bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Σώπασε Κυρά Δέσποινα...και μη πολυδακρύζεις!


Απο το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ η  φωνή  της Δέσποινας Αχλαδιώτη
 Τέσσερα μίλια δυτικά απο το Καστελλόριζο και μόλις 12 μίλια απο τις τουρκικές ακτές βρίσκεται το πρώτο ελληνικό νησάκι που αντικρύζει ο επισκέπτης απο το πλοίο πριν  φτάσει στο Καστελλόριζο προερχόμενος απο την Ρόδο. Το όνομά του Ρω ή Ρώγη ή Ροπή όπως αναφέρεται σε παλλιούς χάρτες και βιβλία.
Η ελληνική σημαία  ανεμίζει και το Κάστρο,  μάρτυρας μιας μακράς Ιστορίας πολυκύμαντης αλλά όχι  ακόμα ...ξεχασμένης!
Σ΄ αυτό το άγονο νησί, έζησε κάποτε μια Ελληνίδα νησιώτισσα.!
Η Δέσποινα Αχλαδιώτη.
Έγινε γνωστή ως « η κυρά της Ρω» γιατί επί 40 ολόκληρα  χρόνια ,ύψωνε την ελληνική σημαία στην ακριτική νησίδα της Ρω κάθε πρωί και τη κατέβαζε με τη δύση του ήλιου, για να πει σ’ όλους, πως τούτος ο τόπος που πατούσε, απέναντι από τα τουρκικά παράλια, ήταν Ελλάδα!

 Στη Ρω εγκαταστάθηκε  με τον άντρα της, Κώστα και την τυφλή μητέρα της από το 1924.
Μετά το θάνατο του άντρα της και της μητέρας της, η κυρα-Δέσποινα ή η «Κυρά της Ρω» όπως την έλεγαν στο νησί, παρέμεινε  μόνη της  επάνω στο ακριτικό νησί για να το κρατήσει ελληνικό, καλλιεργώντας και βόσκοντας εκεί τα λιγοστά ζώα της.
Η ζωή της όλη μία αντίσταση! Αντίσταση με τον Ιερό Λόχο και μ'άλλους αντιστασιακούς στο Β΄παγκόσμιο πόλεμο, αντίσταση  με την μοναξιά της όταν όλοι σχεδόν οι κάτοικοι του Καστελόριζου είχαν φύγει για την Κύπρο, Αιγυπτο και γύρω νησιά θέλοντας να σωθούν απο  τους βομβαρδισμούς των γερμανικών χιτλερικών στούκας. Αντίσταση με την φιλοπατρία της να αφιερώσει όλη της την ζωή φυλαγοντας Θερμοπύλες...
Με θάρρος και ψυχραιμία αντιμετώπισε όλους τους κινδύνους και τις καθημερινές της βιοποριστικές δυσκολίες.
Εξαιτίας αυτής της ηρωίδας, το μικρό αυτό νησί κατόρθωσε μέχρι τις μέρες μας να παραμείνει  ελληνικό, στο οποίο ύψωνε τη σημαία ή χαιρετούσε με αυτήν τα διερχόμενα πλοία.
Κι εκείνα ανταπέδιδαν το χαιρετισμό με τα σφυρίγματά τους.
Για τον ηρωισμό της έγραψε αρχικά ο Μιχάλης Χονδρός στα «Καστελλοριζιακά Νέα» το 1960.
Μετά τα γνωστά γεγονότα του 1974, όπου Τούρκοι τοποθετούσαν κρυφά τη σημαία τους, η γυναίκα και το νησάκι της έγιναν γνωστά παντού. Την τίμησε η Ακαδημία Αθηνών, το Πολεμικό Ναυτικό, η Βουλή των Ελλήνων, η Εθνική Τράπεζα, Δήμοι, Σύλλογοι και άλλοι φορείς.
Η ίδια η Δέσποινα Αχλαδιώτη, είχε ζητήσει να ταφεί μ΄αυτή τη σημαία:
Δέσποινα Αχλαδιώτη"Τα ξερονήσια του Καστελόριζου και της Ρω τ’ αγαπώ.
 Με την Ελληνική σημαία υψωμένη και την αγάπη για την Ελλάδα βαθιά ριζωμένη μέσα μου πέρασα όλες τις κακουχίες…
Βέβαια η ζωή στη Ρω δεν είναι και τόσο ευχάριστη, αλλά νιώθεις πιο πολύ την Ελλάδα, χαμένος όπως είσαι στο πέλαγος, λίγες εκατοντάδες μέτρα από τις τουρκικές ακτές.
 Την ελληνική σημαία θέλω να μου τη βάλουν μαζί μου στον τάφο."
 Η  Δέσποινα Αχλαδιώτη, απεβίωσε στις 13 Μαίου 1982 σε ηλικία 94 ετών, σε νοσοκομείο της Ρόδου. Κηδεύτηκε με τιμές εθνικής ηρωίδας στο Καστελλόριζο και ετάφη κάτω από τον ιστό όπου ύψωνε τη σημαία.
Το φέρετρό της ήταν σκεπασμένο με την ελληνική σημαία, όπως ακριβώς ήταν η τελευταία της επιθυμία Η επιμονή της να παραβλέψει όλους τους κινδύνους και να σηκώσει εκείνη μια φτωχή γυναίκα  ανάστημα  Διγενή Ακρίτα,  δεν πρέπει να πάει χαμένο.

Σήμερα στο νησί υπάρχει ο τάφος της, τα δύο μικρά σπιτάκια όπου διέμενε και το εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου, όλα δίπλα στο λιμανάκι.



 Το 1993 συνεχιστής του έργου της προσπάθησε να γίνει ο φυσιοθεραπευτής Κλήμης Ναυρίδης, που ονομάστηκε ο "κύρης της Ρω"
Δυστυχώς πάνω στο νησάκι άντεξε μόνο τρία χρόνια. Οι προστριβές μ'άλλους δύο που πήγαν στο νησί αλλά και τα επεισόδια με λαθρομετανάστες τον ανάγκασαν να φύγει. Το 1998 πέθανε σε ηλικία μόλις 50 ετών.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ:
Η Άγκυρα, θέλει να "σβήσει" από το χάρτη το Καστελλόριζο. Αυτό το μικρό, πανέμορφο νησί αποτελεί "αγκάθι" στα πλευρά της νεο-οθωμανικής Τουρκίας των Ερντογάν-Νταβούντογλου. 
Η Τουρκία προσπαθεί να δημιουργήσει μία Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) στη Μεσόγειο, όπως ακριβώς έκανε στη Μαύρη Θάλασσα. Στη περίπτωση της Μεσογείου προσπαθεί να αποκόψει την Ελλάδα από τη Κύπρο.
Την τελευταία διετία, περιφρονώντας επιδεικτικά το Δίκαιο της Θάλασσας η Άγκυρα, υποστηρίζει στα σοβαρά ότι Κρήτη και Δωδεκάνησα δεν έχουν ΑΟΖ και η "νότια" Κύπρος έχει κάποια περιορισμένα δικαιώματα ΑΟΖ. 
Αυτό που προσπαθούν να πετύχουν είναι να αποκτήσουν με το ζόρι θαλάσσια σύνορα με την Αίγυπτο! Το σχέδιο χαλάει η υπάρξη του Καστελλόριζου.
Η Συνέχεια επι της οθόνης....








`

62 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο καμάρι ένιωσα με αυτά που διάβασα, μα συνάμα πόση απογοήτευση, πικρία, θυμό για τα "μελλούμενα"...
Την πιο γλυκιά μου καλημέρα σου στέλνω!!

kariatida62 είπε...

@Lilium: Kαλώς το άρωμα του εξωτικού λουλουδιού σου!
Το "καμάρι σου" το ύψωσε η φωνή αυτής της απλοικής και αγράμματης γυναίκας...για να μη ξεχνάς και να υπερασπιστείς!
Εχεις και την δική μου καλημέρα Λουλούδι (των αναμνήσεων μου!)

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Δεν είναι στο χέρι τους αλλά στο δικά μας...
Το θέμα είναι απλό.Θέλουμε τη Ρω (και κάθετί άλλο) ή όχι;Το βλέπουμε σαν ελληνική γη ή σαν μια ενοχλητική βραχονησίδα που αν κλείσουμε τα μάτια (ή αν φυσήξει ο "άνεμος")θα απαλλαχτούμε από προβλήματα;
Ερωτήματα προς νεοέλληνες...
Καλό μεσημέρι

kariatida62 είπε...

@Kαπετάνιος: Oύριοι άνεμοι πάντα να οδηγούν το καράβι σου Καπετάνιε μου!
Φώναξέ το να σ'ακούσουν οι Νεόελληνες!
Φώναξε την ερώτησή σου!!!

ღ oneiremataღ είπε...

Η Κυρά της Ρω...Η Κυρά μας, φύλακας θερμοπυλών...μαζί με την Μελίνα, οι ηρωίδες, οι γυναίκες που εμένα με κάνουν περήφανη που είμαι ελληνίδα...Η Ελλάδα που αγαπώ...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Σε λίγες μέρες έρχεται μέγαλος αριθμός μελών του εβραϊκού λόμπι στην Αθήνα. Γιατί άραγεεε; Μη ξεχνάμε ότι εμείς περιμέναμε να πάει το χρεός εκεί που πήγε για να ζητήσουμε στην συνέχεια βοήθειααααα!!!! Για να δούμε λοιπόν!!!! Καλό βράδυ σου.

μαχαιρης είπε...

Τι λετε τωρα...
Το νησι κατοικειται..;;
Φρουρειται..;;
Εδοθησαν καποια προνομια σε καποιους για να πανε να ζησουνε εκει..;;
Ενδιαφερεται κανεις..;;
Μα οχι...Το νησι το δωσαμε πεσκετσι στον κουμπαρο...Τι συγκενεις ειμαστε.
Και αυτος θα μας κανει τη χαρη..Να παρει και το Καστελλοριζο...
Πιο πολυ μπελας ειναι...Και εξοδο...
Αντι να τα "φαμε μαζι" τα δινουμε
σε αντιπαραγωγικες επενδυσεις...
Ο ΓΑΠ να ενδιαφερθει...;;
Γιατι..;;
Πατριδα του ειναι..;;

Παρεπιπτωτως...Ειναι γελοιο, κατα τη γνωμη μου..Να πειραζονται απο τους "αλλοδαπους" αυτοι που ψηφισαν εναν "αλλοδαπο" για Πρωθυ...
Εκτος αν ενοχλουν μονο οι εξ Ανατολων, αλλοδαποι...
η...
Οι φτωχοι...

kariatida62 είπε...

@ονειρεματα: Γεμάτη η ιστορία της Ελλάδας μας απο γυναίκες που ύψωσαν το ανάστημά τους!
Απο τις Μάνες Σπαρτιάτισσες, απο αρχαίες ποιήτριες που υμνούν τον έρωτα και την αλήθεια όπως η Σαπφώ, μέχρι στις γυναικες του'21 Μπουμπουλίνα και Μαντώ Μαυρογένους,οι Σουλιώτισσες, στην συνέχεια οι γυναίκες της Πίνδου του '40, οι αντάρτισσες Λέλα Καραγιάννη(δισέγγονη της Μπουμπουλίνας) και φτάνουμε στην Κυρά της Ρω και άλλες μεγάλες φυσιογνωμίες όπως της Μελίνας που ανέφερες γλυκειά μου Ονειρεμάτα!
Αυτή είναι η Ελλάδα στην οποία θα πρέπει ν'ανατρέχουμε για να δυναμώσουμε. Για να πολεμήσουμε πρώτα την λήθη!

kariatida62 είπε...

@Χριστόφορος: Nαι Χριστόφορε...έτσι είναι τα πράγματα! Γι'αυτό κι'εγώ ολοκληρώνω το αφιέρωμα με ένα:
η συνέχεια επί της οθόνης...;)

kariatida62 είπε...

@Mαχαίρης: Ax! Βρε Μαχαίρη!
Πάντα η μάχαιρα σου πάει βαθειά μέχρι το κόκκαλο!
Και μεις Μαχαίρη τι κάνουμε? Καθόμαστε και τους κοιτάμε και δεν βγάζουμε τσιμουδιά...
Ο καπετάνιος ρωτά επάνω, τον άκουσες?
Πόσο διατεθειμένοι είμαστε να υπερασπιστούμε πατρίδες?Να υπερασπιστούμε όχι ν'απελευθερώσουμε τις χαμένες...παρα μόνο να υπερασπιστούμε αυτές που κουτσά στραβά μόνο κρατήσαμε.

Saq είπε...

Σ' ευχαριστούμε Κάρυ για την ωραία ιστορία. Να μαθαίνουμε και κάτι!

Δυστυχώς η Ελλάδα, οι κυβερνήσεις, έχουν αποδείξει ότι είναι ανίκανες να υπερασπιστούν τα ελληνικά συμφέροντα. Ο όπος "χάρτινος τίγρης" με τον οποίο μας αποκαλούνε μας ταιριάζει απόλυτα. Είμαστε χέστηδες και τελικά πληρώνουμε τσάμπα τόσα φράγκα για εξοπλισμούς.

kariatida62 είπε...

@Saq: Mας κατάντησαν χέστηδες, Σακ μου, μας κατάντησαν...μας θάμπωσαν με ψεύτικες χάντρες σαν τους ιθαγενείς, μας πήραν την γλώσσα μας, τώρα μας παίρνουν και την ιστορία μας(δες την απόφαση της Υπ.Παιδείας για το μάθημα της Ιστορίας)μας έκαναν κοπρίτες και ατομιστές...μας ξεβράκωσαν και τώρα μας λένε σκάστε και μη μιλάτε...γιατί εσείς κλέψατε το βιος σας...και για να ξεχρεώσετε πουλήστε,πολήστε και την ίδια σας την μάνα!!!

μαχαιρης είπε...

Στον καπετανιο τα λεω...
Που εχει αποριες...
Δεν θελουμε, κυριε μου...
Αν μας λεγανε να πατσισουμε μερος του χρεους, με νησια και νησιδες...
Θα τα διναμε κυριε...

Εδω να δεις..Που θα τα δωσουμε, και ΧΩΡΙΣ να πατσισουμε το χρεος...
Ρεγαλο...

Dodekanisos είπε...

Δεν ξερω αν εισαστε απο τα Δωδεκανησα.
Το Καστελοριζο το εχουν ξεγραμενω απο τον χαρτη τους οπως και ολα τα Δωδεκανησσα.
Οι Καστελοριζιοι πηγαινουν να αγορασουν τα τροφιμα τους αλλα και τα φαρμακα τους πολλες φορες απο τους γειτονες.
Ακτοπλοοια εχουν μια φορα την εβδομαδα το καλοκαιρι, το χειμωνα δεν χρειαζεται καλε χρειαζεται?
Οπου Τιμη και Δοξα οι αρχοντες πρωτοι και πρωτο πλανο αμε.
Αλλα τι να κανουμε Ελλαδα για πολλους ειναι μονο η Αθηνα αντε και η Θεσσαλονικη.
Τα τουρισικα νησια της Δωδεκανησου τα εχουν μονο για εισπραξεις και ειναι παρα πολλες.
Μεγαλο θεμα ανοιξατε συγνωμη για τον εκνευρισμο μου αλλα οταν σε πνιγει το αδικο......

CsLaKoNaS είπε...

Τα κοιτάσματα του Μπάμπουρα είναι πίσω από όλα αυτά. Η υφαλοκρηπίδα θα κρίνει ποιος θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί αυτά τα κοιτάσματα. Εμείς έχουμε 6 αλλά χρειαζόμαστε 10 ναυτικά μίλια. Το δίκαιο της θαλάσσης λέει 12 που δεν το αναγνωρίζει η Άγκυρα και πολύ καλά κάνει από τη μεριά της. Η Άγκυρα χρειάζεται περισσότερα αλλά με νόμο του κράτους της θα μας κάνει πόλεμο αν τα αυξήσουμε μονομερώς. Από το ΧΩΡΑ στο ΣΙΣΜΙΚ ....40 χρόνια η ίδια ιστορία...

Η Κύπρος έχει ήδη ξεκινήσει μελέτες με το Ισραήλ στα δικά της ύδατα, γι αυτό έχει λυσάξει η Τουρκία εναντίων τους ενώι ο Κομμουνιστής Χριστόφιας δεν παίρνει καμία θέση για τις σφαγές των Παλαιστινίων τώρα πια....

Είναι φίλοι μας οι Ισραηλίτες! Στις ΗΠΑ πάμε να ενώσουμε τα λόμπι μας.

Είναι πολλά τα λεφτά..."αδελφέ Αραφάτ".

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η γυναίκα που οι νεώτεροι ούτε που γνωρίζουν..
Από που άλλωστε;
Μέσα από την στείρα αποστήθιση της καθορισμένης "ύλης";
Από βαριεστημένη και απαξιωτική εκπαίδευση;

Ενας βράχος..
στη μέση του πελάγους..
Ενα σημαδάκι στο χάρτη για τα μυαλά των... ιθυνόντων.

zoyzoy είπε...

Πού'ναι αυτές οι ηρωίδες στις μέρες μας αυτές οι γυναίκες με σιδερένια θέληση και τόλμη?
Και έπειτα για ποια πατρίδα να θυσιαστεί η νέα γενιά γι αυτήν που ξεπουλούν οι πολιτικοί σαν πόρνη!
Μπράβο Κάρυ τουλάχιστον να μην ξεχνιέται ο ηρωισμός αυτών των ανθρώπων!

Καλό σου βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

kariatida62 είπε...

@DODEKANISOS: Καλώς μας ήρθες Δωδεκανήσιε/α?
Όχι δεν είμαι απο τα Δωδεκάνησσα.
Είμαι κόρη των Αθηνών.
Αλλά πέρασα δύο Καλοκαίρια μου κοντά σας...Τα είδα με τα μάτια μου, όλα αυτά που μας περιγράφεις!
Μίλησα με Καλύμνιους ψαράδες ζήτησα να με πάνε κοντά στα Ιμια...δεν μπορούσαν μου είπαν δεν θα τους επέτρεπε το Λιμενικό, όπως και δεν επιτρέπει στους ίδιους να πηγαίνουν να ψαρεύουν!
-----
Λάτρεψα, τα νησιά σας(μας) ακόμα περισσότερο, τα νερά σας και την φιλοξενία σας!!!

kariatida62 είπε...

@CS:Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα...!
Για ρωσοτουρκικό πόλεμο με full εμπλοκή της Ελλάδας, μιλάει η ευρείας κυκλοφορίας ρωσι­κή εφημερίδα "Πράβδα", έντυπο που, εκφράζει καθ' όλα το κατεστημένο του Κρεμλίνου! Σύμφω­να με τους Ρώσους απία της σύ­γκρουσης θα είναι τα θέματα της Μαύρης θάλασ­σας (μέσω της οποίας η Τουρκία παίρνει φυσικό αέριο από τη Ρωσία).
Φυσικά, το δημοσίευμα απο­τελεί μια πρώτη ένδειξη της δυσαρέσκειας στη ρωσική κυβέρνηση, για τον τρόπο με τον οποίο η Αγκυρα κινείται στην περιοχή, ώστε να "μεγιστο­ποιήσει" την επιρροή της. Επίσης, ιδιαίτερα ανή­συχη δείχνει η Μόσχα για τον πολύ επιθετικό τρό­πο με τον οποίο οι Τούρκοι προωθούν τα ενερ­γειακά τους συμφέροντα. Και αυτό παρά τις διμε­ρείς συμφωνίες για αγωγούς, που σημειωτέον, οι Ρώσοι έχουν αρχίσει να υποπτεύονται, ότι η Τουρκία, κατά την πάγια τακτική της, δεν θα τηρήσει.
Όλα αυτά εκ μέρους των Ρώσων αποτελούν έκ­πληξη, δεδομένου το ότι στη διάρκεια των συγκρούσεων στη Γεωργία, η Άγκυρα τήρησε φιλο-ρωσική στάση (δεν άφησε δύο αμερικανικά πλοία με "ανθρωπιστική βοήθεια" να περάσουν τα Στενά). Επίσης, τον Μάρτιο του 2006, η Άγκυρα δεν έδωσε άδεια στο NATO (!!!) να διεξάγει την ανπτρομοκρατική άσκηση με την επωνυμία Operation Active Endeavor, στα νερά της Μαύρης θάλασσας. ΣΥΝΕΧΕΙΑ

kariatida62 είπε...

@cs:Κακός χαμός. προβλέπεται!
Θερμά επεισόδια των Τούρκων με τη Βουλγαρία (κάτι που δεν αποκλείεται, δεδομένης της αντιτουρκικής στάσης του Βούλγαρου πρωθυπουργού Μπόικο Μπορίσοφ), αλλά και την Ελλάδα (αυτά γράφτηκαν πριν α­πό τα "σιρόπια" στο Ερζερούμ), εξαιτίας μάλιστα των οποίων θα παρέμβει η Ρωσία! Επίσης, μαθαίνουμε για πόλεμο Τουρκίας-Ισραήλ, (σενάριο το οποίο προωθούν και ισλαμικοί κύκλοι στην Τουρκία, οι οποίοι πιέ­ζουν και για νέα ανθρωπιστική αποστολή στη Λωρίδα της Γάζας), στο Λίβανο, με εμπλοκή της Συρίας. Σενά­ρια πολέμου. Μέσα στη σύγκρουση μπαίνει και η Συ­ρία, με την οποία η Τουρκία βρίσκεται σε φάση επαναπροσέγγισης. Φυσικά, οι Ρώσοι δεν εξαιρούν από την γενικότερη ανάφλεξη που προβλέπουν, την Κύπρο.

kariatida62 είπε...

@cs:Την ίδια ώρα που η "Πράβντα" εκφράζει τις ανησυχί­ες της για την πολιτική της Άγκυρας, δεν παύει να προβάλλει το θέμα της γενοκτονίας των Αρμενίων, το 1915 και να υπενθυμίζει την πολύ στενή σχέση της Μόσχας, με το Ερεβαν, ενώ σε άλ­λες ρωσικές εφημερίδες εκφράζονται οι φόβοι των Αρμενίων, για ενδεχόμενη απώλεια εδα­φών. Εδώ, είναι σαφής η ανησυχία για τον θύ­λακα του Ναγκόρνο Καραμπάχ, που έχει μονο­μερώς ανακηρύξει την ανεξαρτησία του. Φυσι­κά, μεγάλο είναι το ενδιαφέρον και για την έκ­βαση των εκλογών του ερχόμενου Ιουνίου, στην Τουρκία.
Επανερχόμαστε στο παρελθόν;
"Δεν έχουμε μια πολιτική έναντι της Ρωσίας. Κάνουμε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέ­ει ο πρεσβευτής Ιγκνάτιεφ", δήλωναν οι αξιω­ματούχοι της Υψηλής Πύλης τον 19ο αιώνα. Με αυτό τον τρόπο, αντιμετώπιζαν την "αρκούδα" τότε οι Τούρκοι. Η αλήθεια είναι ότι τα συμφέ­ροντα τους στον Καύκασο (όπου υπάρχουν τουρκογενείς πληθυσμοί και κράτη) συγκρούο­νται με εκείνα της Ρωσίας. Σημειωτέον: εκεί, θα είναι άλλο ένα πεδίο σύγκρουσης Χριστιανοσύ­νης και Ισλάμ. Η κατάσταση στην Τσετσενία, όπου στο παρελθόν δραστηριοποιήθηκαν κατά της Ρωσίας οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες, εξοπλίζοντας τους ισλαμιστές αντάρτες, μιλά από μόνη της.
Αυτή τη φορά, η νεο-οθωμανική προσέγγιση των Ερντογάν & Νταβούτογλου, δείχνει να υπονομεύει και μάλιστα βραχυπρόθεσμα την προ­σέγγιση Μόσχας-Άγκυρας, που είχε τροχιοδρομηθεί τον τελευταίο.
Όλα αυτά αποσπάσματα, απο δημοσιεύσεις της ιστοσελίδας των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων - http://www.army.gr/)

kariatida62 είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη:
Ποια αποστήθιση γιαγιά μου? Ποια στείρα αποστήθιση?
Την καταργούν κι'αυτή Αντιγονούλα μου!
Πάει κι'αυτή, δεν τάμαθες?
Μειώνονται οι ώρες ΙΣΤΟΡΙΑΣ στην Α! Λυκείου και στην Β΄ΚΑΙ Γ΄Λυκείου, βγαίνει απο υποχρεωτικό μάθημα κορμού και γίνεται επιλογής!!!
Απο δω και στο εξής δε, θα λέγεται το μάθημα Αρχαιογνωσία και όχι Ιστορία!
Η λέξη ιστορία πια μπαίνει στην μαύρη λίστα... απο δω και πέρα αν ξεστομίζεις την λέξη ΙΣΤΟΡΙΑ του τόπου θα σημαίνει ότι είσαι φασίστας,,ρατσιστής, κλπ κλπ.!

Ανώνυμος είπε...

Κάρυ,
**********

1// Μη κοιτάς τα "αγκαλίτσες και φιλάκια" στο Ερζερούμ του ΓΑΠ με τον Ερντογαν. Πριν από το το Β! Παγκόσμιο Πόλεμο, τα μεγάλα Ευρωπαϊκά κρατη και η Ρωσσία υπέγραφαν τη μία συνθήκη ειρήνης μετά την άλλη με τον Χίτλερ. Ηξεραν τι έρχεται... ήθελαν να κερδίσουν χρόνο για να προετοιμαστούν καλύτερα... Το ίδιο ήθελε και ο Χίτλερ και έτσι δούλευαν ο ένας υον άλλο.

2// Η Τουρκία εδώ και καιρό ΔΕΝ ακούει πλέον την μαμά Αμερική. Κάνει ότι γουστάρει. Το παίζει τοπικη υπερδύναμη και μελλοντικά Παγκόσμια.
¨Αρα αν περιμένουμε να κάνει κάτι η "μαμά" (και του ΓΑΠ) τελευταία στιγμη... δε θα κάνει αλλά και να κάνει αν τους βολεύει τους Τούρκους θα γράψουν την "μαμά"
και τις ανησυχίες της κανονικά.

Αν δεν τους βολεύει (ΞΕΡΟΥΝ ότι κάποιοι σε ΗΠΑ και Ρωσσία για άλλους λόγους οι μεν από τους δε την θέλουν διαμελισμένη) δεν θα κάνουν. Γιατί δεν ξέρουν αν και πόσο θα μας βοηθήσουν οι Ρώσσοι ή / και οι Αμερικανοί. Για τα συμφέροντα τους φυσικά , όχι επειδή μας αγαπάνε.

Συνεχίζεται

Ανώνυμος είπε...

Συνέχεια από πριν
*******************

Και πάμε στα δικά μας... Γιατί αν γίνει κάτι εμείς θα πληρώσουμε την μπόρα, τουλάχιστον στην αρχή. Θα παίξουμε τον ρόλο που έπαιξε η Τσεχοσλοβακία στην αρχή του Β! Παγκόσμιου Πόλεμου.

Θα αφήσουν οι μεγάλες δυνάμεις την Τουρκία - ενδεχομένως - να μας καταπιεί, και μετά θα ξεκινήσει ο μεγάλος πόλεμος. Και κάποτε θα μας ελευθερώσουν ! Και εμείς θα κουνάμε περιχαρείς σημαιούλες στα ξένα "συμμαχικά" στρατεύματα που θα παρελάυνουν στα μέρη μας μετά που βοήθησαν εδάφη μας να απελευθερωθούν...

Ίδια γεύση... Οι μεγάλοι της Δύσης πάντα αυτό κάνουν. "Κατασκευάζουν" έναν εχθρό, τον αφήνουν να μεγαλώσει, να πάρει αέρα και μετά τον πολεμάνε. Δεν του δίνουν μία από την αρχή όσο είναι εύκολα τα πράγματα...
Δεν "πουλάει" έτσι !! Δεν έχει σασπένς !! Και με το Χίτλερ έτσι έκαναν.

Εμείς λοιπόν τι κάνουμε...

Συνεχίζεται...

kariatida62 είπε...

@Ζoyzoy: Γειά σου Ζουζού μου!!!
Σε λίγο, για νάρθω κοντά σου θα χρειάζομαι βίζα....
Κράτα, κράτα και συ Θερμοπύλες εκεί κάτω ...
Φιλιά!

Saq είπε...

@Kάρυ
Χωρίς να συμφωνώ με την "λιγόστεψη" της ιστορίας στο λύκειο, έχω να πω ότι αυτό το μάθημα ήταν μια ξεφτίλα, μόνο ιστορία δεν μαθαίναμε.

Επίσης, γέλασα πολύ με το "Το παίζει τοπικη υπερδύναμη και μελλοντικά Παγκόσμια" του GiP. E, μην τρελαθούμε, παγκόσμια δύναμη η Τουρκία.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να περιμένη βοήθεια από κανέναν, μόνη της πρεπει να σταθεί.

kariatida62 είπε...

@saq:Δεν κατάλαβες καλά! δεν την λιγόστεψαν την έβγαλαν ! Ως επιλογής μάθημα πια είναι όπως π΄χ τα Γαλλικά, γερμανικά, σχέδιο κλπ.
Τώρα για την ιστορία των βιβλίων δεν τίθεται θέμα, όπως και για τα βιβλία της Φυσικής, Μαθηματικών κ.ά!
Τι σημαίνει επειδή έχουμε απαράδεκτα βιβλία, βγάζουμε εντελώς το μάθημα?
Τότε δεν πρέπει να [πηγαίνουν τα παιδιά σχολείο γιατί δεν μαθαίνουν εκεί τίποτα! Στο φροντιστήριο τα μαθαίνουν.
Διάβασε παραπάνω τι γράφω στον Λάκωνα...είναι απο την εφημερίδα Πράβδα.

Ανώνυμος είπε...

Τρίτη συνέχεια
*****************

Εμείς ξεβρακωνόμαστε από κάθε πλευράς. Ότι μπορούμε για να διευκολύνουμε τα πράγματα. Σε σημείο που ακόμα και αν δεν το είχαν στο μυαλό τους (που το έχουν, λέμε τώρα) τους το βάζουμε εμείς.

Φρόνημα μηδεν. Φιλοπατρία έννοια "υποπτη". Οι νέοι στις Γειτονικες χώρες στα σχολεία τους και στον στρατό μαθαίνουν πως πρέπει να σκίζονται για τη χώρα τους. Να θυσιάζονται αν χρειασθεί για αυτήν. Να υπερασπίζονται τα συμφέροντα της και με το αίμα τους ακόμα.
Από μικρούς τους μαθαίνουν έτσι. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ !!! ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ !!!

Εμείς ? Υπάρχει ένα σοφό ρητό που μέχρι ενός σημείου το εφαρμόζαμε χρόνια : "ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ειρήνη να ετοιμάζεσαι για πόλεμο".

Κουτσά στραβά το εφαρμόζαμε. Είχαμε ένα φρόνημα, ένα αξιόμαχο... Και οι γύρω μας ¨ΗΞΕΡΑΝ ότι αν τους την έδινε να τα βάλουν μαζί μας ακόμα και αν νικούσαν τελικά θα είχαν ΠΟΛΥ βαρύ τίμημα, δεν θα μπορούσαν να το "διαχειριστουν".

Τώρα ? Αν αύριο - υπόθεση εργασίας - μας κυρήξει η Τουρκία τον πόλεμο - ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΝΩ - ποιός θα πολεμήσει ?

Οι νέεοι από τις καφετέριες ? Θα αφήσουν τα βιντεοπάιχνιδα, τα Πόρσε Καγιέν, τις γκόμενες, τα ακριβά ρολόγια, τα επώνυμα ρούχα και θα πάνε κάπου που μπορεί κάποιοι από αυτούς να σκοτωθούν ?

Ή τα παιδιά των αστών, των μικροαστών και της εγατικής τάξης (που αρκετά μιμούνται τα κ@λόπαιδα των Βορείων Προαστείων, όσο και όπως μπορούν).

Δεν είμαστε καλά ! Η γεννιά του Λάκη ? Μη χ@σω !!

Και να ήθελαν τι έχουν μάθει ? Πως ζούνε σε ένα σάπιο σύστημα που ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑ, εκείνοι δεν του χρωστούν τίποτα ! Πατρίδα τους μαθαίνουν να την βλέπουν με την "ευρύτερη έννοια", η αγάπη για την πατρίδα είναι Εθνικισμός, ύποπτο πράγμα. Εμείς δεν έχουμε Ιστορία. Εμεις είμαστε οι φταίχτες και οι "υποπτοι" της περιοχής. Από παλιά !

Με αυτά θα πάνε να πολεμήσουν τους όποιους απέναντι που μαθαίνουν τα αντίθετα ? Θα κλ@σουν μέντες στο πρωτο μπαμ ! Όσοι πάνε δηλαδή και δεν την κάνουν !!

Πικρές αλήθειες. Ίσως υπερβάλλω. Μακάρι !! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΑΚΑΡΙ !!!

kariatida62 είπε...

@GIP: Δεν υπερβάλλεις καθόλου!
Ανέλυσες το θέμα απο όλες τις πλευρές και συμφωνώ μαζί σου απόλυτα!
Ευχαριστώ για το περασμά σου φίλε μου! Ξέρω πως δουλεύεις...οπότε μου χαρίζεις λεπτά απο την εργασία σου!
Φιλιά! πολλαααααααα!

Saq είπε...

Μην τρελαίνεσαι ρε συ κάρυ, τον μπελά μου μέσα. Ένα λάθος έκανα και αμέσως να με φας. Δεν είπα ότι έπρεπε να την κόψουν. Σταμάτα πια αυτήν την εθνικιστική έξαρση. Στην ίδια πλευρά βρισκόμαστε.

kariatida62 είπε...

@SAQ: Βρε δεν τρελλαίνομαι έμφαση ήθελα να δώσω...
Για ποια εθνικιστική έξαρση μιλάς ρε Σακ? Πού την βλέπεις αυτή την εθνικιστική μου έξαρση???
Η μόνη αλήθεια είναι ότι μέσα απο συνεχή αφιερώματα απαντώ σ'ορισμένους που υπερασπίζουν άλλα πράγματα!
Ασχετο με σένα...είναι συζητήσεις παλαιότερες και πρόσφατες!
Εχεις χάσει συνέχειες ...γι'αυτό με βλέπεις έτσι! :)

Ανώνυμος είπε...

ειλικρινα δε γνωριζα για αυτη τη γυναικα...

kariatida62 είπε...

@το κοκκινο φουστάνι: Δεν είσαι η μόνη γυναικάρα με τα κόκκινα, δεν είσαι η μόνη!
Η ηλικία σου , δεν βοηθά στο να γνωρίζεις για την Δέσποινα Αχλαδιώτη...
Όταν έγινε το αφιέρωμα στη εκπομπή του Φρέντυ στην ελληνική ΤV. που είχε μόνο δύο κανάλια εσύ θα πρέπει να ήσουν νεογέννητο!
Τώρα πού να τα μάθεις? Στο σχολείο ή στην σημερινα κανάλια της tv.?

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Kάρυ,

(αναφορικά με την εκπομπή στην ΕΤ1)
τον Νταλάρα τον έχω δει σε συναυλία στη Βηθλεέμ που ανήκει στα Κατεχόμενα εδάφη και στη Χάιφα που είναι μέσα στο Ισραήλ...

Στη Βηθλεέμ είχαν μαζευτεί πολλοί Παλαιστίνιοι που έχουν σπουδάσει στην Ελλάδα και τραγουδούσαν στα Ελληνικά.

Στη Χάιφα παρομοίως, αλλά εκεί υπερίσχυαν οι Εβραίοι. Οι Εβραίοι ακούνε πάρα πολύ την Ελληνική μουσική. Κυρίως Νταλάρα, Γλυκερία, Καζαντζίδη, Άντζελα Δημητρίου, Λε Πα κλπ. Η Γλυκερία δε, τραγουδάει και στα Εβραϊκά και είναι πολύ δημοφιλής εκεί. Έχει βγάλει και cd στην Εβραϊκή γλώσσα με τραγούδια ελληνικά και ισραηλινά.

iamaticus είπε...

....ΚΑΡΥ ΜΟΥ !!!!

ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ BLOGGI ΜΟΥ!!!!

ΗΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ Η ΜΟΥΣΣΑ ΜΑΣ!!!!
(το κατανοησες βεβαια)....

Σ ενα τριγωνο...
"Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ"!!!!

ΣΗΜ: Θα επανελθω εδω...

ευχαριστιεσ

Frezia είπε...

Διάβαζα για αυτή την ηρωίδα Γυναίκα,και για την δράση της,
θυμάμαι στην τελευταία περίοδο της ζωής της,την είχαν ρωτήσει
τι θα ήθελε,πως μπορούσαν να την βοηθήσουν.
Εκείνη η Κυρά της Ρω,ζήτησε να μπει στο νοσοκομείο για
να κάνει εξετάσεις...το μόνο που ζήτησε.

kariatida62 είπε...

@Δήμητρα: Nαι τάδειξε... όλα όσα λες και την Γλυκερία...απλά είχε και τις εκδηλώσεις του κόσμου και τί έλεγαν για το ελληνικό τραγούδι και για το ρεμπέτικο!
Ομολογίες του Νταλάρα και τι έχει εισπραξει απο το παγκόσμιο κοινό για την ελληνική μουσική που ο ίδιος διαδίδει και προωθεί στις συναυλίες που πραγματοποιεί σ΄όλο τον κόσμο!

Η εκπομπή κόλλαγε με την δική σου ανάρτηση και την παλαιότερη την δική μου γι'αυτό ήρθα να σου την υποδείξω...:)

kariatida62 είπε...

@iamaticus: Βρε Ιαμε μη λες τέτοια...γιατί στο τέλος θα μας πάρουν όλοι στο ψιλό!
Ακου μοιραία γυναίκα και τρίγωνα!χαχα!
----
Να επανέλθεις καλέ μου, να επανέλθεις όποτε σου έρθει η έμπνευση!
Μ'εμπνεύσεις να μουρχεσαι πάντα! χαχαχαχαχαχαχαχχα!

kariatida62 είπε...

@Frezia: Καλώς την μου!
Επάνω ψηλά έχω το βιντεάκι απο την Εκπομπή του Φρέντυ Γερμανου...μίλησε και για το νοσοκομείο που αναγκάστηκε να πάει και τότε. Το διάστημα εκείνο, είχαν βρει ευκαιρία οι Τούρκοι να πατήσουν το νησί της και ν'ανεβάσουν την Τούρκικη σημαία...δες πώς το περιγράφει η ίδια!

MINIMARKET είπε...

χαχαχαχα!!!!! διάβασα ότι σε κατηγόρησαν για εθνικίστρια !!!!
Τι άλλο θα ακούσω !!! χαχαχαχα !!!
Οσο για τα υπόλοιπα .....
Στην πιό κρίσιμη περίοδο της χώρας μας παπανδρέου , πάγκαλο και διαμαντοπούλου δεν θέλατε ?
Τους ψηφήσατε !!!!!
Και μην ακούσω τώρα ότι για όλα φταίνε τα Μ.Μ.Ε .
Λές και δεν ξέρατε ποιός ήταν ο ΓΑΠ και τι ρόλλο θα έπαιζε στα δρώμμενα της χώρας .
Τώρα μούγκα και ετοιμαστείτε να υποκλιθείτε στον σουλτάνο .
Είστε ένας ραγιάς λαός με ένα τσούρμο ανικάνων και προδοτών πού σας κυβερνούν .
Αλλά εσείς τους ψηφίσατε , οπότε είστε άξιοι της μοίρας σας !!!
Υ.Γ. Για να μην παραξηγηθώ ξανά , ο χρόνος στα ρήματα πού χρησιμοποιώ δεν αφορά τους σχολιαστές της ανάρτησης , αλλά είναι γενικός .

μαχαιρης είπε...

Η ουσια ειναι οτι...
Οσο και να κυνηγησουν την ιστορια ωρισμενοι...
Απλα επισπευδουν την πραγματικη επαναληψη της...

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ:Καλά ο φίλος ο Saq απλά παρεξήγησε το ύφος μου..βλέπεις κι'αυτό το άψυχο δεν αποδίδει εκφράσεις...γι'αυτό και συχνά έχουμε παρεξηγησεις...δεν το εννοούσε!
Για να μη παρεξηγηθείς Μίνι μου έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τον Α! ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΌ πρόσωπο όχι το Β΄ πρόσωπο!
Γιατί τότε κάποιος μπορεί να πεταχτεί και να σου πει και ποιος σου είπε ΜΊΝΙ ότι τους ψήφισα?
Μάλλον η επαρχία τους ψήφισε και τους έβγαλε που μέσα σ'αυτή ανήκεις και συ...έτσι δεν είναι?

a-kentavrou είπε...

Eίναι γνωστό από την αρχαιότητα στη διεθνή σκηνή νόμος είναι το δίκαιο του ισχυρότερου.
Η Τουρκία είναι ισχυρή με κοινωνική αυτοπεποίθηση, δεν λέω εθνική αυτοπεποίθηση γιατί η έννοια αυτή έχει ξευτιλιστεί.
Η Ελληνική κοινωνία είναι αυτή τη στιγμή ένας διεθνής επαίτης που εκλιπαρεί για βοήθεια για να διατηρήσει ότι πιο παράλογο προνόμιο της έχει παραχωρήσει το καθεστώς της κομματοκρατίας.
Μια τέτοια κοινωνία είναι δεδομένο θα ενδώσει και θα παραχωρήσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα.

kariatida62 είπε...

@a-kentavrou: Mαζίμε το σχόλιο σου βλέπω αυτή την στιγμή την εκπομπή του θοδωράκη...για την λαθρομετανάστευση! Είναι πολύ ενδιαφέρουσα!
Το αναφέρω εδώ για το σχόλιο σου περί ελληνικής κοινωνίας...
δες το αφιέρωμα του
Θοδωράκη...
Λένε τα παιδιά της Αλεξανδρούπολης είμαστε ένα ξέφραγο αμπέλι!
Είναι πιο πολλοί απο μας. Δες...δες!

matthaios είπε...

Πολύ ωραίο το κειμενό σου Κάρυ.Η κυρά της Ρώ υπήρξε και θα υπάρχει στις καριδιές μας σαν μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ με καρδιά ανδρα.Ακρίτας πραγματικός!Μια λεβέντισσα!

Ανώνυμος είπε...

Πάντα υπάρχουν άνθρωποι σαν τη κυρά της Ρω, αρκεί να ξέρουμε που να στρέψουμε το βλέμμα μας. Όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ...

kariatida62 είπε...

@matthaios o Krhs: Kαλημέρα Φίλε μου...
Να μη πέσει στην λήθη μόνο η προσφορά της...να μη πάει χαμένη!

kariatida62 είπε...

@teleytaios: Mακάρι ...τελευταίε μου νάναι έτσι τα πράγματα!
Φοβούμαι πως πρέπει πια να τους ψάχνουμε σαν "Τελευταίους των Μοικανών!" Μιλώ για την πατρίδα μας...
Καλημέρα φίλε

MINIMARKET είπε...

Ξέρω ποιόν χρόνο έπρεπε να χρησιμοποιήσω Κάρυ , απλά πάντα μου άρεσε ο διφορούμενος λόγος της Πυθίας ! χαχαχα!!!

kariatida62 είπε...

@Μinimarket: Xαχαχαχαχαχα! δηλαδή σαν να λέμε...ξύνεις τα νυχάκια σου για καβγά ε?
Αντε ρε Μίνι, εσύ είσαι ο πιο ήσυχος μπακάλης της Ελλάδας!
Γιατί θέλεις να δίνεις λανθασμένες εντυπώσεις?
Καλημέρα!

MINIMARKET είπε...

Διότι διαβάζω πολλά χαζά και άσχετα !!!!
Μπορώ να τεκμηριώσω όλα αυτά πού γράφω για προδότες πολιτικούς και για την δύναμη ( ! ) των απέναντι , αλλά νομίζω πως είναι τζάμπα κόπος !!!
Εξάλου σε λίγο θα αλλάξεις ανάρτηση και δεν πρόκειται να τα διαβάσει κανείς .
Καλημέρα .

kariatida62 είπε...

@MINIMARKET:Σίγουρα θα τα διαβάσω εγώ!
Λίγη είμαι? :P
....Aλλά για σένα να την κρατήσω την ανάρτηση και δύο μέρες ακόμα...για να τα διαβάσουν κι'άλλοι!:)

Μικρές ανάσες είπε...

Η Κυρά της Ρω είναι μια ιστορία που όλοι οφείλουν να ξέρουν, και όσα ακολουθούν.... αλλά δε συμβαίνει δυστυχώς...

Και πόσο δίκαιο έχει ο CsLaKoNaS...

MINIMARKET είπε...

Φτού βρε γαμώτο !!!!!
Εγραψα ένα ολόκληρο κατεβατό για μία ώρα και δεν μου το δημοσίευσε !!!!
Γέμισε και η coogle σπιούνους και προδότες ! χαχαχα!!
Δές τι βρήκα .
Ο Μίκης το 2004 σε μία συνέντευξη προφητικότατος !!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LIdUJ8IQ6-M&feature=player_embedded#!
Για αυτό φωνάζω για τον ραγιά λαό !!
όλο μπλα-μπλα είμαστε , αντί να κάνουμε αυτά πού λέει .

iamaticus είπε...

...ΚΑΡΥ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!

Δυστυχως..
ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΑΦΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΔΡΑΜΑ.

ΕΧΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΡΙΚΑ:
1) κατι θα αλλαξει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.
2)υπαρχει αναμφισβητητο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ,ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ+ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΚΑΛΥΨΗ.
3)ΡΩΣΙΚΗ ΕΜΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΜΠΛΟΚΗ.
4)ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΜΕΣΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ "ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΟΧΗΜΑ"(τουρκικο πλοιο με Ελληνες δημοσιογραφους...για "σπασιμο" Ισραηλινου αποκλεισμου "ανθρωπιστικης"βοηθειας σε Παλαιστινιους.
5)Ελληνικη "επεμβαση"ΜΕ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ"του ΓΑΠ...μιλωντας ΑΠΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ.

...δεν εχω φτιαξει το παζλ!!!

ευχαριστιες

kariatida62 είπε...

@Μικρές Ανάσες: H ιστορία της Κυράς της Ρω είναι μια ιστορία που θέλουν να ξεχάσουμε...τους ενοχλούν τέτοιες κυράδες που επιμένουν να μην αφήνουν τις σημαίες να τις πάρει ο άνεμος...

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ: Nαι Μίνι την θυμάμαι αυτή την εκπομπή ως φανατική Λαζοπουλικιά δεν είχα χάσει εκπομπή για εκπομπή!
Ο ΄Μίκης πάντα μπροστά έβλεπε.
Σ'ενα διαδικτυακό γκάλοπ που πρόσφατα έγινε η κίνηση του Μίκη με την Σπίθα ήρθε πρώτο με μεγάλη διαφορά απο τα κόμματα. Το δεύτερο κόμμα που ήρθε ήταν η αποχή!
Ο Μίκης για μένα είναι ο τελευταίος των Μοικανών που έχει απομείνει σ'αυτή την χώρα...

kariatida62 είπε...

@iamaticus: Iαματικέ μου, να σου φέρω δύο σχέδια μπας και σε βοηθήσουν στην συναρμολόγηση του παζλ?
όπως αυτό ή αυτό

iamaticus είπε...

βρεεεε ΚΑΡΥ...

Η δευτερη παραπομπη σου ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑ+ΒΑΤΟΠΕΔΙ...

Τον Ριζο...ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ...

(ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ)...

...θα επανελθω!!!χαχαααααα!!!!

Ελα ρε συ ...ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΩ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

kariatida62 είπε...

βρεεεεεε Ιαμε!
Μ'εχεις καταπλήξει σήμερα, με τις απανωτές επισκέψεις σου...με διέψευσες!
Τράβα καμάρι μου δεξιά την μπάρα,και θα δεις τον χάρτη...πέρα απο την λίμνη της Βιστωνίδας και το Βατοπέδι...κάντο λίγο δεξιά, έλα λίγο ακόμη...
Καμάρι μου εσύ!

Margo είπε...

Μιλούσαν γι αυτό σήμερα το πρωί στην τηλεόραση και για τα πετρέλαια που έχει η περιοχή. Δεν ξέρω αν ανέφεραν την κυρά της Ρω δε άκουσα όλη την εκπομπή. Τα πράγματα σίγουρα για κάπου οδεύουν και αυτά είναι που φοβόμαστε το οικονομικό πρόβλημα από μόνο του ίσως δεν είναι και τόσο φοβερό.. κάποτε θα ξεπεραστεί. Τα κυριαρχικά μας δικαιώματα όμως;
Το κακό είναι πως συνέχεια ως κράτος σκύβουμε το κεφάλι και αυτό δε θα μας βγει σε καλό.
Καλό σου μεσημέρι Κάρυ

kariatida62 είπε...

Γειά σου καλή μου Margo!
Aλλιώς τάχουν σχεδιάσει πάλι οι άλλοι για μας..
Φοβάμαι πως βρισκόμαστε στην αρχή μιας καινούργιας ...ελληνικής τραγωδίας!
Πρέπει πρώτα να χτυπηθούμε οικονομικά και μετά ν'αρχίσει αλλο σφυροκόπημα!
Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα αποβούν θετικά και η Ελλάδα να τα καταφέρει να βγει αλώβητη απ'αυτή την ιστορία...
Μα γενικώς μου μυρίζει μπαρούτι ο αέρας...πολύ μπαρούτι Μαργκο!