bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Στην βραδυά του Μαύρου Ντόμινο..-Νο 4

-Nικήτα σήκω...κάτι περίεργο αισθάνομαι στην ατμόσφαιρα, πρέπει να φύγουμε απο δω!
Ακούστηκε έντρομη η φωνή της Αρχοντίας στο τραυματισμένο Νικήτα που είχε ξεκλέψει δέκα λεπτά απο έναν ανακουφιστικό ύπνο επάνω στον κόρφο της κοπέλας.

-Τι είναι τι άκουσες σήκωσε τα μάτια του γεμάτα αγωνία
-Δεν ξέρω ακούω έξω απο την αυλή μια ασυνήθιστη για την ώρα κίνηση τροχοφόρων...φοβάμαι δεν ξέρω, βρισκόμαστε σε περιοχή που κυριαρχούν οι συμμορίες του Νταμιάνο.
Πρέπει να φύγουμε μια ώρα αρχύτερα απο δω...εξ'άλλου σε καμμιά ώρα θα πρέπει να μας περιμένουν οι δικοί μας στο σημείο που υποδείξαμε στον Μιγέλ.
Ας ξεκινήσουμε καλύτερα... Πώς αισθάνεσαι το πόδι σου?
Ο Νικήτας προσπάθησε να αποφύγει την απάντηση αλλά οι χοντρές σταγόνες ιδρώτα που έτρεχαν απ'το πρόσωπό του, τα νεύρα του λαιμού που τέντωσαν στην πρώτη προσπάθεια που έκανε για ν'ανασηκωθεί μαρτύρησαν την άσχημη κατάσταση του χτυπημένου ποδιού του.
Παρ'όλα αυτά κατάφερε να σταθεί όρθιος, ακουμπώντας το ένα χέρι του στον τοίχο και με το άλλο έψαξε να βρει τον ώμο της Αρχοντίας.
Κάνε κουράγιο Νικήτα μου σε λίγο θα βρεθείς στις φροντίδες της Μεραρχίας.
Η σιδερένια πόρτα άνοιξε με μεγάλη προσοχή  και τα μάτια της Αρχοντίας έλαμψαν μέσα στο σκοτάδι ανιχνεύοντας τον δρόμο έξω...
Τίποτα δεν πρόδιδε κίνδυνο μα η Αρχοντία ένιωθε την μυρωδιά του...έτσι όπως ένα κυνηγόσκυλο μυρίζεται το θήραμα.

Με μεγάλη προσοχή βγήκε πρώτη αυτή και στην συνέχεια τράβηξε στηρίζοντας στον ώμο της τον Νικήτα. Τα παιδιά άρχισαν να βαδίζουν σύριζα στον τοίχο του βρώμικου πεζοδρομίου δίχως να θέλουν να χάσουν καιρό.
Κάθε τόσο όμως αναγκάζονταν να κοντοσταθούν.'Ήταν φανερό πως ο  Νικήτας πάλευε ήδη με αφόρητους πόνους και κάθε κίνηση, κάθε βήμα ήταν για κείνον ένα μαρτύριο....
Είχαν διανύσει ήδη τα δύο τετράγωνα απο τα τρία που τους χώριζαν  απο το σημείο συνάντησης με τους δικούς τους, με μεγάλο κόπο όταν το  τρίξιμο  λάστιχων ενός τροχοφόρου των πραιτωριανών με δυνατούς προβολείς έκανε την εμφάνισή του απο την προηγούμενη γωνία.
Στιγμιαία η Αρχοντία τράβηξε, σχεδόν πέταξε τον Νικήτα πίσω απο μια παλιά σακαράκα του 2000 που είχε σταθμεύσει δίπλα στην άκρη του πεζοδρομίου και είχε αφεθεί στην μοίρα της.

Το τροχοφόρο του καθεστωτικού στρατού  σταμάτησε και δύο άντρες κατέβηκαν απ'αυτό.
Εδειχναν ότι ήσαν μέλη συμμοριών. Το φιμέ αλεξίσφαιρο τζάμι κατέβηκε τόσο όσο χρειάζονταν για να δοθούν και οι τελευταίες οδηγίες, να επισφραγιστούν και οι τελευταίες συμφωνίες μεταξύ τους.
Οι πραιτωριανοί έφυγαν και οι δύο ληστές κατευθύνθηκαν προς την παρκαρισμένη σακαράκα που έκρυβε τα σώματα των δύο παιδιών

Ο νους αρνιόταν να συλλάβει την απειλή που αντίκρυζαν τα μάτια του Νικήτα και της Αρχοντίας.
Και στην ώρα μηδέν μία φωνή παιδική ακούστηκε απο την άλλη πλευρά του πεζοδρομίου. 
Περιπαιχτική στην αρχή, θρασύτατη την άλλη στιγμή!

Πείτε στον Νταμιάνο πως τον έχω γραμμένο εδώ ....φώναξε ο μικροσκοπικός Μιγέλ και κατέβασε το παντελόνι του επιδεικνύοντας τα οπίσθια του.
Η Αρχοντία και ο Νικήτας κατάλαβαν πως ο μικρός "άγγελός" τους, δεν τους είχε ξεχάσει και είχε γυρίσει την πιο κατάλληλη στιγμή!
 Η πρόκληση που έξυπνα δημιούργησε ήταν για να αποσπάσει την προσοχή των δύο αλητήριων και να δώσει τον χρόνο στους φίλους του να ξεμακρύνουν όσο το δυνατόν γρηγορώτερα.
-Γρήγορα Νικήτα ψιθύρισε η Αρχοντία και μ'όλη τους την δύναμη, χαμηλώνοντας το ύψος τους, τα δύο παιδιά άρχισαν βηματίζουν γρήγορα.
Ο μικρός Μιγέλ πράγματι κατάφερε να τραβήξει την προσοχή των ληστών, οι οποίοι ξαφνιασμένοι απο την προκλητικότητα του απίθανου "εχθρού" προσπαθούσαν να καταλάβουν ποιος ακριβώς ήταν και ποιος ο σκοπός του.
Για έλα εδώ μικρέ να μας τα πεις απο κοντά, φώναξε εκείνος με τις μεγαλύτερες σωματικές διαστάσεις...
Ο Μιγέλ συνέχιζε απτόητος να βρίζει, να προκαλεί με χειρονομίες.
Οι δύο ληστές κινήθηκαν προς την πλευρά του με επιθετικές διαθέσεις όταν το μάτι του ενός έπιασε τις σκιές του Νικήτα και της Αρχοντίας που γλυστρούσαν και χάνονταν μέσα στο ακόμα βαθύ σκοτάδι της νύχτας.

-Αλβέστρο, κάποιους είδα να κινούνται πέρα και να απομακρύνονται...πρόσεχε τον μικρό!
Ο Αλβέστρο δεν άκουσε καν την συμβουλή του συντρόφου του, ο μικρός Μιγέλ, είχε καταφέρει να ξυπνήσει το ηφαίστειο της κακίας του.
Ενα ρεβόλβερ έκανε την εμφάνιση στο χέρι του Αλβέστρο που άρχισε να κυνηγά τον μικρό Μιγέλ.
Ο Μιγέλ, πηδούσε απο σκαλοπάτι σε πεζοδρόμιο, τραβούσε κάδους και χόρευε περιγελώντας τον διώκτη του πίσω απο  αυτοσχέδια εμπόδια που έβρισκε και χρησιμοποιούσε για κάλυψη.
----
 Είχαν σιμώσει πια στο σημείο συνάντησης, διέκριναν πίσω απο τους χοντρούς αγωγούς τις σκιές των συντρόφων να τους περιμένουν, όταν δύο απανωτοί πυροβολισμοί έσκισαν το μαύρο πέπλο της νύχτας.
Ο Νικήτας και η Αρχοντία πάγωσαν. Σαστισμένοι κοντοστάθηκαν και εναγωνίως τα αυτιά τους προσπαθούσαν να πιάσουν τα χαχανητά του μικρού τους φίλου που είχε απομείνει  πίσω ώστε να τους χαρίσει τον χρόνο διαφυγής.

Τίποτα... απόλυτη ησυχία επικράτησε αν εξαιρέσεις το κράξιμο της κουκουβάγιας που έστεκε ελεύθερος παρατηρητής στην στέγη ενός εγκαταλελειμμένου κτιρίου.
Ο Μιγέλ!!!ψέλλισε η Αρχοντία και αφήνοντας τον Νικήτα, έκανε την κίνηση να γυρίσει πίσω.
Ήδη οι σύντροφοι μ' ενα μικρό φορείο είχαν φτάσει κοντά τους.
Απο δω ελάτε γρήγορα φώναξε ο επικεφαλής και βοήθησαν τον Νικήτα να ξαπλώσει πάνω σ'αυτό.
-Ο Μιγέλ είναι εκεί ...μόνος του αντιστάθηκε έντρομη η Αρχοντία.
-Ο Μιγέλ είναι σ'αποστολή και πρέπει να την ολοκληρώσει συντρόφισσα.
΄Οσο καθυστερείς την ομάδα μας, βάζεις σε κίνδυνο όλη την ασφάλεια  της οργάνωσης...γρήγορα να επιστρέψουμε όλοι με τον καινούργιο σύντροφο στον Μεγάλο, που έχει ενημερωθεί και αγωνιά γι'αυτόν.
Ο Μιγέλ θ'επιστρέψει όπως κάνει πάντα...είπε ο επικεφαλής και σχεδόν έσυρε την Αρχοντία στο στόμιο του αγωγού πύλη που οδηγούσε στην υπόγεια πολιτεία.
-------
Κοίταξε τα στεγνά της μάτια που θύμιζαν τόσο από την σπιρτάδα του μικρού Μιγέλ.
Μια σπιρτάδα που είχε σχεδόν σβήσει σαν τις φλογίτσες στα κούτσουρα που σιγοκαίγονται...
Είχε μόλις τελειώσει την αφήγηση των τελευταίων στιγμών της αυτοθυσίας  του παιδιού της.
Η Αρχοντία είχε αποτελειώσει και την τελευταία λεπτομέρεια του σκηνικού του μικρού αντάρτη που χόρεψε με τις σφαίρες του ληστή για να χαρίσει την ζωή στους δύο συναγωνιστές του.
Δεν της είχε απομείνει καμμιά ψυχή για να προσφέρει τιμώντας την μητέρα του Μιγέλ....
Εκείνη σηκώθηκε και πήγε ως την βρύση να γεμίσει το ποτήρι της με νερό

Ενα σταχτί  υγρό- με έντονα τα στοιχεία σκουριάς, χύθηκε μέσα σ'αυτό.
Ατάραχη θαρρείς  το σήκωσε και ήπιε για να ξεδιψάσει τον πόνο που φαινόταν μόνο τους δύο γυρτούς της ώμους  να βαραίνει...
- "Εχουν βαλθεί να πνίξουν ακόμα και την δειλία, την μειονοξία των προσκυνημένων!" έσκουξε σαν να μοιρολογούσε
'Οσο γεννάμε  Μιγέλ, η αυτοκρατορία τους δεν πρόκειται να ζήσει.... τ'ακούς κορίτσι μου,άλλαξε τον τόνο της φωνής και κοίταξε κατάματα την Αρχοντία.
Γι'αυτό φρόντισε Αρχοντία-Νικήτα να κρατήσετε την σκυτάλη του παιδιού μου και να συνεχίσετε με μεγαλύτερη δύναμη τον αγώνα σας για την λευτεριά μας!
Τώρα θα πολεμάτε με όπλο ανίκητο... την ψυχή του μικρού μου Μιγέλ,  για την λευτεριά του Κόσμου!!!

ΤΕΛΟΣ




38 σχόλια:

MINIMARKET είπε...

εσύ είπες θα τα παρατήσεις ?
Αλλαξες γνώμη ?

Αγγελική είπε...

Φίλη μου νομίζω ότι θα πρέπει να διαβάσω και το προηγούμενο, αλλά τώρα τρέχω για να κάνω κάτι τέτοιο.
Θα επιστρέψω με την ησυχία μου.
Πέρασα μόνο να σου ευχηθώ καλό μήνα με υγεία!

Ανώνυμος είπε...

Καλό, ρουφιέται, συναρπαστικό.

Η μουσική δένει έξοχα μαζί του.

Περίμενα ότι θα έριχνε καμία καρατε-κιά η Αρχοντία... τι action woman ήταν..

Δεν πειράζει... και πάλι... μια χαρά !

Καλό μήνα να έχουμε !

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ:Είπα εγώ ποτέ κάτι παρόμοιο και δεν το θυμάμαι?
Βέβαια δεν εγγυώμαι για τις αντοχές μου, αλλά ακόμα κρατώ...! :))
Oσο ο μπλόγκερ μ'αφήνει να μιλώ ελεύθερα, δύσκολα θα αποσυρθώ ολοοκληρωτικά!
Καλό μήνα Μίνι!

kariatida62 είπε...

@Μαιρη: Kαλό μήνα Μαιρούλα μου!
Οποτε βρεις χρόνο έλα με την ησυχία σου, δεν χτυπάμε και κάρτα για?
:))

Αστοριανή είπε...

...ο Μιχαήλ του κόσμου!
η ανίκητη ψυχή!

...κι μάνα, πάντα εκεί για το ύστατο φαρμάκι!
Με συγκίνησες, Κάρυ μου.

Καλό μήνα.
Να είστε όλοι καλά.
Οι μυγδαλιές σας προσκαλούν
και σας προκαλούν.
Την αγάπη μου,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

kariatida62 είπε...

@GIP:Xαχαχαχαχαχα καλό, συναρπαστικό ρουφιέται αλλά μας ξενέρωσε η Αρχοντία! χαχαχαχαχαχαχα!
Να σου πω Τζιπάκο μου, όταν βλέπω Action women να ρίχνουν καρατακιές, αφ'ενός μεν αμερικανίζω αφ'ετέρου δε ακούω την φωνή του έτερου ήμισυ να περιγελά αντίστοιχες σκηνές και να φωνάζει:σιγά μαρή θα σου φύγει κανένα βυζί...χαχαχχαχαχχαχαχχαχαχα!
Οπότε τεχνηέντως το απέφυγα! χαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα!

Μουσική ε? Τόχεις ξανακούσει σε παρόμοια έκδοση?
Καλό μήνα χρυσέ μου!

Ανώνυμος είπε...

Δεν το είχα ξανακούσει, πολύ καλή εκτέλεση, την κατέβασα ήδη !

Δεν είπα ότι με ξενέρωσε η Αρχοντία, αλλά καμιά καρατεκιά θα την ήθελα. Τες πα... κανείς δεν είναι τέλειος.
Και το διήγημα είπαμε, μου άρεσε και δεν χαϊδεύω ώτα !
(Ιδίως αν τα ώτα ανήκουν σε κάποια που μου έφερε 12345 χαλβαδόπιτες και 67890 βαζάκια βύσσινο !!)
χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Συγκινητικό τέλος με αισιόδοξο μήνυμα!! Με βάση το σχόλιο του @GIP σκέφτηκα και γω, ότι δηλαδή η Αρχοντία θα γίνει kill bill..!! Αλλά αυτή ήταν φαντασία δική μου, αντιθέτως η ιστορία σου και στο τέταρτο μέρος σε δικαιώνει. Σε ικανοποιεί με μια πικρία γιατί αντικατροπτίζει την πραγματικότητα που έρχεται, το έγκλημα που μεσουρανεί, τα ολοκληρωτικά καθεστώτα που στο όνομα της πατριωτικής δημοκρατίας προσελκύουν περισσότερο κόσμο τελευταία.. Όσο για την κατάληξη του Μιγέλ..
Ανατρίχιασα!!

Υπέροχο Καρυάτιδα! Ελπίζω να σκαρφίζεσαι ήδη κάτι νέο.. :D

Frezia είπε...

Kαλό μήνα Κάρυ!
Μη πλησιάζεις να μη σε κολλήσω,
φοβερό βήχα και καταρροή...

kariatida62 είπε...

@Αστοριανή:O Μιχαήλ του κόσμου με ανίκητη ψυχή που γεννά όμως μάννα...έχει σημασία αυτή η μικρή λεπτομέρεια!
Καλό μήνα Γιώτα μου, νάστε καλά όλοι σας!

kariatida62 είπε...

@GIP:Xαλβαδοπιτούλες λουκουμάκια και όλα τα συναφή ζαχαρωτά σε σένα ειδικά ποτέ μου δεν θα φέρω...χαχαχαχα μόνο στην Μελίνα σου!

Unknown είπε...

καλο σου μηνα....
θα λαβεις συνολικη απάντηση....
να σαι καλά

kariatida62 είπε...

@maviakoufetaria: Kαλώς τον Κουφετάριο!
Δεν θα μπορούσε κανείς ν'αποδώσει την περίληψη της ιστορίας μου, καλύτερα απο σένα που την έγραψες σαν σχόλιο! Ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!
---
Δεν έχω εξασκηθεί στις μυθιστοριογραφίες.
Δοκιμές κάνω και οι εμπνεύσεις λιγοστές.
Ο αρχικός σκοπός της λειτουργίας αυτού του ιστολογίου ήταν άλλος και δεν πρόκειται στο μέλλον να παρεκλίνει, με μικρές μόνο ανάπαυλες που ξεκουράζουν τους φίλους μου!
Καλό βράδυ Κουφετάριε,ευχαριστώ που πέρασες.

kariatida62 είπε...

@Frezia: Περαστικούλια σου!
Τι θέλεις να σου προσφέρουμε Λουλουδάκι μου?
Διαθέτουμε,φυσιολογικό ορό, bisolvon, ponstan, depon,φασκομυλο και τσάι απο τα βουνά του νησιού,μέλι θυμαρίσιο για τα αφεψήματα,θερμομετράκι,και τζάκι να χουχουλιάσεις δίπλα του....χαχαχα!

kariatida62 είπε...

@παναγιώτης αγγελόπουλος: Kαλησπέρα γατόνι μου! Δεν πειράζει που σε φωνάζω με το παλιό σου nickname ε?
Μου άρεσε πολύ!:)
Θα μου δώσεις συνολική απάντηση για το μυθιστόρημά μου ? Πότε θα μου το στείλεις στο επόμενο ποστ? Αν πρόσεξες έγραψε τέλος η σκηνή επάνω...:))

ElenaG είπε...

κοριτσάρα μου πέρασα να πω καλο μηνα...πρέπει να διαβάσω και τα υπόλοιπα...να δω ποτε θα τα καταφέρω...
Ελπίζω όμορφα να πέρασες!!! ;-)

kariatida62 είπε...

@ELENA G: Βρε σεις...με δουλεύετε όλες μαζί? Θα κάτσει καμμιά σας να διαβάσει την ιστορία μου, η μία μάζευε τις βαλίτσες της, η άλλη συναχώθηκε, ο άλλος θα μου τα πει όλα μαζεμένα στο τέλος(?)Tο μαύρο ντόμινο ποιος το διάβασε τελικώς εγώ και το Μαμούνι μου? χαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχα!
Να σε ρωτήσω ανέβασες κανένα ποστ ή ακόμα τακτοποιείς βαλίτσες? Οχι τίποτα άλλο για να ξέρω μη κάνω τόσο δρόμο άδικα! :))

Πέρασα θαυμάσια γιατί είχα απο τις πλέον καλές παρέες στο νησί...
Φιλιά πολλά ...θα περάσω αργότερα το καλό που σου θέλω να μη σε βρω πάνω απο βαλίτσες! :))

MINIMARKET είπε...

Tο ξέχασα ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !
Ξαναφευγω ταξιδι , αυτή την φορά με τον μολεμού , θα τα πούμε μόλις γυρίσω !

Ανώνυμος είπε...

Γι αυτό σε αγαπώ ! Μη μου ανεβάσει το ζάχαριο σκέφτεται ! Οποία ποιότης φιλικών αισθημάτων !

Τσιγκ- woman !! Χαχαχα

kariatida62 είπε...

@MINIMARKET: Mετον Μολεμου? Πού στην Γερμανία πάλι? Καλά δεν βαρέθηκες να αφήνεις ευρώπουλα στην Μέρκελ? :P
Kαλό ταξίδι βρε νάχετε και γρήγορα κοντά μας..!

Υ.Γ. Χαιρέτα μου την κούκλα μας αλά ελληνικά...ξέρεις εσύ τεντωμένα καλά και τα πέντε δάχτυλα!

kariatida62 είπε...

@gip: Για όλα και όλους μπορείς ν'αμφιβάλλεις μόνο για την ποιότητα των φιλικών αισθηματων της Κάρυς δεν μπορείς να αμφιβάλλεις!
Και μάθε και τούτο...όποιον αγαπήσει η Κάρυ τον παιδεύει γιατί πασχίζει όχι απλώς για το καλό του αλλά για το καλύτερό του..!;)

Margo είπε...

Ωωω είναι τέσσερα, τώρα το πρόσεξα!
Σίγουρα θα διαβάσω και τα πρώτα γιατί πρέπει να τοποθετηθώ χρονικά. Η σακαράκα του 2000 με στέλνει στο μέλλον.
Έχω τόσο να περάσω από δω; Μας φάγανε οι αρρώστιες, ότι λήγει σε -ίτιδα το έχουμε περάσει οικογενειακώς :-)
Καλημέρα Κάρυ μου

kariatida62 είπε...

@Margo: Περαστικά σας!!!
Απο φρενίτιδα πάντως εσείς εκεί κάτω δεν κινδυνεύετε όπως εμείς στην πόλη...οπότε όλα καλά!
Καλή ανάγνωση και εύχομαι να περάσεις ευχάριστα διαβάζοντάς τα...
Καλημέρα και καλό μήνα νάχουμε Μαργκώ μου

Άιναφετς είπε...

Έξοχο το τέλος και από κινηματογραφικής άποψης, βλέπεις λόγο επαγγελματικής διαμόρφωσης "κοιτάζω" σαν να βλέπω μια ταινία και οποιοδήποτε άλλο τέλος θα ήταν μελό, γιατί οι πραγματικοί αγώνες θέλουν θυσίες...
Ευτυχώς που η ιστορία διαδραματίζεται σε μια μελλοντική εποχή και αυτό πάλι από κινηματογραφική πλευρά είναι μεν καλό αλλά αφήνει μια γεύση πίκρας... η σκέψη πως στο μέλλον τα πράγματα θα είναι όπως ήταν αιώνες πριν...και πως η αυτοθυσία χρειάζεται γιατί υπάρχει βία...
Η μουσική του Τελευταίου Κώστα, συγκλονιστική!
Ευχαριστούμε Κάρυ και Κώστα γι αυτή την έξοχη συν-εργασία!

Καλό δημιουργικό μήνα εύχομαι! :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχαχαχα θα περάσω άλλη ώρα να διαβάσω οοοοοολα τα επεισόδια τώρα δεν εχω άποψη,όλα καλά;
εγώ βαριέμαι....
φιλιά καλό μήνα

ANAZHTHΣH είπε...

ήρθα από φιλικό μπλογκ και γέμισαν τα μάτια μου μπλε...παρατηρώ παλμό,έμπνευση,δύναμη,διαβάζω πεταχτά και μένω στην τελευταία φράση:για την λευτεριά του Κόσμου!!!

θα ξαναπεράσω μόλις βρω χρόνο που επιτέλους εδώ στην ύπαιθρο έχω πια αρκετό

να είσαι καλά

kariatida62 είπε...

@ Άιναφετς:Eυχαριστούμε και μεις καλή μας Μάγισσα, για τα όμορφα λόγια σου.
Προσωπικά πιστεύω πάρα πολύ στις συνεργασίες και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία την επιδιώκω!
Νάσαι καλά σ'αγαπούμε...

kariatida62 είπε...

@ΦΟΥΛΗ: Nαι,ναι ξέρω...μιάν άλλη φορά :))
Oλα καλά είναι Φούλη μου, δεν βλέπεις, όλα μέσα στην καλή χαρά κυλούν! :))
Bαριέσαι? Συχνά πυκνα και κείνο το Μαμούνι τα ίδια μου λέει: Bαριέμαιιιι! Σε λίγο καιρό είμαι σίγουρη πως θα φωνάζουμε όλοι μαζί πεινάωωωω!

kariatida62 είπε...

@ANAZHTHΣH: Καλώς την/τον και ευχόμαστε όσο πιο γρήγορα να εντοπίσεις αυτό που αναζητάς...
Στην ύπαιθρο πια ξοδεύεις τον χρόνο σου? Οτι καλύτερο, ότι εξυπνότερο έπραξες!
Θα περάσω να σε καλησπερίσω πρώτη εγώ απο το δικό σου κονάκι.

MINIMARKET είπε...

Oχι στην Γερμανία !
Στην Κύπρο πάμε βολτούλα , θα τα πούμε σε 10 μέρες !

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ:A!Τι καλά...να μας χαιρετήσεις τους Κύπριους αδελφούς!
Θα σε περιμένουμε.

dimitris είπε...

kariatida62 χαιρεται, ο γιωργος θαλασσης, η κατερινα, ο σπιθας, δεν παιζουν στο πολιτικο θριλερ σου???

kariatida62 είπε...

@dimitris: Δημητράκη γειά σου!

Οχι τους προγόνους της Αρχοντίας και του Νικήτα τους σκότωσαν πριν πολλά χρόνια οι προδότες πολιτικοί της Ελλάδας...
Φρόντισαν δε, να τους εξαλείψουν απο την μνήμη των απογόνων τους για να μη παραδειγματιστούν, και ακολουθήσουν το παραδειγμά τους!
Ολοι οι πολιτικοί της τότε Ελλάδας και εκείνοι που βρίσκονταν στην ηγεσία λίγο πριν διαλύσουν την χώρα και οι υπόλοιποι που παρακολουθούσαν απλοί παρατηρητές την καταστροφή της...! ;)

zoyzoy είπε...

Βρε Κάρυ μας μελαγχόλησες και'συ!
Δεν είχες ένα αισιόδοξο καλό τέλος!
Ολοι οι κακοί στο τέλος κερδίζουν και μένουν οι υπόλοιποι στη τραγική τους μοίρα!

Θέλω τρέλα και κορδέλα ν'ανατρέψουμε το κατεστημένο:))

Φιλούθια καλά να περνάς!

kariatida62 είπε...

@ζουζου: Iσα, ίσα άφησα το ζευγάρι γερό και δυνατό να συνεχίσει τον αγώνα....
Πάντα πρέπει να θυσιάζονται για να προχωρήσουν οι υπόλοιποι Ζουζούκα μου..νομοτέλεια πώς μπορούσα να την παραβλέψω?

Με τρέλλες σίγουρα ανατρέπεις το κατεστημένο! Χωρίς όμως κορδέλλες...
Μόνο τρελλοί σε τούτο τον κόσμο πρωτοστατούν ποτέ λογικοί...!

Φιλάκια φιλενάδα μου

teleytaios είπε...

Κάρυ μου άργησα, να με συγχωράς, αλλά η ίωση με κράτησε ανάσκελα πολλές μέρες και το κεφάλι μου δεν ήταν ικανό για τίποτα! Βλέπεις, ακόμα και οι Στρατηγοί αρρωσταίνουν καμιά φορά, χα, χα, χα... :)

Η ιστορία σου ήταν καταπληκτική! Και το φινάλε μεγαλόπρεπο, αλλιώτικο δε θα μπορούσε να είναι. Έχω την εντύπωση Κάρυ, ότι δεν είναι φαντασία μονάχα όλο αυτό που έγραψες κι ακόμα περισσότερο το φινάλε του! Κάπου, κάτι μέσα σου, τα βιώματά σου ή κάτι άλλο δικό σου έχεις καταθέσει μέσα από την ιστορία αυτή! Έτσι νομίζω, κι αν κάνω λάθος συγχώρα με!

Μπράβο σου. Πολλά μπράβο Κάρυ. Και που είσαι, τώρα που έκανες την αρχή να ξέρεις ότι θέλουμε κι άλλα τέτοια, έτσι; Αν το ξεχάσεις ή κάνεις πως το ξεχνάς, εγώ θα σου το θυμίζω, χα, χα, χα...!

Την καλημέρα μου και συγνώμη ξανά για την καθυστέρηση. Άλλωστε, έχω κι ένα ψευδώνυμο που πρέπει να τιμήσω ;)

kariatida62 είπε...

@teleytaios: Tελευταίος πάντα και καλύτερος! χαχαχαχχαχαχαχααχχαχαχαχαα!
Περαστικά σου, ελπίζω να μη κόλλησες τους μπόμπιρες!

Συνεργάτη μου...η μουσική σου επένδυση άφησε το στίγμα της στην μυθιστορία μου.
Και ναι έχεις δίκιο η φαντασία μου επηρρεάστηκε ιδιαιτέρως απο την τρέχουσα πολιτική κατάσταση της χώρας, απο τους φόβους για το αύριο, απο προβλέψεις που έχουν γίνει και σημειώνουν τον κίνδυνο για το μέλλον μέσω μιας κακής εννοούμενης παγκοσμιοποίησης κάτω απο την δικτατορία ενός διεθνούς τραπεζικού κεφαλαίου που θα ελέγχει και θα εκμεταλλεύεται στυγνά τα ανθρώπινα δικαιώματα και ελευθερίες!

-----
Δεν ήταν η πρώτη φορά που επιχείρησα και έγραψα μια μικρή ιστορία.

Στο παρελθόν τόλμησα 2-3 φορές ακόμη.
Απλά δεν έτυχε να τις διαβάσεις...
Ηταν όμως η πρώτη φορά που έγραψα σε χρόνο μελλοντικό.
Ευχαριστώ και πάλι για την συμμετοχή σου σ'αυτή την προσπάθειά μου.