bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΣΤΟ ΕΡΕΧΘΕΙΟ

Μαμούνι: Kάρυ, έλα να μου διαβάσεις την συνέχεια του Ερωτα του Σπύρου!
Κάρυ: Δεν έχω όρεξη, Μαμούνι άλλη μέρα!
Μαμούνι: Γιατί δεν έχεις όρεξη? Εγώ θέλω να μάθω την συνέχεια...
Κάρυ: Aύριο σου λέω δεν έχω όρεξη!
Μαμούνι: Eγώ όμως θέλω τώραααααααα!
Κάρυ:-------------
Mαμούνι:Α! Για να σου πω κυρά-Κάρυ, ως εδώ και μη παρέκει! Επειδή εσύ θέλεις όλη την ώρα να διαφωνείς με ορισμένους για την Ιστορία , την Γεωγραφία, τα μουσεία, τις θετικές και θεωρητικές επιστήμες,την παραδοσιακή και ξένη μουσική,την πολιτική, θα κάνεις κι' εμένα να μη μιλώ σ'άνθρωπο?
Να μην έρχεται πια κανείς εδώ μέσα να του τραγουδώ? Δεν μπορείς και συ πια γρια γυναίκα να το κλείσεις λίγο και να διαβάζεις μόνο ιστορίες για ανεκπλήρωτους έρωτες και πάθη?
Τον Σπύρο γιατί δεν τον συνεχίζεις μου λες? ε? ε?
Κάρυ: Mα και τον Σπύρο να πιάσω θάρθει ο Δημητράκης και θα μου πει ότι για τον μασκαρά Ολυμπιονίκη μας μιλάς, που ήξερε κρυφά μονοπάτια και έκοψε δρόμο και στην συνέχεια θα μου πει, πήγε και χαιρέτισε τον Χίτλερ?
Μαμούνι:Σοβαρά πήγε και χαιρέτισε τον Χίτλερ?
Κάρυ: Aντε παράτε με και συ χαζοχαρούμενο!
Μαμούνι: Kαλά τώρα εσύ δεν μου είπες ότι πήγε και χαιρέτισε τον Χίτλερ?
Κάρυ:Πήγε, βεβαίως και πήγε στους Ολυμπιακούς αγώνες του Βερολίνου το 1936, ως σημαιοφόρος της πατρίδας του, αλλά φορώντας την ελληνική φουστανέλλα του και χαιρετώντας τον ως αρχηγό ενός κράτους.
Δεν τον χαιρέτησε φασιστικά όπως του υπέδειξαν,και  όπως πιέζονταν όλοι να τον χαιρετήσουν λες και ήταν αυτοκράτορας!
Τον χαιρέτισε ως Έλληνας-Ολυμπιονίκης σημαιοφόρος και στάθηκε μπροστά του αγέρωχος δίνοντας το παρών της χώρας του στους αγώνες! Του πρόσφερε μάλιστα κλάδο ελαίας και λέγεται ότι κατά την ώρα της προσφοράς του, απλοικός άνθρωπος  όπως  ήταν τον ρώτησε: «πως είσαστε κυρ Χίτλερ μου, τί κάνει η οικογένεια?" Αργότερα λένε, πως ο  μαραθωνοδρόμος Στέλιος Κυριακίδης,  ρώτησε τον Λούη, τί είπε στον Χίτλερ κι΄εκείνος απάντησε: “Τα συνηθισμένα.Τί χαμπάρια κυρ Χίτλερ μου, τον ρώτησα και για την υγεία της οικογένειάς του…”.
 Έτσι το ένοιωσε τότε ο άνθρωπος έτσι έπραξε ο φτωχός και αγράμματος νερουλάς!
Τώρα έρχονται οι νεότεροι και του προσάπτουν ό,τι κατηγορία τους κατέβει στο κεφάλι!
Να μη μιλήσω λοιπόν για τον Σπύρο, να μη μιλήσω για τους αρχαιολογικούς μας θησαυρούς, να μη μιλήσω για την γλώσσσα μας, την ιστορία μας, την μουσική μας, να μη μιλήσω για ξένους πολιτισμούς και χορούς γιατί θάρθει ο ένας να μου πει οτι είμαι μια αφελής Ελληνοκεντρίστρια, μια χαζοβιόλα θεούσα, θάρθει ο άλλος να μου δώσει κοντάρι και ασπίδα να πάω να πολεμήσω για την πατρίδα, θάρθει ο τρίτος να μου ζητήσει τα ρέστα γιατί θολώνω φωτογραφίες με  σημαίες ιστορικών κομμάτων, ο τέταρτος θα με πει γιαλαντζί επαναστάτρια, ο πέμπτος θα αναρωτηθεί γιατί αγανακτώ κραυγάζοντας λες και κάποιος την αγανάκτηση του την εκδηλώνει  μουρμουρώντας και ο τελευταίος και καλύτερος θα ζωντανέψει τον " Φιλοποίμενα ΦΙΝΟ" να γυρίσει καινούργιο ελληνικό έργο και να με ντύσει Γκεσταπίτισα γιατί τόλμησα λέει, άκουσον! άκουσον! να πω ότι κάποια, μου θυμίζει μια φίλη μου!
Μαμούνι: Eμ κλείστο και συ το ρημάδι,σούπα μη μιλάς!!! Ασε με μόνο εμένα να τραγουδώ...
Κάρυ:E!!! μα να μη μιλώ για το ένα, να μη μιλώ για τ'άλλο, τότε τι στο κόρακα με ζωντανέψατε???? Στόμα έχω και την μιλιά,που (δόξα νάχει η Αθηνά Πολιάδα και ο Ποσειδώνας-Ερεχθέας), μου χάρισαν για να κατέβω στην μπλογκογειτονιά και να μιλήσω επιτέλους και γω η καυμένη που αιώνες στέκομαι ακίνητη και μαρμαρωμένη εκεί ψηλά και βλέπω ακούω και κάθε τόσο αναρριγώ!
Μαμούνι: Mα έτσι βρε Κάρυ θα μου διώξεις όλους τους φίλους! Ασε που θάρθει και η Νονά μου να με πάρει σπίτι της, γιατί λέει πως μπαινοβγαίνουν διάφοροι εδω μέσα και θα πάρω τον κακό τον δρόμο!
Κάρυ: Eτσι είπε η Νονά σου? ΄Οτι θα σε πάρει απο κοντά μου? Και συ θα φύγεις, θα μ'αφήσεις?
Μαμούνι: E..ε...ε!Δεν αντέχω τους καβγάδες, δεν το καταλαβαίνεις? Εγώ θέλω μόνο να τραγουδάμε,να γελάμε και να χορεύουμε!
Κάρυ:......καλά τότε φέρε το βιβλίο, να ξεκινήσουμε την συνέχεια!
Δεν θα ξαναμιλήσω, και όποιος έρχεται απο τους φίλους να τους υποδέχεσαι εσύ με τα τραγουδάκια σου!
Μαμούνι: Nαι άσε εμένα να τραγουδώ με το μπουζουκάκι μου, μέχρι νάρθει και ο θείος να το αρπάξει να μου το κοπανήσει στο κεφάλι, να βγάλω και γω το σκασμό! χιχιχιχιχιχι!
Ελα ηρέμησε τώρα και ξεκίνα το βιβλίο...
Κάρυ: Aλήθεια το είπες ότι μπορεί και να φύγεις και να μ'αφήσεις? Να πας στην Νονά σου?
Μαμούνι: Έλα βρε Κάρυ, που παίρνεις όλα τα λόγια μου τοις μετρητοίς! Σ'αφήνω εγώ μονάχη σου?
Εμείς είμαστε ντουέτο ομοούσιο αδιαχώριστο, θα μιλάμε, θα τραγουδάμε και θα χορεύουμε και σ'όποιους αρέσουμε! Για τους άλλους .....δεν θα



Y.Γ.:Παρακαλώ τον διάλογο Κάρυς-Μαμουνιού να τον δείτε ως ένα φανταστικό διάλογο που σε όλα τα σημεία του, είναι ένας διάλογος της Κόρης -Πόλης με τους πολίτες της....

26 σχόλια:

IonnKorr είπε...

χα..χα..

Καλά βρε Κάρυ

- Ότι σε είπαν "Ελληνοκεντρίστρια" το ήξερα.
- Ότι θα σε είπαν και "χαζοβιόλα θεούσα" το υπέθεσα
- Ότι είσαι "γιαλαντζί επαναστάτρια" είναι προφανές
- Ότι κραυγάζεις όταν αγανακτείς αυτό το ξέρουν όλοι

αλλά ότι θα ήσουν και Γκεσταπίτισα ....

ε ... αυτό δεν τόχα φανταστεί!!!!!!!!!!!!!!!

----------
Βρε Κάρυ

καλά όλους τους "τίτλους" τους μάζεψες πια??????

χα..χα..

~reflection~ είπε...

Νομιζα μονο εγω δουλειω την αλληγορία σε τετοιο βαθμο...
Καρυ-δάκι μου αντεχεις ε?.....

παντως εγω ψηφίζω λίγο παραπανω χρωμα ....
στειλε μου ενα χαμογελο να απολαυσω τα χρωματα της ευτυχίας...

Η επιβολες της Εξουσίας δεν τελειώνουν ποτεςςςςςς....

παμε για επιβολες του Ερωτα....
συνεχισε την Ιστορία του Ερωτα Καρυ-δακι.......

κι εγω στο ζηταω διακαώς!!!!.....

Ανώνυμος είπε...

[...]και ο τελευταίος και καλύτερος θα ζωντανέψει τον "Φιλοποίμενα ΦΙΝΟ" να γυρίσει καινούργιο ελληνικό έργο και να με ντύσει Γκεσταπίτισα γιατί τόλμησα λέει, άκουσον! άκουσον! να πω ότι κάποια, μου θυμίζει μια φίλη μου![...]

Ποιος έντυσε ΕΣΕΝΑ ρε Κάρυ Γκεσταπίτισα?? Μήπως νομίζεις ότι όλοι μαζί σου ασχολούνται??
Γράφω εγώ πουθενά "αφιερωμένο στην ΚΑΡΥ με αγάπη"???

Εγώ έκανα μια ανάρτηση χιουμοριστική χωρίς να προσωποποιήσω κανέναν. Τώρα εσύ για να την παίρνεις προσωπικά, φαντάζομαι θα έχεις τους λόγους σου... Αλλιώς δεν εξηγείται!

Εμ... ναι! Μάλλον... όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται... τι λες???

MAMOYNI είπε...

@ΙοnnKorr:Ελα θείε, έλα γέλα με την Κάρυ...έχει πλάκα η υπόθεση της...πραγματικά είναι για γέλια, που κατάφερε να μαζέψει όλους τους τίτλους!
Ας την τώρα αυτή, έχει δουλειές...
Εδω σε μένα τι τραγουδάκι θέλεις να σου πω...μόνο καρπαζιές δεν θα δεχτώ άλλες... :))

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@reflection: Ευαίσθητη ποιήτρια και σε λίγους κατανοητή!(Δεν πειράζει που ούτε εγώ δεν σε καταλαβαίνω τις περισσότερες φορες-είναι γιατί είμαι μικρούλι)
Η Κάρυ μου, σου στέλνει το χαμόγελό της και υπόσχεται την συνέχεια της Ιστορίας του Σπύρου...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Είσαι απόλαυση ακόμη και όταν θυμώνεις. Και μου αρέσει που ο Ιονν σε τσιγκλάει.
Κατάλαβε το όμως. Αυτή σου η προσωπικότητα η μαχητική και ασυμβίβαστη είναι που έχει τόσο ενδιαφέρον. Καλείς τον άλλον σε «μονομαχία» και αυτό είναι έξοχο. Η μαχητικότητά σου η γνήσια, και όχι η δήθεν που βλέπω σε κάτι άλλες/λους βλέπω είναι ελκυστική. Και άνθρωποι όπως ο Ιονν ο Gip, η Δήμητρα κ.α που είναι ευφυείς και καλλιεργημένοι, αποζητούν τέτοιους συνομιλητές. Το χιούμορ μάλιστα είναι η σάλτσα για να γίνονται οι ανταλλαγές απόψεων πικάντικές και ενδιαφέρουσες.
Καλή σου μέρα και πάντα ζωηρή και μαχητική και στο Μαμούνιον.

IonnKorr είπε...

Μαμούνι

Αυτό για σένα:
http://www.youtube.com/watch?v=xKVB18xJ03U

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@Δήμητρα: Aγαπημένη μου Δήμητρα,
Σου ζητώ μία μεγάλη χάρη! Άκουσέ με σε παρακαλώ εμένα το μικρό, πολύ μικρό μαμούνι...δεν είμαι τόσο χαζό όσο νομίζεις!
Αν πρόσεξες ο διάλογος μεταξύ εμού και της Κάρυς είναι ένας φανταστικός διάλογος μεταξύ της Κόρης-πόλης και των πολιτών της...
Η Κάρυ δεν θα σ'ακολουθήσει σε προσωπικές διαμάχες. Δεν είναι εμπαθής...είναι όμως άνθρωπος(την ζωντανέψαμε , βλέπεις) και δεν αντέχει και πολυ σε άδικες κατηγορίες εις βάρος της.
Σε χιλιοπαρακαλώ λοιπόν να σεβαστείς την επιθυμία μου και ν'αποχωρήσεις ευπρεπώς( όπως αρμόζει σε μια Κυρία) απο το σπίτι μας!
Σ'αγαπώ πολύ και σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων...

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@IonnKorr: Θείο, να δεις που στο τέλος θα σας μυήσω όλους στο επάγγελμά μου.
Θα μιλούν όλοι με τραγούδια και ελληνικά έργα!
Βέβαια έρχεσαι δεύτερος και καταιδρωμένος αλλά βλέπω πως προσαρμόστηκες αμέσως στην καινούργια τάση να σχολιάζουμε μουσικώς .....και μέσω ελληνικών ταινιών! χιχιχιχιχιχιχι

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@Χριστόφορος: Χρυσέ μου κ. Χριστόφορε...πάντα με τον καλό σου λόγο!
Η Κάρυ σ'ευχαριστεί για ότι έχεις κάνει με τον λόγο σου, στην γειτονιά!

(Είδα πως ανακάλυψες και τον εαυτό σου, μέσα στο φανταστικό διάλογο της Κόρης-πόλης και των πολιτών της)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαμούνη
Πάλι ότι θές λές και πρόσεξε.. αυτή τη φορά θα τη φάς την κλωτσιά από μένα..
Πότε βρέ είπα εγώ ότι θα σε χαλάσουν οι επισκέπτες της θειάς σου??
Η φταίνε οι επισκέπτες που γυρνάς από πίσω τους κάνοντας υποκλίσεις μέχρι το πάτωμα? Άλλο είμαστε φιλόξενοι ..και άλλο γλύφουμε γλοιωδώς..
Απορώ πώς δεν σε έχει πάρει είδηση η θεία σου και υποθέτω πως θα έχει πολλά στο μυαλό της ..ποιός ξέρει τι .. άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Πρόσεξε λοιπόν τα λογάκια σου εκτός και αν ο σκοπός σου είναι να με βάλεις να τσακωθώ με τους φίλους σας που δεν τους ξέρω κιόλας.. Και κάτι τέτοια δεν τα τρώω εγώ όπως έχεις καταλάβει
Γιατί ξεχνώ τα λάδια και τα ξύδια που σου έβαλα και σου χαλάω το μαγαζί μέχρι να πεις κύμινο. Τώρα θα μου πεις: Μα το μαγαζί νονά δεν είναι δικό μου..
Και θα σου απαντήσω : έχει άλλο μαμούνη η μάνα σου τόσο έξυπνο σαν και σένα??
ΥΓ: Και επειδή θυμάμαι τι λέω και τι γράφω το μόνο που παρακάλεσα την θειά σου
ήταν όταν μιλάνε και λένε διάφορα σαν μεγάλοι να μην είσαι μπροστά..
( γι αυτό εξ άλλου σου είχαν ζητήσει να τους πεις την ηλικία σου κάποτε)
Και γιατί προσπαθείς να βάζεις τον κόσμο να τσακώνετε χωρίς κανέναν σοβαρό λόγο δεν μπορώ να το καταλάβω και κάτι μου λέει ότι δεν είναι και η πρώτη φορά αλλά δεν τσιμπάω πράγμα που μπορεί να το έχεις καταλάβει.. αν όχι ναι! είσαι θεόχαζο και γι αυτό καλύτερα να τραγουδάς παρά να μιλάς

MAMOYNI είπε...

@ελίτσα:Nονά, έπεσες και συ στο σφάλμα να προσωποποιήσεις τον διάλογό μου με την Κάρυ!
Η πρότασή σου, μαμούνη φύγε απο εκεί τώρα!!!! στάθηκε αφορμή για να θίξουμε την επιθυμία πλέον των πολιτών αυτής της χώρας να φύγουν απο την χώρα τους και να την εγκαταλείψουν μην αντέχοντάς την πια!
Μας παρεξήγησες Ελίτσα...κρίμα που σου δώσαμε την εικόνα γλοιωδέστατων προσώπων!
Κρίμα δεν τα καταφέραμε για άλλη μία φορά! :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαμούνη
Δεν είχα δεί το τραγούδι που σου χάρισαν..δεν θυμάμαι ποιός..Συμφωνώ απόλυτα.
Ισως να καταλάβει ή θειά σου τι ακριβως εννοούσα
στα "ραβασάκια" μας ότι άν συμφωνείς με τη σκέψη του άλλου και όχι με ότι γράφει δεν πάει να πεί ότι ειναι και φίλος σου..

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@Ελίτσα: Noνά, ένα ξέρω εγώ να σου πω, η Κάρυ σ'εκτιμά πολύ για την ευθύτητα που σε διακρίνει...
Επειδή εγώ δεν θέλω να ανακατεύομαι στις κουβέντες των μεγάλων, ότι θέλεις στείλε περιστέρι στην Κάρυ...να τα πείτε!
Απο μένα φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΙ.ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΗ
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΝΗ
Τα περιστέρια τέλος..
Δεν μ αρέσει τη μια φορά να ταυτίζεσαι με την Καρυ απαντώντας μου στον πλυθηντικό και την άλλη να το παίζεις ..ξερω γώ..
Και σου ξαναλέω εχει άλλο Μαμούνη η μάννα σου?
Δλδ Μασά η κατσίκα ταραμά? (για να σου μάθω και κουβέντες της πιάτσας και του δικού μου επιπέδου..)

IonnKorr είπε...

Μετά και την άγρια επίθεση της Ελίτσας, ένα έχω να πω.

Όσοι έχετε κάτι με την Κάρυ ελάτε να την βρίσετε σήμερα.

Δεν μπορεί κάτι θα σας έχει κάνει. Κάρυ είναι αυτή!!!!

Βρίστε την λοιπόν σήμερα, όλοι μαζί, που έχει "μπει στην γωνία" και τα υπομένει όλα.

Άλλη μέρα δεν θα βρείτε.

Από αύριο την βλέπω να τριγυρνάει με ακόντιο και δόρυ σαν την Αθηνά και να τρυπάει όποιον αντιμιλάει.

Σήμερα είναι η μέρα της!!

Ρίξτε της στο ψαχνό!!!! Άλλη ευκαιρία δεν θάχετε!!!


χα..χα..χα..

Υ.Γ. Α ... μην ξεχάσετε να βρίσετε και αυτό το "γλοιώδες" παλιομάμουνο. Αρκετά μας μπήκε στη μύτη και δαύτο.

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

JK O SKROUTZAKOS:Nάσαι καλά κ.Σκρουτζάκο,με το μοτοσακό σου...

ΜΑΜΟΥΝΟ-ΚΑΡΥ είπε...

@ελίτσα: Nομίζω τοποθετηθήκαμε, εξηγηθήκαμε φωνές δεν χρειάζονται...καλή καρδιά! :)

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@ΙοnnKorr: Ξέρω, ξέρω, εσύ εμένα έχεις βάλει στο μάτι...γιατί θέλω να τάχω καλά μ'όλους!
Φαίνεται τελικώς πως ότι και να κάνεις, ότι και να τους πεις πρέπει να μπεις σε στρατόπεδα,αλλιώς θα σε φάνε οι μεν ή οι δε!
Δεν πειράζει όμως επιμένω να στέκομαι κατα μεσής ακόμα!Και να κρατώ την καρδιά μου αλώβητη...

dimitris είπε...

Kariatida62 χαιρεται, αντε γραψε για την φωτογραφο Nelly's και δεν θα σου.........παραπονιαρα εσυ...

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@dimitris:Κυριε Δημητράκη....
Εκτός απο μουσικές παραγγελιές, βλέπω δίνετε και παραγγελιές θεμάτων...προφανώς μιλάτε για την Μικρασσιάτισσα φωτογράφο Νέλλη Σουγιουλτζόγλου!
Θα κάνουμε ότι μπορούμε, αλλά μη μας ζητάτε και σεις λαγούς με πετραχίλια γιατί όπως έχετε ηδη αντιληφθεί δεν είμαστε και ο ΠΑΠΥΡΟΣ ΛΑΡΟΥΣ!
Θα ανατρέξουμε στην βοήθεια της φίλης μας roadartist που σ'αυτά έχει αρκετές γνώσεις...μήπως και καταφέρουμε να σας ευχαριστήσουμε....στο μέλλον!

Un par de neuronas... είπε...

Έτσι είναι, φίλη μου. Μπορείς να φανταστείς λοιπόν πώς αισθάνομαι εγώ; Δεν μου αρέσει η χώρα μου, δεν χρωστάω τίποτα απολήτος στη χώρα μου, μπορούσε να εξαφανιστεί από τον χάρτη και σχεδόν θα ήμουνα ευτυχισμένη ... ΑΛΛΑ εάν συμβεί κάτι στην ΕΛΛΆΔΑ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΝΆΕΙ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, Αν κάποιος μιλάει κακά ΕΛΛΆΔΑ ... πονάνε την καρδιά και την ψυχή μου, αισθάνομαι άσχημα!


Φιλιά και αγκαλιές, αγαπητή μου φίλη!

ΜΑΜΟΥΝΟ-ΚΑΡΥ είπε...

@Veronica Marsa: Kαλή μας φίλη Βερόνικα! Εχουμε καταλάβει πόσο πολύ αγαπάς την χώρα μας και τους ανθρώπους της...όμως για την δική σου πατρίδα δεν θα πρέπει να λες πως δεν της χρωστάς τίποτα!
Είναι οι ρίζες σου, οι μνήμες σου και συ το γέννημά της..!
Φιλάκια κι'απο όλους εμάς!

ღ oneiremataღ είπε...

@Κάρυ, μιας και δε μ' αρέσουν οι διαφωνίες λέω να μην πάρω μέρος και να αφήσω εδώ δα τούτο το παρακάτω:

Ο Καθρέφτης (Ποίηση: Ανδρέας Ζερνιώτης)

Βάζω και πάλι το μυαλό μου σ΄ αγρανάπαυση
Φρόνιμες σκέψεις λογικές και καθώς πρέπει,
φιλτράρω ότι ξεπερνά την τάξη γύρω μου
ο μέσοs όροs καθορίζει κάθε λέξη.

Δίνω εξετάσειs κάθε μέρα στον καθρέφτη μου
μην έχει αλλάξει ο χαρακτήραs που γνωρίζει
και αν είναι άλλοs που μου μοιάζει, σπάει μόνοs του,
τρελόs καθρέφτηs επιλέγει τι θα δείξει.

Πάντα νικάνε χωρίς κόπο οι ετερόφωτοι
Φελλοί που πλέουν καθορίζουν τα παιγνίδια,
Οι άλλοι τρώνε χώμα και ζορίζονται,
Κι΄ αυτό που λάμπει βασιλεύει στα σκουπίδια.

Κριτές τα κάτοπτρα μαυρίζουν την εικόνα μας
Κρυφά ζητάμε στη σκιά μια κολακεία
Παίζει το φως στα πεινασμένα τα ματάκια μας
Και κάνει τα είδωλα να φαίνονται αλήθεια

κι εγώ σ' αγαπάω...πολλά φιλάκια :))))

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

@ΟNEIREMATA: Tρυφερό κορίτσι εσύ Ονειρεμάτα μας!
Εδώ δημόσια σ'όλους θα σου εξομολογηθώ μια λανθασμένη πρώτη εκτίμησή μου. Εβλεπα αυτή την διάχυτη ευαισθησία που εξέπεμπε το προφιλ σου και το είχα εκλάβει ως "αδυναμία"
Αργότερα όταν συγκατοίκησα με την μεγάλη-σε ηλικία Κάρυ, κατάλαβα πως αυτή σου η ευαισθησία που χάριζες παντού ήταν ΔΥΝΑΜΗ! Μια δύναμη ακατανίκητη μπροστά σε μίση και πάθη...
Η ποίηση που διαβάζεις και μπορείς και πλάθεις άξια και συ είναι η βάση σου για να σε κάνει ένα Καλύτερο Άνθρωπο....παίρνω κουράγιο απο την στάση σου την γενικότερη!
Σ'ευχαριστώ που στάθηκες ένα ακόμα "μάθημα" για μένα!