Ξαναμανα ΑΑΑΑΑΑΑΧ!
Ο γερο-λυκος λεβέντης...μου ψιλοκαμπούριασε χαχαχαχαχα!
Ο Δεύτερος λεβέντης στο κρεββάτι των κοριτσιών θα ανέβει,αλλά δυστυχώς χωρίς γυροβολιές αλλά με πήδους ρεγκε...
Ο τρίτος και μικρότερος δεν ξέρει κατά πού πέφτει το δεξί και το αριστερό ποδάρι του...γενικώς βρίσκεται στα κρεββάτια των κοριτσιών χωρίς να καταλάβει ακριβώς με πιο στυλ ανεβαίνει...
Αστα να πάνε Κένταυρε...μεγάλη τιμωρία μου επεφύλαξε ο Υψιστος...μεγάλη!
Δάνεισέ μου την φουστανέλλα και τα τσαρούχια του παπούλη σου καυμένε Κένταυρε να χορέψω εγώ μπας και συγκινηθούν απο την πεθερά οι κοπελλιές και στείλουν τις κατάλληλες προσκλήσεις....χαχαχαχα!
Αλλά έχω την αίσθηση πως μόνο η Νικολιά θα εκτιμήσει τον χορό μου καμμιά άλλη! χαχαχαχαχαχαχαχχαχα!
χαχαχαχα
@teleytaios: Eδώ η γραμματική μας
O IAMATICUS θάρθει,αργότερα γιατί ακόμα δεν έχει στανιάρει απο τα μπλεξίματα πούχε χθες βράδυ με την Αθανασία του...χαχαχα!
Κάνε παιχνίδι μόνος σου...εδώ σ'εχω μάγκα μου μόνος εσύ και το ζωνάρι σου...χαχαχαχαχα!
@Χριστόφορος: Αυτό θα πει καλή παρεούλα, Χριστόφορε...λέω εγώ αυτά που έχω βιώσει,λες εσύ αυτά που κατέχεις,παντρεύονται οι γνώσεις μας και η παρέα έδεσε!!!
Πόσα και πόσα δεν μας έχεις διηγηθεί εσύ..πόσα και πόσα δεν μας έχεις μάθει για την Ελλάδα των εκτός ορίων της...
Λίγα ήσαν?
Την καλησπέρα έχεις φίλε μου!
@Δήμητρα: To No 8 τραγούδι που έβαλε το Μαμούνι τόχεις ακούσει?
Ξέρεις ποιανού είναι???
Δεν είναι παλιού ρεμπέτη...ενός ροκά είναι! Που προτίμησε να βάλει μουσική ρεμπέτικου!
Τον γνωρίζεις?
Έβαλε μουσική ρεμπέτικου... ναι... και προφανώς είχε τους λόγους του...
"Χαρμάνης κι άφραγκος μεσάνυχτα Αθήνα
κι ούτε ένας φίλος δεν υπάρχει πουθενά
Χριστέ μου βόηθα να περάσει τούτη η νύχτα
κι έχω τον πόνο για μονάχη συντροφιά
Νομίζω άδικα τις ώρες μου πως χάνω
και κάθε μέρα μπαίνω όλο πιο βαθειά
και μια γυναίκα να τα βρούμε πόσο κάνουν
δεν βρίσκω Θε μου ή δεν υπάρχει πουθενά
Στο δρόμο οι φάτσες μακρινές είναι και ξένες
και δεν γουστάρω να παίρνω μέρος στα κοινά
ίσως να ‘ρθούνε οι καλύτερες ημέρες
πάντως για μένα τούτη η νύχτα είναι κακιά"
Ο Σιδηρόπουλος έτσι κι αλλιώς είναι το ακριβές παράδειγμα αυτού που λέω... επειδή είναι ροκάς, νομίζεις θα του δώσω άφεση αμαρτιών??
Όχι. Γιατί ο ίδιος είναι το πρότυπο του λανθασμένου τρόπου αντίδρασης προς το κατεστημένο
που επ' ουδενί λόγο μπορεί να είναι η πρέζα
ή η όποια εξάρτηση
που οδηγεί στη μείζονα απελπισία...
στη μέγιστη υποταγή σε αυτό έναντι του οποίου υποτίθεται πως αντιδράς...
Κι επειδή διαβάζω διάφορα από δω κι από κει...
ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΣΙΚΛΙΔΙΚΑ. ΤΑ ΠΡΕΖΟΤΡΑΓΟΥΔΑ!!
Αυτό από μόνο του απαντάει σε πολλά. Και στην ερώτηση που μου κάνει ο φίλος τελευταίος.
Υπάρχουν πάρα πολλά αξιόλογα τραγούδια μεγάλων ρεμπετών που έχουν ή δεν έχουν γράψει χασισοτράγουδα.
Γιατί δηλαδή να ξέρουν οι μαθητές μου τo καράβι απ' την Περσία τη στιγμή που συχνά δεν ξέρουν τη συννεφιασμένη Κυριακή?
Ρεμπετάδικα έχω γυρίσει πολλά. Από τα Εξάρχεια ως την Καισαριανή, το Βύρωνα, τη Ν. Ιωνία κι αλλού.
Διασκέδαζα πάντα με τα καλά λαϊκά τραγούδια και τα Ρεμπέτικα.
Τελευταίο σχόλιο. Δε νομίζω πως έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω...
εγω θελω την ιστορία του τσιφτετελιού!!!χαχα
αντε ριξε ενα ζεμπεκικο μαμούνι!!!!
Είμαι ήδη οπαδή της ρεμπέτικής μουσικής!!!!
Το κείμενό σου είναι μία πλούσια ιστορία, πλούσια και απόλυτα ευχάριστη ... και τα σχόλια δεν έχουν απόβλητα!
Άκουσα τα τραγούδια που έβαλες, όλα! Ευχαριστώ για το δώρο με την μουσική της Σωτηρίας Μπέλου!
Φιλάκια!
@Δήμητρα: Eυελπιστώ πως στο ολοκλήρωμα των σχολίων σου σ'αυτό το ποστ δεν συμπέρανες πως όλοι εμείς εδώ υμνούμε τα "ρεμπετο-σαβούρικα πρεζοτράγουδα" όπως ένας γείτονας εκφράστηκε στο ιστολόγιό του για εμάς όταν εσύ αποκαμωμένη πια απο την συζήτησή μας έτρεξες για να αποτοξινωθείς κοντά του με μουσική ξένη...
Βέβαια ο αγαπητός αυτός κύριος δεν μας τιμά αλλά βλέπω πως μας παρακολουθεί σχόλιο-σχόλιο! Κουβέντα-κουβέντα! Δεν χάνει ούτε ένα θαυμαστικό ή ερωτηματικό...απλά κρατά κατά την προσφιλή του συνήθεια ότι τον συμφέρει για να ρίξει λάσπη!
Τώρα όσον αφορά τον ροκά Σιδηρόπουλο θα σου απαντήσω στο τέλος του αφιερώματος Νο 3 που θα γίνει αύριο περίπου τέτοια ώρα!
Σε παραδέχομαι για ένα πράγμα...έχεις το θάρρος της γνώμης σου και την επιμονή να την υποστηρίζεις μέχρι τέλος...αυτό με συγκινεί.
Ομως καλό θα είναι να προσπαθείς τουλάχιστον να προσπαθείς να κατανοήσεις και τις απόψεις του συνομιλητή σου...να ψάξεις πίσω απο τα γραφόμενά του και να μελετάς και την τελευταία του λέξη!
@κοκκινο φουστάνι: Γυναικάρα με τα κόκκινα, φαντάζομαι το αισθησιακό χορό της κοιλιάς που θα χορεύεις....;)
Για την ιστορία του τσιφτεντελιού, ν'αποτανθείς στον διεθνιστή-μουσικολόγο ακατανόμαστο της γειτονιάς μας....
Το μαμούνι σου χορεύει το ζειμπέκικο της Ευδοκίας
Φιλιά του Βαρδάρη!
Δήμητρα με τις τρεις καρδιές, δυστυχώς ή ευτυχώς, το βαπόρι απ΄ την Περσία αποτελεί μέρος του ρεμπέτικου τραγουδιού, ζωντανό κομμάτι του θα έλεγα, και γι' αυτό το λόγο πρέπει να το ξέρουν κι αυτό οι μαθητές σου.
Δεκτό το σχόλιό σου, αλλά νομίζω ότι εξακολουθείς να μπλέκεις το τραγούδι με τον τραγουδοποιό. Το χασικλίδικο τραγούδι, όπως όλα τα τραγούδια γράφτηκε για κάποιο σκοπό και κάτι θέλει να πει. Πρέπει να αποστασιοποιηθείς από τον χασικλή ενδεχομένως συνθέτη του και να επικεντρωθείς στο γιατί γράφτηκε και πιο το νόημά του. Μην ξεχνάς ότι εκφράζει την ψυχική κατάσταση και τα αισθήματα του συνθέτη. Γιατί και ο χασικλής συνθέτης έχει αισθήματα...
Εξακολουθώ να νιώθω την έλλειψη του iamaticus. Διότι, ναι, μπορώ να κάνω παιχνίδι μόνος μου Καρυάτιδα, αλλά χωρίς τον αρχηγό να δίνει εντολές και να χαράσσει στρατηγικές δεν ξέρω προς τα που να κατευθυνθώ... Αμάν αυτή η Αθανασία του, μας αποσυντόνισε, για περιορίστε την σας παρακαλώ...
@Veronica Marsa: Bερόνικα εκτιμώ ιδιαίτερα την άποψή σου διότι πρώτον είσαι Ισπανίδα, και δεύτερον Μουσικός!
Η γνωμη σου έχει μεγάλη βαρύτητα εδώ μέσα...
Είμαι σίγουρη πως μια επιστημονική μελέτη δεν θάρθει απο Ελληνες ακαδημαικούς και μουσικολόγους για το ρεμπέτικο. Μόνο απο ξένους περιμένω την προβολή του...δυστυχώς!
Δεν είμαστε άξιοι ούτε τους θησαυρούς μας να προβάλλουμε μα ούτε και να τους υποστηρίξουμε...
Στα λέω όλα αυτά γιατί τα διαπιστώνω στην καθημερινότητα μου... δυστυχώς!
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το πέρασμά σου...
Η αγάπη σου για μας τους Ελληνες με συγκινεί αλλά πολλές φορές αναρωτιέμαι αν τελικά την αξίζουμε...:(
@teleytaios: Tελευταίε, προχωράς πολύ....και θα μου κλέψεις το τέλος του αφιερώματος, Νο 3!
Σιγά-σιγά ξέρεις...εσύ σαν τελευταίος που είσαι...την τέχνη νάχεις την γεύση του αποστάγματος!
Ο Ιαμος έρχεται...στον δρόμο είναι!
καρυ
πρωτα απο ολα η δημητρα δεν τρεχει πουθενα
σχολιαζει οπου νομιζει πως εχει κατι σημαντικο να πει
οπως ειδα ο Ιον δεν εριξε λασπη σε κανεναν
τη γνωμη του ειπε ο ανθρωπος για το αυτονοητο
οσο για τα υπολοιπα σου καταθετω το εξης.....
μετα το θανατο του Νασερ η Αιγυπτος γνωρισε και γνωριζει μεγαλη παρακμη....
ο λαος κοιμοταν και κοιμαται ακομη και θα κοιμαται για πολυ
δυο πραγματα χρησιμοποιηθηκαν για να κοιμισουν οσους ειχαν απομεινει ξυπνιοι απο τη θρησκεια
η φωνη της Εμ Καλθουμ και οι αργιλέδες με το χασισι που καπνιζαν οταν την ακουγαν να τραγουδαει μαστουρωμενη........
σκεψου το κι εσυ και οι υπολοιποι φιλοι εδω
τι μας κραταει υποτελεις ??
η θρησκεια και οι εξαρτησεις μας
και αυτα πρεπει να διαφημιζονται καταλληλα..........
απο εκεινους που διαθετουν τα μεσα......
καλη σου νυχτα
@ΑΛΙ: OΧΙ Άλι μη φεύγεις! Μη με καληνυχτίζεις...πρώτα να περιμένεις την απάντησή μου!
Κατ'αρχάς εύγε που έρχεσαι να υποστηρίξεις την γυναίκα σου και να εξηγήσεις...μα ξέρεις η φίλη σου η Κάρυ είναι πολύ παραπονιάρα!
Και όταν διαβάζει την Δήμητρα να γράφει στο φίλο μας ήρθα να αποτοξινωθώ...την πειράζει!
Την στεναχωρεί! Λες και το σπίτι της έγινε τεκές με χασισοτράγουδα και χασικλήδες σχολιαστές...πώς να εκλάβω το "αποτοξίνωση" απο το αφιέρωμά μου στο ρεμπέτικο ελληνικό τραγούδι? Σαν αστείο?
Ε!δεν μου άρεσε αυτό το αστείο!
Δεν ξέρω για τους Αιγύπτιους μα για τους Έλληνες ξέρω να σου πω τι τους κρατά υποταγείς!
Ο ραγιαδισμός τους, και ο μιμητισμός τους!!!
Γι'αυτό και όταν φύγουν απο τα σύνορα του ευλογημένου άπο Θεούς τόπο τους διαπρέπουν!!!
Τώρα έχεις και την δική μου καληνύχτα!
Βρε καρυ
η λεξη αποτοξινωση χρησιμοποιειται και μεταφορικα.........
ειμαι σιγουρος οτι το ξερεις
η δημητρα με τη λεξη αυτη εννουσε τη μουσικη........
γιατι το μετεφρασες κυριολεκτικα??????
οσο για το μιμητισμο που λες συμφωνω απολυτως και για αυτο διαφωνω κι εγω με τα χασισοτραγουδα γιατι γεννανε περιεργεια και η περιεργεια επιθυμια για δοκιμη και μιμητισμο.......
*και στον τελευταιο μια καλησπερα....
φιλε μου τη στιγμη που τα παιδια καλα καλα δε γνωριζουν το Θεοδωρακη που εγραψε τον εθνικο υμνο της πατριδας μου (παλαιστίνη) και δε γνωριζουν τους περισσοτερους μεγαλους ελληνες συνθετες και τα αριστουργηματα της ελληνικης μουσικης εγω θα λυπηθω αν δε μαθουν το καραβι απο την περσια???????????
Kariatida 62, ωρε εισαι..........................αγυριστο κεφαλι,---αν και ωραιο---σταματα να τσακωνεσε με τους φιλους σου και ΣΥΝΕΧΑ την ''ΠΑΡΑΜΥΘΑ'' για τα ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ.
Αντε προχωρα την αναρτηση, κοντευει να τελειωσει η εβδομαδα, ωρε τι κανεις ''παρακολουθεις'' ποιος παει σε ποιον και τι κανει?
Ωρε οι ''φιλοι'' σου οι ρεμπετες δεν ητανε...........................................''μπατσοι'' συναισθηματων.
ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ ΓΥΝΗ...
Kariatida62 Μπαιρακταρης των φιλων σου μας εγινες???
@Αλι:΄Φίλε Άλι!
ΤΙς λέξεις των φίλων έχω το ταλέντο να τις ερμηνεύω σύμφωνα με το τόπο και χρόνο που λέγονται...
Τώρα που ξέρεις και τις δικές μου παραξενιές...φρόντισε να τις κάνεις γνωστές στην Δήμητρα για να μη με ξαναστεναχωρέσει...
---
Τα υπόλοιπα θα τα πεις με τον Τελευταίο...
@Δημητρης: Δημητράκη !
Ξέρεις ποια παροιμία του σοφού λαού μας μουρθε τώρα στο μυαλό?
"Όταν έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς?"
Δεν λέω βέβαια τους δηλωμένους φίλους εδω μέσα εχθρούς αλλά κρατώ και την παροιμία στο πίσω μέρος του μυαλού...
Τώρα τι να σου πω αυτή η Φλωρού κάτι απο την αρχή μου έκανε...
Μπαιρακτάρης μπα δεν είμαι...δεν τον βλεπεις τι κεφάλας είναι?
Φλωρού μάλλον, απο την Φλωρού έχω πάρει...χαχαχαχα!
Το τέλος θάρθει αύριο τέτοια ώρα περίπου! Τώρα μαγειρεύεται στην κουζίνα μου...χαχαχα!
Ωρε με πληγωσες τωρα τα...........................μαλα.
Ωρε ενα να ΞΕΡΕΙΣ δεν υπαρχουν δευτερες σκεψεις, οποτε μην κρατας τιποτα στο πισω μερος του μυαλου σου.
Ωρε μην χαλιεσαι, με φανταστικους ''εχθρους''.
Και μια ''προτροπη'', αν θες, αν δεν θες...........την Δημητρα και τον Αλι, ''ΑΚΟΥ'' τους, αν και μικροτεροι, εχουν να μας μαθουν πολλα.
Ωρε εσυ εισαι αρχαιολατρης, οποτε πρεπει να εχεις τα.......................''τσιτατα'', του Σωκρατη, ΤΑΣ ΜΕΝ ΠΟΛΕΙΣ ΑΝΑΘΗΜΑΣΙ ΤΑΣ ΔΕ ΨΥΧΑΣ ΜΑΘΗΜΑΣΙ ΔΕΙ ΚΟΣΜΕΙΝ και το πιο ''της ωρας'', ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ!
Χαιντε τωρα καλη μου Πατησιωτισσα, ονειρα γλυκα και...
@dimitris: Δημητράκη μου, μη πληγώνεσαι λεβέντη μου...
και όταν λέω κάτι εγώ ξέρω τι λέω....και δεν έχει σχέση μ'αυτούς που έρχονται στο μπλογκ μου να διατυπώσουν την διαφορετική άποψή τους!
Εγώ ως αρχαιολάτρης τους ακούω όλους πολύ προσεχτικά...όχι μόνο με τα λόγια αλλά και με πράξεις!
Εκείνοι μόνο δεν ακούν εμένα που φωνάζω ότι χωρίς την παράδοσή μας ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ!!!
Χωρίς την γλώσσα μας, την μουσική μας παράδοση, τον πολιτισμό μας, και κυρίως την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ μας που η κ. Υπουργός σήμερα θέλει να μας στερήσει...είμαστε ΧΑΜΕΝΟΙ!!!
Καλό ξημέρωμα Δημητράκη...κι'άσεμε εδω μέσα να παραμιλώ και να ρίχνω τις ζεμπεκιές μου!
Δεν σχολιασε το, και...Συνεχιζεις να με πληγωνεις, gkounten naxten, οπως μας ''λεει'' η γλυκεια μας φραου Μερκελ...
Επειδή με ρωτούν. Υπήρξε κάτι στην ανάρτηση μου σχετικά με την Υπουργοποίηση του Ιονν που σε ενόχλησε; Υποβάλω την ερώτηση δημόσια γιατί δεν έχουμε και τίποτα να κρύψουμε! Ή μήπως έχουμε και δεν το ξέρω ε;
@Χριστόφορος:Σε παρακαλώ πολύ Χριστόφορε απάντησε ...σ'αυτούς που σε ρωτούν ότι το πανέξυπνο χιουμοριστικό σατυρικό πνεύμα της εξαιρετικής γραφής σου, όχι μόνο δεν με θίγει στο παραμικρό αλλά το ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ!
Εχεις χάρισμα και το γνωρίζεις...
Δημόσια λοιπόν θέλω και εγώ ν'απαντήσω ότι με θίγουν χαρακτηρισμοί του ιστολογίου που διατηρώ, εκφραζόμενοι στο πρόσωπό μου με πολλές μορφές...(τύπου αστειότητος)
Υποψιάζομαι πως τούτο επιχειρείται απο ορισμένους μ'ενα και μοναδικό σκοπό!
Την προκατάληψη την μεροληψία των καινούργιων επισκεπτών του καθώς και την χλευαστική τους αντιμετώπιση...
Νομίζω πως τώρα έγινα σαφέστατη προς όλους χωρίς ν'αποκρύψω τίποτα απο τις σκέψεις που βασανίζουν και ειλικρινά με στεναχωρούν!
Kariatida62 καλημερα, επειδη συνεχεια σου ''κανω'' πλακα, δεν πιστευω να εννοεις τον δημητρακη γιατι την............................
ωρε μη γινεσαι μη μου απτου και τι θα πουν οι νεοι σου ''θαυμαστες'' μια χαρα κοριτσι εισαι, παιξε ''μπαλα'' και ασε τα ναζια, να περναμε ωραια ειναι τα ιστολογια οχι να ''ξεκατινιαζομαστε'', να κανουμε πλακες και αν το θελει ο........καποια στιγμη να τα πουμε απο κοντα, μην παμε ξανα απο την αρχη και δημιουργηθει παλι προβλημα ''απεντομωσης'', οχι αλλο καοθριν, φτανουν τα χημικα στις πορειες, οχι και αλλα εδω.
Ειπα και ελλαλησα και αμαρτια ουκ εχω.
Σε σακατεψα???
@Δημήτρης:Δημητράκη,με ρωτάς και σε διαβεβαιώνω πως τα παράπονά μου δεν έχουν να κάνουν με τις δικές σου "εκδηλώσεις" μέσω των σχολίων σου.
Εχω εκτιμήσει τον χαρακτήρα σου,γνωρίζω τα στεγανά σου και αναλόγως ανταποδίδω την επιβαλλόμενη "πλάκα"
Δεν μιλώ για σένα!
Η κακώς εννούμενη πλάκα όμως δεν πρέπει να συνεχιστεί διότι τότε δεν θα απέχουμε και πολύ απο το "χαζά παιδιά χαρά γεμάτα!"
Τα ιστολόγια δεν είναι μόνο για να περνά η ώρα μας και να χασκογελάμε...
είναι ένα είδος έκφρασης πολλές φορές και "φωνή διαμαρτυρίας!"
Εγώ έτσι τόχω δει και γι'αυτό η ενασχόλησή μου μ'αυτό, απορροφά πολλές ώρες του καθημερινού μου προγράμματος.
Επειδή το πράγμα σοβάρεψε ξαφνικά, επιφυλάχθηκα και δεν απάντησα.
Όμως, θέλω να πω στον φίλο μου τον Ali πως κάποιοι από μας με τις οικογένειές μας υπήρξαμε συμπαραστάτες έμπρακτοι των πονεμένων και ταλαιπωρημένων ανθρώπων της χώρας του. Κι εξακολουθούμε να είμαστε. Ίσως κάποια στιγμή να τα συζητήσουμε κι αυτά, αλλά δεν είναι του παρόντος. Ουδείς όμως αμφισβήτησε την αξία του Θεοδωράκη. Αλλά αν τα παιδιά δεν ξέρουν τους μεγάλους συνθέτες και τα αριστουργήματα τους, όπως λες, τότε κακώς. Πολύ κακώς. Αλλά τουλάχιστον, όσοι μάθουν τα αριστουργήματα καλό θα είναι να μάθουν και το βαπόρι που έφερε από την Περσία το υλικό των ονείρων του υποκόσμου. Ξέρεις γιατί; Γιατί, δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι κι αυτό μέρος της ιστορίας και της κουλτούρας τους. Κι όποιος αποποιείται την ιστορία του δεν έχει καλή πορεία στη ζωή…
Εύχομαι να λυθούν οι παρεξηγήσεις και να συνεχίσεις με τον ίδιο υπέροχο τρόπο τις αναρτήσεις σου Καρυάτιδα.
Υ.Γ. Έχω πάθει σύνδρομο στέρησης, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ IAMATICUS??? Άπονε γύρνα πίσω…
Μπράβο Κάρυ..Με "μεράκλωσες"απόψε..Αρπαξα την μπουκάλα με το ούζο και έγινα..χταπόδι!!!...:-)))
Ωπαααα ο Πουλόπουλος με την Φραγκοσυριανή!!!Θα γίνω ..κουνουπίδι!!! χαχαχαχαχα
@matthaios o Krhs: Ματθαίε έχεις γίνει ήδη κουνουπίδι, γιατί μπέρδεψες τα δωμάτια και μπήκες στο προηγούμενο..επάνω είμαστε τώρα!
Ο Πουλόπουλος βρε για σένα μπήκε για να σε μερακλώσω...χαχα
Δημοσίευση σχολίου