bilsot - AMATEUR PHOTOGRAPHER - ...Λείπει μια Καρυάτιδα! Μα εμείς θα την φέρουμε πίσω!

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Στα πανηγύρια του χωριού...


  ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΜΝΗΜΕΣ...
 ( Για το Λογοτεχνικό Σάββατο της Βερόνικας Μαρσά)

 Δεν ξέρω τελικά, αν ήμουν για τα πανηγύρια...πάντως ένα είναι το σίγουρο!
Τα ευχαριστιόμουν κάθε χρόνο στις καλοκαιρινές διακοπές των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων,  όσο τίποτε άλλο!
 Το καλοκαίρι, όλα τα χωριά του Πηλίου γιορτάζοντας την γιορτή του Αγίου της κεντρικής τους εκκλησίας, έχουν και λαϊκό πανηγύρι που κρατάει συνήθως ένα τριήμερο!
Κείνο το καλοκαίρι, ήταν ένα  απ'εκείνα που ...χαράσσονται στην μνήμη  ανεξίτηλα!
Υπήρχε διάχυτο κέφι στην παρέα που είχε μεγαλώσει  πολύ απο ντόπιους και παραθεριστές που είχαν δέσει δημιουργώντας μια "ομογάλακτη" συντροφιά.
 Το πανηγύρι γινόταν στο γειτονικό χωριό του Άη-Βλάση, οπότε γεννήθηκε το πρόβλημα της μεταφοράς.
Δύο ΙΧ. αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν όλο εκείνο... τον "εκδρομικό όμιλο" που είχε συγκεντρωθεί για το πανηγύρι.
Οπότε επιστρατεύθηκαν και τα αγροτικά-φορτηγά με τις καρότσες τους και έτσι λύθηκε το πρόβλημα.
Εκείνη την εποχή δεκαετίας '70 έπαιρναν και έδιναν τα "pyzamas parties".
Η ιδέα λοιπόν ενός "προχω" της παρέας ήταν να ντυθούμε όλοι με τις πυτζάμες μας μικροί-μεγάλοι, να καβαλήσουμε όλοι τις καρότσες των φορτηγών,να προμηθευτούμε καρπούζια για δροσιστικό επιδόρπιο για την  επιστροφή και να ξεκινήσουμε για τον Αη-Βλάση.
 Η ιδέα κέρδισε αμέσως την πλειοψηφία και η μεγάλη βραδυά ξεκίνησε...
Τα γέλια, τα πειράγματα, οι ερωτικές-πονηρές ματιές που προκαλούσαν, οι αντίθετες, οι ζηλόφθονες της  ετοιμοπόλεμης γλωσσοκοπάνας και του  ζηλιάρη με τα περιττά κρέατα απόκτημα της ανέραστης ζωής του, είχαν αρχίσει!
Το κομβόι με τους "πανηγυριώτες"  θύμιζε ταινία  Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ στο:
Ωραία που ναι η Κυριακή
μα να ταν πιο μεγάλη...
γιατί περνάει γρήγορα
κι αργεί να έρθει η άλλη!
 Η κεντρική πλατεία οριοθετημένη απο τον γερο-πλάτανο, είχε μετατραπεί σε πίστα χορού.
Στην εξέδρα και σε περίοπτη θέση, η πανηγυριώτικη ορχήστρα, με το κλαρίνο να σου τρυπά το μεδούλι...ενώ τα νταούλια και οι ζουρνάδες να σου ξεσηκώνουν τα εσώψυχά σου.
Κυκλικά τα τραπέζια στημένα και στρωμένα με την θρυλική λαδόκολλα,το κοψίδι στο κέντρο του τραπεζιού να δεσπόζει, έχοντας την απαραίτητη μαρουλοσαλάτα για να κρατά τα ίσια του!
Ο οίνος να ρέει συντονισμένος με τον ήχο της κοντινής πηγής, και τα πουλιά ξενυχτισμένα στις ρεματιές απο το λαικό νταβαντούρι των ανθρώπων, είχαν ξεκινήσει το δικό τους ρεπερτόριο...
Η εμφάνιση της ομάδας των πυτζαμάτων σόκαρε τους ντόπιους, οι οποίοι δεν γνώριζαν για το "κίνημα της πυτζάμας" και απέδωσαν το φαινόμενο σε πρόωρο ερχομό του Τριωδίου...
΄Ολα και όλοι συμμετείχαν σ'αυτό το εκστασιακό γλέντι, που κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες!
Η επιστροφή όμως επεφύλλασσε στην παρέα  "περιπέτειες"!
Στις στροφές του Πηλίου, δίπλα απο τον ποταμό "Κουφάλα" με τις πέστροφες, το ένα απο τα δύο φορτηγά έπαθε λάστιχο, ρεζέρβα δεν υπήρχε, οπότε οι μισοί συνέχισαν και έφυγαν με το πρώτο φορτηγό και οι υπόλοιποι περίμεναν να πάει και να γυρίσει για δεύτερο αγώι.
Οσοι ξέμειναν πίσω να περιμένουν(μέσα στους τυχερούς ήμουν κι'εγώ) τραγούδισαν με το αστέρι της νύχτας τον Αυγερινό, μέσα απο τεράστια πλατάνια και πανήψυλες οξιές, τρώγοντας παγωμένο καρπούζι βαφτισμένο στα νερά της πηγής και χορεύοντας:




48 σχόλια:

MINIMARKET είπε...

Βρε μήπως είσαι στον Βόλο και δεν μιλάς ?

kariatida62 είπε...

@ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ:Αχ! Μακάρι να ήμουν!
Αλλά πού τέτοια τύχη....:))

Thalassenia είπε...

Eκείνα τα γλέντια είχαν μία μοναδική και ανεπανάληπτη γλύκα.
Με το τίποτα άναβε το κέφι και η ευφορία της ψυχής χτυπούσε κόκκινο.

....αλλά κι εσύ με τις πυζάμες!!!!!χαχα.

kariatida62 είπε...

@ΤHALASSENIA: Πόσο αναπολώ εκείνες τις μέρες...πόσο διαφορετικός ήταν τότε ο κόσμος,πόσο όμορφα γλεντούσε μέσα στην απλότητά του!

Ναι το πανηγύρι των πυτζαμάτων είχε αφήσει εποχή...

Καλό βράδυ Θαλασσένια μου

Ανώνυμος είπε...

Ε ρε Κάρυ, έξαλλο νιάτιο !! Καλά έκανες !! Και τα λες τόσο ωραία !!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα Βουγιουκλάκη μου!

Μη μου το αρνηθείς αλλά σε πρωταγωνιστικό ρόλο σε βρίσκω!

Μη σου πω και η "προχώ" της παρέας και από ...σεμνότητα μας το κρύβεις!

kariatida62 είπε...

@GIP:Oυουυυυυ όλο εξαλλοσύνες ήμουν!
Ηταν πολύ ωραία χρόνια, Τζιπ, περνούσα τόσο όμορφα κάθε Καλοκαίρι,κοντά σε κείνους τους φίλους γι'αυτό και τα περιγράφω με μεγάλη συγκίνηση και νοσταλγία.

kariatida62 είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη: Xαχαχα! Εδώ που τα λέμε, ήμουν μια μικρή τσαπερδονούλα τότε, αλλά η ηλικία μου δεν επέτρεπε να κρατώ πρωταγωνιστικούς ρόλους και να λανσάρω "προχω" ιδέες.
Άλλοι κρατούσαν τα σκρήπτρα τότε.
Θήτευσα κοντά σε άξιους δασκάλους, παράπονο δεν έχω! :))

Ανώνυμος είπε...

Πανηγύρι στον Άη Βλάση στο Πήλιο!!!
Τι μου θύμησες ρε Κάρυ. Αν πείς και εκείνοι οι χοροί στη κεντρική πλατεία του χωριού γύρω από το πλάτανο, ήταν χάρμα οφθαλμού. Τι κίνηση, τι χάρη, τι ομορφιά. Πρώτα σου άρεσε να τους απολαμβάνεις με τα μάτια και μετά να τους χορεύεις.
ΑΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Τί μου θύμησες τώρα!Να δεις γλέντια και πανηγύρια στα ορεινά χωριά της Λακωνίας!! Αξέχαστες αναμνήσεις! Να είσαι καλά και καλό Σ/κ Κάρυ μου.

kariatida62 είπε...

@Aρης: A!XAXAXAXAXXAXXAXAXAXAXA!
Πρώτα σου άρεσε να τους απολαμβάνεις με τα μάτια και μετά να τους χορεύεις...
Ναι σε θυμάμαι τις περισσότερες φορές "βλεπά"
Αναρωτιόμουν τότε αλλά εσύ είχες τους λόγους σου! χαχαχαχχαχαχαχαχαχα!
Τα πανηγύρια ήταν νυφοπάζαρα πρώτης ποιότητας!

kariatida62 είπε...

@περήφανη μανιάτισσα: ΄Eτσι ήταν τότε ολόκληρη η Ελλάδα!
Στα πανηγύρια της Ελλάδας, συναντούσες την γνήσια ελληνική διασκέδαση.
Τώρα όλα έχουν αλλάξει ακόμα και η μουσική που μπασταρδεύτηκε με τα σκυλοτσιφτεντελοτράγουδα!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Περι τα πέντα λεπτά έκανε ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ να κατέβει στον κατέβει στον κόσμο μου στο μαγαζί. Δεν μπορώ να διαβάσω το κείμενο. Το μόνο σημείο που λειτουργεί είναι εδώ στα σχόλια. Λες να αρχίσω τα α λα GiP tests;
Θα τα πούμε από Δευτέρας!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Σε συνέχεια του παραπάνω:
Είναι παράξενο. Αλλά πήγα τώρα στου GiP και εκεί με αργό κατέβασμα αλλά πάντως μπόρεσα να διαβάσω.
Τέλος πάντων. Ίσως ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ είναι τόσο όμορφος που δεν κάνει για τα μάτια κοινών θνητών - και προσφάτως μόνον αθανάτων!
Αλλά το έχω βάλει πείσμα! Με εκστρατείες και αλλεπάλληλες επιθέσεις θα καταλάβω τον ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ και τότε αλίμονο στον κόσμο μας! χα χα χα

Ange Alexiou είπε...

Άιντα! Να πιαστούμε να χορέψουμε βρε παιδιά!

kariatida62 είπε...

@Χριστόφορος: A!χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα!
Χριστόφορε! χαχαχαχαχχαχαχαχαχα!
Και συ μου φαίνεται όλο "θα" και "θα" και "θα"... άντε βρε παραμυθά! :))

Πήγες στου Τζιπ????!!! Ωχ!Φαντάζομαι το τι έγινε....μεταξύ σας!
Σ'άφησε καθόλου να αρθρώσεις κουβέντα?

kariatida62 είπε...

@misoagnosti: Oπα! Ελα πρώτη να σύρεις τον χορό!!! :))

magda είπε...

Τι μου θύμισες Κάρυ μου μ αυτό το τραγούδι!!!
Μας το έμαθαν στο σχολείο και το τραγουδούσαμε και οι Γαλλομαθείς είχαν καθιερώσει τον τίτλο "Trois ses enfants de Voliotik":))
Πέραν αυτού, η διήγηση σου και οι νεανικές σου αναμνήσεις, πολύ γλαφυρά δοσμένες, όντως παραπέμπουν σε Ελληνικές ταινίες!
Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

kariatida62 είπε...

@MAGDA: Τrois ses enfants de Voliotik!
Χααχαχαχαχαχχαα! ΄Απαιχτο! :))

Ετσι ήταν η Ελλάδα εκείνα τα χρόνια όπως την βλέπουμε μέσα απο τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο.

Ευχαριστώ Μάγδα μου νάσαι καλά, επίσης καλό Σ/κο.

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Πανηγύρια και γλέντια και χρόνια παιδικά κι εφηβικά, και σκανταλιές και μπελάδες και ξενύχτια... Ο καθένας τα έχει φωλιασμένα μέσα του και τα νοσταλγεί. Και κείνα καμιά φορά τον "περιπαίζουν" στέλνοντας του ερινύες μεταμορφωμένες σε αναμνήσεις, γιατί μαθές ήθελε να τους το σκάσει για να ανοίξει, λέει, τα φτερά του και να κατακτήσει τον κόσμο.
Καλησπέρα

kariatida62 είπε...

@BloG-_o_-SatIRuS: Kαλώς τον Μπλογκοσάτυρο!
Τέτοια τιμωρία λοιπόν για τον αδαή φιλόδοξο ανθρωπάκο!
Δεν τόχα σκεφτεί αυτό! :)

Άρης Άλμπης είπε...

Αχ το πανηγύρι! Όταν ήμασταν νέοι. Όσο περνούν τα χρόνια τόσο πιο έντονες οι αναμνήσεις από κείνες τις γλυκές συναθροίσεις. (Κι ήμασταν ευτυχείς με τα λίγα). Αυτές μου έβγαλαν την ανάρτησή μου «Μήνυμα»
(…………………….
Κάτω από το έλατο στο παλιό γεφύρι
δύο λόγια θα σου πω που με καιν καιρό,
τρεις βδομάδες πέρασαν απ’ το πανηγύρι
που ’πιασα τα χέρια σου μέσα στο χορό.
……………….)
Βρέθηκα τυχαία στο μπλογκ σου και ευτύχησα. Ευχαριστώ για την αναζωπύρωση όμορφων εμπειριών.

kariatida62 είπε...

@Αρης Άλμπης: Kαλώς μας ήρθες Άρη!
Τι ωραίοι στίχοι!
Για να δούμε όλο το μήνυμα:
Μήνυμα
Στο μεγάλο έλατο δίπλα στο γεφύρι
σήμερα τ’ απόβραδο θα σε καρτερώ,
μόλις δεις τον Έσπερο απ’ το παραθύρι
άφησε το κέντημα κι έβγα στο στενό.

Μεσ’ από τις φυλλωσιές δε σε βλέπει μάτι
κι αλαφροπερπάτητη δε σ’ ακούει κανείς,
μόλις βγεις στο ξέφωτο απ’ το μονοπάτι,
το ποτάμι ήσυχο μπρος σου θα το δεις.

Κάτω από το έλατο στο παλιό γεφύρι
δύο λόγια θα σου πω που με καιν καιρό,
τρεις βδομάδες πέρασαν απ’ το πανηγύρι
που ’πιασα τα χέρια σου μέσα στο χορό.

Τ’ όμορφό σου πρόσωπο στήνεται μπροστά μου
μέρα νύχτα έρχεσαι χαμογελαστή,
αν στ’ αλήθεια έφτανες να σταθείς κοντά μου
θα ’τανε ολάνθιστη όλη μου η ζωή.

Στο μεγάλο έλατο δίπλα στο ποτάμι
κάθε μέρα θα ’ρχομαι να σε καρτερώ,
στ’ όνομα του Έσπερου όρκο έχω κάνει
σύντροφοι να γίνουμε και για σε να ζω.
Είναι τραγούδι παραδοσιακό ή το έγραψες εσύ? Πολύ μου άρεσε!

Και μεις χαρήκαμε που μας επισκέφτηκες με το δώρο σου!
Να μας ξανάρθεις...

Frezia είπε...

Μου θύμησες ένα άλλο πανηγύρι,
που έτυχε να πάω όταν πριν
μερικά χρόνια με φιλοξενούσαν
φίλοι στον "Αγιο Ιωάννη" Πηλίου
το πανηγύρι γινόταν στο κοντινό
χωριό "Κισσός".
Ηταν Ιούλιος και γιόρταζε η Εκκλησία
του Χωριού,το οποίο έχει απερίγραπτη
φύση,σου συνιστώ να το επισκεφτείς.
Καλό μήνα από αύριο πρόσεξε να
μη σε γελάσουν!!!

kariatida62 είπε...

@Frezia: Nαι τον ξέρω τον Κισσό. Δεν έχω πάει ποτέ αλλά ξέρω ότι είναι απο την χωριά του Ρήγα Φεραίου. Στο χωριό αυτό μάλιστα λέγεται ότι πρωτοδίδαξε
Βλέπει τον Αιγαίο...
Εκεί κοντά έχει τις ωραιότερες παραλίες(μόνο να μη φυσά)Παπά Νερό,Αγ. Σάραντα!
Βλέπω Λουλουδάκι μου, το Πήλιο τόχεις γυρίσει καλά! Πολύ χαίρομαι!
---
Ναι πρωτοαπριλιά αύριο! Πάντα με γελούν! Γιατί εύκολα πιστεύω! χαχαχαχχαχαχαχαχχα!

Άρης Άλμπης είπε...

Αγαπητή Καρυάτιδα
Εγώ έστειλα μια στροφή ως σχόλιο στην ωραία σου ανάρτηση, κι εσύ όχι μόνο πήγες και το βρήκες όλο το ποίημά μου αλλά μου το δημοσίευσες κι ολόκληρο! Νιώθω βαθιά υποχρεωμένος από μια τόσο ευγενική χειρονομία. Σ’ ευχαριστώ πολύ. Σ’ ευχαριστώ και για τα ωραία λόγια σου. Το ποίημα είναι δικό μου, όπως και τα υπόλοιπα στο μπλογκ μου. Βέβαια πόσο δικά του μπορεί να πει κάποιος τα ποιήματα που γράφει, όταν κουβαλά αυτόν τον αξεπέραστο πλούτο της γλώσσας-πατρίδας μας από τον Όμηρο ως τα δημοτικά μας τραγούδια;
Θα ξανάρθω βέβαια σ’ αυτό το φιλόξενο σπίτι που βρέθηκε μπροστά μου!
Με εκτίμηση και συγκίνηση, Άρης Άλμπης

Ανώνυμος είπε...

καλό μηνα..ανοιξη σε όλα ευχομαι....

ElenaG είπε...

E! ρε γλέντια και πανηγύρια τότε!!!!...τώρα είμαστε για τα "πανηγύρια"...

καλο μηνα κοριτσάρα μου!

A! πήγα και την βόλτα μου με το Μουτζούρη...
τι ομορφιές απόλαυσα με τον πρώτο καφέ μου!!!
ευχαριστώ σε...

kariatida62 είπε...

@Αρης Άλμπης: Tιμή δική μας Άρη που φιλοξενήσαμε τον ποιητικό λόγο σου!
Μα δεν πρόσεξες ότι μπήκες στο σπίτι μιας Καρυάτιδας? :P

Θα σταθώ στην τελευταία παράγραφο του σχολίου σου που αναδεικνύει και τους γνήσιους στιχουργούς-ποιητές που γεννά αυτή η όμορφη γωνιά της γης...
"Βέβαια πόσο δικά του μπορεί να πει κάποιος τα ποιήματα που γράφει, όταν κουβαλά αυτόν τον αξεπέραστο πλούτο της γλώσσας-πατρίδας μας από τον Όμηρο ως τα δημοτικά μας τραγούδια;"
Τίποτα δεν είναι τυχαίο....στους ανθρώπους με χάρισμα όπως το δικό σου...
Νάσαι καλά φίλε μας Άρη, χάρηκα πάρα πολύ για το αντάμωμά μας!

kariatida62 είπε...

@homemade:Kαλό μήνα γατόνι μου!
Πρόσεξε μη σε γελάσουν σήμερα...χαχα!

kariatida62 είπε...

@Elena G: Καλημέρα Ελενάρα μου!
Οταν μου ξανάρθεις να δεις που θα σε πάω...αρκεί να αφιερώσεις λίγο χρόνο και σε μένα...
Φιλιά πολλά

Magia da Inês είπε...

Bom domingo de Ramos!
Beijinhos.
Brasil.
¸.•°`♥✿⊱╮
°º♫

valia είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ...ΑΓΝΕΣ!!!!ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ..ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ!!!

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ!!!

ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

ΑΠΟ ΕΔΩ ΦΙΛΙΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

βρε μπιτζαμοτό είσαι κρυφοπληγή!!
όμορφες αναμνήσεις..
εδώ Κοκκάλω

kariatida62 είπε...

@ΜAGIA DA INES: de Ramos! de RAMOS!!!Beijinhos.:))

kariatida62 είπε...

@΄Αγγελέ μου: Χμ...το κακό είναι όταν μένεις μόνο με τις αναμνήσεις...
Ας προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε κι'άλλες για το μέλλον!
Ευχαριστώ κι'εγώ που πέρασες άγγελέ μου!
Χαιρετίσματα στο νησί σου

kariatida62 είπε...

@ΦΟΥΛΗ: Koκκάλω μου εσύ που γιορτάζεις σήμερα! Εσύ είσαι μια αλήθεια που γεννήθηκες σαν ψέμα!
Φιλάκια πολλά, να σε χαιρόμαστε βρε!

ElenaG είπε...

να αφιερώσεις λίγο χρόνο και σε μένα...γιατί το λες αυτoooooooooooό :-(!!!!!ΧΑ! αφού και αν αργήσω τα διαβάζω όλα μονοκοπανιά...το ξέρεις πως οι ξεναγήσεις σου μου αρέσουν!!!!...σώπα και ξεκίνησε το ψηστήρι για το νησί...να πείσω και τις άλλες μη μου την κοπανίσουνε πάλι τελευταία στιγμή!...εσύ να ξεκινήσεις με την άλλη!!!ΧΑ!ΧΑ!

kariatida62 είπε...

@Elena G: Βρε δεν μιλούσα για το μπλογκόσπιτο...στην πραγματικότητα θέλω να σε ταξιδέψω!
Αντε μπράβο για το νησί σου μιλώ κι'εγώ!
Την άλλη την έχω προς το παρόν χάσει, την έχω στείλει αποστολή για την στήριξη του ΕΣΥ!
Φιλιά πολλά!

dimitris είπε...

kariatida62 καλησπερα, καλα σε αφησαν μικρο και αβγαλτο μεσα στην μαυρη νυχτα, διπλα σε πηγη, να χορευεις και να τραγουδας, με τοσους κενταυρους στο βουνο???

Άιναφετς είπε...

Και σε μένα φαντάζομαι πως αν ζούσα στην Ελλάδα σαν παιδάκι θα μου άρεσαν τα πανηγύρια...Στην Πόλη, ούτε από το σπίτι μας καλά καλά δεν τολμούσαμε να βγούμε...και δεν ξέρω αν οι Τούρκοι είχαν πανηγύρια!
Τώρα τελευταία που έτυχε α περνώ από κάτι που σαν πανηγύρι μου φάνηκε, απλά έφριξα από την κακογουστιά και το έβαλα στα πόδια!
Καλό μήνα e-αδελφάκι! :)))

Un par de neuronas... είπε...

Α, φιλενάδα... μεγάλο τραπέζι, καρπούζια, κρασάκι και τους φίλους μου...

Τι μου έκανες;

Φιλιά πολλά πολλά... και καλό πάσχα!

kariatida62 είπε...

@dimitris: A! Δημητράκη
Ήμουν η μικρή τους Κάρυ, που με πρόσεχαν σαν τα μάτια τους οι άνθρωποι τότε! Οχι όπως σήμερα που κινδυνεύω να με κλέψουν!χαχα!

kariatida62 είπε...

@Άιναφετς:Mαγισσούλα μου Πολίτισσα,εσύ δεν έζησες εκείνη την Ελλάδα την απλή και όμορφη!
Φτωχή μεν, αγνή και όμορφη δε!
Τώρα άστα να πάνε...πώς γίνανε και τα πανηγύρια μας!
Μερικά χωριά βέβαια και λιγοστά νησιά κρατούν ακόμα...
Κάπως..!

kariatida62 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kariatida62 είπε...

@Verónica Marsá: Bερονικούλα μου, τώρα που ήρθες κι'εσύ ολοκληρώθηκε το ποστ που γράφτηκε με τις αναμνήσεις που ο τίτλος σου μας ξύπνησε!
Τι σου έκανα εγώ, αλλά τι μου έκανες κι'εσύ δεν λές;
Πάσχα εσείς έχετε τώρα νομίζω ε?
Εμείς την άλλη εβδομάδα.
Καλά να περάσετε γλυκειά μου, αγάπη και υγεία για όλο τον κόσμο και ειδικότερα για την οικογένειά σου!
Φιλιά πολλά-πολλά κι'απο μένα!

Ανώνυμος είπε...

Στο Πήλιο που αναφέρεις έτυχε να πάω μία φορά στο παρελθόν με χιόνια γεμάτος ο τόπος. Με τις περιγραφές για το εκστατικό αυθόρμητο πάρτυ σου στα μέρη εκείνα ζήλεψα! Εύχομαι στο μέλλον να μπορέσω να βιώσω αυτό το διαφορετικό με τα κλαρίνα και τα νταούλια..

Καλή σου μέρα!!

kariatida62 είπε...

@Μaviakoufetaria: Nα ξαναπάς Κουφετάριε, σου το συνιστώ...η καλύτερη εποχή είναι η Ανοιξη, ή η αρχή του Καλοκαιριού.
Θα σου αρέσει πολύ ο τόπος και οι άνθρωποί του...
Καλή σου μέρα Κουφετάριε...ευχαριστώ πολύ που πέρασες και κάθησες να διαβάσεις όλες τις αναρτήσεις που έχασες λόγω της απουσίας σου απο την γειτονιά.
Καλό Πάσχα να περάσεις
Φιλιά πολλά