bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΑΚΤΕΣ

  ΄Ενα  μουσικό απόγευμα με την φωνή του Μπάμπη Τσέρτου.
Τα όμορφα τραγούδια είναι απο τον καινούργιο δίσκο: "Στου χρόνου τις καταπακτές" σε μουσική Νότη Μαυρουδή και στίχους Λίνας Δημοπούλου και Μαίρης Φασουλάκη







ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ / Τραγούδι: ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΣΕΡΤΟΣ
Μουσική: ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ / Στίχοι: ΛΙΝΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
Β' φωνή: ΝΤΕΝΙΑ ΚΟΥΡΟΥΣΗ
Από τον δίσκο «ΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΑΚΤΕΣ»

Κυκλοφορεί τον Οκτώβριο από την Protasis Music!


Εγώ είμαι εδώ και όλα τ' άλλα είναι αλλού
είμαι εδώ κι έχω μια θάλασσα μπροστά μου
που 'χει το τέλος της στο τέλος τ' ουρανού
έναν ορίζοντα που ζήλεψε η καρδιά μου

Φτιάχνω καράβια με το νού μου και φτερά
μια μέρα σίγουρα το ξέρω πως θα φτάσω
σ' αυτά που οι φόβοι μου κρατήσανε μακριά
μαζί τους θέλω ν' αμαρτήσω πριν ν' αγιάσω


Εγώ είμαι εδώ και όλα τ' άλλα είναι αλλού
είναι ο τοίχος μιας βροχής που μας χωρίζει
μ' άγριο πέταγμα και βλέμμα κυνηγού
για να μη φύγω, τη ζωή μου φυλακίζει

Φτιάχνω καράβια με το νού μου και φτερά
μια μέρα σίγουρα το ξέρω πως θα φτάσω
σ' αυτά που οι φόβοι μου κρατήσανε μακριά
μαζί τους θέλω ν' αμαρτήσω πριν ν' αγιάσω



ΣΠΑΣ' ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ / Τραγούδι: ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΣΕΡΤΟΣ
Μουσική: ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ / Στίχοι: ΜΑΙΡΗ ΦΑΣΟΥΛΑΚΗ
Β' φωνή: ΝΤΕΝΙΑ ΚΟΥΡΟΥΣΗ
Από τον δίσκο «ΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΑΚΤΕΣ»
Κυκλοφορεί τον Οκτώβριο από την Protasis Music!

Ο Νότης Μαυρουδής στο Half Note

Ο Νότης Μαυρουδής, γιορτάζοντας πέντε δεκαετίες στο χώρο της μουσικής, μας χαρίζει ένα μοναδικό ταξίδι «στου χρόνου τις καταπακτές».

Επί πέντε δεκαετίες, ο Νότης Μαυρουδής παράλληλα με τη διδακτική του καριέρα, έχει μία δυναμική παρουσία σε όλα τα κιθαριστικά δρώμενα της χώρας μας.

Ως σολίστ και καθηγητής κιθάρας αλλά και ως συνθέτης έντεχνων τραγουδιών, έχει δώσει πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Αδιάλειπτη η παρουσία του όλα αυτά τα χρόνια με συνθέσεις για το θέατρο και τον κινηματογράφο, αρθρογραφία σε εφημερίδες και περιοδικά, συνεργασίες με ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και διδακτικό έργο που ξεκίνησε το 1969 από τη Δημοτική Μουσική Ακαδημία του Μιλάνου και συνεχίστηκε ανελλιπώς από το 1975 στην Ελλάδα.

Από το 1983 έως το 1987 εκδίδει και διευθύνει το μοναδικό περιοδικό κιθάρας, το Tar, και οργάνωσε σημαντικές συναυλίες σε παγκόσμια δημοφιλείς κιθαριστές.

Η πλούσια δισκογραφία του (25 προσωπικοί δίσκοι) περιλαμβάνει έργα για κλασική κιθάρα και συνθέσεις του (τραγούδια) με δημοφιλείς τραγουδιστές.Από το 2000 ξεκίνησε (με το συνεργάτη του, Παναγιώτη Μάργαρη) την δισκογραφική σειρά σε μορφή κιθαριστικού ντουέτου «Café de l’ art», διασκευάζοντας και ηχογραφώντας διάφορα μουσικά είδη και εποχές, φτάνοντας τους έξη δίσκους.

Στο Half Note, τις Δευτέρες του Μαρτίου και του Απριλίου θα απολαύσουμε τραγούδια του συνθέτη από διαφορετικές εποχές, με οδηγό τις κιθάρες, με χρώματα, ψιθύρους και σκιρτήματα και με συνοδοιπόρους αγαπημένους ερμηνευτές, όπως Γιώτα Νέγκα, Μπάμπη Τσέρτο, Αναστασία Μουτσάτσου, Μανώλη Μητσιά, Μίλτο Πασχαλίδη κ.α. Αναζητώντας την επικοινωνία μέσα από τραγούδια που σημάδεψαν διαχρονικά την κοινή μας ευαισθησία... μέσα στις καταπακτές του χρόνου!

Νότης Μαυρουδής: κιθάρα
Χρήστος Κωνσταντόπουλος: τραγούδι
Σοφία Ανδριανού: τραγούδι
Γιώργος Τοσικιάν: κιθάρα
Μάνος Αβαράκης: φυσαρμόνικες-πνευστά

Καλεσμένοι
05/03: Γιώτα Νέγκα
12/03: Μπάμπης Τσέρτος
19/03: Αναστασία Μουτσάτσου
26/03: Ηρακλής Βαβάτσικας-Μόρφω Τσαϊρέλη
02/04 Μανώλης Μητσιάς
09/04 Μίλτος Πασχαλίδης
23/04 Ελένη Βιτάλη
30/04 Διονύσης Τσακνής

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δευτέρα 5, 12, 19, 26 Μαρτίου & 2, 9, 23, 30 Aπριλίου στις 21:30

Ποτέ δε ρώτησες να μάθεις τ' όνομά μου...
και ποιά ζωή κρύβεται πίσω απ' αυτό
ποιά καλοκαίρια έχουν σβήσει στα σκαλιά μου
και ποιούς χειμώνες κουμαντάρω για να ζω...

Σπάσ' τη βιτρίνα κι έλα μέσα να με κλέψεις!
κι ας έχεις πάντα μες στην τσέπη το κλειδί
σπάσ' τη βιτρίνα, μπες και μείνε όσο αντέξεις
όταν θα δεις πως ξεπαγιάζει η ψυχή!

Ποτέ δεν έμαθες να γράφεις τ' όνομά μου
σε κάθε γράμμα του τί έχει χαραχτεί
ήτανε πάντα ανοιχτά τα σύνορά μου
μα εσύ δεν πέρασες ποτέ σου από 'κει

Σπάσ' τη βιτρίνα κι έλα μέσα να με κλέψεις!
κι ας έχεις πάντα μες στην τσέπη το κλειδί
σπάσ' τη βιτρίνα, μπες και μείνε όσο αντέξεις
όταν θα δεις πως ξεπαγιάζει η ψυχή!

19 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Κοίτα παράξενο πράγμα: Τούτη τη μουσική την ελληνική εγώ μεγάλος πια εδώ στην Ελλάδα την άκουσα. Τότε που είχα έρθει της μόδας ήταν κάτι ινδο-αραβο-πρεπή που πραγματικά με απωθούσαν. Τούτα εδώ με συγκινούν πάρα πολύ κι ας μη μεγάλωσα με τους ήχους τούτους.
Καλό σου βράδυ Tida.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εγώ είμαι εδώ και όλα τ' άλλα είναι αλλού
είμαι εδώ κι έχω μια θάλασσα μπροστά μου
που 'χει το τέλος της στο τέλος τ' ουρανού
έναν ορίζοντα που ζήλεψε η καρδιά μου.


Κάπου ήσουν και μ'άκουγες.....

nikiplos είπε...

Πολύ όμορφο το όλο εγχείρημα...

Από το πρώτο τραγούδι μου έκαναν κλικ οι στίχοι:
"Φτιάχνω καράβια με το νού μου και φτερά
μια μέρα σίγουρα το ξέρω πως θα φτάσω
σ' αυτά που οι φόβοι μου κρατήσανε μακριά
μαζί τους θέλω ν' αμαρτήσω πριν ν' αγιάσω
"
ποιός ξέρει? είδωμεν!

φιλιά

kariatida62 είπε...

@Xριστόφορος: E πώς να μη σε συγκινούν βρε Χριστόφορε? Αφού ρέει ελληνικό αίμα στις φλέβες σου! Είναι δυνατόν?
Μόδα ήταν και πέρασε τότε τα Ινδο-Αραβοτσιφτεντελοτράγουδα!
Υπήρχε όμως και ένας Τσιτσάνης,ένας Πάνου, ένας Μάρκος, ένας Ζαμπέτας, ένας Μητσάκης, ένας Χιώτης και τόσοι ακόμα που άφησαν την εποχή που επέστρεψες εσύ στην πατρίδα φοβερές δημιουργίες!
Πάντως χάρηκα που σ'αρεσαν τα τραγουδάκια τα καινούργια που βρήκε το Μαμούνι.
Καλό βράδυ Χριστόφορέ μου, καλό σου βράδυ!

kariatida62 είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη: Στίχος ε ??Αντιγονούλα μου!!! Και μένα μ'εκφράζει...
Τόχες ξανακούσει το τραγουδάκι? Πέρυσι τον Οκτώβρη πρωτοκυκλοφόρησαν στον καινούργιο δίσκο του Μαυρουδή.

Υ.γ. Να κανονίσουμε για το Σαββατοκύριακο? Μπορείς? Σε περιμένει πακέτο...χαχαχα!

kariatida62 είπε...

@nikiplos: Kαλώς τον! Καιρό είχα να σε δώ...όλα καλά?
Ναι οι στίχοι πολύ καλοί στηριζόμενοι σε ωραίο κλασσικό μοτίβο χασάπικου ρυθμού.
Μη χάνεσαι nikiplos να σε βλέπουμε ε?

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο !!!

Είμαι δύσκολος στο πια λαϊκά μου αρέσουν αλλά αυτά και τα δύο (ιδίως το "σπάσε την βιτρίνα") με ΦΟΒΕΡΟ στίχο, "νταλκαδιάρικα ποιότητας" (όχι "αρκουδιάρικα), με πολύ καλή μουσική και καλές φωνές (αυτές βέβαια είναι καλές αλλά θα μπορούσαν ίσως να είναι ακόμα καλύτερες).



ΠΟΛΥ μου άρεσαν !! :))

kariatida62 είπε...

@GIP:Σου άρεσαν οι στίχοι έτσι? Και μένα πολύ! Ταίριαζαν στο ρυθμό του χασάπικου!
Τα νταλκαδιάρικα ποιότητας χαχαχαχαχχαχαχαχα μου αρέσουν! Αρκεί να είναι ποιότητος....αλοίμονο! χαχαχαχαχαχα

zoyzoy είπε...

Μουσικόθηκες Κάρυ μου!
Ωραίες οι επιλογές σου!

φιλιά θαλασσινά!

kariatida62 είπε...

@zoyzoy: Nαι μουσικόθηκα...χαχαχαχαχα!
Αλοίμονο σε σένα την Συριανή που δεν θ'αρεσαν αυτοί οι σκοποί και στίχοι...
Φιλάκια

Αγγελική είπε...

Μες στα κέφια σε βρίσκω καλή μου, τραγουδάτε γιατί χανόμαστε!
Αφού μπόρα είναι και δεν θα περάσει, ας συνεχίσουμε την ζωή μας κι όπου βγεί..

Ανώνυμος είπε...

Τον Μπάμπη Τσέρτο τον γνωρίζω,μιας και οι μουσικές μου προτιμήσεις όμως διαφέρουν, δεν είχα μπει ποτέ στη διαδικασία να τον ακούσω.

Γι' αυτό σου λέω πως το τραγούδι του ''Είμαι εδώ'' με μάγεψε! Υπέροχη ενορχήστρωση, στίχοι, φωνή, μελωδία..Πολύ μου άρεσε. Και ήδη δηλαδή ξεκίνησα να ανακαλύπτω και κάτι παλιότερο από την πορεία του..

Πολύ καλή η πρότασή σου, κέρδος για τον καθένα μας Καριάτιδα!

Καλό σου βράδυ, καλή μας ακρόαση :)

kariatida62 είπε...

@ΜΑΙΡΗ:Ε...όχι και μεσ' τα κέφια!
Εμείς Μαιρούλα, την πίκρα μας με τραγούδια και χορούς την πνίγουμε.
Το χασάπικο δε, ταιριάζει απόλυτα....
Καλό βράδυ κορίτσι μου.

kariatida62 είπε...

@maviakoufetaria: Xμ...υποψιάζομαι πως η ελληνική μουσική Κουφετάριε δεν ήταν και δεν είναι στο...ρεπερτόριό σου!
Ποτέ όμως δεν είναι αργά, ο Τσέρτος είναι ένας καλλιτέχνης που τιμά και κρατά ζωντανό το λαικό ρεμπέτικο και σμυρνέικο τραγούδι.
Τον έχω ακούσει αρκετές φορές απο κοντά και έχω γλεντήσει πολλές φορές με την ζεστή φωνή του.
Χαίρομαι που η επιλογή μου στα τραγούδια στάθηκαν αφορμή να τον ψάξεις καλύτερα φίλε Κουφετάριε!

kariatida62 είπε...

@προς όλους:Φίλοι μου ένα προβληματάκι με τον υπολογιστή μου, θα με κρατήσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας μακριά σας...
Θα αργώ να σας απαντώ, και δεν θα μπορώ να επισκεφτώ τα σπιτάκια σας.
Μη με παρεξηγήσετε, μη νομίζετε πως σας ξέχασα, παροδικό θάναι, σύντομα το προβληματάκι θα ξεπεραστεί, ελπίζω... και θάμαι και πάλι κοντά σας!

Άιναφετς είπε...

Σε αντίθεση με τον πρώτο στοίχο, αισθάνομαι πως εγώ βρίσκομαι αλλού, το εδώ με θλίβει αφάνταστα...
Είχα μέρες να κάνω μπλογκότσαρκα και η επίσκεψη μου εδώ μ' έβγαλε από το αλλού μου!!!
ΑΦιλάκια και καλό Σ/Κ να έχουμε "εδώ" όλοι μας!

kariatida62 είπε...

@Aιναφετς: Oλοι είμαστε αλλού γι'αλλού ...που λένε! :))
Xαίρομαι που ξεκαθάρισε λίγο το μυαλό σου με τις νότες του Μαυρουδή!
Φιλάκια

Αγγελική είπε...

Καλησπέρα φίλη μου σαν να χεις δίκιο, την πίκρα μας την πνίγουμε με τραγούδια κι αναστεναγμούς.
Που θα πάει όμως θα γυρίσει κι ο τροχός..
Τα φιλιά μου

teleytaios είπε...

Όμορφα τραγούδια! Σήμερα είμαι μελαγχολικός και χάθηκα μέσα τους...

Την καλησπέρα μου Κάρυ, σε σένα και όλους τους συνοδοιπόρους σου!