bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Στα λουλούδια του Πηλίου.

Αυτή την εποχή, στα ορεινά μα και παραθαλάσσια χωριά του Πηλίου, ξεκινά η επανάσταση των Λουλουδιών.
Μια έκρηξη χρωμάτων και αρωμάτων σε κάθε μπαλκόνι, σε κάθε αυλή, στα δεκάδες θερμοκήπια που συναντάς στο δρόμο σου απο την θάλασσα των Αργοναυτών μέχρι και το τελευταίο χωριό του βουνού των μυθικών Κενταύρων.
Λίγες φωτογραφίες απο έναν τέτοιο λουλουδένιο καμβά που μας στάλθηκε ηλεκτρονικά θέλω να σας χαρίσω αυτή την ηλιόλουστη Κυριακή που μας ξημέρωσε:

Κι από το φιλί πάντα πιο πολύ

μας μιλούν για αγάπη τα λουλούδια

αν σε αγαπούν τ' άνθη θα σου πουν
τα βουβά του έρωτα τραγούδια

Λίγα λουλούδια αν θέλεις στείλε μου

και πάλι φίλε μου απόψε
λουλούδια ο κήπος επλημμύρισε
έμπα και μύρισε και κόψε
Μα όμως πρόσεξε να μην πληγωθείς
κι από τ' αγκάθια του να μην ματωθείς
 Υ.Γ.Kάντε ένα κλικ πάνω στις φωτογραφίες και θα γεμίσει η οθόνη σας μαγικά χρώματα.

40 σχόλια:

valia είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!ΚΛΕΙΝΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΟΥ!!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!

ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΛΙΓΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ,ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΙΑ ΣΥΡΙΑΝΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

MINIMARKET είπε...

Νόμισα οτι είσαι στον Βόλο ! Ετοιμος ήμουν να έρθω !

kariatida62 είπε...

@Αγγελέ μου: Aγγελική Κυριακάτικη καλημέρα απο Συριανό Άγγελο?
΄Ο,τι καλύτερο για να ξεκινήσει η εβδομάδα μου!
Νάσαι καλά σ'ευχαριστώ πολύ!

Φιλιά πολλά κι'απο μένα

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ: Xαχαχαχαχαχα!
Μακάρι να ήμουν!!!
Θα κάναμε κάτι τσιπουροποσίες φίλε μου άλλο πράγμα....
Καλή εβδομάδα νάχεις!

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφα τα λέλουδα....
να σια καλά....μου ανοιξες την διάθεση

teleytaios είπε...

Καλημέρα Κάρυ μου. Μας έφτιαξες τη διάθεση με τόσα χρώματα κι αρώματα! Να είσαι καλά!

Καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή ξεκούραση!

kariatida62 είπε...

@homemade: Kαλημέρα Παναγιώτη!
Κόψε και συ ένα λουλουδάκι να το προσφέρεις στο κορίτσι σου, πήγαινέ το και μια βόλτα στην θάλασσα και θα δεις τη Κυριακή σου ονειρεμένη...

kariatida62 είπε...

@teleytaios:Τα καλύτερα για σας κρατώ...!χαχαχαχχαχαχαχχα!
Καλή Κυριακή νάχεις και συ Τελευταίε μου
Φιλιά πολλά

dimitris είπε...

kariatida62 καλημερα και μοσχομυριστη Κυριακη..........προσοχη στις μελισσες και τις αλλεργιες...

kariatida62 είπε...

@Δdimitris: Χμ! Αυτές οι αλλεργίες!
Αν και παιδί της Άνοιξης, οι αλλεργίες με ταλαιπωρούν!

Καλημέρα Δημητράκη μου!

Ανώνυμος είπε...

Κάρυ μου καλημέρα!Έρχεται η άνοιξη αλήθεια;

Λατρεύω τα λουλούδια. Να είσαι καλά!

kariatida62 είπε...

@pπερήφανη μανιάτισσα: Eρχεται παναθεμάτην! Μας έσκασε φέτος μέχρι να φανεί! :)
Kαι μένα μ'αρέσουν πολύ...
Και όποιος μου προσφέρει λίγα τον αγαπώ...;)

Ανώνυμος είπε...

Ανοιξιάτικη ανάρτηση !

Όμως διαμαρτύρομαι ! Μερικές φωτό ειναι πράγματι εξαιρετικές αλλά είτε δεν μεγαλώνουν είτε μεγαλώνουν ελάχιστα.

Our Money !!! χαχαχα

kariatida62 είπε...

@GIP: Μεσ' την γκρίνια είσαι! Πάντα θα βρεις κάτι να γκρινιάξεις...


Εχεις δίκιο όμως! Οταν τις μεγάλωνα εγώ, θόλωναν!
Αφησα λοιπόν το αρχικό τους μέγεθος όπως μου ήρθαν δηλαδή και ευελπιστουσα ότι εσείς θα μπορούσατε να τις ανοίξετε...

Εδώ μέσα δεν υπάρχουν money!
Η Κάρυ αγοράζει και πουλά μόνο με αγκαλιές και φιλιά ;)

Frezia είπε...

Aζαλέα έχει στο Πήλιο αυτή την
εποχή?
Είχα πάει ένα Πάσχα και χόρτασε
το μάτι μου από αυτά τα λουλούδια,
όλο το φυτό φούξια,πράσινο φυλλαράκι
δεν φαινόταν,χάρμα σου λέω...
Ομως αυτά τα λουλούδια δεν ευδοκιμούν
σε άλλα μέρη?
Φρέζιες έχει???

~Freedom είπε...

Έχω την τύχη να τα βλέπω σχεδόν καθημερινά..
Είναι πράγματι πανέμορφα,ειδικά αυτή την εποχή!!


Χαιρετώ!!:)

zoyzoy είπε...

Εκπληκτικά τα χρώματα των λουλουδιών σου αν μπορούσαμε να'χαμε και τ'αρώματα θα'ταν τέλεια!

Εχεις πρόσκληση για παιχνίδι!

Φιλιά θαλασσινά!

kariatida62 είπε...

@FREZIA:Ότι θέλεις έχει...
Η αλήθεια είναι ότι δεν ευδοκιμούν όλα τα λουλουδια παντού, χωρίς το κλίμα του Πηλίου!
Δεν θυμάμαι, μα νομίζω πως έχει και το λουλούδι σου! :)

kariatida62 είπε...

@Ziggymars: Aλήθεια??!!!! Βολιωτάκι είσαι βρε?!!!
Η μισή πλευρά μου είναι πατριωτάκι σου! χαχαχαχαχαχαχαχχχαχαχαχαα!

kariatida62 είπε...

@zoyzoy: Είδες, είδες τι πανδαισια χρωμάτων?!!!

Παιχνίδι? Ερχομαι να δω!
Ευχαριστώ!

CsLaKoNaS είπε...

Η μόνη επανάσταση που:

1. Είναι πάντα στην ώρα της.
2. Αφορά όλους.
3. Μαγεύει αλλά δεν πλανεύει.
4. Υπόσχεται τα πάντα και δεν απογοητεύει κανέναν.
5. Πετυχαίνει... κάθε φορά.
6. Έχει νόημα... κάθε φορά.

kariatida62 είπε...

@CS: Μ'αρέσει πώς τ'απαρίθμησες! :)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΡΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΠΟΛΛΑ ΠΑΣΧΑ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ...ΜΑΓΕΙΑ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Αγγελική είπε...

Κι εγώ έχω περάσει όμορφα εκεί, έχω πολλές ωραίες αναμνήσεις.
Τι όμορφα λουλούδια σε έπιασε και σένα η Ανοιξη καλή μου, σήμερα άλλωστε ήταν χαρά Θεού.
Καλή βδομάδα

kariatida62 είπε...

@Effie's Sweet Home Designs: Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κανείς σε κείνα τα μέρη και να μη περάσει καλά!
Φιλιά κι'απο μένα...

kariatida62 είπε...

@ΜΑΙΡΗ:Eμ! Μ'έπιασε και μένα...την περιμένω εξ'άλλου τόσο καιρό! :)

Bόλο, Πήλιο= ευλογημένα μέρη!
Δεν υπερβάλλω!

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφη, μυρωδάτη και ανοιξιάτικη η ανάρτησή σου Κάρυ.
Να και δύο στροφές από ένα ποίημα του Βηλαρά Ιωάννη με θέμα την Άνοιξη.
Η γλυκύτατη άνοιξη
με τ΄άνθη στολισμένη
ροδοστεφανωμένη
τη γη γλυκοτηράει.

Κι΄η γη τη χλόη ντύνεται,
τα δάση της ισκιώνουν
τα κρύα χιόνια λίωνουν,
ο ουρανός γελάει.
...............

Αλήθεια, που την εντόπισες αυτή τη χρωματιστή πανδαισία για να πάμε να τη δούμε και εμείς μπας και γαληνέψει λίγο το ματάκι μας;;;!!!
ΑΡΗΣ

kariatida62 είπε...

@Αρης: XαΧαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Ποιητικός και διερευνητικός ο κύριος Άρης!
Απο πού μας γράφεις καλέ εσύ?
Για κοίτα δεξιά- αριστερά και πες μου τι βλέπεις? :))

Ανώνυμος είπε...

Ανέβηκα πρίν από λίγο στη ταράτσα του σπιτιού μου και κοίταξα δεξιά και αριστερά.
Αυτό που μπορεί να δεί κανείς καθαρά και ξάστερα προς τη Δυτική πλευρά του ορίζοντα, είναι η σύζευξη των δύο πλανητών, του Δία και της Αφροδίτης.
Ξεχωρίζουν εντυπωσιακά μέσα στη νύχτα.
ΑΡΗΣ

kariatida62 είπε...

@Αρης:
Bλέπεις τους πλανήτες να ερωτοτροπούν, το άρωμα των λουλουδιών σε τυλίγουν, τι άλλο θέλεις? ;)

photoioannina είπε...

Ένα εξαιρετικό ανοιξιάτικο αφιέρωμα με τα υπέροχα χρώματα της φύσης!

kariatida62 είπε...

@photoioannina: Kαλώς τα Γιάννενα τα ξακουσμένα...:))

Kαλή άνοιξη νάχετε!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έτσι...χρώματα, αρώματα, έρωτας!!
φιλιά καλημέρας

kariatida62 είπε...

@ΦΟΥΛΗ:E δεν μας έμεινε και τίποτα άλλο! :))

Καλημέρα Φουλίτσα μου!

magda είπε...

Καλώς μας έφερες την άνοιξη Κάρυ μου με τις λουλουδιασμένες φωτογραφίες σου!!!
Άνοιξε η καρδιά μου στην θέα τους!
Πολλά φιλάκια

kariatida62 είπε...

@magda:Nαι τα λουλουδάκια ανοίγουν τις ψυχές μας.
Ανοιξε ο καιρός επιτέλους! Δεν άντεχα άλλο τον παλιόκαιρο..

Αστοριανή είπε...

...Κάρυ μου,
με μια ολάνθιστη γαρδένια
και με τις δικές σου
αγκαλιές,
σου εύχομαι Καλή Ανοιξη!
Φιλάκια μυρωδάτα.......!!!!!!!!!
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

kariatida62 είπε...

@Αστοριανή: Aχ πόσο μ'αρέσει το άρωμα της γαρδένιας! Αρχοντολούλουδο!

Εχετε και σεις εκεί γαρδένιες?

Ανώνυμος είπε...

Πωπωπω χρώματα!! Μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια, ευτυχώς έχω επαφή με την φύση όταν την χρειαστώ.. Στο Πήλιο μόνο στα χιόνια βρέθηκα, δεν γνώριζα για τον πλούτο των χρωμάτων της!

Υπέροχα!!

kariatida62 είπε...

Το Πήλιο είναι μοναδικό όλες τις εποχές!
Τώρα την άνοιξη είναι Μαγευτικό!