bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΞΩ...ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ;

-Αναρωτιέμαι Μαμούνι ποια ανάγκη οδηγεί εμάς τους μπλόγκερς να δημιουργούμε ιστοσελίδες και μέσα απ'αυτές να θέλουμε  συχνά-πυκνά να διηγηθούμε μία ιστορία, μία εμπειρία μας κάτι που είδαμε ή συνειδητοποιήσαμε.

-Νομίζω Κάρυ μου, πως αυτή η ανάγκη μας ξεκινά απο την επιθυμία να επικοινωνήσουμε...
Εξιστορώντας   τις ιστορίες της ζωής μας νομίζουμε ότι τις ολοκληρώνουμε.
 - Χμ είμαστε δηλαδή λίγο-πολύ όλοι "παραμυθάδες".!

...Χτίζουμε ιστορίες με τον τρόπο που έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε  και τις χρησιμοποιούμε για να εξασφαλίσουμε την συναισθηματική μας υγεία αλλά και την αίσθηση του "ανήκειν" σ'αυτό τον κόσμο.
-Ακριβώς Κάρυ, γι'αυτό σ'όλη μας την ζωή ζητάμε ευκαιρίες ν'ακούσουμε  ιστορίες αλλά και να τις εξιστορήσουμε.
Σου προτείνω λοιπόν να βγάλεις εισιτήρια για το θέατρο Ολβιον στο Γκάζι που παίζει το

"Ποιος θα πατήσει το play?"

-Tί έργο είναι αυτό ποιοι παίζουν?
- Είναι ένα θεατρικό έργο χωρίς σενάριο.
-Χωρίς σενάριο? Πώς γίνεται αυτό?
- Πρωτοποριακό θέατρο Κάρυ.
Το σενάριο το προμηθεύουν οι ίδιοι οι θεατές.
 Η θεατρική  ομάδα "Playback Ψ" ζητά κάθε βράδυ απο τους θεατές  να της διηγηθούν μία ιστορία και αναλαμβάνει στην συνέχεια να την παρουσιάσει αμέσως στην σκηνή, αυτοσχεδιάζοντας!
-Φοβερά δύσκολο και πρωτότυπο ακούγεται βρε Μαμούνι...πώς  καταφέρνεις  και ανακαλύπτεις τις πλέον περίεργες και πρωτοποριακές καλλιτεχνικές  κινήσεις που συμβαίνουν στην πόλη μας;
-Εεε καλά τώρα βρε Κάρυ...πρέπει να τόχεις...το Μαμουνίσιο δαιμόνιο που θα σ'οδηγεί πάντα να ψάχνεις το εναλλακτικό...το διαφορετικό!
Για να σου ολοκληρώσω, λοιπόν, η δυσκολία τις περισσότερες φορές δεν συναντά την θεατρική  ομάδα που καλείται εκείνη την στιγμή ν'αυτοσχεδιάσει  πάνω στην καινούργια, κάθε φορά, ιστορία που θα  δοθεί αλλά τους  ίδιους τους θεατές που διηγούνται την ιστορία τους και στην συνέχεια  την παρακολουθούν επι σκηνής, εμπλουτισμένη  μ'όλες τις λεπτομέρεις ακόμα και  μ'εκείνες που παρέλειψαν ν'αναφέρουν...
Φαντάζεσαι λοιπόν πως εξαιτίας αυτής της πρωτόγνωρης αμφίδρομης επικοινωνίας θεατή και καλλιτεχνών κάθε παράσταση είναι εντελώς μα εντελώς  διαφορετική!
΄Αν κάποιος μπορούσε να παρακολουθήσει τις διαφορετικές παραστάσεις που δίνονται κάθε Σαββατοκύριακο, εύκολα θα διαπίστωνε ότι μέσα απο τις προσωπικές ιστορίες ακούγεται και αποτυπώνεται η κοινωνική πραγματικότητα, της οποίας όλοι είμαστε κοινωνοί.
Εγώ έτυχε να παρακολουθήσω  μία ιστορία της "Ελλάδας της κρίσης".
Ο Χρήστος και η Μαρία (δύο θεατές) μίλησαν για την απόφαση που είχαν πάρει ν'εγκαταλείψουν την Ελλάδα και ν'εγκατασταθούν στην Σουηδία:
"Eίμαι βρεφονηπιοκόμος και ο Χρήστος οικονομολόγος. Δεν μπορούμε ν'αναπνεύσουμε πια στην Ελλάδα, δεν μπορούμε ν'ονειρευτούμε, ν'επιβιώσουμε...
Η Μαρία που ήταν εκπαιδευτικός λίγο πριν εγκαταλείψει την χώρα μας,της ήρθε ο πολυπόθητος διορισμός, μετά απο αναμονή χρόνων και χρόνων.
΄Ετσι λοιπόν έμεινε πίσω.
Ανέφερε πως την προηγούμενη είχε τα γεννέθλιά της έκλεινε τα 34 της χρόνια και κανείς φίλος της δεν το θυμήθηκε, όπως συνέβαινε παλαιότερες χρονιές για να της ευχηθεί.
Το απόγευμα, που άνοιξε την σελίδα της στο facebook, διάβασε τα Χρόνια Πολλά απο τους φίλους της και δεν εννοούσε μόνο τους εικονικούς αλλά και τους πραγματικούς που γνωριζε και είχε στην ζωή της.
Ο Χρήστος διηγήθηκε  ιστορίες για πληγωμένους ανεκπλήρωτους και απατηλούς έρωτες.
Οι ιστορίες του Χρήστου και της Μαρίας αμέσως πλέχτηκαν σ'ενα σενάριο που γράφτηκε αυτοσχέδια απο τους ηθοποιούς Μελέτη Ηλία, Θεοχαρόπουλο Χρήστο, Αντώνη Ιορδάνου, Βέρα Λάρδη, Γόνη Λούκα, Μαργαρίτα Καστρινού, Χριστίνα Φραγκιαδάκη, Μαριλίζα Χρονέα και Δάνη Απτόσογλου.

Το μαγικό όμως ήταν πως πάνω στην σκηνή εμφανίστηκαν πράγματα που δεν είχαν ειπωθεί απο τους Χρήστο και Μαρία αλλά πραγματικά, όπως δήλωσαν οι ίδιοι  στο τέλος της παράστασης ήταν πέρα για πέρα αντιπροσωπευτικά των ιστοριών τους.
Οι ηθοποιοί είχαν καταφέρει  να "μπουν" στο ασυνείδητό τους στις μύχιες σκέψεις τους και ν'αποδώσουν όλα τα ενυπάρχοντα δομικά στοιχεία των ιστοριών τους!
Αυτό πραγματικά ήταν πολύ εντυπωσιακό!

-Εντάξει Μαμούνι μ'έπεισες το Σάββατο που θάρθει,  θα  επιλέξω το συγκεκριμένο θέατρο για  να παρακολουθήσω μία παράσταση  και θα φροντίσω να τους διηγηθώ  κάτι απο την δική μου ζωή για να παίξουν...
                                                       

61 σχόλια:

magda είπε...

Ενδιαφέρον ακούγεται !!!
Μήπως είναι "βαλτοί" οι θεατές;
Σε πολλά έργα σκορπίζονται στα καθίσματα άνθρωποι του θιάσου, ακριβώς για να παίξουν αυτό το παιχνίδι.
Φιλάκια

flash είπε...

πολύ ωραία ανάρτηση Κάρυ μου!
θαυμαστό αυτό που κατορθώνουν οι ηθοποιοί που αναφέρεις.. η ζωή δίνει τις καλύτερες παραστάσεις, ψέματα; και το κάνει ακριβώς έτσι.. αυτοσχεδια :)
να είσαι καλά! καθόμουν και σκεφτόμουν μα γιατί δεν ανεβάζει κανείς μια ανάρτηση.. να ξεφύγει λιγάκι το μυαλό μου.. ανταμείφθηκα και με το παραπάνω!
καλό σου βράδυ!
αααα πριν κλέίσω, κάτι που μόλις σκέφτηκα.. ίσως θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε μλογκ αυτή η ιδέα.. για κάποιον που έχει πραγματικά ταλέντο να γράφει, και θα του άρεσε η ιδεα.. κάποιον δηλαδή που θα αδιαφορούσε για το 'κατά παραγγελία' και θα το έβλεπε σαν προκληση..
φιλάκια :)

kariatida62 είπε...

@Μagda: A!χαχα! Λες βρε Μάγδα και να μας δουλεύουν???
Θα μου πεις πρώτη φορά είναι?
Είναι όμως μια πρόκληση...όταν θα πάω θα φροντίσω με το ζόρι να τους επιβάλω την δική μου ιστορία...χαχα!

ξωτικό είπε...

Αχ αυτή η αίσθηση του "ανήκειν" !!!
η χαρά της επικοινωνίας και μια άσκηση αυτογνωσίας θα συμπλήρωνα και μια πνευματική εγρήγορση επίσης (ανάλογα βέβαια τι ψάχνει ο καθένας ,έχει άλλη μια καλή ευκαιρεία να το βρεί).
Ενδιαφέρον το θεατρικό παιχνίδι!
Καλό βράδυ Καρυατιδούλα !!

kariatida62 είπε...

@flash:Πραγματι πολύ ησυχία διακρίνω και γω στην μπλογκογειτονιά μας...ανησυχητική θάλεγα ησυχία! Ακόμα και απο κείνους που μας έχουν συνηθίσει στην ...φασαρία! χαχαχαχα
Λες να στερέψαμε πια απ'όλα??? :(
----
H Ιδέα σου καταπληκτική!
Εγω έχω στο μυαλό μου μια Κουλή που ίσως θα μπορούσε να την πραγματοποιήσει αν το ήθελε...εκτός κι'αν εσύ αναλαμβάνεις να την υλοποιήσεις? ε??? Για να δω χέρια!

MINIMARKET είπε...

Αυτή τη φορά δεν σε ζηλεύω καθόλου φίλη μου !
Απο δω και στο εξής όλα αυτά τα θεατρικά έργα θα παίζονται και στην πόλη μου στο καινούργιο θέατρο που έκτισε η κυβέρνηση " Το μαντρί του μήτσιου " !
Και αυτό γιατί το παλαιότερο θέατρο " Το κοτέτσι της Κατίνας " ανακαινίζεται !
Τελικά οι φόροι που πληρώνει τόσα χρόνια η επαρχία δεν πήγαν χαμένοι .
Και έμαθα πως τα σχολεία που θα κλείσουν στο νομό μου , θα γίνουν όλα ινστιτούτα καλών τεχνών !
Ενα μεγάλο μπράβο σε όλες τις κυβερνήσεις που " εν σοφία " και δημοκρατικά κυβέρνησαν αυτό τον τόπο εδώ και 35 χρόνια !!!

flash είπε...

να στερέψαμε; δε νομίζω..
μάλλον περνάμε ομαδικά τις κλειστές μας.. σαν την ανεμοβλογιά ένα πράγμα :p
....
εγώ; μπα όχι.. κάποια άλλη είχα κι εγώ στο μυαλό μου όταν το έγραφα.. καλό βράδυ again ;)
και προς όλους:
γερά ρε!!!!!
:))

kariatida62 είπε...

@Ξωτικό: H ανάγκη του ανήκειν και επικοινωνείν...ξωτικένια μου!
Αυτά φωνάζω ένα χρόνο τώρα εδώ μέσα...Νομίζω όμως πως εμείς εδώ τόχουμε ψιλοκαταφέρει...και το ευχαριστιέμαι όσο τίποτα άλλο!

Καλό βράδυ, βρε που θα πάμε σε λίγες μέρες??? ε???αποφάσισες?

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ:Πώς να λιγοστέψω την απογοήτευση και απαισιοδοξία για το μέλλον μας?
Αφού το μαντρί του Μήτσου είναι πια γεγονός...:(
Ας αφήσω την ελπίδα για την αυριανή μέρα που ο Θεός της Ελλάδας θα ξημερώσει...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ εντυπωσιακό πράγματι!
Πρέπει να είναι πολύ μέσα στα πράγματα οι ηθοποιοί και θα είχε ενδιαφέρον να καταγράφονται αυτές οι ιστορίες ωστε να εμπλουτιστούν στο μέλλον και να δουλευτούν.
Άσχετο βέβαια μιας και η μαγεία εδώ είναι στον αυτοσχεδιασμό.
Σε φιλώ.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δώσε μια ιστορία ελπίδας Κάρυ μου..
Με τον τρόπο και τη γνώση σου.
Θα χτυπώ παλαμάκια στην προσδοκία!

kariatida62 είπε...

@ΑnD:Εχω δει ν'αυτοσχεδιάζουν τραγούδια παίρνοντας σκόρπιες λέξεις απο το κοινό.
Αλλά να στήνουν ολόκληρο θεατρικό έργο με μια απλή διήγηση μιας ιστορίας ποτέ!
Το να είσαι σεναριογράφος,σκηνοθέτης, ηθοποιός μου φαντάζει κάτι σαν δεκαθλητής!
Εντυπωσιακότατο!
Καλό βράδυ, ευχαριστώ για το πέρασμα

kariatida62 είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη:Aχ Aντιγονούλα μου φαίνεται πως πρέπει να φύγω να βρεθώ κοντά στην ελληνική ύπαιθρο για να γεμίσω αισιοδοξία για το αύριο...εδώ μέσα όλα μαύρα κι'αραχνα τα βλέπω!

Ανώνυμος είπε...

Πόσο πρωτότυπο.....άραγε με πόση ανακούφιση, αγαλλίαση ή παρηγοριά θα φεύγουν οι θεατές απο αυτή την παράσταση...
Αχ αυτές οι ιστορίες ζωής (μας)
Καλό βράδυ Καρυάτιδά μου!!!

Υ.Γ. Η μουσική υπέροχη!!

kariatida62 είπε...

@LILIUM:Ακριβώς αυτό το πρωτόγνωρο συναίσθημα σκέφτομαι... πώς ακριβώς θάναι να βλέπεις την "ζωή σου" πάνω στο παλκοσένικο..!
Καλό βράδυ...


Η μουσική επελέγη απο το Μαμούνι!:)

dimitris είπε...

Μπραβο ωρε Kariatida62, πρωτη φορα το βλεπω. Οταν πας πες μας απο πρωτο χερι τις εντυπωσεις σου.

Αυριο ''φλατ'' παπουτσι, οχο μποτες και........

MelidonisM είπε...

Τώρα πώς να συνδέσω τα 2?

Αν οι από τέτοιοι έχουν
από τέτοια, ας κάνουν
ιντερνετικές παραστάσεις,

το μαμούνι θα χαρεί πολύ
για τέτοιες εστιάσεις! :-)

kariatida62 είπε...

@dimitris: Kαι ποιος σου είπε ωρε Δημητράκη πως οι μπότες πάνε απαραίτητα με τακουνι?
Μπότες, ίδιες μ'αυτές που φορούν οι easy riders...πώς με θέλεις δηλαδή, αξύριστη με στρατιωτικό μποτάκι, αμπέχονο και ταγάρι?:P
Ηello Δημητράκη, 2011 έχουμε,μέχρι και η Αλέκα χρησιμοποιεί veet πια!

kariatida62 είπε...

@ΜICHALIS MELIDONIS: Μια φορά καυμό τόχω, να μου αφήσεις σχόλιο χωρίς να χρειαστεί να ξύσω το κεφάλι μου για να καταλάβω τι μου λες???
Ποια δύο, ωρέ, να συνδέσεις?
----
Οι αποτέτοιοι δεν είναι μπλόγκερς...
Τους λένε ηθοποιούς αν έχεις ακουστά...και το μαμούνι ψάχνει να τους βρει για να τους παρακολουθήσει! Θεατρόφιλο βλέπεις...
Υ.Γ. Απο πότε έχεις να πας σε θέατρο?

μαχαιρης είπε...

Μου αρεσε αυτο...
Πολυ μου αρεσε...
Θα παω...!!

~reflection~ είπε...

Ετσι, αυτοστιγμής γεννιούνται οι Δημιουργίες....
΄
Ένα κίνητρο
Μία ιδέα
μια αποτύπωση
η πραγματοποίηση
η συνεργασία σε επίπεδο Ζωής και Καλλιτεχνίας....

και..........

μαζί από το σανίδι της Έμπνευσης μιας γλυκιάς Επαφής
στο σανίδι του θεάτρου......


τι πιο ευτυχής συγκυρία?.......

φιλάκι........πρωινό και ολόγλυκο.....

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Τώρα ή εγω είμαι καχύποπτη..ή αυτοί είναι αξεπέραστοι Να όπως οι συγγραφείς άλλοι κάνουν μήνες χρόνο για να γεννήσουν ένα "μωρό" τους που εμείς θα το "μεγαλώσουμε" ή θα το "πεθάνουμε"..
και άλλοι κάνουν 10 το χρόνο προς δόξαν των εκδοτικών (τα ευπώλητα που λένε) και "φαστ φουντ των καιρών μας..
Είμαι ξινή καποιες φορές εεε;;;;
ΑΝΑΜΕΝΩ τις εντυπώσεις...
Καλημερεεεες!!!!

MelidonisM είπε...

εννοια σου και εξηγούμαι (2)
επί του κειμένου σου

1. Οι bloggers
2. Οι ηθοποιοί (οι αποτέτοιοι)

προτιμώ το αληθινό
θέατρο της ζωής :-)

αλλά μαζί σου θα
το κοβα της καρδιάς
μου το εισιτήριο...
να δώ την παράσταση
που μου προτείνεις

Το τί θυσίες κάνουμ' εμείς
οι άντρες ......

Εσύ θα 'ρχόσουν μαζί
μου στο γήπεδο;; :-)

Kalh soy mera

ღ oneiremataღ είπε...

από παλιότερα ασκεί μια ιδιαίτερη γοητεία πάνω μου αυτό το άλλο είδος θεάτρου, το πρωτοποριακό, το πειραματικό, το ερευνητικό που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή του θεατή, κι ακόμα περισσότερο αυτό που μας παρουσιάζεις εδώ Κάρυ μου, το θέατρο που βασίζεται σε αληθινές ιστορίες θεατών...μ' αρέσει πολύ σαν ιδέα, σαν σύλληψη, σαν απόδοση ιδέας...σίγουρα θα είναι μέσα στα υπόψη μου και μένα...σ΄ευχαριστώ, φιλάκια πολλά

Frezia είπε...

Θα πρέπει να είναι πολύ καλοί
επαγγελματίες για να αποδώσουν
την όποια ιστορία ,χωρίς πρόβες.
Εκτός αν είναι... στημένο.
Θα περιμένω να μας πεις τις
εντυπώσεις σου, και τότε θα πιστέψω.
Τι να κάνουμε γίνανε...καχύποπτοι.
Καλή διασκέδαση!

kariatida62 είπε...

@reflection: Εδωσες την σωστή διάσταση του θεάματος...
Τι να προσθέσω περισσότερο απο απ'όσα μας είπες ποιήτρια μου!
Και τι δροσερό το φιλάκι σου...
Ευχαριστώ!

kariatida62 είπε...

@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:Xαχαχα! Ε όχι και ξινή η Πέλα μας! Καχύποπτη όσο και γω ....(με το δίκιο μας)
Φιλιά

kariatida62 είπε...

@Μιχάλης Μελιδόνης:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πλειονότητα των αντρών δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν θεατρικές παραστάσεις...
----
Στο γήπεδο μαζί σου θαρχόμουν πρώτα για την παρέα σου, και δεύτερον για να κάνω ένα "ρεπορτάζ" στην κερκίδες...
Αν έπαιζε μάλιστα και η Πανάθα ακόμα καλύτερα...(γεννημένη, βλέπεις δίπλα απο τον ναό)
Απο κει και πέρα όμως καμμία σχέση με το άθλημα( τόχω αφήσει απο την εποχή του ΓΟΥΕΜΠΛΕΥ)

kariatida62 είπε...

@Μαχαιρης: Nα κι'ένας ενθουσιασμένος!!! Χαχαχαχα!
Να πας Μαχαίρη μου και να μας πεις μετά τις εντυπώσεις σου..
Ξέρεις εσύ τώρα, πες τους και καμμιά απο κείνες τις ιστορίες που μόνο εσύ ξέρεις να λές...και αν χρειαστεί ανέβα κι'επανω στην σκηνή και παίξε και κανένα ρόλο!:)

kariatida62 είπε...

@oneiremata: Μαμουνάκι και συ Ονειρεμάτα μου το ξέρω, τόχω καταλάβει καιρό τώρα...
Να πας και να μας πεις και τις δικές σου εντυπώσεις...
Ρίξτους και κανένα στίχο εσύ να δούμε θα το κάνουν έργο?:)

kariatida62 είπε...

@Frezia: Φαντάζει τόσο δύσκολο το εγχείρημά τους, που δικαιολογημένα όλοι μας δείχνουμε καχυποψία...
Ίδωμεν!
Φιλάκι στο Φρεζάκι...

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο τους. Μακάρι να είχα τη δυνατότητα να παρακολουθήσω μια τέτοια παράσταση...

kariatida62 είπε...

@teleytaios: Eίσαι λίγο μακριά μας ε?
Αν έμενες Αθήνα θα πήγαινες να παρακολουθήσεις Θέατρο?

zoyzoy είπε...

Υπέροχη ιδέα και κάθε φορά και διαφορετική παράσταση!

Οι πραγματικές ιστορίες γίνονται οι καλύτερες παραστάσεις της ζωής μας

Φιλιά θαλασσινά Κάρυ μου:))

MelidonisM είπε...

@Kary είπε

((:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πλειονότητα των αντρών δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν θεατρικές παραστάσεις...)))

γιατί έχουμε ΙQ μετρητή(1),
αλλά αιτούμεθα EQ (2)συσκευή :-)

Φοβόμαστε να κοιτάξουμε
τα κενά της ψυχής μας
και θέλουμε δίπλα μας
να μας κρατάτε το χέράκι,
σαν το μικρό παιδάκι.
:-)

Ένας πρώην βάζελος
και τώρα e-μαντράχαλος :-)

Φιλιά :-)

kariatida62 είπε...

@Ζοyzoy: Ε? Είδες τι έξυπνη ιδέα?
Αλήθεια τον Χειμώνα, κάτω στο Απόλλων έρχονται θίασοι? Δίδονται παραστάσεις?

μαχαιρης είπε...

Mα...Ετσι δεν αρχισε το θεατρο..;;
Μια παρεα ηταν...Που ενας ελεγε μια ιστορια...Μερικους στιχους...Ενα κειμενο...Ο αρχικος "υποκριτης" ηταν ενας, που "παριστανε" οτι "ζουσε"
το στιχο...
Παριστανε, τα συναισθηματα των θεατων...Χωρις σκηνικα...
[ιαπωνικο θεατρο...Ενδυμασια αντι σκηνικων..Φιλιππινες...Θεατρο με χειρονομιες...Ινδιες..Μπαλλετο και στιχοι,οπως στα χωρικα...]

iamaticus είπε...

@@...Eγω ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΩ...

Αλλα σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ....

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ + ΟΙ ΙΔΕΕΣ ...
ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ!!!!...δεν ειναι..
ΑΠΕΙΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ!!!!

ΟΜΩΣ Η ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ....
ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!...εκει ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ...
ΣΤΗ ΜΟΡΦΗ!!!

ΑΡΑ:...Αν εργαζονται (ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ+ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ)...με ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ...

ΕΠΕΙΔΗ Η ΘΕΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ...
ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΝΧΑΝΟΥΝ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ιδέα και ελπίζω να είναι και αυθεντική. Πάντως θα ρωτήσω την κόρη και τον γαμπρό μου που είναι στον χώρο. Θα μου άρεσε να παρακολουθήσω μια τέτοια παράσταση.
Κάρυ το Μαμούνι ήρθε και μου έφερε έναν παλιό μου φίλο.

kariatida62 είπε...

@Μαχαίρης: Σωστός!!! Όπως πάντα ο Μαχαίρης μας...

kariatida62 είπε...

@Χριστόφορος: Ρώτα τα παιδιά σου Χριστόφορε,ρώτα τι ξέρουν για την θεατρική ομάδα "playback ψ" να μας πεις κι'εμάς.
----
Τον φίλο που σου έφερε το Μαμούνι μου, τον λατρεύω και γω....μόνο που τον βλέπω πεθαίνω στα γέλια!
Αν τον δω μάλιστα παρέα με τον Γιάννη, ε τότε γελώ τόσο πολύ που παίρνω 10 χρόνια ζωής...

kariatida62 είπε...

@iamaticus:Ax!!! Tι ωραία που τα λες...ξεχνιέμαι όταν σ'ακούω και ας μην κατέχεις απο θέατρο!:))

a-kentavrou είπε...

Σαν ιδέα δεν μου αρέσει,να εκθέτω τη ζωή μου στα μάτια του κοινού,αλλά αν δεν πάω να δω δεν μπορώ να κρίνω.

Ανώνυμος είπε...

Καρυάτιδα, ναι, αν ήμουν στην Αθήνα θα πήγαινα σίγουρα σε παραστάσεις θεατρικές. Φοιτητής όταν ήμουνα στη Θεσσαλονίκη πήγαινα συνέχεια. Όχι ότι τις είχα ευχαριστηθεί όλες, γιατί μερικές ήταν χάλια. Πάντως κι εδώ στη Λαμία, πήγαινα, ειδικά τα καλοκαίρια κι έβλεπα παραστάσεις. Τώρα δεν έχω που να αφήσω τα παιδιά κι έτσι απλώς δεν το σκέφτομαι...

kariatida62 είπε...

@α-Κενταύρου:Xαχαχαχα! Βρε Αστέρι μου, μη κάνεις έτσι! Δεν θα σε στείλουμε στον BIG BROTHER!!!
Ας μην πεις την δική σου ιστορία, πες μια που άκουσες απο τον παππού σου...μίλησε για την ιστορία σου εδώ μέσα...πόσο πολύ απορροφημένος είσαι στο κόσμο της μπλογκόσφαιρας!
---
Αμάν εσείς οι Φυσικοί ...δεν αντέχεστε ώρες-ώρες! Αλλά και τι θα κάναμε χωρίς εσάς...:)

kariatida62 είπε...

ΜΙCHALIS MELIDONIS:
"Φοβόμαστε να κοιτάξουμε
τα κενά της ψυχής μας
και θέλουμε δίπλα μας
να μας κρατάτε το χέράκι,
σαν το μικρό παιδάκι. :-)"

Τι ευαίσθητο-τρυφερό πουλάκι μου βγήκες εσύ...
Φιλί για τον Μιχαλάκη μου!

kariatida62 είπε...

@Teleytaios:
"Τώρα δεν έχω που να αφήσω τα παιδιά κι έτσι απλώς δεν το σκέφτομαι..."
Aααα! περάσαμε και μεις απ'αυτά τα στάδια...έτσι είναι!
Όταν εμείς νταντεύαμε εσείς κανατε dolce vita χαχαχα!
Τώρα ήρθε η σειρά μας!

MelidonisM είπε...

@Kary
:-)
άσε τις ευαισθησίες,
σου είπε κάτι το Φλασάκι,
το επανέλαβα κι εώ
μα δεν το πιασες.

Αν ήσουν ποτέ φίλη
με το Λακωνάκο σου
ΝΙΩΣΕ ΤΟΝ, ΣΩΣΕ ΤΟΝ! :-)

kariatida62 είπε...

@Michalis Melidonis: Λες να μη κατάλαβα? Αλλά τι θέλεις ν'αρχίσω και γω τα ψυχοπλακωτικά μου??? Κάποιος πρέπει εδώ μέσα να κρατά την τρέλα ψηλά για ν'αντέξουμε όλοι!
Αυριο που θα πέσω εγώ θα συνεχίσεις εσύ και έτσι σιγά-σιγά θα πορευτούμε...
----
Τον Λακωνάκο άστον είναι μικρός ακόμα...θα καταλάβει πολλά εκεί που είναι, βιάζεσαι να τον μεγαλώσεις θάρθει η ώρα και θα καταλάβει!
Του έχω εμπιστοσύνη...γιατί αυτός τουλάχιστον ψάχνεται προβληματίζεται και ας μην το δείχνει πάντα γιατί δεν τον αφήνει ο εγωισμός της νεότητάς του....

Un par de neuronas... είπε...

Εάν ψάχνετε μια ιστορία ελπίδας, αγαπημένοι μου Κάρυ και Ζουζουνάκι, πολύ μαύρα τα βλέπω όλα! Εκεί και εδώ και παντού!

Πολύ ενδιαφέρουσα την πρωιγουμένη ανάρτηση σου, πάααααρα πολύ!

Όταν είδα την ταινία της Ασπασίας, είχαμε δύο καθίσματα μπροστά μας δύο τρελές θεούσες γριές. Δεν γίνανε εξω φρένων και εξοργισμένες όταν Ασπασία ταπεινώσει, ούτε με την καύση της βιβλιοθήκης (Εγώ σχεδόν πέθανα μαζί με την εικόνα) Γίνανε θυρίες και κλαίγανε όταν χτυπίσαν στους καταραμένους Χριστιανούς!

Δεν πάμε καλά, φιλενάδα...

Φιλάκια πολλά!
Μυσίζει άνοιξη η πόλη σου;;

kariatida62 είπε...

@Veronica Marsa: Μάλλον εννοείς την Υπατία,όχι την Ασπασία...
Ο θρησκευτικός φανατισμός είναι ό,τι χειρότερο! Στέκεται αιτία πρόκλησης φοβερών εγκλημάτων...δυστυχώς υπάρχει και σήμερα!
----
Όχι ακόμα στην πόλη μου δεν έχει έρθει η Ανοιξη...(αρκετές συννεφιές)
Οπου νάναι όμως θάρθει...μόλις τώρα ένας φέρελπις ήλιος που βγήκε μου υπόσχεται τον ερχομό της...
Σου στέλνω και τα δικά μου φιλιά

Frezia είπε...

Αγαπητή μου, Κάρυ,ισχύει ακόμα
η πρόσκληση να φιλοξενηθώ στο
σπίτι σου.
Αφού σου εξηγήσω βέβαια, το τη
θα σου φέρω,και εφόσον σου
αρέσει..

kariatida62 είπε...

@Frezia: O Ξένιος Δίας δεσπόζει στο σπιτικό μου!
Με μεγάλη μας χαρά σε περιμένουμε...
Πάρε το μέιλ μου:kariatida62@gmail.com και επικοινώνησε μαζί μου!

ANTΩΝΗΣ είπε...

Eπειδή το παραφιλοσοφήσατε και κάποιοι φαίνεται οτι δεν μπορούν αν δεν ψυχοπλακώνονται άπαξ ημερησίως, θα κάνω εγώ το διαλυτικό στοιχείο, άλλοι να ανθυπομειδιάσετε και άλλοι (θηλυκοί κυρίως) να νευριάσετε, έτσι ρε παιδί μoυ να ξανοίξει ο ορίζοντας λίγο, τί διάβολο Απόκριες είναι, Τσικνοπέμπτη σήμερα αύριο και μεθαύριο, άντε να πούμε και καμιά ελαφριά κουβέντα, να πειραχτούμε να ζωηρέψουμε λίγο γιατί σας διαβάζω και μου μοιάζει Μ.Παρασκευή με την Λουκά να σταυροπροσκυνάει μαυροφορεμένη και σαν την Όλγα όταν κεκεδίζει προσπαθώντας να σοβαροδείξει τα πολιτικοοικονομικά σούργελα και μ’έπιασε το γαργαλητό που με πιάνει άμα θέλω να πειράξω (τρόπος ζωής γάρ και ουχί απλή συνήθεια) και θα το ξεφουρνίσω με τη μισή ευθύνη δική σας !!!

ANTΩΝΗΣ είπε...

Τι ρώτησες Κάρυ? Γιατί οι άνδρες δεν πάμε στο θέατρο? Δώσε βάση λοιπόν:
Επειδή ανύπαντροι ή παντρεμένοι, τον περισσότερο καιρό έχουμε ζωντανή παράσταση κατ’ οίκον (σύζυγος ή μάνα ή και αι δύο ομού για τον εαυτούλη της βέβαια η κάθε μία, οπότε πόση αντοχή μπορεί να έχει κάποιος γμτ φελέκι μου), την οποία παράσταση πρέπει να δείχνουμε πόσο μας αρέσει, να το λέμε και να το πιστεύουμε όσο κακόγουστη και ψεύτικη κι αν είναι (και το ξέρουμε ότι είναι και πολύ συχνά το ξέρουν και οι ηθοποιοί ότι το ξέρουμε και τότε είναι που τελείως σαδιστικά απαιτούν με την γλώσσα του σώματος να δείχνουμε ότι όχι μόνο απολαμβάνουμε την παράσταση αλλά ως αντικειμενικοί κριτές αποδίδουμε και τα δίκαια που διεκδικούν άδικα αλλά ποσώς τις ενδιαφέρει αρκεί να γίνει το δικό τους, οπότε το να απαλλαγείς πληρώνοντας όσο-όσο εισιτήριο ή εισιτήρια και να την ή τις στείλεις θέατρο είναι δια- και κατά-φυγή, χωρίς να ξαναβρεθείς στην ανάγκη να συμφωνείς πόσο ωραία παράσταση ήτανε αυτή που είδατε έστω και αν για σένα ήτανε φόλα ή να πείσεις πόσο ωραία παράσταση ήταν αυτή που ενώ σου άρεσε δεν τους άρεσε και τι χάσιμο χρόνου ήταν αυτό και ποιός βλάκας από τους φίλους σου είπε να πάτε να το δείτε,

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

αλλά καλά κάνει αυτή και δεν θέλει την παρέα τους γιατί να τώρα «…μου χαλάσανε την βραδυά ενώ θα ήμουνα στο σπίτι και θα αξιοποιούσα τον χρόνο που έχασα..» και ξεχνάει πως όταν είναι σπίτι και πρέπει να κάνει κάτι χρήσιμο βγάζει δόντια που «…όλο κλεισμένη είμαι και από πότε έχω να πάω ένα θέατρο, τι ζητάω ένα θέατρο ας είναι και ερασιτεχνικό, ας είναι και χάλια παράσταση, έτσι για να βγώ λίγο ρε παιδί μου (πριν από μια ώρα είχε μαντρωθεί αλλά αυτό είναι αδιάφορο), αλλά κανείς δεν αναγνωρίζει τις θυσίες μου εμένα που μ’έχει φάει το μαγείρεμα (οι ντιλιβεράδες πηγαινοέρχονται εν τω μεταξύ), το σιδέρωμα (το απόγευμα είχε σιδερώσει η Αλβανή παραδουλεύτρα) και η λάντζα (έχει να πλύνει πιάτα κάτι χρόνια αφού τα μαζεύει και τα χώνει στο πλυντήριο ο…..), ένα θέατρο ρε παιδί μου να πάω………..», αλλά τώρα που πήγε πρέπει να σου βγάλει την ψυχή για να είναι ολοκληρωμένη η βραδυά…………………… Ανάσα!!!!!

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

Και κάποιος θέλει λέει να του κρατάνε και το χεράκι και αγνοεί παντελώς την μία και μοναδική αλήθεια, αναλλοίωτη στους αιώνες των αιώνων και όσο υπάρχουν μαμάδες και γυναίκες, τη μέγιστη αλήθεια Κάρυ που πρέπει να την έχετε εικόνισμα και να την τηρείτε όλες:
Μία μάννα στην ζωή ενός άνδρα είναι ήδη υπερβολή, σκέψου να ενσκήψει και δεύτερη!!!!!!!!!!
Και τώρα μία-μία στο βρίσιμο, να μη μπλοκάρουν τα ηλεκτρονικά της Κάρτ.
Έστω και λίγο όμως, χαμογελάσατε έστω όχι όλοι.

kariatida62 είπε...

@Αντώνης: Xαχαχαχαχαχαχα!!!!
Μία μάννα( πολύ σωστά με δύο ΝΝ) ενός άνδρα είναι ήδη υπερβολή!!!

Αλήθεια? Γι'αυτό όλοι ψάχνετε να βρείτε ΄μια άλλη που να της μοιάζει για να την αντικαταστήσετε όταν εκείνη σας αφήσει???:))
Eδώ βγάλτε όλοι το παραπονό σας, σήμερα Τσικνοπέμπτη όλα επιτρέπονται!!!

μαχαιρης είπε...

Τι λεει αυτος ο ΑΝΤΩΝΗΣ...
Με δυο ΜΟΝΟ γυναικες και...ΛΑΛΑΛΑ...!!
Εδω εμεις εχουμε...ΤΕΣΣΕΡΙΣ...

ΛΑΛΑΛΑ...ΛΙΛΙΛΙ...ΛΟΛΟΛΟ....!!!!

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

Κάρυ, είπα οτι κάποιοι θέλουν να τους κρατάς και το χέρι. Δικαίωμά τους αναφαίρετο, αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα από την πραγματικότητα!!!
Αλήθεια, έχεις γυιό? Σκέψου τι θα πείς πρίν το πείς, ή μάλλον στοχάσου συνετά.Τώρα ζητάω τα πολύ δύσκολα. Για το γυναικείο της μαμάς μυαλό ο λόγος.
Μαχαίρη, δεν αναφέρθηκα σε αριθμό γυναικών, αλλά σε ιδιότητες γυναικών, εξ αίματος συγγενείς ή εξ αγχιστείας.
Πρός άπαντες αντιφρονούντες: Η ύπαρξη εξαιρέσεων, δημιουργεί την ανάγκη των κανόνων. Χωρίς εξαιρέσεις θα ήταν όλα τα ίδια, οπότε δεν θα χρειαζότανε ο κανόνας.

kariatida62 είπε...

@Αντώνης: Aντώνη μιλάς στην Καρυάτιδα την κόρη των Αθηνών!!!

Γιους έχει πολλούς για να την αγαπούν και να την προστατεύουν!!!
Η αγκαλιά της πάντα ανοικτή σ'ολα της τα παλληκάρια!!! :))