bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

TO MAMOYNI TA ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΕΤΤΑ JAMES !

ΜΑΜΟΥΝΙ: Κάρυ, παρ΄ότι βράδυ Κυριακής εγώ έχω κέφια!  Εξω το κρύο έχει δυναμώσει ξανά γι'αυτό βάλε να πιούμε κάτι, μπουμπούνισε το τζάκι και αφέσου στις επιλογές μου!
ΚΑΡΥ: Τι έχει το πρόγραμμα Μαμούνι απόψε?
ΜΑΜΟΥΝΙ: ETTA JAMES  Κάρυ μου άκου φωνή !

ΚΑΡΥ: Μαμούνι χορεύεις??? Όλα!!! δώστα όλα!!!!!

ΜΑΜΟΥΝΙ: Σήκω Κάρυ, up on your feet and Good Rockin' KΑΑΑΑΡΥ!!!

ΜΑΜΟΥΝΙ: Η ETTA JAMES( το πραγματικό της όνομα είναι JAMESETTA HAWKINS) γεννήθηκε πριν απο 62 χρόνια στο Λος Άντζελες της Καλλιφόρνια και είναι τραγουδίστρια των blues,soul, R&B και rock&roll μουσικής!
Γεννήθηκε απο ένα ανύπαντρο 14χρονο κορίτσι την Αφροαμερικάνα Dorothy Hawkins. H μητέρα της ισχυρίστηκε πως ο πατέρας της JAMESETTA ήταν ένας λευκός παίκτης του μπιλιάρδου.
Στις αρχές της δεκαετία του '90 άρχισε να λαμβάνει σημαντικά βραβεία GRAMMYS και BLUES  FOUNDATION οπότε έγινε ευρέως γνωστή!
Εχει επηρρεάσει ένα μεγάλο αριθμό Αμερικανών και Εγγλέζων τραγουδιστών όπως:Diana Ross, Janis Joplin, Bonnie Raitt, Shemekia Copeland, Alex Mills, Rod Stewart, Christina Aguilera ακόμα λένε και τους Rolling Stones,Elkie Brooks,Paloma Faith και  Adele.
Αντιμετώπισε την δεκαετία του '70 προβλήματα με τον Νόμο εφ'όσον δυστυχώς έπεσε στην  ηρωίνη. Κατηγορήθηκε για ακάλυπτες επιταγές και εξέτισε ποινή φυλάκισης 10 χρόνων! Το 1982 απεφυλακίσθη και έζησε με τον άντρα της ARTIS MILLS, τον οποίο είχε παντρευτεί απο το 1969.
Για 17 μήνες νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρική κλινική.Αργότερα ανέφερε στην αυτοβιογραφία της ότι ο χρόνος που πέρασε στο νοσοκομείο άλλαξε τη ζωή της.
Ωστόσο, μετά την έξοδό της απο το κέντρο απεξάρτησης, συνέχισε την κατάχρηση ουσιών, τη δεκαετία του 1980, αφού ανέπτυξε μια σχέση με έναν άνθρωπο ο οποίος επίσης έκανε χρήση  ναρκωτικών
Το 1988, στην ηλικία των 50 ετών, μπήκε στο Betty Ford Center, στο Παλμ Σπρινγκς, στην Καλιφόρνια, για καινούργια απεξάρτηση.
Το 2010, έλαβε θεραπεία για εξάρτηση από παυσίπονα.
Τον Ιανουάριο του 2010 νοσηλεύτηκε απο λοίμωξη που προκαλείται απο MRSA.O γιός της Donto της αποκάλυψε και ενώ ακόμα αυτή νοσηλευόταν όταν έχει χτυπηθεί απο την νόσο Αλτσχάιμερ.



30 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Ο κάθε άνθρωπος που δισχίζει τόξα σ' αυτή τη μικρούλα σφαίρα {τη Γη μας ντε!....} εκπέμπει ώστε να γίνεται Ορατός....
αυτο το Φως ταξιδεύει στο Συμπαν....

Σκεψου να γινοταν το ίδιο με τη Φωνη!....
να μπορούσε ο ήχος να ξεφύγει της φθοράς μεσα από την τριβή με τα μόρια του αέρα και να ταξίδευε εσαει......

χχχχχμμμμμμμμ...

Αποτελεσμα:

το Συμπαν θα ήταν πιο πυκνοκατοικημένο γιατι ολοι θα είχαν ενδώσει αβίαστα στην επιθυμία:

I just wanna make love to you



φιλι......που διασχίζει σύμπαντα για να σε φτασει.....

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Θα επανέλθω. Καλό βράδυ.

kariatida62 είπε...

@reflection: Ήμουν σίγουρη, ότι τα ραδιοφωνικά κύμματα του Μαμουνιού μου,θα έφταναν σ'εσένα μαγική αντανάκλαση και θα ευχαριστούσαν τις μουσικές επιθυμίες σου!

Ο κόσμος σίγουρα θάταν διαφορετικός αν μόνο τραγουδούσε και χάριζε αγάπη...

Φιλιά και απο εμάς..!

kariatida62 είπε...

@Χριστόφορος: Πάλι τα μωρά κλαίνε? Πού πάς βρε Χριστόφορε...το μαμούνι έχει λυσσάξει, χορεύει ασταμάτητα!
Ελα σου λεω γιατί δεν θα την βγάλω καθαρή απόψε με δαύτο....χαχαχα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.

kariatida62 είπε...

@jk oskroutzakos:Πού πας βρε Σκρουτζάκο, που φεύγεις αμέσως...έλα ρίξε ένα χορό και συ !χαχαχα!
Καλές γιορτές νάχεις Σκρουτζάκο μου!

dimitris είπε...

Καλησπερα, ακουω το δευτερο στη σερα τραγουδι της, πολυ καλη, δεν την ηξερα, μπραβο...

υσ στο τεταρτο για να ''στροφαρεις'' πρεπει να εισαι γυρω στα 45 κιλα, αλλιως η δισκοπαθεια ειναι προ των πυλων!

IonnKorr είπε...

Καλή η Etta James αλλά ποτέ δεν μου έκανε ιδιαίτερη αίσθηση.

kariatida62 είπε...

@dimitris: Έλα Δημητράκη να θυμηθούμε τα Γκυζιώτικα πάρτυ!!!

Αν γυμνάζεσαι θα τ'αντέξεις και με 90 κιλά!!!! χαχαχαχαχαχαχα(πόσο είπαμε ότι φτάσαμε? Τα κατοστήσαμε?)

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Κάρυ, κολώνα της ομάδας !! Σε έβαλα στο ποδόσφαιρο, διέπρεψες, τώρα propon;hsoy, σε μερικές μέρες θα σε βάλω και στο μπάσκετ !! Από μπόϊ πως πάμε ? (γέλια)

Η Eta James φωνάρα. Την ήξερα. Κάποτε την άκουγα συχνά, όπως και την Areth Franklin.

MAMOYNI είπε...

@ΙοnnKorr: Mμμμμμμ! Ο Θείος με τις ξυνίλες του...
Ελα δω βρε μαζί μου και up on your feet and Good Rockin' Θείοοοοοοο!
χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιιχι!

kariatida62 είπε...

@GIP: Τζιπάκο...χαχαχα! Σκιαγραφείς έ???? χαχαχα!
Με τα σημερινά δεδομένα, ε δεν είμαι και το πρώτο μπόι,αλλά το κεφάλι μου ξεχωρίζει... και χωρίς τακούνια..!χαχαχαχαχαχαχα!
Τι θάλεγες να με βάλεις καλύτερα στην ομάδα του βόλευ που έχω και μια προιστορία στον ιστορικό Πανελλήνιο? ;)
-----
Αυτές οι νέγρικες φωνές βρε Γιώργο τι να σου πώ, στην καρδιά μου μέσα!!!
Φιλιά

matthaios είπε...

Καλησπέρα Κάρυ και καλή εβδομάδα..Μεγάλη φωνή,ταλαιπωρημένη η γυναίκα.Δυστυχώς δεν είχε αυτό που λένε πειθαρχία στην ζωή της.Δεν έλαβε την σωστή ανατροφή και σίγουρα δεν ειχε την ...δύναμη στον χαρακτήρα της.Απέκτησε πάθη,πάθη κακά,αλλά είχε όμως μια φωνάρα μάνα μου!!!..Κρίμα ...

kariatida62 είπε...

@matthaios o Krhs: Όπως ακριβώς τα λες!!!
Τα ίδια και χειρότερα δεν έπαθε ο MichaelJackson?
----
Aλήθεια χορεύετε αγαπητέ μου???
Θα μου κάνετε την τιμή? :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Οου οου καρυ!!
I'm dancing with you on rhythm and blues!!
Ενα που μ'αρέσει πολύ είναι και αυτό..
http://www.youtube.com/watch?v=fB4BbpHSOzI
Αλλαααά και η ΑRETHA FRANCLIN...respect!!!!
Φωνάρες!!
Φιλιά!!

kariatida62 είπε...

@IΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: Πέλα μου αν και δεν μου το ανοίγει, κατάλαβα ότι μιλάς για το at last!!!
Ήθελα να το βάλω,αλλά δεν τόβρισκα sto mixpod! Δυσκολεύτηκα πολύ,όλα της τα τραγούδια να τα βρω...
ΑRETHA FRACLIN!!! H ΘΕΑ! Η ΙΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΟΟΥΛ!!!
ΑΚΟΥ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΦΩΝΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, NA ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ:http://www.youtube.com/watch?v=2DwZ-GMHyho&feature=related
ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΕΛΑ...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Καλημέρααα Καρυ!Απο μια χιονισμένη Καστοριά!!
Ναι για το at LAST έλεγα!!
ΑΑΑααα..turandot Putsini!!!! δεν ήξερα ότι το τραγούδησε και η Aretha!!!Νessun dorma..κανείς δεν κοιμάται!!!!

kariatida62 είπε...

@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ: A!!!! βρε Πέλα μου,τυχεροί μέσα στα λευκά σας!!! Αυτή την γραφικότατη Καστοριά όλο γύρω-γύρω την φέρνω και ποτέ δεν αξιώθηκα να την επισκεφθώ! Μα πού θα μου πάει, θα της έρθω κάποια στιγμή!

Κανείς δεν κοιμάται Πέλα, κανείς..!τουλάχιστον κανείς απ'εμάς! ;)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Τα ραγκουτσάρια κοντά είναι.. αποφάσιστε το και εκεί να δεις γλέντια..στα σοκάκια με ένα μπουκάλι κρασι και τις μπάντες με τα πνευστα στ'αυτι.χα..χα..

kariatida62 είπε...

Με ξεσηκώνεις σειρήνα!!!
Τι μου υπόσχεσαι??? Χάλκινα???? Εδώ Βαλκάνια?! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!6-8 Γενάρη ε?
Για να δούμε νάμαστε πρώτα καλά...αλλά μπορεί και να μου την βιδώσει να τους παρατήσω όλους και νάρθω με καμμιά φιλεναδίτσα...
Αντε μου άναψες φωτιές άτιμη!

ღ oneiremataღ είπε...

ΦΩΝΆΡΑ Κάρυ, μ΄αρέσουν αυτές οι νέγρικες φωνάρες τους... και με λίγο ερωτική διάθεση την ακούς ακόμα πιο ευχάριστα -μας επηρέασε μάλλον το ημερολόγιο της κορασίδος ίσως- μπράβο στο μαμούνι!!
πολλά φιλάκια :))))

* έχω πάει Καστοριά, είναι πολύ όμορφη, ειδικά τα μαγαζάκια δίπλα στη λίμνη πολύ όμορφα...να πας Κάρυ.

kariatida62 είπε...

@ονειρεμάτα: Bρε μη με τρελαίνετε περισσότερο την τρελάρα!!!!χαχαχαχαχαχαχα...
Να μαζευτούμε τα κορίτσια όλα να ανηφορίσουμε κατά την Πέλα? χαχαχαχαχαχαχα!

bilsot είπε...

Μπορεί να σε στεναχωρήσω μα...
με κρύο και τζάκι προτιμώ ρακί, μεζεδάκι και λαϊκά (ίσως του Κορακάκη , να 'ουμ') , παρέα ....
χωρίς να πάψω να χαρακτηρίζω τον εαυτό μου παληό ροκά , που διέθετε κάποτε και ραδιοφωνικό (ερασιτεχνικό) σταθμό....

kariatida62 είπε...

@bilsot: Γιατί να με στεναχωρήσεις?
Αφού εκεί θα καταλήξουμε....χαχαχα!
Ξεκινάμε με Εtta james,soul,rock-N-roll και θα φτάσουμε Κορακάκη! χαχαχαχαχαχαχα!
----
Παλαιός όχι παλιοροκάς έτσι? χαχα!

Ελένη Μπέη είπε...

Το μαμούνι εξαιρετικό το βρίσκω στις μουσικές επιλογές του αλλά στα μαθηματικά χωλαίνει απελπιστικά. Αν το '88 η Etta ήταν 50 ετών, τότε γεννήθηκε το 38, δηλαδή πριν από 72 χρόνια κι όχι 62, όπως μας πληροφορεί στην αρχή.

Ιδιαίτερα δεν με αγγίζει ούτε κι εμένα, ωστόσο διαθέτει μια πολύ καλή νέγρικη φωνή.

kariatida62 είπε...

@Νερένια:A!!!!XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!
Χωλαίνει απελπιστικά δεν λες τίποτα κυρά δασκάλα μου!!!χαχαχαχαχαχαχχα! Σ'όλα έχει 10 στα μαθηματικά 8 το σκασμένο μου φέρνει...χαχαχαχαχα!
Αστο εκεί να το βλέπουν όλοι τι μαθηματικό "άστέρι" είναι!χαχαχαχαχα!

ανεστης είπε...

Το καλύτερο άφησες απέξω. Το "Damn your eyes"

kariatida62 είπε...

Εχεις δίκιο, αλλά δυσκολευόμουν να το βρω στο mixpod...oπότε αρκέστηκα σ'εκείνα που βρήκα με την μία..! :))

ανεστης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=INrYDcQCoxs

kariatida62 είπε...

Eννούσα ότι είχα δυσκολίες να το βρω στο mixpod.
Για σένα το ενσωμάτωσα στην ανάρτηση..:)