MAMOYNI:
Το αφιέρωμα στο ρεμπέτικο (και τα μικρά ...απαγορευμένα ρεμπέτικα)στάθηκαν σοβαρή αιτία ώστε ν'αναστατωθεί η Κάρυ και ν'ανησυχήσει για την μουσική μου παιδεία...
(Αχ βρε Δήμητρα τι μου έκανες..!)
Μου ανακοίνωσε λοιπόν προχθές το απόγευμα μ'όλη της την αυστηρή επισημότητα, (που δεν σηκώνει δεύτερη κουβέντα), ότι προγραμμάτισε επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, προκειμένου να παρακολουθήσουμε στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη την τρίπρακτη όπερα Τόσκα του Τζάκομο Πουτσίνι.
Δεν τόλμησα να εκφράσω έστω μικρή δυσαρέσκεια για την επιλογή της και φρόντισα να ετοιμαστώ γρήγορα και να ντυθώ ζεστά γιατί απο προχθές βράδυ, το κρύο έκανε έντονο την παρουσία του, στην πόλη μας.
Μαζί μας θα έρχονταν οι φίλες της Κάρυς -Ελπινίκη(γνωστή σας, απο παλαιότερες αναφορές της σ'αυτήν) και η Πανωραία(πολύ καλά ενημερωμένη περί των πολιτιστικών δρώμενων της Αθήνας).
Το ραντεβού δόθηκε έξω ακριβώς απο την είσοδο του Μεγάρου.
Ευτυχώς όλες τους στάθηκαν "εγγλέζες" οπότε δεν μας έκοψε το κρύο περιμένοντας η μία την άλλη.
Πρώτη κατέφθασε η Πανωραία με καπελίνο(τύπου μπαραμά-αγορασμένο απο ένα απο τα 26 καντόνια της Ελβετίας περικαλώ) και μετά καμαρωτή-καμαρωτή η Ελπινίκη μας!
Φιλιά αγκαλιές και χωθήκαμε γρήγορα-γρήγορα στην είσοδο του Μεγάρου.
Στο φουαγιέ κόσμος και κοσμάκης! Οι περισσότεροι συνομήλικοι του Θεμιστοκλέους βεβαίως-βεβαίως!
Κουστουμάτοι κύριοι και πολλές παρέες κομψοτάτων κυριών.
Οι περισσότερες απ'αυτές συνωστίζονταν μπροστά απο την γκαρνταρόμπα κόβοντας απο την κορυφή μέχρι τα νύχια η μία την άλλη, πάντα στα πλαίσια του "αφηρημένα καλέ, έπεσε το μάτι μου πάνω σου...."
Το μάτι της Πανωραίας ως άλλο ραντάρ πολεμικού ναυτικού, εντόπισε την κ. @@λλ@ μετα των φιλενάδων της ν'ανηφορίζει τις σκάλες που οδηγούν στα θεωρεία-εξώστες.
Η κυρία @@λλ@ ως φτωχή σύζυγος προέδρου μεγάλης τραπέζας, έβγαλε εισιτήρια οικονομικής θέσης.
Παρόμοιες "φτωχές " κυρίες και κύριοι είχαν καταφέρει να προμηθευτούν εισιτήρια της κατηγορίας όλων αυτών των θέσεων, οπότε για όλες εμάς τις οικονομικά εύρωστες απέμειναν εισιτήρια για τις θέσεις της πλατείας!
Με λίγα λόγια το "πρώτο τραπέζι" πίστα της Ελπινίκης-Πανωραίας και Κάρυς αφαίρεσε ένα ξεγυρισμένο 60ευρο απ' την κάθε μια!
Χαλάλι του όμως βρε παιδιά θα παρακολουθούσαμε την λατρεμένη όπερα με πλούσια σκηνικά και κουστούμια και θ'απολαμβάναμε μελωδική μουσική απο τις νότες του σημαντικότερου διαδόχου του Βέρντι.
Η Κάρυ καθ'όση ώρα περιμέναμε να έρθει ο μαέστρος (Λ.Καρυτινός)και να ξεκινήσει η παράσταση βρήκε την ευκαιρία να μου δώσει τις πρώτες πληροφορίες για το έργο.
Η Τόσκα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο θέατρο Κοστάντσι της Ρώμης στις 14 Ιανουαρίου του 1900.
Τον κεντρικό ρόλο πρωτο-ερμήνευσε η ελληνικής καταγωγής Ρουμάνα υψίφωνος Χαρίκλεια Νταρκλέ-το γένος Χαρικλή-(απόγονος της οικογενείας των Μαυροκορδάτων)-επιλογή του ίδιου του Πουτσίνι.
Η Εθνική Λυρική Σκηνή την Τόσκα την συμπεριέλαβε στο ρεπερτόριό της το 1942, μεσούσης της γερμανικής κατοχής με την δεκαεννιάχρονη τότε, Μαρία Καλογεροπούλου(Κάλλας)στον κεντρικό ρόλο.
Η τρίπρακτη όπερα είναι σε ποιητικό κείμενο των Τζουζέππε Τζακόζα και Λουίτζι Ίλλικα εμπνευσμένο απο το θεατρικό έργο του Γάλλου Σαρντού.
Η υπόθεση έχει ως εξής:
O ζωγράφος και δημοκράτης Μάριο Καβαραντόσσι,(Stuart Neill-Aμερικανός) εραστής της Φλόρια Τόσκα (Τiziana Caruso-Ρουμάνα),συλλαμβάνεται εξαιτίας των πολιτικών φρονημάτων του απο το βαρόνο Σκάρπια (Δ.Πλατανιάς), αρχηγό της αστυνομίας.
Ο Σκάρπια προτίθεται να ελευθερώσει τον Καβαραντόσσι με αντάλλαγμα μια ερωτική συνεύρεση με την Τόσκα. Εκείνη υποκύπτει στον εκβιασμό, αλλά σκοτώνει τον βαρόνο όταν την πλησιάζει. Καταδιωκόμενη απο την αστυνομία, αυτοκτονεί πέφτοντας απο τις επάλξεις του φρουρίου των φυλακών, όπου λίγο νωρίτερα έχει εκτελεστεί ο Καβαραντόσσι. Ενα ερωτικό δράμα!
Τα φώτα χαμήλωσαν ο μαέστρος (Λ.Καρυτινός)εμφανίστηκε, όλη η ορχήστρα όρθια να τον υποδεχτεί, σειρήνες ακούγονται και η αυλαία ανοίγει....
Και ωωωωωω! Τι έρεβος και σκότος ήταν αυτό!!!
Ο Ιησους Χριστός νικάει και όλα τα κακά σκορπάει!!! Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε μαύρη σαν καλιακούδα!
Ο Χρόνος έχει προχωρήσει και μας έφερε στην Αιώνια Πόλη του 1944, όταν τελούσε υπο γερμανική κατοχή. Ο αρχηγός της Γκεστάπο συνταγματάρχης Κάπλερ σε συνεργασία με το Πιέτρο Καρούζο, αστυνομικό διευθυντή του Μουσσολίνι, ασκούσαν τρομοκρατία στην πόλη.
Ηγούνταν λοιπόν επιχειρήσεων με στόχο την σύλληψη αντιστασιακών, που συχνά κρύβονταν σε καθεδρικούς ναούς όπως ο Αγιος Παύλος.
Τα βράδυα στην Οπερα της Ρώμης υπέβαλλαν τα σέβη τους στην γοητευτική Μαρία Κανίλια αδιαφιλονίκητη Τόσκα της εποχής!
Οπως καταλαβαίνετε με το άλμα του έργου στον χρόνο τα σκηνικά ήταν προσαρμοσμένα σε αυστηρά μαύρα χρώματα και εξαιρετικά φτωχά...έτσι όπως όριζε το πνεύμα της εποχής...
Καπαρντίνες ολόμαυρες αντί για αστραφτερές-εντυπωσιακές τουαλέτες και μια συνεχόμενη στριγγλιά κυρίως κατά την διάρκεια της πρώτης πράξης, απο τις φωνητικές χορδές της Τiziana να σου διαπερνά τα μηνίγγια ... σε καμμία περίπτωση δεν μου θύμιζε άριες τραγουδισμένες απο την αγγελική φωνή της Μαρίας
Ο Stuart Neill(Mάριο Καβαραντόσσι) αρκετά καλός, μας αποζημίωσε με τις φωνητικές του ικανότητες σ' όλο αυτό το τρίωρο προσωπικό δράμα που πέρασα στο Μέγαρο χωρίς δυστυχώς να συναντήσω ούτε έναν Παίδαρο!!!
Την Ελπινίκη, δια της βίας την κρατούσαμε ξύπνια, ευτυχώς που φρόντιζε η Τiziana Caruso με τις ξαφνικές στριγγλιές που έβαζε να της κρατά... τα μάτια ανοικτά!
Στο τέλος της τελευταίας πράξης που ήταν πραγματικά η ωραιότερη των τριών, εφ'όσον σ'αυτή ακούσαμε
Η Κάρυ γύρισε και έκανε την κριτική της στην Πανωραία:
-Πολύ μαυρίλα βρε Πανωραία μου, τι σόι όπερα ήταν αυτή? Χτυπημένη απο τους Τροϊακανούς κι'αυτή?!
-Πανωραία: Σκηνοθετική άποψη Κάρυ μου! Ήταν μία όπερα έκπληξη ! Ενα "φιλμ νουαααρ"!
-Κάρυ: Aυτές οι απόψεις ορισμένων σκηνοθετών(Ν.Πετρόπουλος) δεν είναι προτιμότερο να παραμένουν απόψεις των ίδιων χωρίς να "πειραματίζονται" πάνω σ'αυτά τα κλασσικά έργα?
Εμείς ήρθαμε απόψε εδώ ν'ακούσουμε και να χαρούμε όπερα! Και όχι ένα φιλμ νουαααρ!
Ένα από τα γνωστότερα έργα του Πουτσίνι και απο τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα του βερισμού(ρεαλισμού)
Τι φταίει στο κάτω-κάτω και το Μαμούνι που για πρώτη φορά στην ζωή του πήγε να παρακολουθήσει όπερα και έπεσε πάνω σ'αυτή την "θεοσκότεινη" σκηνοθετική άποψη?!
Έζησα για την τέχνη,έζησα για τον έρωτα,ποτέ δεν έκανα κακό σε ψυχή ζώσα!
ΤΖΟΥΖΕΠΠΕ ΤΖΑΚΟΖΑ-ΛΟΥΙΤΖΙ ΙΛΛΙΚΑ(Τόσκα, Β΄Πράξη)
Το αφιέρωμα στο ρεμπέτικο (και τα μικρά ...απαγορευμένα ρεμπέτικα)στάθηκαν σοβαρή αιτία ώστε ν'αναστατωθεί η Κάρυ και ν'ανησυχήσει για την μουσική μου παιδεία...
(Αχ βρε Δήμητρα τι μου έκανες..!)
Μου ανακοίνωσε λοιπόν προχθές το απόγευμα μ'όλη της την αυστηρή επισημότητα, (που δεν σηκώνει δεύτερη κουβέντα), ότι προγραμμάτισε επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, προκειμένου να παρακολουθήσουμε στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη την τρίπρακτη όπερα Τόσκα του Τζάκομο Πουτσίνι.
Δεν τόλμησα να εκφράσω έστω μικρή δυσαρέσκεια για την επιλογή της και φρόντισα να ετοιμαστώ γρήγορα και να ντυθώ ζεστά γιατί απο προχθές βράδυ, το κρύο έκανε έντονο την παρουσία του, στην πόλη μας.
Μαζί μας θα έρχονταν οι φίλες της Κάρυς -Ελπινίκη(γνωστή σας, απο παλαιότερες αναφορές της σ'αυτήν) και η Πανωραία(πολύ καλά ενημερωμένη περί των πολιτιστικών δρώμενων της Αθήνας).
Το ραντεβού δόθηκε έξω ακριβώς απο την είσοδο του Μεγάρου.
Ευτυχώς όλες τους στάθηκαν "εγγλέζες" οπότε δεν μας έκοψε το κρύο περιμένοντας η μία την άλλη.
Πρώτη κατέφθασε η Πανωραία με καπελίνο(τύπου μπαραμά-αγορασμένο απο ένα απο τα 26 καντόνια της Ελβετίας περικαλώ) και μετά καμαρωτή-καμαρωτή η Ελπινίκη μας!
Φιλιά αγκαλιές και χωθήκαμε γρήγορα-γρήγορα στην είσοδο του Μεγάρου.
Στο φουαγιέ κόσμος και κοσμάκης! Οι περισσότεροι συνομήλικοι του Θεμιστοκλέους βεβαίως-βεβαίως!
Κουστουμάτοι κύριοι και πολλές παρέες κομψοτάτων κυριών.
Οι περισσότερες απ'αυτές συνωστίζονταν μπροστά απο την γκαρνταρόμπα κόβοντας απο την κορυφή μέχρι τα νύχια η μία την άλλη, πάντα στα πλαίσια του "αφηρημένα καλέ, έπεσε το μάτι μου πάνω σου...."
Το μάτι της Πανωραίας ως άλλο ραντάρ πολεμικού ναυτικού, εντόπισε την κ. @@λλ@ μετα των φιλενάδων της ν'ανηφορίζει τις σκάλες που οδηγούν στα θεωρεία-εξώστες.
Η κυρία @@λλ@ ως φτωχή σύζυγος προέδρου μεγάλης τραπέζας, έβγαλε εισιτήρια οικονομικής θέσης.
Παρόμοιες "φτωχές " κυρίες και κύριοι είχαν καταφέρει να προμηθευτούν εισιτήρια της κατηγορίας όλων αυτών των θέσεων, οπότε για όλες εμάς τις οικονομικά εύρωστες απέμειναν εισιτήρια για τις θέσεις της πλατείας!
Με λίγα λόγια το "πρώτο τραπέζι" πίστα της Ελπινίκης-Πανωραίας και Κάρυς αφαίρεσε ένα ξεγυρισμένο 60ευρο απ' την κάθε μια!
Χαλάλι του όμως βρε παιδιά θα παρακολουθούσαμε την λατρεμένη όπερα με πλούσια σκηνικά και κουστούμια και θ'απολαμβάναμε μελωδική μουσική απο τις νότες του σημαντικότερου διαδόχου του Βέρντι.
Η Κάρυ καθ'όση ώρα περιμέναμε να έρθει ο μαέστρος (Λ.Καρυτινός)και να ξεκινήσει η παράσταση βρήκε την ευκαιρία να μου δώσει τις πρώτες πληροφορίες για το έργο.
Η Τόσκα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο θέατρο Κοστάντσι της Ρώμης στις 14 Ιανουαρίου του 1900.
Τον κεντρικό ρόλο πρωτο-ερμήνευσε η ελληνικής καταγωγής Ρουμάνα υψίφωνος Χαρίκλεια Νταρκλέ-το γένος Χαρικλή-(απόγονος της οικογενείας των Μαυροκορδάτων)-επιλογή του ίδιου του Πουτσίνι.
Η Εθνική Λυρική Σκηνή την Τόσκα την συμπεριέλαβε στο ρεπερτόριό της το 1942, μεσούσης της γερμανικής κατοχής με την δεκαεννιάχρονη τότε, Μαρία Καλογεροπούλου(Κάλλας)στον κεντρικό ρόλο.
Η τρίπρακτη όπερα είναι σε ποιητικό κείμενο των Τζουζέππε Τζακόζα και Λουίτζι Ίλλικα εμπνευσμένο απο το θεατρικό έργο του Γάλλου Σαρντού.
Η υπόθεση έχει ως εξής:
O ζωγράφος και δημοκράτης Μάριο Καβαραντόσσι,(Stuart Neill-Aμερικανός) εραστής της Φλόρια Τόσκα (Τiziana Caruso-Ρουμάνα),συλλαμβάνεται εξαιτίας των πολιτικών φρονημάτων του απο το βαρόνο Σκάρπια (Δ.Πλατανιάς), αρχηγό της αστυνομίας.
Ο Σκάρπια προτίθεται να ελευθερώσει τον Καβαραντόσσι με αντάλλαγμα μια ερωτική συνεύρεση με την Τόσκα. Εκείνη υποκύπτει στον εκβιασμό, αλλά σκοτώνει τον βαρόνο όταν την πλησιάζει. Καταδιωκόμενη απο την αστυνομία, αυτοκτονεί πέφτοντας απο τις επάλξεις του φρουρίου των φυλακών, όπου λίγο νωρίτερα έχει εκτελεστεί ο Καβαραντόσσι. Ενα ερωτικό δράμα!
Τα φώτα χαμήλωσαν ο μαέστρος (Λ.Καρυτινός)εμφανίστηκε, όλη η ορχήστρα όρθια να τον υποδεχτεί, σειρήνες ακούγονται και η αυλαία ανοίγει....
Και ωωωωωω! Τι έρεβος και σκότος ήταν αυτό!!!
Ο Ιησους Χριστός νικάει και όλα τα κακά σκορπάει!!! Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε μαύρη σαν καλιακούδα!
Ο Χρόνος έχει προχωρήσει και μας έφερε στην Αιώνια Πόλη του 1944, όταν τελούσε υπο γερμανική κατοχή. Ο αρχηγός της Γκεστάπο συνταγματάρχης Κάπλερ σε συνεργασία με το Πιέτρο Καρούζο, αστυνομικό διευθυντή του Μουσσολίνι, ασκούσαν τρομοκρατία στην πόλη.
Ηγούνταν λοιπόν επιχειρήσεων με στόχο την σύλληψη αντιστασιακών, που συχνά κρύβονταν σε καθεδρικούς ναούς όπως ο Αγιος Παύλος.
Τα βράδυα στην Οπερα της Ρώμης υπέβαλλαν τα σέβη τους στην γοητευτική Μαρία Κανίλια αδιαφιλονίκητη Τόσκα της εποχής!
Οπως καταλαβαίνετε με το άλμα του έργου στον χρόνο τα σκηνικά ήταν προσαρμοσμένα σε αυστηρά μαύρα χρώματα και εξαιρετικά φτωχά...έτσι όπως όριζε το πνεύμα της εποχής...
Καπαρντίνες ολόμαυρες αντί για αστραφτερές-εντυπωσιακές τουαλέτες και μια συνεχόμενη στριγγλιά κυρίως κατά την διάρκεια της πρώτης πράξης, απο τις φωνητικές χορδές της Τiziana να σου διαπερνά τα μηνίγγια ... σε καμμία περίπτωση δεν μου θύμιζε άριες τραγουδισμένες απο την αγγελική φωνή της Μαρίας
Ο Stuart Neill(Mάριο Καβαραντόσσι) αρκετά καλός, μας αποζημίωσε με τις φωνητικές του ικανότητες σ' όλο αυτό το τρίωρο προσωπικό δράμα που πέρασα στο Μέγαρο χωρίς δυστυχώς να συναντήσω ούτε έναν Παίδαρο!!!
Την Ελπινίκη, δια της βίας την κρατούσαμε ξύπνια, ευτυχώς που φρόντιζε η Τiziana Caruso με τις ξαφνικές στριγγλιές που έβαζε να της κρατά... τα μάτια ανοικτά!
Στο τέλος της τελευταίας πράξης που ήταν πραγματικά η ωραιότερη των τριών, εφ'όσον σ'αυτή ακούσαμε
Η Κάρυ γύρισε και έκανε την κριτική της στην Πανωραία:
-Πολύ μαυρίλα βρε Πανωραία μου, τι σόι όπερα ήταν αυτή? Χτυπημένη απο τους Τροϊακανούς κι'αυτή?!
-Πανωραία: Σκηνοθετική άποψη Κάρυ μου! Ήταν μία όπερα έκπληξη ! Ενα "φιλμ νουαααρ"!
-Κάρυ: Aυτές οι απόψεις ορισμένων σκηνοθετών(Ν.Πετρόπουλος) δεν είναι προτιμότερο να παραμένουν απόψεις των ίδιων χωρίς να "πειραματίζονται" πάνω σ'αυτά τα κλασσικά έργα?
Εμείς ήρθαμε απόψε εδώ ν'ακούσουμε και να χαρούμε όπερα! Και όχι ένα φιλμ νουαααρ!
Ένα από τα γνωστότερα έργα του Πουτσίνι και απο τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα του βερισμού(ρεαλισμού)
Τι φταίει στο κάτω-κάτω και το Μαμούνι που για πρώτη φορά στην ζωή του πήγε να παρακολουθήσει όπερα και έπεσε πάνω σ'αυτή την "θεοσκότεινη" σκηνοθετική άποψη?!
Έζησα για την τέχνη,έζησα για τον έρωτα,ποτέ δεν έκανα κακό σε ψυχή ζώσα!
ΤΖΟΥΖΕΠΠΕ ΤΖΑΚΟΖΑ-ΛΟΥΙΤΖΙ ΙΛΛΙΚΑ(Τόσκα, Β΄Πράξη)
52 σχόλια:
"Στο φουαγιέ κόσμος και κοσμάκης! Οι περισσότεροι συνομήλικοι του Θεμιστοκλέους βεβαίως-βεβαίως!"
χα χα χα χα :) ε, μα ένα δίκιο το έχεις.... Τέλος πάντων.. Η τελευταία φράση.. θρυλική :)
Kάρυ την έθαψες την παράσταση,καλά ούτε η Μουσική δεν σου άρεσε?
Μήπως ήσουν αυστηρή αφού είχες σαν μέτρο κρίσεως τη Μαρία Κάλλας?
Για της μαυροάσπρη εικόνα ίσως έχεις δίκιο ,στην όπερα περιμένεις ένα φαντασμαγορικό θέαμα.
@roadartist: Ενα μόνο δίκιο βλέπετε δεσποινίς roadartist νάχω?
Προφανώς έχετε άλλη άποψη απο την δική μου σχετικά με την σκηνοθετική
άποψη...
Η τελευταία φράση θρυλικότατη...και φαντάζομαι ότι εκφράζει όλες τις artist καρδιές...! :)
Εγώ δεν σχολίασα άλλα πράγματα , θές τώρα να σχολιάσω όπερα ?
Εχω όμως μία καταπληκτική ιδέα !!!
Να μεταφέρουμε εκεί τους λαθρομετανάστες της Νομικής μαζί με τους υποστηρικτές τους !!!
Και να βάλουμε διαχειριστή τους τον αριστερούλη λαζόπουλο , πού τους συμπαθεί !!!
Φοβερή ιδέα !! χαχαχα!!!
καλησπέρες .
a-Kentavrou: H Moυσική είναι δεδομένη...και γνωστή και χιλιοακουσμένη!
Δεν θα μπορούσε να μη μας αρέσει...
Αλλά όταν πας σε μια τέτοιου είδους παράσταση άλλα περιμένεις να δεις και ν'ακούσεις ...και όταν βλέπεις τρελλά πράγματα και πραγματικά πάφτωχα σκηνικά...αισθάνεσαι ότι σε κοροιδεύουν και δεν καταφέρνεις να ευχαριστηθείς τίποτα! Σου χαλά την διάθεση...δεν σου έχει τύχει ποτέ Κένταυρε!
Την έθαψα την ξέθαψα μ'αυτό το αίσθημα του λίγο μα πολύ λίγο έφυγα...λίγο σχεδόν καθόλου!
Τι να σας πω ψέματα θέλετε??? :(
Εγώ δεν πάω μέγαρο Κάρυ μου
θα μείνω με τον Παίδαρο κατά την
μεγάλη Σακελαρίου.
Παρεμπιπτόντως βγάζω φλύκταινες μ'αυτές τις όπερες.
Πάω να δω τις προηγούμενες μουσικές προτιμήσεις του ΜΑΜΟΥΝΙΟΥ!
@minimarket: Bρε Μίνι έχεις φαγωθεί με τον αριστερούλη Λαζόπουλο και τους λαθρομετανάστες της Νομικής!
Τι να σου πω , τώρα έχεις δίκιο, φώναξε όλους τους μπακάληδες να πάτε να τους βγάλετε και να τους πάτε καλύτερα στα γραφεία της Κουμουνδούρου...μπα σε καλό σου!
καρυ-Δάκι
οι τσιγγάνες επιτρέπεται να μπουν στο... Μέγαρο?...
φιλακι.......οπερετας που Υμνει τον Ερωτα....
@zoyzoy: Kαι όμως εσείς οι Συριανές έχετε παράδοση στην κλασσική μουσική!
Το απείρου κάλλους θέατρό σας, φιλοξένησε την συγκεκριμένη όπερα με άλλους συντελεστές και σημείωσε μεγάλη επιτυχία..έγραφαν οι κριτικές!
Πάντως που μένεις με τον Παίδαρο πολύ σωστά πράττεις! χαχαχαχαχαχααχα
Διάβασα και ένα καλό : " δεν είμαι εγώ ρατσιστής , αυτοί δεν είναι Ελληνες "
χαχαχα!!!! Καλό έτσι ?
Οσο για την κουμουνδούρου...δεν είναι κακό .
Τόσο χρήμα έχουν οι " σύντροφοι " , μπορούν να τους ταίσουν άνετα !
@reflection: Πολύ σωστά η οπερέτα ταιριάζει καλύτερα στον έρωτα...
Οι τσιγγάνες μάτια μου, είναι πανέξυπνες και λάγνες στην ομορφιά τους έτσι βρίσκουν τρόπο και μπαίνουν παντού! χαχα!
Ο καπετάνιος της ζωής μου χόρευε με τον Καζαντζίδη.. και δάκρυζε στο μισόφωτο με την φωνή της Κάλας.. παραβαίνοντας την "παράδοση" των σκληρών θαλασσινών.
Πώς ξεστρατίζω την κουβέντα..
Στο νησί υπάρχει πολύ κουλτούρα να φάνε και οι κότες!Φυσικό να σημειώσει μεγάλη προσέλευση τέτοια παράσταση.
Αυτά τα έργα θέλουν και την ανάλογη παρέα για να νοιώσεις το πάθος τους:))
.....μμμμμμμμ....
μ'αρεσε αυτο....
θα το χρησιμοπιήσω καποια στιγμη...
φιλακι ....αλμυρογλυκό ποπ κορνακι...
{ωχ....μπερδεψα το σινεμα με το Μεγαρο ε?...
τιμώρησέ με...
οχι εσυ...
το μαμούνι θελω....}
;-))))
Ωραία περνάτε στην πρωτεύουσα!
Εχουμε κι εμείς μέγαρο,εδώ στη
Θεσσαλονίκη,πλην όμως δεν
ανεβάζουν τόσο αξιόλογα έργα
όπως στην Αθήνα.
@Γιαγιά Αντιγόνη: Tην κουβέντα την οδηγείς στο σωστό σημείο!
Εξ'άλλου η δυνατότητα των φωνητικών χορδών ενός Καζαντζίδη μπορούσε άξια να σταθεί δίπλα στις φωνητικές χορδές των μεγάλων τραγουδιστών της Λυρικής σκηνής!
Γι'αυτό ο καπετάνιος σου συγκινείτο και απο τα δύο αυτα είδη μουσικής!
@zoyzoy: Δεν έχεις άδικο βρε Ζουζού...τώρα που το σκέφτομαι!
Μήπως έφταιγε τελικώς η Ελπινίκη με το χασμουρητό της και η Πανωραία με τις "απόψεις"της, που δεν μπόρεσα ν'απολαύσω το πάθος??? ;))
@reflection:Eμείς εδώ δεν τιμωρούμε...το πολύ πολύ να πετάξουμε καμμιά τούρτα, που κρύβει όλη την γλύκα μας!
Φιλάκια στέλνουμε και πάντα την αγάπη μας!
Να το χρησιμοποιήσεις..να το χρησιμοποιήσεις, εμένα περίμενες να στο πω?
Το μαμούνι όποτε το χρειαστείς, σφύριξέ του και έφτασε....χαχα!;)
@frezia: Aν είναι να τα ανεβάζουν τα έργα μ'αυτό τον τρόπο, Φρέζια μου καλύτερα να μη τα ανεβάζουν ποτέ!
Χίλιες φορές να έμενα σπίτι μου, και νάλεγα στο Μαμούνι να μου βάλει το cd να ακούσω τα λιμπρέτα τραγουδισμένα απο φωνάρες και ν'αφήσω το μυαλό μου να σκηνοθετήσει το μέγα πόνο της Τόσκα!
@minimarket:Eπιεικώς απαράδεκτους θα χαρακτήριζα εκείνους που προώθησαν ένα σχέδιο σαν αυτό με τους λαθρομετανάστες και της Νομικής!
Λυπάμαι που ξεκίνησε απο κύκλους της Αριστεράς.
Καρυ!!η Tosca του Puccini εείναι η αγαπημένη μου όπερα!!
και η αρια "E lucevan le stelle" ΑΛΛΑ.. με την καταπληκτική ερμηνεία του Placido Domingo!!!είναι ότι πιο όμορφο έχω ακούσει σε όπερα!!!
@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:Πέλα!!! Τον έψαχνα τον Domingo στον mixpod αλλά δεν τον έβρισκα...
Η Προχθεσινή παράσταση για μένα ήταν μια σκέτη απογοήτευση δυστυχώς...είχα και γω στο μυαλό μου αυτές τις εκτελέσεις και μου φάνηκαν όλα τόσα μα τόσο άνοστα...και κείνη η σκηνοθεσία, άστα να πάνε!!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΜΟΥΝΙ ΜΟΥ...
Ειδες κοριτσακι μου...
ΠΩΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ???
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ!!!!
Αυτο να δειξεις βρε Καρυ στο παιδι!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
@iamaticus:χαχαχαχαχα!
Eίμαστε στην ύλη του γυμνασίου ακόμα...
Τώρα μαθαίνουμε πώς ν'αγαπούμε καιπώς να χαιρόμαστε την αγάπη μας.
Όταν αποφοιτήσει απο το Λύκειο θα του μάθω και πώς όταν χρειάζεται... να την σκοτώνει.;)
Οι ευχαριστίες όλες δικές μου!
Kαλά ούτε εκεί δεν καταφέραμε να συναντηθούμε χαααχα!!!!!!!!
Τώρα να πω οτι έχεις άδικο δεν στέκει έτσι κι αλλοιώς!!
Εμένα βέβαια το τελευταίο που με στεναχώρησε ήταν τα σκηνικά .Ήταν απ'τις πιο αξιοπρεπείς μεταφορές πιστεύω,κι έτσι κι αλλοιώς η ΤΌΣΚΑ είναι σκοτεινή,και της ταίριαζε το ασπρόμαυρο.Κι εμένα με στεναχώρησε πολύ που δεν έβγαλε συγκίνηση,και νομίζω ήταν ατυχείς οι μετακλήσεις και δεν ξέρω αν φταίει τόσο η φτώχια ή η ασχετοσύνη .........
Αδύνατον να καταπιώ πια φιγούρες τύπου Ντάνυ ντε βίτο σε ρόλο "ωραίου Μάριο" αν δεν έχει τουλάχιστον θεϊκή φωνή και βάλε.....
Κοίτα σύμπτωση είδαμε και οι τρείς την ίδια διανομή (και η Θαλασσένια)http://sixnapikna.blogspot.com/2011/01/lucevan-le-stelle-m.html ,
Είμαι περίεργη πως να ήταν με τους άλλους.
Καλό ξενύχτι με πολλή θλίψη
....M AΡΕΣΕΙ ΡΕ ΚΑΡΥ ....
ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΣ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
ωχ μπράβο τύχη,μαμούνι μου πήγες μέγαρο με όπερα ...νουάρ
ψυχραιμία, πάει πέρασε, απλά την άλλη φορά ίσως να είναι καλύτερα...
οι χαρακτηρισμοί άπαιχτοι όμως, μπορεί η όπερα να μην ήταν της προκοπής, αλλά το καταδιασκέδασες -κι εμείς μαζί φυσικά- μετά μεταφέροντας τις εντυπώσεις σου εδώ...φιλάκια πολλά
@ξωτικό: Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει μ'εμάς τις δύο!Ενα τσακ θέλουμε για να πέσει η μία πάνω στην άλλη! Η Τόσκα βεβαίως και βγάζει το στενάχωρο...δες όμως σκηνικά και κουστουμια απο παραστάσεις παλιές και τότε θα παρατηρήσεις την διαφορά.
Ξωτικούλι μου πέρα απο την ερμηνεία του καλλιτέχνη πούναι το Α και Ω παίζει ρόλο και η ατμόσφαιρα που δημιουργείται γενικώς πάνω στην σκηνή.
Νομίζω πως συμφωνούμε για το απογοητευτικό αποτέλεσμα...χαχα!
Μπα και με τους άλλους το ίδιο θάταν. Γιατί ήταν βασισμένο στο ίδιο στυλ...φιλμ νουαρ (που σου λέω)
Τρεις λοιπόν ημασταν οι τυχερές...χαχα!
@iamaticus:Σ'αρέσει το γέλιο μου, Καλέ μου? Και πού να τ'ακούσεις κιόλας....χαχαχα!
Ονειρεμάτα: H Ελπινίκη μας λίγο ζορίστηκε που δεν την άφηναν η Τόσκα και μεις οι υπόλοιπες να παραδοθεί "άνευ όρων" στις αγκάλες του, στις υπόλοιπες όμως η βραδυά θα μείνει αξέχαστη!
Κρίμα βρε που δεν σε πήραμε και σένα κοντά μας...ξέρω ζηλεύεις τώρα! :))
Χιχιχι !!! έλα παπούλι μ' να σου δείξω τ'αμπελοχώραφά σου !!!!καλόοοο !!!
Ο ίδιος ο Πετρόπουλος είναι σπεσιαλίστας στα άλλου είδους σκηνικά ....και έχει κάνει και την Τόσκα αλλοιώς !!
δεν είπα βέβαια οτι προτιμώ την μαυρίλα ετσι;;
Καλημερούδια !!!
Ορίστε, τι να σχολιάσω ο έρημος τώρα που έχω μαύρα μεσάνυχτα από όπερα. Μια χαρά δεν ήταν τα ρεμπέτικα; Τι γυρεύω εγώ στα σαλόνια;
@ξωτικό: Kαλό μου ξωτικό, προφανώς έχεις γνώσεις επι του θέματος περισσότερες απο τις δικές μου.
Εγώ σαν απλός θεατής της παράστασης ομολόγησα με ειλικρίνεια το αίσθημα που μου άφησε το σύνολο της παράστασης...δεν περίμενα βέβαια ν'ακούσω μια Κάλλας ούτε ένα Domingo,αλλά τουλάχιστον απαιτούσα να σεβαστούν οι συντελεστές της παράστασης τις παλαιότερες ερμηνείες και αποδόσεις που έχουν γίνει σε σκηνοθετικό επίπεδο και στα κουστούμια και ν'ακολουθήσουν την πεπατημένη...διαφορετικά άφηναν το επιχείρημά τους απροστάτευτο σε κριτικές ίδιες με την δική μου!
Θα μου πεις @εστη@@ ο Πετρόπουλος για την κριτική την δική μου...άλλο καπέλο αυτό!
@teleytaios: Σε διαβεβαιώ...τα σαλόνια και τ'αλώνια ένα και το αυτό!
χαχαχαχαχαχαχαχα!
Αν έχεις μάθει ν'αλωνίζεις τ'αλώνια, άνετα αλωνίζεις και στα σαλόνια! χαχαχαχαχααχαχαχαχαχα!
Εγώ θα ήθελα να σχολιάσω το ντύσιμο που διακρίνω στις φώτο....Αχμμμ!!!
Τι άλλο να πει κανείς...
Το ίδιο στο γήπεδο στο σινεμά στο μοναστηράκι και στο μέγαρο!!
Πάντως ευχαριστούμε για την περιήγηση Κάρυ.
Την αγάπη μας
@Καπετάνιος: H αλήθεια είναι ότι η Πανωραία,Ελπινίκη και Κάρυ ήσαν σαν τις μύγες μεσ' το γάλα! Χιχιχιχιχιχιχι!
Nα τα πω κι εδώ λοιπόν (μη με περάσουν και για εξυπνάκια) και μην αρπάζεσαι καλέεε.
Ήθελα λοιπόν απλώς να πώ (επειδή μου είπες να δω και άλλα ανεβάσματα για να καταλάβω τι εννοείς)πως επειδή ακριβώς έχω δεί πολλά ,πιστεύω οτι δεν θα έσωζαν την παράσταση τα πιο... πεπατημένα σκηνικά ,που θα μπορούσα να τα πώ και ατμοσφαιρικά και χωρίς ακρότητες !!Δυστυχώς η όπερα είναι πρώτα απ'όλα μουσική δηλ φωνές και ερμηνεία,και απο αυτό έπασχε βασικά,αλλοιώς θα κλείναμε και λίγο τα μάτια και θα.....απολαμβάναμε,και θα συγχωρούσαμε και ολίγον το θέαμα. Το ίδιο αίσθημα αποκομίσαμε έτσι κι αλλοιώς ,και είναι πολύ χειρότερο και σημαντικότερο για μένα το οτι δεν ευχαριστήθηκες εσύ "ο απλός ακροατής" άμα είναι να απευθύνονται σε ειδήμονες βράσ'τα !! Και η όπερα ήταν λαϊκό θέαμα να μην ξεχνιόμαστε. Και φιλιάαααααα τραγουδιστά !!!
Kariatida62 καλησπερα, ωρε αφου σου ''πεφτει'' βαρυ το........................''στιφαδο'', γιατι το ''τρως''?
Πες και καμια καλη κουβεντα, ''μεσημεριανου'' εγινες, ηλικιες και ''κουτσομπολια'', απα,πα,πα, νεο κοριτσι και κανεις ετσι...
υσ πηρες το μειλ η ..............?
εγω τώρα βέβαια ζηλεύω
γιατί μαυρίλα ξεμαυρίλα ήελα να τη δω
αλλά ήμουν ταυλιασμένη ανάσκελα
μέ μάσκες σφηνωμένες στη μούρη μου
άσε που δεν μπορώ να κάνω και κριτική και σκάω
την καλησπέρα μου
@Ξωτικό:Kαλά ρε παιδιά ...έτσι βγαίνει προς τα έξω? Ότι αρπάζομαι?
Γμτ πώς να μιλάω? Σαν την Βουγιουκλάκη?
Δεν μπορώ...έχω της Καρέζη το στυλ!χαχαχαχαχαχαχα!
----
Ξωτικούλι μου δεν διαφωνούμε τόχεις καταλάβει?χαχαχαχαχαχα!
Απλά ως συνήθως στο ίδιο μέρος πάλι πάμε με την διαφορά πως για άλλη μια φορά δεν συγχρονιστήκαμε και δεν ανταμωθήκαμε! χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχχα!
@dimitris:χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα!
Αν δεν πεις για φαγητά εσύ δεν μπορείς...
Και πρόσεξε τα κουτσομπολιά για ηλικίες...κλπ,κλπ δεν τάπα εγώ!
Το μαμούνι τα διηγήθηκε! Ξέρεις τι κουτσομπόλικο είναι αυτό???χαχαχαχαχαχαχαχα!
----
Μέιλ? Τι μέιλ?
Πού τόστειλες Δημητράκη? Στο Ερέχθειο? :P
@logia: Bρε, που ήσουν εσύ τόσο καιρό?
Είσαι καλά? Τι μάσκες??? Αρρωστη ήσουν?
Εγώ νόμιζα πως δεν είχες ξεμπερδέψει με τ'άλλα τα τρεχάματα...και συ μου λες πως ήσουν άρρωστη?
Σιδερένια Νέλλυ μου, σιδερένια!
-----
Να σου πω...
Τώρα βέβαια εσύ είσαι και μουσικός αλλιώς θα έβλεπες το έργο. Άλλα πράγματα θα εκτιμούσες, που εγώ δεν μπορώ ίσως να διακρίνω...
Αλλά μη σκας μωρέ τίποτα δεν έχασες!
Εγώ εκτός απο την ώρα μου έχασα και ένα 60ευρώ! χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!
Καλά, πάλι ρεσιτάλ έδωσες,χαχααααααααααααα, κρίμα το 60ρι..
Να είσαι καλά !!!
Φιλιάααα
@magda:Nαι μία Εγώ και μία η Τιζιάνα Καρούζο! χαχαχαχαχαχχα! Μία της και μία μου! χαχαχαχαχαχαχχαχχαχα!
Κρίμα! Αλλά η ανάρτηση με τις παλιές φωτό τις μαυρόασπρες και τις απόψεις σου όλα τα όλα τα λεφτα΄!
ΚΑΡΥ...
Και γω ειχα λαβει ενα μαιηλ τετοιο που λεει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ...
χαχαχαχαχαχα...Μου εφτιαξες τη βραδια...
Απο ταινια του Αγγελοπουλου...Εντυπωσεις..;;;
Απο ταινια του Ανθημου...;;
Τιποτα κυνοδοντες..;;
Γομφιοι...;;Προγομφιοι..;;
Απο..κοπτηρες...Δεν το συζητω...
Σκιζεις...
ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ...
Εισαι να λεμε ανεκδοτα ρατσιστικα...;;
Οποιος πει τα παρισσοτερα...
Θα παει την ΚΑΡΥ στο..μεγαρο..;;
Εισαι..;;
Αρχιζω...
Πως λεγεται ενας, μαυρος που πεφτει απο ταρατσα...;;
-Μερεντα...
-Και απο..Ουρανοξυστη;;
-Μιλκο...
@Xριστόφορος: Tι να κάνουμε Χριστόφορε...λίγο να γελάσουμε γιατί απο την μαυρίλα γύρω μας θα πάθουμε πριν την ώρα μας..
----
Παρακαλουθώ την έρευνα σοκ για το ολοκαύτωμα των ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ στο chanel 9
Aν με βλέπεις τώρα ...βάλτο! Είναι πολύ ενδιαφέρον... Να μη χάνουμε την Ιστορική μνήμη μας!
@Μαχαίρης: O ταχυδρόμος έφταιγε...τα είχε κοπανήσει και πέταξε τα γράμματα!
Μπορεί και να τα βρήκε ο Ανθιμος στο δρόμο ..να τα μάζεψε και να ψάχνει να βρει τον Αποστολέα να τα επιστρέψει πίσω...
Ασε τον Μίνι και τα ανέκδοτα και δες το chanel 9 που έχει αφιέρωμα τώρα για το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων...
Δυστυχως...
Εδω..εχει γινει..καταληψη του σαλονιου...Απο κατι..αλλοδαπες,φοιτητριες..Που εχουν βαλει και ακουνε τραγουδια...Της Βορειου Αφρικης...
Προσπαθω, να τηλεφωνησω, στον Κυριο Αλαβανο...Αλλα εχει παει να αγορασει..Τσιχλες...
Οι διαπραγματευσεις..Εχουν οδηγηθει σε..αδιεξοδο...Και θα τις, καταβρεξω σε λιγο με το καταβρεχτηρι της σιδερωστρας...
Θα γινει εδω...Καιρο...
@Μαχαιρης:Eμ'βάλε και μια ρημάδα τηλεορασούλα, στην κρεββατοκαμαρα!!!
Λες να σου έρχονταν και εκεί???
Τοτε χαλάλι η κατάληψη...:))
Olá, amiga!
Passei para uma visitinha e desejar um ótimo fim de semana com tudo de bom.
Obrigada pelas informações sobre La Tosca.
Beijinhos.
Brasil
•♥•.¸¸.•♥•.¸
Magia da Ines:
OLÁ AMIGA MAYA!
NACHEIS bom fim de semana ...
Vai passar em casa e amanhã ...
Está lentamente ... Agora vá dormir!
Aniversário Amizade
:)
Δημοσίευση σχολίου