bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΗΡΘΑΝ ντυμένοι "φίλοι" αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας. Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους..!

Ο ΠΟΙΗΤΗΣ των νεφών και των κυμάτων κοιμάται μέσα μου! 
 Στη θηλή της θύελλας τα σκοτεινά του χείλη και η ψυχή του πάντοτε με της θαλάσσης το λάχτισμα πάνω στα πόδια του όρους! 

Ξεριζώνει δρυς και δριμύς κατεβαίνει ο θρηίκιος. Μικρά καράβια στου κάβου το γύρισμα ξάφνου μπατάρουν και χάνονται. Και πάλι προβαίνουν ψηλά μες στα νέφη απ' την άλλη μεριά του βυθού.

 Στις άγκυρες έχουν κολλήσει τα φύκια στα γένια θλιμμένων αγίων. 
 Ωραίες αχτίδες γύρω στην όψη την άλω του πόντου δονούν. Νηστικοί κατά κει τ' άδεια μάτια γυρίζουν οι γέροντες Κι οι γυναίκες τη μαύρη σκιά τους επάνω στον άχραντο ασβέστη φορούν. Μαζί τους εγώ, το χέρι κινώ Ποιητής των νεφών και των κυμάτων! 

Στο σεμνό τενεκέ με το χρώμα βουτώ τα πινέλα μαζί τους και βάφω: Τα καινούρια σκαριά τα χρυσά και τα μαύρα εικονίσματα! Βοηθός και σκέπη μας Άη Κανάρη! Βοηθός και σκέπη μας Άη Μιαούλη! Βοηθός και σκέπη μας Αγιά Μαντώ!

Ζ΄
ΗΡΘΑΝ ντυμένοι "φίλοι" αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας. Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους. Έφεραν το Σοφό, τον Οικιστή και το Γεωμέτρη, Βίβλους γραμμάτων και αριθμών, την πάσα Υποταγή και Δύναμη, το παμπάλαιο φως εξουσιάζοντας.


  Και το φως δεν έδεσε ποτέ με τη σκέπη τους. Ούτε μέλισσα καν δε γελάστηκε το χρυσό ν' αρχινίσει παιχνίδι ούτε ζέφυρος καν, τις λευκές να φουσκώσει ποδιές. 

  Έστεισαν και θεμέλιωσαν στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα πύργους κραταιούς κι επαύλεις ξύλα κι άλλα πλεούμενα, τους Νόμους, τους θεσπίζοντας τα καλά και συμφέροντα, στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας.
  Και το μέτρο δεν έδεσε ποτέ με τη σκέψη τους. Ούτε καν ένα χνάρι θεού στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει. Έφτασαν ντυμένοι "φίλοι" αμέτρητες φορές οι εχθροί μου, τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας. Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε παρά μόνο σίδερο και φωτιά. Στ' ανοιχτά που καρτέραγαν δάχτυλα μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά. Μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.
Η΄
ΗΡΘΑΝ με τα χρυσά σειρήτια τα πετεινά του Βορρά και της Ανατολής τα θηρία! 


Και τη σάρκα μου στα δύο μοιράζοντας και στερνά στο συκώτι μου επάνω ερίζοντας έφυγαν. "Γι' αυτούς, είπαν, ο καπνός της θυσίας, και για μας της φήμης ο καπνός, αμήν". Και την ηχώ σταλμένη από τα περασμένα όλοι ακούσαμε και γνωρίσαμε. 
 Την ηχώ γνωρίσαμε και ξανά με στεγνή φωνή τραγουδήσαμε: Για μας, για μας το ματωμένο σίδερο και η τριπλά εργασμένη προδοσία. Για μας η αυγή στο χάλκωμα και τα δόντια τα σφιγμένα ως την ώρα την ύστερη ο δόλος και τ' αόρατο γάγγαμο. Για μας το σύρσιμο στη γης ο κρυφός όρκος μες στα σκοτεινά των ματιών η απονιά και η ποτέ καμιά, καμιά ποτέ Ανταπόδοση. Αδελφοί μας εγέλασαν! "Γι' αυτούς, είπαν, ο καπνός της θυσίας, και για μας της φήμης ο καπνός, αμήν". Αλλά σύ μες στο χέρι μας το λύχνο του άστρου με το λόγο σου άναψες, του αθώου στόμα θύρα της Παράδεισος! Την ισχύ του καπνού στο μέλλον βλέπουμε της πνοής σου παίγνιο και το κράτος και τη βασιλεία του!
 
ε΄

ΜΕ ΤΟ ΛΥΧΝΟ του άστρου * στους ουρανούς εβγήκα





Στο αγιάζι των λειμώνων * στη μόνη ακτή του κόσμου

Που να βρω τη ψυχή μου * το τετράφυλλο δάκρυ!


ΤΑ ΠΑΘΗ(Ανάγνωσμα δεύτερο)-ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ
ΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ



36 σχόλια:

Unknown είπε...

πολύ όμορφη η ανάρτηση σου.....και το κειμενο σου και οι φωτό φανταστικές.....να περνας καλά εκεί

Ανώνυμος είπε...

Σάββατο, 3 Μαρτίου 2012
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ: ΗΡΘΑΝ ντυμένοι "φίλοι" αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας. Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους..!
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ !!!

Μόνο μία παρατήρηση, γνώμη μου : οι φωτογραφίες το χαλάνε, πήγαινα να το ρουφήξω, ήθελα το πιό κάτω και με χάλαγαν οι φωτο μπου έπρεπε να ξεπεράσω. Καλές, 1-2 ΠΟΛΥ καλές, αλλά όταν διάβαζα, δεν τις ήθελα.

Αν θες, άκου και βάλε αυτό. Σου σηκώνει την τρίχα και είναι ΠΟΛΥ επίκαιρο.
Αξεπέρεαστος Ελύτης, Αξεπέραστος Κατράκης (απαγγελία)

http://www.youtube.com/watch?v=Xv9mVh8xJVk&feature=related

ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑΡΑ ΜΟΥ !!!!

Άστρια είπε...

Μοναδικά υπέροχο!!

Ο πιο αγαπημένος από τους αγαπημένους ποιητές.

Και να το ξέρουν, και να το μάθουν καλά: ".. το φως δεν έδεσε ποτέ με τη σκέπη τους. Ούτε μέλισσα καν δε γελάστηκε το χρυσό ν' αρχινίσει παιχνίδι ούτε ζέφυρος καν, τις λευκές να φουσκώσει ποδιές."

Από τις πιο όμορφες αναρτήσεις σου!

Κάρυ, Μαμούνι, φιλιά πολλά

kariatida62 είπε...

@Παναγιώτης Αγγελόπουλος:Mακάρι να ήμουν εκεί Παναγιώτη, αλλά πού τέτοια τύχη!
Νάσαι καλά φίλε μου τα λέμε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν έχω καν το ανάστημα κρίνω τέτοιο συγκλονιστικό κείμενο.


Υ.Γ
Για πρώτη και ελπίζω τελευταία φορά θα συμφωνήσω με τον GIP, στο θέμα των φωτογραφιών.
Το κείμενο από μόνο του έχει ΥΠΕΡΟΧΕΣ εικόνες που γεννιούνται στο μυαλό κάθε αναγνώστη ξεχωριστά.
Καλό βράδυ και ευχαριστούμε!

kariatida62 είπε...

@gip: H έξοδος είναι συγκλονιστική και η συνέχεια του προφητικού που ήδη έχω βάλει με τον Μάνο Κατράκη. Επέλεξα το προφητικό ...έτσι μου ερχόταν να βάλω όλο το έργο αλλά θα ήταν μία ανάρτηση μόνο βιντεάκια... Επρεπε να κάνω μία επιλογή που απλώς θα παρακινούσε τον αναγνώστη να ψάξει και για αλλα αποσπάσματα.
Οι φωτό είναι φρέσκιες και τραβηγμένες με το κινητό μου. Οταν ζουμάρω φωτό με το κινητό μου αυτές ανεβάζοντάς τες στο ιστολόγιο δεν ξέρω γιατί θολώνουν!
Φαντάστηκα ότι η ελληνική γη, το πέλαγος, τα κύματα, τα σύννεφα δένουν με τον λόγο του ποιητή και γι'αυτό τις πρόσθεσα, να ξεκουράζουν το μάτι και τους αναγνώστες που κουράζονται να διαβάζουν κείμενα που δεν έχουν φωτό...
Δείξε κατανόηση φίλε μου :)

kariatida62 είπε...

@Aστρια: Σ'αυτούς τους στίχους επανέρχομαι συχνά για να παίρνω ΄κουράγιο...στην θαλπωρή των λόγων του ποιητή μας εκεί βρίσκω προστασία!
Στο τέλος υπάρχει ένα βιντεάκι με τον ποιητή να εξηγεί, να προφητεύει το μέλλον και να δηλώνει την θέση του.
Αν δεν το είδες αξίζει να αφιερώσεις 5 λεπτά και να το ανοίξεις
Καλό βράδυ Άστρια

kariatida62 είπε...

@Xristoforos: Xριστόφορέ μου δεν το κρίνουμε το κείμενο...το απαγγέλω για να το απολαύσουμε, να πάρουμε κουράγιο να δυναμώσουμε..!
Συμφωνώ απόλυτα ως προς το ότι οι στίχοι δεν χρειάζονται υποστήριξη.
Αλλά μη ξεχνάτε! Ο γραπτός λόγος και η ποίηση κουράζει δυστυχώς πολλούς!
Προσπαθώ λοιπόν να τους ξεγελάσω,να τους πιάσω απο το μανίκι την ώρα που θα κλικάρουν να φύγουν απο το "σπιτάκι" μου έτσι ώστε να κοντοσταθούν για τις φωτό και να διαβάσουν αυτούς τους στίχους...
Ετσι με το ζόρι! Όπως συνήθιζα να κάνω στα Μαμούνια μου όταν αυτά ήταν μικρά και βαριόντουσαν να διαβάσουν βιβλία.
Εφτανα στο σημείο να κάθομαι εγώ να τους διαβάζω τα κείμενα προκειμένου να ακούσουν τον λόγο του συγγραφέα ή του ποιητή που επέλεγα να συναντήσουν.
Δεν ξέρω αν αυτή είναι η σωστή μέθοδος αλλά ήταν η μόνη που εφάρμοζα και η οποία τελικώς πέτυχε! χαχαχαχχαχαχαχαχα!
Τώρα θα μου πείτε μα τι φωτό είναι αυτές που τράβηξες βρε Κάρυ?
Λυπάμαι, όπως εξήγησα στον Γιώργο η ποιότητά τους χαλάει όταν ζουμάρω με το κινητό.
Ομως τις είχα φρέσκιες και ήθελα να σας δείξω ό,τι απόλαυσαν τόσες μέρες τα μάτια μου!
Φιλιά πολλά

Frezia είπε...

Διαβάζοντας το κείμενο σου
αναρίγησα αγαπητή μου Κάρυ!
Με τα ποιήματα σου ξεφεύγουμε
λίγο από την πεζή πραγματικότητα.
Ζητήματα οικονομικά,υγείας κ.λ.
μας εμποδίζουν να σκεφτούμε
την ουσία της ζωής μας.
Θα το... ξαναδιαβάσω!
Υ.Γ.Μια χαρά είναι οι
φωτογραφίες σου!
Δεν είμαστε και επαγγελματίες.
Συμφωνώ όμως ότι κόβουν λίγο τη
ροή της ανάγνωσης.

kariatida62 είπε...

@Frezia: Eλύτης είναι αυτός Λουλουδάκι μου, Αξιον Εστί πώς να μην αναριγήσει το είναι σου?

Εύχομαι για σένα τα προβλήματα είναι όσο το δυνατόν λιγώτερα για σένα και ιδίως όσα σχετίζονται με την υγεία!
Νάσαι πάντα καλά φίλη μου

ANAZHTHΣH είπε...

και ο ερασιτεχνισμός των φωτογραφιών σου έχει τη γοητεία του γιατί βγάζει την φρεσκάδα, την αυθεντική ματιά και τον αυθορμητισμό σου...

κράτα αναμμένη την φλόγα σου φίλη μου
φιλιά

kariatida62 είπε...

@Αναζήτηση: Xαχαχαχαχααχα! Τι τρυφερός τρόπος για να πεις πως οι φωτό μου είναι χάλια...χαχαχαχαχα!
Το εκτιμώ!
Ας όψεται το χαζοκινητό μου... αυτή την μηχανή με το που κατεβαίνω στο νησί όλο την ξεχνώ!

Την φλόγα αυτή την κρατώ και μάταια μου φαίνεται προσπαθώ να την σπείρω δεξιά και αριστερά.
Ανεμοστρόβιλος έχει έρθει πάνω απο τα κεφάλια μας και τίποτα δεν αφήνει όρθιο!
Φιλιά πολλά κι'απο μένα

μαχαιρης είπε...

Λοιπον..Εγω ξερεις..Ολα τα ποιματα...Φανταζομαι τον Κατρακη να τα λεει...!!!
Με ειχε και με εχει συνεπαρει η φωναρα του αυτη..Η αξεπεραστη...!!

Βλεπεις εμεις...Οι ταπεινοι ΦΑΝΣ του ραδιοφωνου...!!
Ετσι εμαθαμε απο νεοι...Την εικονα..Να τη φτιανουμε στο μυαλο...!!
Με δικα μας προσωπα...
Δικες μας εικονες...
Δικα μας χρωματα ο καθ ενας...!!
Και μετα..Σε συναντησεις...
Διηγομαστε ο ενας του αλλουνου..Τις φανταστικες μας εικονες...!!

Και γω διαβαζα...Και ποιματα και πεζα, στα κοριτσια μου...!!
Αυτα τα κακομοιρα...Αιχμαλωτα της εικονας, της τηλεορασης...!!
Μεχρι "απολογια Σωκρατη" διαβασα...
[μεταφραση]
Γι αυτο τα.."εστειλα" τα κοριτσια μου...Στη φιλολογια...!!

Για να ΔΙΔΑΞΟΥΝ...!!
Αυτα που αυτος ο τοπος...ΕΔΩΣΕ...!!

[χωρις να λογαριασω,δυστυχως...Ουτε αυτες...
Οτι κατι πρεπει και να τρωνε...!!]
Μια και αυτη η εποχη...Η αρρωστη...!!
ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ αυτα...!!
Αλλοιως...Να σκυψουμε παλι...
Στα τεσσερα...!!!

Ανώνυμος είπε...

Φανταστικές οι φωτογραφίες!Πανέμορφο το κείμενο!Καλημέρα! :-)

kariatida62 είπε...

@Μαχαίρης: Kαλημέρα Μαχαίρη!
Οντως αυτή η φωνή του Κατράκη είναι αξεπέραστη!
Δεν ήσουν μόνο εσύ fun του ραδιοφώνου, όλη η δική μας γενιά ήταν η γενιά του ραδιοφώνου. Η t.v.άργησε να μπει στις ζωές μας και ακόμα όταν ήρθε το ραδιόφωνο εξακολουθούσε νάναι η αγάπη μας τα βράδυα δίπλα στο μαξιλάρι ή σε κείνα τα Κυριακάτικα μεσημέρια...

Και συ τα ίδια έκανες λοιπόν με τα Μαμουνάκια σου ε? Εσύ πια το προχώρησες πολύ! Ανησυχείς τώρα για την επαγγελματική τους αποκατάσταση?
Ο,τι και να γίνονταν όχι τώρα που είναι φιλόλογοι, οτιδήποτε να σπούδαζαν την ανεργία δεν την γλιτώνουν!
Καιρός λοιπόν να μάθουμε ότι άσχετο με τις σπουδές που θέλει να κάνει κάποιος θα είναι η μελλοντική εργασία του.
Σπουδάζω όχι για ν'αποκατασταθώ επαγγελματικά απαραίτητα αλλά γιατί μ'αρέσει η γνώση και τρέφω ενδιαφέρον για το αντικείμενο. Αυτό ξέρεις θάχει αντίκτυπο θετικό σε πολλούς τομείς.
Καλή Κυριακή νάχεις

kariatida62 είπε...

@mplahmplah:Ήμουν σίγουρη μπλα-μπλά μου, πως εσύ που έχεις την ηλικία του Μαμουνιού μου θα ευχαριστιόσουν περισσότερο το ποστ μ'αυτή την σύνθεση.
Αρκεί που διάβασες και σου άρεσε το κείμενο ο λόγος του Ποιητή
Νάσαι καλά κοριτσάκι μου, καλή Κυριακή νάχεις

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καταπληκτικό κείμενο φιλενάδα,οι φώτο υπέροχες,τη την θες την Αθήνα ρίξε πέτρα και έλα εδώ!!
Καλημέρα

kariatida62 είπε...

@ΦΟΥΛΗ:Αχ μακάρι να μπορούσα...για να δούμε θα προλάβω σε καμμιά πενταετία να ξεμπερδέψω με συντάξεις και νάρθω?
Καλημέρα Φουλίτσα μου!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα άγγιξες χορδή. Το αγαπημένο μου.Πόσο διαχρονικός και επίκαιρος μπορεί να είναι ενας μεγάλος ποιητής. Πραγματικά μιλάει στο μυαλό και κυρίως στην καρδιά. Ελπίζω να τον ακούσουμε.

Φιλιά Κάρυ μου.

kariatida62 είπε...

@περήφανη μανιάτισσα:To πιστεύεις το άξιον εστί τόχω διαβάσει 2 φορές. Αλλά υπάρχουν κομμάτια που δεν τα θυμάμαι γιατί δεν άφησα την απαιτούμενη προσοχή πάνω σ'αυτά.
Γι'αυτό όταν ξαναγυρνώ στις σελίδες του έργου, ξαναθαυμάζω τους στίχους γι'αυτές τις αλήθειες της ελληνικότητας που κρύβουν.

Magia da Inês είπε...

Bela série de imagens.
Bom domingo!
Beijinhos.
Brasil.
♥ •˚。
°° 。♥。
●/ ♥•˚。˚
/❤
/ \ 。˚。♥

zoyzoy είπε...

Καλά έπεσες και σε μαύρη κακοκαιρία και έδεσαν μια χαρά οι φωτό με το κείμενο του Ελύτη.

Φιλιά για καλό βράδυ!

Αγγελική είπε...

Σε βρίσκω σε φόρμα καλή μου!
Πήρες την φωτογραφική σου κι έντυσες τις φωτογραφίες σου με τον αγαπημένο μου ποιητή, να σαι καλά!
Καλή εβδομάδα

kariatida62 είπε...

@ΜΑΙΡΗ: Mπα! ντεφορμέ μάλλον θα έλεγε κανείς ότι είμαι.
Ξέχασα και την μηχανή μου, μόνο με το κινητό μου πήρα λίγες στιγμές απόλαυσης.
Ο Οδυσσέας ο ποιητής των Ελλήνων!
Καλη εβδομάδα Μαιρούλα, πάντα παρεούλα! :)

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτική η ανάρτησή σου Καρυάτιδα. Οι φωτογραφίες μαζί με τα λόγια αυτά δένουν απίστευτα στο μάτι του θεατή-αναγνώστη. Και όπως ελέχθη παραπάνω, ναι, ο ερασιτεχνισμός των φωτογραφιών δίνει άλλη διάσταση στην ερμηνεία. Κρίνεις τα πάντα με ένα ποίημα και δέκα εικόνες. Ολοκληρώνεσαι μέσα σου προς στιγμήν όταν νομίζεις πως ακόμα εξελίσεσαι.

Καταπληκτική ανάρτηση, μπράβο σου Καρυάτιδα..

Και καλή εβδομάδα!!

kariatida62 είπε...

@maviakoufetaria: Nάσαι καλά Κουφετάριε και καλή εβδομάδα και σ'εσένα...:)

leondokardos είπε...

Όμορφη, ζωντανή ανάρτηση.
Λέξεις και εικόνες, αρμονικά δεμένα.

kariatida62 είπε...

@Leondokardos: Ευχαριστώ ΛΕΟ ΜΟΥ...Νάσαι καλά...
Καιρό είχα να σε δω, όλα καλά?

magda είπε...

Μπράβο Κάρυ μου!!!!
Υπέροχο αφιέρωμα και μια Ελλάδα πανέμορφη, μέσα από τις εξαιρετικές φωτογραφίες σου!!!
Να μου ζήσεις!!!
Φιλιά

kariatida62 είπε...

@magda: Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Καλή μου Μάγδα και όλοι εσείς καλοί μου φίλοι που τονίζετε την επιτυχία των φωτογραφιών μου!
Μου θυμίζετε την μαθήτρια που πήρε μέτριους ή κακούς βαθμούς στον έλεγχό της και οι δικοί της, της συμπαραστέκονται για να της δώσουν κουράγιο και δύναμη για μεγαλύτερη προσπάθεια! Χαχαχαχαχαχαχχαχχαχχαχαχχαχα!
Ξέρω ότι μ'αγαπάς γι'αυτό στέκεσαι επιεικής μαζί μου.
Η ποιότητα των φωταγραφιών δεν είναι καλή το παραδέχομαι.
Είναι τραβηγμένες πρόχειρα απο το κινητό μου.
Ομως όπως εξήγησα και παραπάνω ήταν φρέσκιες και ξεκουράζουν το μάτι του αναγνώστη που δυσκολεύεται στα κείμενα ή στην ποίηση.
Πάντως ειλικρινά ευχαριστήθηκα την αγκαλιά που μ'έκανες και τα φιλιά που μου έσκασες! Και μόνο γι'αυτά άξιζε το ποστ που ανέβασα!!! :))

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ!!!!ΕΓΩ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ, ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΙΩΣ....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΕΙΡΗΤΙΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ....
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Margo είπε...

Ήσουν λίγο πιο κοντά μου να μου λες να κάνω σινιάλο από απέναντι;-)

Όμορφα πολύ, η ποίηση ειδικά του Ελύτη, κάνει τις εικόνες ακόμη πιο όμορφες!

Καλή σου μέρα Κάρυ μου

kariatida62 είπε...

@Effie's Sweet Home Designs: Καταλαβαίνω ...εσύ σαν ζωγράφος εκτιμάς την ματιά μου!
Το ποίημα είναι λες και τογραψε σήμερα!
Νάσαι καλά Εφάκι ευχαριστώ που πέρασες...
Φιλιά πολλά

kariatida62 είπε...

@Margo: To παράθυρο της κουζίνας μου βλέπει κατ'ευθείαν το δικό σου νησί.
Ώρες-ώρες όταν η ατμόσφαιρα είναι εντελώς διαυγής, έχω την αίσθηση ότι και μια σανίδα να πάρω με δυο κουπιές έχω φτάσει κοντά σου....χαχαχα!


Η ποίηση του Ελύτη είναι εικόνες, άρωμα και ήχοι της Ελλάδας!
Χάρηκα που σε είδα Μαργκούλι μου...

nikiplos είπε...

Μετά από μακρά πορεία είδαμε επιτέλους τη θάλασσα. Μας γέμισε χαρά και αισιοδοξία γιατί το ταξίδι μας ήταν δύσκολο και τυρρανικό. Είδαμε και ακρογυάλια ψαράδων και τα ομορφοφτιασμένα σπίτια τους... και η σοδειά μας τα φύκια κολλημένα στο θαλασσόδερτο βράχο... και τα 'σπαλάθια διάπυρρα από τον καυτό ήλιο... Σεμνοί προσκυνήσαμε στους ναούς των αλλόθρησκων... και κάναμε πρόσφορο για τις ψυχές των δικών μας συντρόφων που χάσαμε στο διάβα... Σαλπάραμε στα πλοία μας που αφρόντιστα μας περίμεναν , μα απείραχτα συνάμα, κι ο ήλιος μας προϋπάντησε στην νέα μας πορεία... τώρα μπορούσαμε κι εμείς ν' ανθίσουμε!

kariatida62 είπε...

@nikiplos: Eίναι απόσπασμα απο ?
Δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό...